Forfatter Emne: Jeg anmeldte et forsikringsselskab for dokumentfalsk til Rigspolitiet  (Læst 18073 gange)

Offline PoulJoergensen (OP)

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
    • Min side om min Trygsag.
 de sendte sagen videre til SSJ-politi, de sendte så sagen videre til en lille lokal station, 10-uger efter anmeldelsen fik jeg besked om, at de ikke ville undersøge sagen. i de 10-uger anmeldte jeg også en for at havde misbrugt mit Cpr.Nr, det gad politiet heller ikke undersøge, det var samme betjent, en eller anden har sendt mig et trusselbrev, " hvis du ikke lukker din profil på SOL, du dø.", det sendte jeg også til samme betjent, det svarede han slet ikke på. der er en "tommelfinger opad." man kan give jer, jeg er lidt ked af der ikke er en nedad, ikke til den almindelige betjent, men til det system i køre efter, for det er under al kritik og ikke noget man som dansker kan være stolt af, tværtimod. Jeg kan bevise det mine anmeldelser går ud på, men I gad ikke engang se det.
Også ramte jeg Inter igen. men der er i alt 4-5- breve som tryg aldrig har kunne havde skrevet, jeg har prøvet at bede tryg om en forklaring på de breve, tryg vil slet ikke kommentere de breve, jeg kan ikke få nogen forklaring på, hvordan tryg har kunne påstå at de skulle kunne have haft sendt de breve, eller på, hvorfor tryg ikke som de blev pålagt af Højesteret D:14/12-2010 sendte min sag til den mand der sagde han var min advokat i Højesteret, men bare skrev til "advokaten", "Vi skal bruge en uge mere inden vi sender noget.", og jeg ved ikke hvorfor min advokat ikke gik direkte til Højesteret med min sag, da Højesteret D:14/12-2010 havde pålagt tryg, inden 2 dage at de skulle sende alle akterne i min sag til "min" advokat. "Min" advokat, han burde straks D:17/12-2010 havde gået i Højesteret med min sag, men tryg skulle måske bruge en uge ekstra på at få en ny makulator til at virke, der er begået justitsmord imod mig, på en så grov måde, at det er under straffelovens § 171, og det vil politiet så havde jeg skal efterforske?, hvad skal jeg så gøre, hvis tryg bliver kendt skyldig, skal jeg så også bygge et fængsel, for der er fængselsstraf for det tryg har gjort i min sag, det er så latterligt. Jeg har Pga. det jeg har skrevet om tryg på debatten "SOL.DK", så er jeg kommet i kontakt med over 100-andre, som tryg også enten har snydt, eller forsøgt at snyde, det tryg gjorde ad jeg skrev på deres hjemmeside, da jeg blev med at bede tryg om en forklaring på de underlige dokumenter de havde fremlagt for retten, det var at tryg "bannede" mig, de kaldte det jeg skrev "spam", det tror da pokker, de kunne jo ikke svare mig.

Ti amo
Poul Jørgensen
« Senest Redigeret: December 25, 2015, 07:15:24 am af PoulJoergensen »

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
Sv: Jeg anmeldte et forsikringsselskab for dokumentfalsk til Rigspolitiet
« Svar #1 Dato: December 23, 2015, 11:01:55 am »
Jeg tror du har fået de breve , de ligger nok under noget andet papir. Men er den sag ikke afsluttet for længst , dine advokater har gjort det de kunne , Tryg vandt og du tabte. Du har også fået at vide op til flere gange at Tryg ikke diskutere enkeltmands sager på denne side , så det er de helt i deres ret til. Men indse det dog du tabte og de vandt.
« Senest Redigeret: December 23, 2015, 11:10:15 am af måneskin »

Saltefanden

• Gæst
« Svar #2 Dato: December 23, 2015, 11:50:43 am »
Nå, skal vi nu også HER til at trækkes med dine elendige, hjælpeløse skriblerier om den 31 år gamle historie -

- om dengang du fik lidt skrammer under noget sort arbejde - og et par dage efter tossede rundt i en gammel spand på prøveplader - uden sikkerhedssele på!

