Forfatter Emne: Jeg anmeldte et forsikringsselskab for dokumentfalsk til Rigspolitiet  (Læst 17872 gange)

Anklageren

• Gæst
Sv: Jeg anmeldte et forsikringsselskab for dokumentfalsk til Rigspolitiet
« Svar #30 Dato: December 24, 2015, 02:48:45 pm »
De fleste af forfølgerne vil jeg også regne til den kategori, som du skitserer her, men ikke alle.

Jeg synes dog, at nogen af Poul Jørgensens historier er ganske underholdende, selvom de ikke holder 100% vand.

Egentligt tror jeg ikke at 'stalkingen' har det fjerneste med hverken retssager eller Tryg at gøre.

Jørgensen er bare det oplagte mål for drilleri på nettet - han er vel nærmest at sammenligne med den hidsige, rødhårede og lidt tykke dreng i skolen - du ved, ham der bare skriger som en lille kriger - og styrter rundt efter sine plageånder uden at kunne fange dem, fordi han jo er lidt trivelig af statur - LIGE det som drillepindene vil se!

At Jørgensen så generelt har fremført sig som det alt-vidende orakel, uanset hvad, hvor og med hvem snakken har gået på - og på samme måde aldrig har været den der gav sig - uanset om fakta beviseligt stod anderledes - det gør det jo det jo EKSTRA underholdende for nogle at pirke til 'det vilde dyr' med en lang kæp..

Jeg har nærmest lidt ondt af ham, jeg kender ikke manden - men jeg har læst tilpas mange utrolige røverhistorier fra hans side til at kunne betegne ham som temmelig uvederhæftig - ikke 'løgnhals' som sådan -

- nærmere 'konfus, paranoid, mentalt forstyrret - og uden sans for tid, sted, ret og vrang på sin tilværelse, generelt'
« Senest Redigeret: December 24, 2015, 02:50:23 pm af Anklageren »

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    61.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: December 24, 2015, 03:05:05 pm »
Nej, ikke Pouljoergensen udsagn, men de blev også pillet helt fra hinanden.
Og fra hans egen side, hvor han lagde nogle af de breve ud, så man ved selvsyn fik indblik i hvor lidt manden fatter af hvad han læser.

Jamen, kan du ikke bare være ligeglad?

Hvorfor er du fulgt med Poul Jørgensen herind? Det kræver dog temmelig meget søgning at lige finde Poul Jørgensen her, så det må være noget du går virkeligt op i. Hvorfor?
Du får ret og jeg får fred!

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: December 24, 2015, 10:21:47 pm »
Og fra hans egen side, hvor han lagde nogle af de breve ud, så man ved selvsyn fik indblik i hvor lidt manden fatter af hvad han læser.

Jamen, kan du ikke bare være ligeglad?

Hvorfor er du fulgt med Poul Jørgensen herind? Det kræver dog temmelig meget søgning at lige finde Poul Jørgensen her, så det må være noget du går virkeligt op i. Hvorfor?

Korrekt nok, Carlo. Den lugter langt væk.

Går ud fra musen har hans IP.
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Possekel

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: December 25, 2015, 08:57:58 am »
Hvad har jeg bragt af usandheder?

Jeg kan ærligt talt ikke se nogen grund til, at skulle forklare nogen af jer, hvorfor jeg vælger at svare  i et indlæg.

Har i  ikke ødelagt debatsider nok med jeres stalking af  jeres smagsdommeri, og profilgætteri.

Offline PoulJoergensen (OP)

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • Min side om min Trygsag.
« Svar #34 Dato: December 26, 2015, 05:41:40 pm »
Jeg kontaktede politiet Pga. det indlæg hvor min bil var sat tilsalg,
jeg tror det er politiet der laver et eller andet, han er jo totalt syg
ham der jagter mig, han må da kunne regne ud at det ville ende galt en
dag, det er sandsynligt ham der har prøvet at slå mig ihjel og som har
dræbt mine katte og min hund.

Jeg skrev sammen med Brian Mikkelsen, det var ham der sagde at jeg
skulle anmelde det til politiet, han har nok også kontaktet dem, så nu
tror jeg de gør noget, nu har det også stået på i over 4½-år.

Ti amo
 Poul Jørgensen

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    61.6%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: December 26, 2015, 05:49:19 pm »

Jeg kan ærligt talt ikke se nogen grund til, at skulle forklare nogen af jer, hvorfor jeg vælger at svare  i et indlæg.

Har i  ikke ødelagt debatsider nok med jeres stalking af  jeres smagsdommeri, og profilgætteri.

