Forfatter Emne: Ang din-debats fremtid  (Læst 33862 gange)

Offline musenfryd (OP)

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
    • Telefonpasning
Sv: Ang din-debats fremtid
« Svar #60 Dato: December 28, 2015, 11:18:06 am »
Det koster stot set ingenting at have debatten kørende.
Men jeg er ikke interesseret i at sælge DD til højestbydende. Jeg har skabt DD og det var en gang en rigtig god side. Kan den blive det igen er jeg åben for at lade den køre videre, kan den ikke, så bliver der lukket og slukket og så må I finde et andet sted.
De er faktisk ikke spor svært.... skriv de indlæg du selv ønsker at respondere på, og når du støder på noget der ikke er passende, så ignorer.... så går det over helt af sig selv.
Det er nemt og hutigt at oprette et forum, og kan endda gøres gratis, så der behøver ikke være nogen form for panik såfremt DD'erne ikke kan arte sig og siden lukker.
Jeg mener ikke at jeg skylder nogen nogle løfter om hvorvidt siden lukker eller ej. Jeg stiller den gratis til rådighed, og bestemmer suverænt over hvad der skal ske med den.
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #61 Dato: December 28, 2015, 11:50:59 am »
Men jeg er ikke interesseret i at sælge DD til højestbydende. Jeg har skabt DD og det var en gang en rigtig god side. Kan den blive det igen er jeg åben for at lade den køre videre, kan den ikke, så bliver der lukket og slukket og så må I finde et andet sted.
De er faktisk ikke spor svært.... skriv de indlæg du selv ønsker at respondere på, og når du støder på noget der ikke er passende, så ignorer.... så går det over helt af sig selv.
Det er nemt og hutigt at oprette et forum, og kan endda gøres gratis, så der behøver ikke være nogen form for panik såfremt DD'erne ikke kan arte sig og siden lukker.
Jeg mener ikke at jeg skylder nogen nogle løfter om hvorvidt siden lukker eller ej. Jeg stiller den gratis til rådighed, og bestemmer suverænt over hvad der skal ske med den.

Der er sikkert mange der gerne ville hjælpe dig med at gøre det til en god side, - på den måde du selv ønsker det.

Men jeg savner en definition af hvad du anser for "en god side".

Eller rent ud sagt om f.eks. jeg fra din side er ønsket eller uønsket på debatten, - jeg har i sinde at følge dit ønske fordi det er din debat, og jeg kan også tåle kritik.
« Senest Redigeret: December 28, 2015, 11:54:36 am af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Anklageren

• Gæst
« Svar #62 Dato: December 28, 2015, 12:03:09 pm »

Der er sikkert mange der gerne ville hjælpe dig med at gøre det til en god side, - på den måde du selv ønsker det.

Eller rent ud sagt om f.eks. jeg fra din side er ønsket eller uønsket på debatten, - jeg har i sinde at følge dit ønske fordi det er din debat, og jeg kan også tåle kritik.

Musenfryd har klart givet udtryk for, at muslimer ikke kan være i centrum, og at man skal være venlige over for hinanden.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
« Svar #63 Dato: December 28, 2015, 12:06:00 pm »

Musenfryd har klart givet udtryk for, at muslimer ikke kan være i centrum, og at man skal være venlige over for hinanden.

Det var musenfryd jeg spurgte, - mig bekendt er det ikke din side.

Så vidt jeg har forstået kan folk debattere det de selv finder vigtigt, uanset om det er småkager, muslimer eller noget helt andet.

Man kan jo bare lade være at blande sig i en debat hvis emnet ikke interesserer en.

Men at nogen skal bestemme hvad andre må debattere har vist aldrig været musens mening ?
« Senest Redigeret: December 28, 2015, 12:12:25 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
    • Vis profil
« Svar #64 Dato: December 28, 2015, 12:31:03 pm »

Med dit antal indlæg, og din IT viden, burde du vel være den første til at lave en ny debatside hvis musen lukker DD ?

Du har måske forsøgt, men fik så få debattører med din DDR stil, at du hellere vil prøve at kontrollere hvad folk må debattere på andre fora ?

Har du prøvet at oprette dit eget debat forum eller påtænker at gøre det ? - hvis nej, hvorfor ikke ?

Saltefanden

• Gæst
« Svar #65 Dato: December 28, 2015, 12:52:56 pm »
Jeg bider nu mere mærke i hvor relativt fredeligt der har været i de senere dage - ok, der er godt nok lige kravlet nogle sære størrelser frem fra deres ligeså sære sten - men det er nok bare en lille virus -

- men generelt ER der bare mere fred og fordragelighed på siden når en... - en, en 'vis person' - er på ferie, i venskabsforeningen, på landet eller noget i den retning..

- det kan da ikke kun være mig der har bemærket det?

Godt nyt år til alle - også til DD :JC_ThankYou:

Anklageren

• Gæst
« Svar #66 Dato: December 28, 2015, 01:08:47 pm »

Det var musenfryd jeg spurgte, - mig bekendt er det ikke din side.

Så vidt jeg har forstået kan folk debattere det de selv finder vigtigt, uanset om det er småkager, muslimer eller noget helt andet.

Man kan jo bare lade være at blande sig i en debat hvis emnet ikke interesserer en.

Men at nogen skal bestemme hvad andre må debattere har vist aldrig været musens mening ?

Du kan jo bare læse, hvad Musenfryd har skrevet, så ville du ikke være i tvivl.

