Forfatter Emne: "Europæerne slår tilbage"  (Læst 10008 gange)

Anklageren

• Gæst
Din kommentar er i kategorien: vittigheder
« Svar #30 Dato: December 29, 2015, 02:01:13 pm »
Liste U, Danskernes Parti - de nationale   stillede op til kommunalvalget i tre kommuner i 2013, og fik i Københavns kommune 340 stemmer ud af 281.821 optalte stemmer - og det var 0.1%.

Derfor klinger det mere end hult, når du laver vitser om at "Vi" er mig og dronningen.

Selv taler du jo kun for omkring 0.1% af danskerne her - mens jeg taler for 99,9% af danskerne.

Den kunne du også have undgået, så se om du ikke kan højne standarten, så vi kan få en sober debat (som ikke lukker til marts), hvor vi bruger argumenter om sagen (i stedet for at udstille nogen).

"Vi"=danskerne i almindelighed.

Vi er ikke bange for Danskernes Parti i dag - men for hvad der kan ske - hvis Danskernes Parti nogensinde kommer i regering.

Du nærer selv de tanker, fordi man står med en tydelig fornemmelse af, at f.eks. de Radikale risikerer at blive anklaget for landsforræderi.

Det behøver man ikke at være Radikal for at frygte, man behøver bare at sætte pris på sin egen frihed.

Derfor har Danskernes Parti ingen chancer i dansk politik.

Danskerne i almindelighed er så vidt jeg kan se to nogen lunde lige store blokke med ret modsatterettede meninger, blå-rød, - så det virker lidt latterligt at du kalder dig "danskerne i almindelighed". Har du brug for at være "mange" ? - måske skulle du så skifte din undertekst.

Selvfølgelig er du bange for Danskernes Parti skulle få magt. Der er mindst lige så mange der er bange for dit parti, eller rettere det du står for, skulle få magt.

Det vil da kun være rimeligt at de radigale og deres medskyldige anklages for den frihed Nanna, den 10 årige pige i gundestrup, taxachuffører, pensionister og tusindvis andre har mistet, på grund af de voldelige, kriminelle venner de har inviteret til landet.

Hvis "Vi" på samme vis inviterer et par hundrede rockere, og de smadrer naboens hus, voldtager hans kone og døtre og tæver hans sønner, - er "Vi" så helt uskyldige ?

- og hvis "Vi" gentager det igen og igen med samme resultat, - hvor længe vil nogen mon anse "os" for at være helt uskyldig i det der sker ? - nok ikke ret længe.

Der var også en gang du troede DF heller ingen chancer havde.

Der skal vist ikke mange terrorhandlinger til i Danmark før Danskernes Parti har en særdeles god chance for at høste stemmer.

(Hvis nogen skulle være i tvivl: "Vi" er mig og dronningen.)
« Senest Redigeret: December 29, 2015, 02:09:08 pm af Anklageren »

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: 99,9 % - er Stalin slået?
« Svar #31 Dato: December 29, 2015, 02:07:56 pm »
Ankagleren:
Citér
Derfor klinger det mere end hult, når du laver vitser om at "Vi" er mig og dronningen.
Selv taler du jo kun for omkring 0.1% af danskerne - mens jeg taler for 99,9% af danskerne.

:lol: :LaieA_064: :JC-hysterical:   Ja, den dag du kan lave 'afstemninger' i stil med dem Josef Stalin lavede!
Søde diktatordrømme?

Danmark muhammedanerfrit!

Anklageren

• Gæst
Sv: 99,9 % - er Stalin slået?
« Svar #32 Dato: December 29, 2015, 02:12:42 pm »
Ankagleren:
Citér
Selv taler du jo kun for omkring 0.1% af danskerne - mens jeg taler for 99,9% af danskerne.

:lol: :LaieA_064: :JC-hysterical:   Ja, den dag du kan lave 'afstemninger' i stil med dem Josef Stalin lavede!
Søde diktatordrømme?