Spørgsmålet er stadigt: Kan du ikke bare være ligeglad? Poul Jørgensen lyver måske, men det er så mange andre der også gør. Hvad gælder den store interesse for lige Poul?
Du får ret og jeg får fred!

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #36 Dato: December 26, 2015, 06:49:09 pm »
Jeg kontaktede politiet Pga. det indlæg hvor min bil var sat tilsalg,
jeg tror det er politiet der laver et eller andet, han er jo totalt syg
ham der jagter mig, han må da kunne regne ud at det ville ende galt en
dag, det er sandsynligt ham der har prøvet at slå mig ihjel og som har
dræbt mine katte og min hund.

Jeg skrev sammen med Brian Mikkelsen, det var ham der sagde at jeg
skulle anmelde det til politiet
, han har nok også kontaktet dem, så nu
tror jeg de gør noget, nu har det også stået på i over 4½-år.

Ti amo
 Poul Jørgensen

https://da.wikipedia.org/wiki/Brian_Mikkelsen

Citat derfra: Justitsminister 2008 – 2010

Så kom igen fake-Poul Jørgensen. Igen har du tydeligvis tyvstjålet et gammelt Poul-indlæg fra sol og påstår, at det er et nyt Poul Jørgensen-indlæg.

Vi venter i spænding på, om du logger på som Possekel eller som Poul, når du svarer. :blum3:

Saltefanden

• Gæst
« Svar #37 Dato: December 26, 2015, 07:19:17 pm »

Så kom igen fake-Poul Jørgensen. Igen har du tydeligvis tyvstjålet et gammelt Poul-indlæg fra sol og påstår, at det er et nyt Poul Jørgensen-indlæg.

Vi venter i spænding på, om du logger på som Possekel eller som Poul, når du svarer. :blum3:

Ja, den er god nok - 'den er dårlig'..!!

Hvis ikke man er bedre til det, end de sølle forsøg der lægges for dagen herinde - så er man sgu lidt åndeligt underfrankeret..

:Laie_75B:

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: December 27, 2015, 08:14:35 am »
Hvordan kan i sidde og lege dommere overfor hvem der må skrive i andres indlæg , og hvis det er så magtpåliggende for jer at finde ud af om Possekel og jeg Måneskin er en og samme person må i få fat på Musenfryd så hun kan opklare der store mysterium , der foregår her på debatten. Og hvorfor tror i ikke det er den rigtige Poul , måske fordi en har skrevet at han er inde og spjælde den , jeg er sikker på at det er ham , og jeg skriver i de indlæg jeg vil.

Anklageren

• Gæst
Vi skriver også, hvad vi vil
« Svar #39 Dato: December 27, 2015, 12:45:46 pm »
Hvordan kan i sidde og lege dommere overfor hvem der må skrive i andres indlæg , og hvis det er så magtpåliggende for jer at finde ud af om Possekel og jeg Måneskin er en og samme person må i få fat på Musenfryd så hun kan opklare der store mysterium , der foregår her på debatten. Og hvorfor tror i ikke det er den rigtige Poul , måske fordi en har skrevet at han er inde og spjælde den , jeg er sikker på at det er ham , og jeg skriver i de indlæg jeg vil.

Det er dig magtpåliggende at forfølge Poul Jørgensen, og vi er helst fri for, at du gør det samme her (som du har gjort på SOL debat).

Jeg har engang været klasselærer for en elev, som begik selvmord fordi hun blev mobbet, så jeg er ret træt af systematisk mobberi.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Vi skriver også, hvad vi vil
« Svar #40 Dato: December 27, 2015, 01:30:12 pm »

Det er dig magtpåliggende at forfølge Poul Jørgensen, og vi er helst fri for, at du gør det samme her (som du har gjort på SOL debat).

Det tror jeg faktisk vi alle kan bakke op om, - uanset hvor ueninge vi kan være om andre ting ?
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Possekel

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: December 27, 2015, 01:31:49 pm »

Spørgsmålet er stadigt: Kan du ikke bare være ligeglad? Poul Jørgensen lyver måske, men det er så mange andre der også gør. Hvad gælder den store interesse for lige Poul?

Hvilken del af Det rager ikke dig, hvad jeg gider eller ikke gider svare på er det du ikke forstår?
Hvis du mener jeg har skrevet noget stødende, så klag, ellers hold dit grimme snude skaft for dig selv!!