De røverhistorier er for længst blevet prøvet ved samtlige retsinstanser - og holdt naturligvis ikke vand!

Case closed!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    67.6%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: December 23, 2015, 03:15:11 pm »
Jeg tror du har fået de breve , de ligger nok under noget andet papir. Men er den sag ikke afsluttet for længst , dine advokater har gjort det de kunne , Tryg vandt og du tabte. Du har også fået at vide op til flere gange at Tryg ikke diskutere enkeltmands sager på denne side , så det er de helt i deres ret til. Men indse det dog du tabte og de vandt.

"Måneskin" hvad laver du her på debatten? Vi har ikke set andre indlæg fra dig, end dem hvor du korrekser Poul Jørgensen.
anti-rød: "Det er muligt at udvinde energien fra Co2."

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: December 23, 2015, 03:24:08 pm »
Ja ser du ,det må du finde ud af.

Anklageren

• Gæst
« Svar #5 Dato: December 23, 2015, 03:46:10 pm »

"Måneskin" hvad laver du her på debatten? Vi har ikke set andre indlæg fra dig, end dem hvor du korrekser Poul Jørgensen.

Ja - det er rigtigt.

Hvis man går ind på Måneskins profil, kan man se, at alle 22 kommentarer handler om Poul Jørgensen.

En af Poul Jørgensens stalkere, så Poul Jørgensen er slet ikke så paranoid, når det kommer til stykket.

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: December 23, 2015, 07:21:23 pm »
Måneskin" hvad laver du her på debatten? Vi har ikke set andre indlæg fra dig, end dem hvor du korrekser Poul Jørgensen.

ja det virker underligt.
religion er roden til al ondskab på jorden
og skulle forbydes.

Offline Possekel

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: December 23, 2015, 11:40:12 pm »
Ahhh måneskin er mulvarp for Tryg......

Hvorfor skulle Tryg have en mulvarp??
De har lammetævet manden 3 gange, når først den har været i Højesteret, så er slaget tabt.

Anklageren

• Gæst
« Svar #8 Dato: December 23, 2015, 11:45:59 pm »

De har lammetævet manden 3 gange, når først den har været i Højesteret, så er slaget tabt.

Vi kan jo starte med, at du er den samme som Måneskin, som her skriver din allerførste kommentar på Din-debat som Possekel - så du må vel selv bedst vide, hvem der betaler dig.

Offline Possekel

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: December 23, 2015, 11:52:49 pm »
Du skal ikke tro, du skal vide.

Nu står der ingen steder, noget om hvad jeg skal svare på, jeres røvsyge indlæg om politik og de skide muslimer gider jeg ikke spilde tid på.

« Senest Redigeret: December 25, 2015, 09:01:32 am af Possekel »

Anklageren

• Gæst
« Svar #10 Dato: December 23, 2015, 11:58:26 pm »
Du skal ikke tro, du skal vide.

Nu står der ingen steder, sat der noget om hvad jeg skal svare på, jeres røvsyge indlæg om politik og de skide muslimer gider jeg ikke spild tid på.

Alle ved, at er en stalker, fordi du er så klodset.

Offline Possekel

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: December 24, 2015, 12:07:52 am »
Mon ikke du skal læse definitionen på  stalker, så du ikke virker dum, ved at påstå et svar på et indlæg i cyberspace er stalkning.

Offline Possekel

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: December 24, 2015, 12:09:13 am »

Nå da.... og det ved du alt om?

Hvor skriver jeg, at jeg ved alt om det?

Offline Possekel

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: December 24, 2015, 12:13:31 am »
Fordi jeg har fulgt med i sagen længe.

Offline Possekel

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: December 24, 2015, 12:18:50 am »
Nej, ikke Pouljoergensen udsagn, men de blev også pillet helt fra hinanden.
Og fra hans egen side, hvor han lagde nogle af de breve ud, så man ved selvsyn fik indblik i hvor lidt manden fatter af hvad han læser.