Forfatter Emne: "Europæerne slår tilbage"  (Læst 10002 gange)

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Sv: "Europæerne slår tilbage"
« Svar #45 Dato: December 30, 2015, 04:32:28 pm »
Eller betaler russerne til det.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Jeg tror vi får en verdenskrig
« Svar #46 Dato: December 30, 2015, 04:55:14 pm »
Med ressourcer mener jeg olie, kul og sjældne jordarter.

En verdenskrig mellem den vestlige verden og Mellemøsten er en umulighed, når kun 100.000 soldater kunne besejre Irak på godt en måned med små tab (4.325).

Der svarer næsten til at kalde det en verdenskrig, når en kat æder en mus.

Man skal derfor være usædvanlig paranoid for at forestille sig en verdenskrig som Vesten imod den muslimske verden. Der er flest kristne, og de er vildt militært overlegne i forhold til de muslimske lande.

Det er anderledes med Kina
En verdenskrig kunne dog godt starte med, at vestlige lande indtog de vigtigste olielande i Mellemøsten og dermed udelukkede Kina og andre lande i Østen fra oliefelterne.

Det ville i så fald starte med, at der blev opbygget spændinger, og ingen ville give sig.

For det første tror jeg WW3 vil blive lige så forskellig fra WW2, som WW2 var fra WW1, hvilket vil sige så forskellig fra WW2 at erfaringerne derfra er lige så ubrugelige som erfaringerne fra WW1 viste sig at være i WW2.

Det vil nok blive en guerilla krig, med 1000 fronter som dukker op og forsvinder og ikke to faste fronter som du forestiller dig.
En guerillakrig med terrorbombning, med droner og både kemiske og biologiske våben.
Lynangreb og total destruktion af mindre enklaver, og hvor alle regler og konventioner for anstændig krigsførelse smides over bord.
Det vil blive en udryddelseskrig, hvor den der ikke når at udrydde fjenden selv vil blive det.

Derfor tror jeg mere det vil blive en krig om ideologi end om resourcer, både mellem islam og vesten men samtidig i høj grad en krig mellem rød og blå om islam.

Det kan derfor være helt ligegyldigt hvem der er flest i dag, for det kan være ændret til i morgen. Desuden må vi gå ud fra en meget stor del af befolkningen, langt over halvdelen, hellere vil overgive sig til hvad som helst end de vil slås og forsvare sig. Sådan plejer det at være.

Samtidig bliver det en krig hvor ingen kan være helt sikre på hvem der er ven og hvem der fjende, - især ikke hvis de har glemt at spørge personen hvad han mente med " I " og " vi " først.

Det er den situation hvor de røde som en sikkerhedsforanstaltning plejer at myrde halvdelen af deres egen befolkning. (pol pot, stalin, mao)
« Senest Redigeret: December 30, 2015, 05:07:21 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.