Anklageren

• Gæst
Pas på blodtrykket
« Svar #42 Dato: December 27, 2015, 01:36:04 pm »

Hvilken del af Det rager ikke dig, hvad jeg gider eller ikke gider svare på er det du ikke forstår?
Hvis du mener jeg har skrevet noget stødende, så klag, ellers hold dit grimme snude skaft for dig selv!!

Tonen skinger - argumentationen svag!

Du kan bare holde op med at forfølge nogen.
« Senest Redigeret: December 27, 2015, 01:37:43 pm af Anklageren »

Offline Possekel

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Pas på blodtrykket
« Svar #43 Dato: December 27, 2015, 01:49:34 pm »

Tonen skinger - argumentationen svag!

Du kan bare holde op med at forfølge nogen.

Tumpe!!Du er sguda ikke rigtig klog!!
I hvilket indlæg "forfølger jeg nogen"

http://www.din-debat.dk/index.php?action=profile;area=showposts;u=416
Beskeder - Possekel
Sider: [1]
1
Fri Debat / Sv: Jeg anmeldte et forsikringsselskab for dokumentfalsk til Rigspolitiet
« Dato: I dag ved 01:31:49 pm »
Citat fra: Carlo efter December 26, 2015, 05:49:19 pm

Citat fra: Possekel efter December 25, 2015, 08:57:58 am

2
Fri Debat / Sv: Jeg anmeldte et forsikringsselskab for dokumentfalsk til Rigspolitiet
« Dato: December 25, 2015, 08:57:58 am »

3
« Dato: December 24, 2015, 09:28:29 am »
Stalking definition: – En konstellation af adfærd og hændelser, der påføres et andet menneske, og som af den udsatte opleves som gentagen, påtrængende og uønsket kontakt og kommunikation. (Mullen, Páthe, Purcell & Stuart, 1999: Study of Stalkers)

Når man selv smider så mange oplysninger ud om sit liv, skal man ikke jamre når det giver bagslag, og nogen stiller spørgsmål, ved ægtheden af end usagn, du ved sgu lige så godt som os andre at han overfuser dig, hvis du siger ham imod.
Det vil klæde dig, at indvie os i hvad det er du mener han der berettiger ham til en erstatning, nu han hverken var dækket af en fritid/ulykke forsikring, eller en arbejdsskadeforsikring, fordi han fuskede.
Alle forsikringsselskaber er genforsikret, så de hænger ikke engang alene på regningen.
Men fortæl endelig, hvad det er du mener manden skulle have haft erstattet.
De slap penge til hegn, biler og hans piller. Hvad har han mere krav på?

4
« Dato: December 24, 2015, 12:18:50 am »

5
« Dato: December 24, 2015, 12:13:31 am »
Fordi jeg har fulgt med i sagen længe.

6
« Dato: December 24, 2015, 12:09:13 am »
Citat fra: Landboen efter December 24, 2015, 12:01:55 am

Citat fra: Possekel efter December 23, 2015, 11:40:12 pm

Citat fra: Landboen efter December 23, 2015, 08:38:05 pm

Ahhh måneskin er mulvarp for Tryg......

Hvorfor skulle Tryg have en mulvarp??
        De har lammetævet manden 3 gange, når først den har været i Højesteret, så er slaget tabt.

Nå da.... og det ved du alt om?

Hvor skriver jeg, at jeg ved alt om det?

7
« Dato: December 24, 2015, 12:07:52 am »
Mon ikke du skal læse definitionen på  stalker, så du ikke virker dum, ved at påstå et svar på et indlæg i cyberspace er stalkning.

8
« Dato: December 23, 2015, 11:52:49 pm »
Du skal ikke tro, du skal vide.

Nu står der ingen steder, noget om hvad jeg skal svare på, jeres røvsyge indlæg om politik og de skide muslimer gider jeg ikke spilde tid på.

9
« Dato: December 23, 2015, 11:40:12 pm »
Citat fra: Landboen efter December 23, 2015, 08:38:05 pm

Ahhh måneskin er mulvarp for Tryg......

Hvorfor skulle Tryg have en mulvarp??
De har lammetævet manden 3 gange, når først den har været i Højesteret, så er slaget tabt.

« Senest Redigeret: December 27, 2015, 02:22:13 pm af Possekel »

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: December 27, 2015, 02:13:38 pm »
jeres røvsyge indlæg om politik og de skide muslimer gider jeg ikke spilde tid på. Hvad gider du så, at spilde tid på, her på DD?
Syntes forøvrigt, dit indlæg er meget forvirrende at læse, for en der ikke er inde i sagen!!
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende