Forfatter Emne: Terror i året der gik  (Læst 2185 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Terror i året der gik
« Dato: December 25, 2015, 07:08:19 pm »

Blomster ved den jødiske synagoge i København.

Nu ved jeg godt, at vi ikke skal debattere muslimer hele tiden, men man kommer ikke uden om, at terror fyldte særlig meget i året der gik.

Frankrig var i dyb sorg efter det blodige terrorangreb.

Terror har været en af konsekvenserne af det multikulturelle samfund.

30-40.000 mødte frem til mindehøjtideligheden for ofrene i København

Det særlige ved denne begivenhed er også, at der nok var nogen som viftede med dannebrog, men der blev også viftet med mange andre nationers flag.

Man kunne forledes til at tro, at begivenheden fremmede hadet til islam, men det lader ikke til at være tilfældet.

På trods af terroren i 2015 er Christiansborg Slotsplads flere gange - efter terroren - blevet fyldt med lige så mange mennesker, som har demonstreret i solidaritet med flygtningene.

Demonstrationerne imod flygtningestrømmen er på trods af terroren blevet en kæmpe fuser, og her viftede omkring 50 med Dannebrog ved grænsen i Kruså 10. oktober 2015.

Det er det soleklare bevis på, at Danmark er blevet multietnisk.
« Senest Redigeret: December 25, 2015, 07:11:43 pm af Anklageren »
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Terror i året der gik
« Svar #1 Dato: December 25, 2015, 08:51:18 pm »
Jamen så siger vi det.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: December 25, 2015, 09:16:32 pm »
Jamen så siger vi det.

Det bliver du næsten også nødt til.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: December 25, 2015, 09:56:08 pm »
Jamen så siger vi det.

Det er jo hele EU og ikke kun Danmark. Ved godt mange lande i EU har været multietniske i mange år, men du skriver indlægget for at provokere brunskjorterne, sømbestøvlede OSV herinde.
Vil lige skrive en sætning fra en af "Andens" sketcher -> Hva fanden mand ska du provokere!  ;o]
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.8%
  • Country: 00
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #4 Dato: December 25, 2015, 10:13:48 pm »
AFA har gjort et dejligt mødeterror opgave og holdt Die Strassen frei for nationalister. Men med Pegida i Dresden, ser det ud til at de har mislykket :-)

Den første pegida demonstration i København var ikke så dårlig, men ikke en kæmpesucces. Siden gik det nedad.

Der er ellers potentielt mange mulige demonstranter, når man ser at DFP får så mange stemmer. Men det ligger ikke til borgerlige danskere at demonstrere, det er kun venstrefløjen, som demonstrer i dk. :-) Det er nok først når vi løber tør for brød og skuespil, at dansken går på barrikaderne.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: December 25, 2015, 11:53:37 pm »
Jamen så siger vi det.

Det er jo hele EU og ikke kun Danmark. Ved godt mange lande i EU har været multietniske i mange år, men du skriver indlægget for at provokere brunskjorterne, sømbestøvlede OSV herinde.
Vil lige skrive en sætning fra en af "Andens" sketcher -> Hva fanden mand ska du provokere!  ;o]

Det kunne jo tænkes, at jeg skriver oplægget, fordi jeg er overrasket over, at både terroren og indvandringen slår rekorder i år - uden at meget tyder på, at det styrker modstanden imod indvandringen her i landet.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: December 26, 2015, 09:52:43 am »
Kan godt se det billede du tegner; men det er fordi der ikke er en offentlig modstand. Modstanden er skjult, fordi der er så store kræfter i gang, at den lille mand holder sine udtalelser skjult for offentligheden.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.8%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #7 Dato: December 26, 2015, 04:54:26 pm »
Det kunne jo tænkes, at jeg skriver oplægget, fordi jeg er overrasket over, at både terroren og indvandringen slår rekorder i år - uden at meget tyder på, at det styrker modstanden imod indvandringen her i landet.

Jeg læste her forledes Sass-Larsens betragtninger om indvandringen . Det er vigtig erkendelse, som nu er nået til socialdemokraterne.

Revolutionen er dog ikke nået til venligboerne og "anklagerne" ;)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det forstår jeg ikke PU
« Svar #8 Dato: December 26, 2015, 06:13:17 pm »

Jeg læste her forledes Sass-Larsens betragtninger om indvandringen . Det er vigtig erkendelse, som nu er nået til socialdemokraterne.

F.eks. skrev jeg et svar til fedt 25. marts 2015 på et tidspunkt, hvor der ikke kom nær så mange flygtninge som nu:

"Jeg vil ikke benægte, det er et problem, at så mange har svært ved at leve sammen med indvandrere.