Her kan alle se sort på hvidt, hvor mange vi hver især taler for:

http://kmdvalg.dk/kv/2013/k84982101.htm

Mener du, der var tale om valgsvindel (som under Stalin), da der blev optalt stemmer til kommunalvalget?

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Din kommentar er i kategorien: vittigheder
« Svar #33 Dato: December 29, 2015, 02:52:57 pm »

Selv taler du jo kun for omkring 0.1% af danskerne her - mens jeg taler for 99,9% af danskerne.

Siden hvornår er der kommet 99,9% betonkommunister i Danmark ?
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Anklageren

• Gæst
« Svar #34 Dato: December 29, 2015, 03:28:43 pm »

De eneste fakta her er, at Danskernes Parti ikke fik opbakning fra mere end 0,1 % af vælgerne ved kommunalvalget i København - og ialt landede de syv opstillede lister og partier fra den yderste højrefløj på 17.419 stemmer ved kommunalvalget i hele landet (hvor der ikke er en spærregrænse, så det er let at stille op).

Du er altså talsmand for et særdeles lille mindretal, så det buldrer mildest talt ikke ret meget, når DU taler.

Du ved jo udmærket godt, hvem der er Danmarks største parti - og hvem der ikke kan komme over spærregrænsen til folketinget, fordi danskerne er imod.
« Senest Redigeret: December 29, 2015, 03:30:34 pm af Anklageren »

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: December 29, 2015, 03:46:49 pm »

De eneste fakta her er, at Danskernes Parti ikke fik opbakning fra mere end 0,1 % af vælgerne ved kommunalvalget i København - og ialt landede de syv opstillede lister og partier fra den yderste højrefløj på 17.419 stemmer ved kommunalvalget i hele landet (hvor der ikke er en spærregrænse, så det er let at stille op).

Du er altså talsmand for et særdeles lille mindretal, så det buldrer mildest talt ikke ret meget, når DU taler.

Du ved jo udmærket godt, hvem der er Danmarks største parti - og hvem der ikke kan komme over spærregrænsen til folketinget, fordi danskerne er imod.

Hvis der nu kommer et par terrorhandlinger i løbet af 2016, - hvad der jo er mange der åbenbart forventer efter hvad de skriver rundt omkring, - og det måske oven i købet udløser et folketingsvalg, - hvordan tror du så deres chancer er ?
Jeg gør mig ikke til talsmand for nogen, men prøver blot at vurdere et af de mulige fremtidscenarier her.

Et andet fremtidsscenarie vi drøfter her, er muligheden for Trump vinder valget og det samarbejde der derefter kan opstå mellem ham og Putin.

Det ville kunne løse op for mange spændinger i verden, - hvordan ser du på det ?
« Senest Redigeret: December 29, 2015, 03:53:28 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Anklageren

• Gæst
Jeg tror vi får en verdenskrig
« Svar #36 Dato: December 29, 2015, 04:06:08 pm »

Hvis der nu kommer et par terrorhandlinger i løbet af 2016, - hvad der jo er mange der åbenbart forventer efter hvad de skriver rundt omkring, - og det måske oven i købet udløser et folketingsvalg, - hvordan tror du så deres chancer er ?
Jeg gør mig ikke til talsmand for nogen, men prøver blot at vurdere et af de mulige fremtidscenarier her.

Et andet fremtidsscenarie vi drøfter her, er muligheden for Trump vinder valget og det samarbejde der derefter kan opstå mellem ham og Putin.

Det ville kunne løse op for mange spændinger i verden, - hvordan ser du på det ?

Jeg tror vi får en verdenskrig om ressourcer, fordi der ikke er ressourcer nok til den hastigt voksende menneskehed.

Det tror jeg, fordi der har været krige med jævne mellemrum op gennem historisk tid, og de bliver mere og mere omfattende. Terminen for den næste store krig er allerede overskredet.

Jeg tror det bliver Vesten imod Østen, fordi Østen er de eneste, hvor Vesten ikke er ubetinget militært overlegene (læs industiens formåen).

Hvornår???