Citat: Alle tråde går over i muslimdebat og man hakker på hinanden i et væk.
Det gider jeg faktisk ikke at lægge side til

Citat slut

Behøver hun at skrive det hver dag (når hun også skriver, at hun ikke har så meget tid)?

Jeg er i øvrigt enig med Saltefanden i, at der har været hakket lidt mindre på det seneste.

Jeg administrerer i forvejen en site med mange flere besøgende, men det er godt nok ikke en debatsite.

Når jeg går på pension, tænker jeg mere på at lave en site om vildmarksliv i Grønland.

Polle

• Gæst
« Svar #67 Dato: December 28, 2015, 04:31:10 pm »

Med dit antal indlæg, og din IT viden, burde du vel være den første til at lave en ny debatside hvis musen lukker DD ?

Du har måske forsøgt, men fik så få debattører med din DDR stil, at du hellere vil prøve at kontrollere hvad folk må debattere på andre fora ?

Har du prøvet at oprette dit eget debat forum eller påtænker at gøre det ? - hvis nej, hvorfor ikke ?

Hvis musenfryd lukker denne side, hvad jeg ikke kan forestille mig, er der selvfølgelig adskillige side på nettet man kan bruge i stedet!

Man kan i hvertfald altid bruge det af mig oprettede forum, som er et frit forum til både debat, foto, billede og video og alle mulige emner, som også kan udvides til yderligere emner, hvis medlemmerne ønsker dette!

Derfor kaldes det også for Freeforums!

Ønsker men at benytte denne mulighed, kan jeg kun anbefale en reklameblokering på sin pc!

Det er den man kalder adblocker, og kan fås til alle de browsere folk nu bruger!

Jeg har selv adblocker til firefox, da jeg udelukkende bruger browseren firefox!

Jeg ser derfor ingen reklamer overhovedet på minglerne!

Forum link:

http://minglerne.freeforums.org/

Adblocker til f.eks firefox:

https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/adblock-plus/

Men som sagt, der er masser af andre muligheder, hvis vi samlet kan blive enige om et nyt sted på nettet!

ReginaV

• Gæst
« Svar #68 Dato: Januar 14, 2016, 11:55:39 am »
Forstår så udmærket din prioritering Musenfryd - Så vil blot takke dig, for de sidste mange års underholdning herinde.
Har været hyggeligt det meste af tiden, selv om ikke er pokkers aktiv længere :)

Så tak for DD og for at du gad så længe :D

Polle

• Gæst
« Svar #69 Dato: Januar 15, 2016, 04:50:41 pm »
Forstår så udmærket din prioritering Musenfryd - Så vil blot takke dig, for de sidste mange års underholdning herinde.
Har været hyggeligt det meste af tiden, selv om ikke er pokkers aktiv længere :)

Musenfryd har tydeligt sagt dette:

"Siden kører til marts, hvis I kan finde ud af at opføre jer som voksne mennesker, så er det klart, så kan jeg genoverveje beslutningen."

Hvilket betyder i klar tekst, at det ikke er sikkert at denne side lukker til marts!

Kan musen da ikke finde en medadministrator, eller moderator som musen har tillid til blandt medlemmerne?

Altså et medlem der har tid til at moderere siden hver dag, så det hele ikke skejer ud?

Dette forudsætter selvfølgelig, at selve systemet her muliggør, at man kan indsætte en sådan moderator?

Hvis dette kunne lade sig gøre, er problemerne vel løst - eller hvad?

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #70 Dato: Januar 15, 2016, 08:27:13 pm »

Musenfryd har tydeligt sagt dette:

"Siden kører til marts, hvis I kan finde ud af at opføre jer som voksne mennesker, så er det klart, så kan jeg genoverveje beslutningen."

Hvilket betyder i klar tekst, at det ikke er sikkert at denne side lukker til marts!

Kan musen da ikke finde en medadministrator, eller moderator som musen har tillid til blandt medlemmerne?

Altså et medlem der har tid til at moderere siden hver dag, så det hele ikke skejer ud?

Dette forudsætter selvfølgelig, at selve systemet her muliggør, at man kan indsætte en sådan moderator?

Hvis dette kunne lade sig gøre, er problemerne vel løst - eller hvad?
Du bliver ved.
Jo man kunne sagtens sætte en moderator på - jeg kunne godt, da jeg ikke har andet at tage mig til end at søge jobs.
Men det er ikke det Musenfyd ønsker.
Og jeg tror heller ikke brugerne her ville blive glade for min rundsav.

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #71 Dato: Januar 15, 2016, 08:29:54 pm »
det tror jeg du ville være god til Landbo.
religion er roden til al ondskab på jorden
og skulle forbydes.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
« Svar #72 Dato: Januar 15, 2016, 08:34:00 pm »
Ohh tak Hanne. Men der ville nok blive affolket hurtigt :-)

Polle

• Gæst
« Svar #73 Dato: Januar 16, 2016, 09:45:51 am »
Ohh tak Hanne. Men der ville nok blive affolket hurtigt :-)

Hvad med at foreslå Carlo som moderator?

Så ville der vel være færre muslim debatter*S*! :biggrin:

Anklageren

• Gæst
« Svar #74 Dato: Januar 16, 2016, 09:48:48 am »
Hvis man sorterer muslim indlæggene fra, så er der faktisk ikke nogen debat tilbage, fordi de fleste andre er blevet skræmt væk  af den barske og meget personlige tone.

Det er bedst at lukke debatten.
« Senest Redigeret: Januar 16, 2016, 09:50:25 am af Anklageren »