Derfor synes jeg også, at vi skal begrænse indvandringen, inden det ender galt.

Indvandringen er gået for hurtig til at danskerne kan følge med, og det skulle nødig ende ligesom på Balkan.

I virkeligheden har næsten alle en grænse for, hvor mange indvandrere der kan være i Danmark (måske bortset fra Tigermanden og nogen få andre) - den grænse er bare forskellig.
"

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=1250.msg11408#msg11408

Det er bare et eksempel - for jeg er i mange år gået ind for at begrænse indvandringen.

Forvirringen opstår, fordi der er for mange tosser i debatten som mener: at gå ind for at begrænse indvandringen er ensbetydende med at hade muslimer og elske jøder. Hvis man ikke hader muslimer, og derimod synes at de skal behandles som andre borgere - så går man også ind for at tage så mange muslimer ind i landet som muligt - altså tossers argumentation.

Det er det nemlig ikke i mit univers, for man behøver da ikke at hade indvandrere, selvom man afviser dem ved grænsen - og modsat - hvorfor skulle jeg elske muslimerne, fordi jeg ikke vil forfølge dem?

Jeg hader heller ikke jøder - antizionisme er slet ikke det samme som antisemitisme.

Det synes jeg falder fint i tråd med det, som Henrik Sass Larsen skriver: "For os er humanisme at tage godt imod det antal flygtninge, vi kan klare, samtidig med at vi ikke lader dem i stikken, der har brug for særlig beskyttelse – dem, der er fanget i nærområderne eller i flygtningelejrene. Det er solidaritet i praksis. "

Sagen er jo, at vi ikke kan tage imod det halve af verden.

« Senest Redigeret: December 26, 2015, 06:16:02 pm af Anklageren »

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.8%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #9 Dato: December 26, 2015, 07:46:14 pm »
Det er hermed noteret. :-)

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
    • Vis profil
Sv: Det forstår jeg ikke PU
« Svar #10 Dato: December 27, 2015, 12:05:44 am »

F.eks. skrev jeg et svar til fedt 25. marts 2015 på et tidspunkt, hvor der ikke kom nær så mange flygtninge som nu:

"Jeg vil ikke benægte, det er et problem, at så mange har svært ved at leve sammen med indvandrere.

Derfor synes jeg også, at vi skal begrænse indvandringen, inden det ender galt.

Indvandringen er gået for hurtig til at danskerne kan følge med, og det skulle nødig ende ligesom på Balkan.

I virkeligheden har næsten alle en grænse for, hvor mange indvandrere der kan være i Danmark (måske bortset fra Tigermanden og nogen få andre) - den grænse er bare forskellig.
"

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=1250.msg11408#msg11408

Det er bare et eksempel - for jeg er i mange år gået ind for at begrænse indvandringen.

Forvirringen opstår, fordi der er for mange tosser i debatten som mener: at gå ind for at begrænse indvandringen er ensbetydende med at hade muslimer og elske jøder. Hvis man ikke hader muslimer, og derimod synes at de skal behandles som andre borgere - så går man også ind for at tage så mange muslimer ind i landet som muligt - altså tossers argumentation.

Det er det nemlig ikke i mit univers, for man behøver da ikke at hade indvandrere, selvom man afviser dem ved grænsen - og modsat - hvorfor skulle jeg elske muslimerne, fordi jeg ikke vil forfølge dem?

Jeg hader heller ikke jøder - antizionisme er slet ikke det samme som antisemitisme.

Det synes jeg falder fint i tråd med det, som Henrik Sass Larsen skriver: "For os er humanisme at tage godt imod det antal flygtninge, vi kan klare, samtidig med at vi ikke lader dem i stikken, der har brug for særlig beskyttelse – dem, der er fanget i nærområderne eller i flygtningelejrene. Det er solidaritet i praksis. "

Sagen er jo, at vi ikke kan tage imod det halve af verden.

Det indlæg havde jeg ikke lige skimtet og syntes det er godt at læse.

Som skrevet før, kom jeg fra Jylland og har nu boet op af Mosen i ca 8år. Havde kun mødt imødekommende "fremmed" og havde tit hjulpet dem, følte også en hvis taknemlighed fra dem.
Her hvor jeg bor, er andre folkeslag bange for muslimer pga. mængden, deres macho opførsel, muslimer  beriger sig på, i det hele taget, den måde muslimen takler problemer på og opfører sig meget overlegen i gadebilledet.

Hader selvfølgelig ikke alle muslimer, men synes de opfører sig ens herovre og det er absolut ikke til den konstruktive skabende måde.