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
Sv: Jeg tror vi får en verdenskrig
« Svar #37 Dato: December 29, 2015, 04:38:30 pm »

Jeg tror vi får en verdenskrig om ressourcer, fordi der ikke er ressourcer nok til den hastigt voksende menneskehed.

Det tror jeg, fordi der har været krige med jævne mellemrum op gennem historisk tid, og de bliver mere og mere omfattende. Terminen for den næste store krig er allerede overskredet.

Jeg tror det bliver Vesten imod Østen, fordi Østen er de eneste, hvor Vesten ikke er ubetinget militært overlegene (læs industiens formåen).

Hvornår???

At vi får en verdenskrig ser det ud til det meste af verden er enige om. Uenigheden drejer sig mere om tidspunkt og hvem der er mod hvem, så vidt jeg kan bedømme efter debatten flere steder og ikke kun i Danmark.

En krig om resourcer ?  hmm måske, - men i så fald vil det nok ikke blive den officielle undskyldning eller anledning. Hvilke resourcer, - olie ?

Vesten mod Østen, - det kræver en definition, - mener du mellemøsten eller fjernasien (som nogen også kalder "østen") og mener du de rent geografisk vestlige lande, eller mener du alle lande der lever efter vestlige standarder og lovgivning som jeg gør når jeg siger vestlige lande ?

Jeg kan se muligheden for en krig mellem den vestlige verden og den muslimske verden. (det er der vist flere der kan). Her regner jeg foruden Europa og U.S.A. både Australien, Philippinerne, Thailand o.a. med i den vestligt orienterede del af verden (flere af dem er allerede i væbnet konflikt med muslimerne) . Putin vil uden tvivl støtte alliancen.

Hvornår ?  Jeg ser ingen tegn der giver mig den mindste ide om tidspunktet, - kan du se nogen ?

Måske er det en så langsomt eskalerende krig at ingen bagefter er i stand til at sige hvornår den egentlig startede. Nogen siger den startede allerede i 2010, andre siger den ikke er begyndt endnu.

« Senest Redigeret: December 29, 2015, 04:44:07 pm af Phil »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    49.8%
  • Country: 00
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: "Europæerne slår tilbage"
« Svar #38 Dato: December 29, 2015, 05:15:04 pm »
'Arbejdsprogram for indvandring og hjemsendelser',
https://danskernesparti.dk/wp-content/uploads/2015/06/Digital-udgave.pdf

Der står den på:
Umiddelbart indvandringsstop.

Hvordan det? Det er ren luft. Skulle der være indvandrerstop, skulle det ske med høje bevogtede hegn på de strande flygtningene benytter på vejen til Europa. Og det ville kræve en større NATO-operation, da de berørte lande ikke lige er indforstået med at EU-politik udøves på deres suveræne territorium.

Citér
Straksudvisning af afviste asylansøgere, illegale indvandrere, kriminelle, ikke-selvforsørgende og danskfjendtlige udlændinge.

Hvor og hvordan skal de udvises. Hvordan afgøre hvem der er danskfjentlig?
Du får ret og jeg får fred!

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #39 Dato: December 29, 2015, 05:35:54 pm »

De skal ud med den fornødne magtanvendelse, det er underordnet hvor de bliver sendt hen, blot det ikke går ud over andre vesterlændinge, bedst vil være at sende dem til det land som svarer til deres herkomst.

Danskfjendtlig: Det afgør man på udlændingens handlinger.

Disse svar står på egen regning.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Det er mig

• Gæst
« Svar #40 Dato: December 29, 2015, 05:43:46 pm »

Hvornår???

Vesten mod Østen, - det kræver en definition, - mener du mellemøsten eller fjernasien (som nogen også kalder "østen") og mener du de rent geografisk vestlige lande, eller mener du alle lande der lever efter vestlige standarder og lovgivning som jeg gør når jeg siger vestlige lande ?
At vi får en verdenskrig ser det ud til det meste af verden er enige om. Uenigheden drejer sig mere om tidspunkt og hvem der er mod hvem, så vidt jeg kan bedømme efter debatten flere steder og ikke kun i Danmark.

En krig om resourcer ?  hmm måske, - men i så fald vil det nok ikke blive den officielle undskyldning eller anledning. Hvilke resourcer, - olie ?

Jeg kan se muligheden for en krig mellem den vestlige verden og den muslimske verden. (det er der vist flere der kan). Her regner jeg foruden Europa og U.S.A. både Australien, Philippinerne, Thailand o.a. med i den vestligt orienterede del af verden (flere af dem er allerede i væbnet konflikt med muslimerne) . Putin vil uden tvivl støtte alliancen.

Hvornår ?  Jeg ser ingen tegn der giver mig den mindste ide om tidspunktet, - kan du se nogen ?

Måske er det en så langsomt eskalerende krig at ingen bagefter er i stand til at sige hvornår den egentlig startede. Nogen siger den startede allerede i 2010, andre siger den ikke er begyndt endnu.

Det er slet ikke utænkeligt at vi får et eller andet verdenskrig, men det bliver om de par sølle flugtninger som kommer for tiden.
Med sidste års våben indkøb på lidt over 2200.000.000.000 $ skal der snart ske noget, våben kan jo ikke bare ligge og samle rust vel.

De ressourcer, det er slet ikke olien, den problematik er lille i forhold til verdens største problem, ren drikkevand og miljøet.
Verdens største ferskvandssø Bajkalsøen i Rusland, hvor en femtedel af verdens vand befinder sig er truet og det er grimt læsning.

I flere dele af Afrika har det ikke regnet i over 60 år, og over hundred million mennesker er på flygt.
Alene i Etiopien står over 12 million mennesker til at lade livet på grund af manglende vand, de kan muligt reddes hvis FN sætter en operation i gang som koster næsten 10 milliard kroner.

A ekstra 300 million mennesker menes at være på flygt for naturkatastrofer i resten af verden, og det alt sammen er en bombe som kan udløse et verdens omspændende
krig, og så har vi ikke kigget på sult.

Anklageren

• Gæst
« Svar #41 Dato: December 30, 2015, 04:09:22 pm »
Med ressourcer mener jeg olie, kul og sjældne jordarter.

En verdenskrig mellem den vestlige verden og Mellemøsten er en umulighed, når kun 100.000 soldater kunne besejre Irak på godt en måned med små tab (4.325).

Der svarer næsten til at kalde det en verdenskrig, når en kat æder en mus.

Man skal derfor være usædvanlig paranoid for at forestille sig en verdenskrig som Vesten imod den muslimske verden. Der er flest kristne, og de er vildt militært overlegne i forhold til de muslimske lande.

Det er anderledes med Kina
En verdenskrig kunne dog godt starte med, at vestlige lande indtog de vigtigste olielande i Mellemøsten og dermed udelukkede Kina og andre lande i Østen fra oliefelterne.

Det ville i så fald starte med, at der blev opbygget spændinger, og ingen ville give sig.
« Senest Redigeret: December 30, 2015, 04:12:44 pm af Anklageren »

Anklageren

• Gæst
« Svar #42 Dato: December 30, 2015, 04:24:18 pm »

De skal ud med den fornødne magtanvendelse, det er underordnet hvor de bliver sendt hen, blot det ikke går ud over andre vesterlændinge, bedst vil være at sende dem til det land som svarer til deres herkomst.

Der er også masser af lande, som står i kø for at modtage flygtninge :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Citér

Danskfjendtlig: Det afgør man på udlændingens handlinger.

Disse svar står på egen regning.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #43 Dato: December 30, 2015, 04:28:10 pm »
Kina og kineserne er den gule fare. De er super racistiske, og er helt opdateret med den nyeste forskning, hvor vi her i Vesten stadig holder fast i en post-boas-antropologi.  De er i fuld gang med at kolonisere verden, så de kan få råstofferne.

Jeg er glad for at de var længe om at droppe et-barns-politiken.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #44 Dato: December 30, 2015, 04:29:57 pm »
De vil ikke have deres yngel. Men det bliver de nødt til, ellers besætter vi deres lande og laver det om til militærbase og flygtningelejr.