Citat fra: Phil efter December 28, 2015, 11:50:59 amCitat fra: musenfryd efter December 28, 2015, 11:18:06 amDet koster stot set ingenting at have debatten kørende.Men jeg er ikke interesseret i at sælge DD til højestbydende. Jeg har skabt DD og det var en gang en rigtig god side. Kan den blive det igen er jeg åben for at lade den køre videre, kan den ikke, så bliver der lukket og slukket og så må I finde et andet sted.De er faktisk ikke spor svært.... skriv de indlæg du selv ønsker at respondere på, og når du støder på noget der ikke er passende, så ignorer.... så går det over helt af sig selv.Det er nemt og hutigt at oprette et forum, og kan endda gøres gratis, så der behøver ikke være nogen form for panik såfremt DD'erne ikke kan arte sig og siden lukker.Jeg mener ikke at jeg skylder nogen nogle løfter om hvorvidt siden lukker eller ej. Jeg stiller den gratis til rådighed, og bestemmer suverænt over hvad der skal ske med den.Der er sikkert mange der gerne ville hjælpe dig med at gøre det til en god side, - på den måde du selv ønsker det.Men jeg savner en definition af hvad du anser for "en god side".Eller rent ud sagt om f.eks. jeg fra din side er ønsket eller uønsket på debatten, - jeg har i sinde at følge dit ønske fordi det er din debat, og jeg kan også tåle kritik.Musenfryd har klart givet udtryk for, at muslimer ikke kan være i centrum, og at man skal være venlige over for hinanden.
Citat fra: musenfryd efter December 28, 2015, 11:18:06 amDet koster stot set ingenting at have debatten kørende.Men jeg er ikke interesseret i at sælge DD til højestbydende. Jeg har skabt DD og det var en gang en rigtig god side. Kan den blive det igen er jeg åben for at lade den køre videre, kan den ikke, så bliver der lukket og slukket og så må I finde et andet sted.De er faktisk ikke spor svært.... skriv de indlæg du selv ønsker at respondere på, og når du støder på noget der ikke er passende, så ignorer.... så går det over helt af sig selv.Det er nemt og hutigt at oprette et forum, og kan endda gøres gratis, så der behøver ikke være nogen form for panik såfremt DD'erne ikke kan arte sig og siden lukker.Jeg mener ikke at jeg skylder nogen nogle løfter om hvorvidt siden lukker eller ej. Jeg stiller den gratis til rådighed, og bestemmer suverænt over hvad der skal ske med den.Der er sikkert mange der gerne ville hjælpe dig med at gøre det til en god side, - på den måde du selv ønsker det.Men jeg savner en definition af hvad du anser for "en god side".Eller rent ud sagt om f.eks. jeg fra din side er ønsket eller uønsket på debatten, - jeg har i sinde at følge dit ønske fordi det er din debat, og jeg kan også tåle kritik.
Det koster stot set ingenting at have debatten kørende.Men jeg er ikke interesseret i at sælge DD til højestbydende. Jeg har skabt DD og det var en gang en rigtig god side. Kan den blive det igen er jeg åben for at lade den køre videre, kan den ikke, så bliver der lukket og slukket og så må I finde et andet sted.De er faktisk ikke spor svært.... skriv de indlæg du selv ønsker at respondere på, og når du støder på noget der ikke er passende, så ignorer.... så går det over helt af sig selv.Det er nemt og hutigt at oprette et forum, og kan endda gøres gratis, så der behøver ikke være nogen form for panik såfremt DD'erne ikke kan arte sig og siden lukker.Jeg mener ikke at jeg skylder nogen nogle løfter om hvorvidt siden lukker eller ej. Jeg stiller den gratis til rådighed, og bestemmer suverænt over hvad der skal ske med den.
Musenfryd har klart givet udtryk for, at muslimer ikke kan være i centrum, og at man skal være venlige over for hinanden.
Det var musenfryd jeg spurgte, - mig bekendt er det ikke din side.Så vidt jeg har forstået kan folk debattere det de selv finder vigtigt, uanset om det er småkager, muslimer eller noget helt andet.Man kan jo bare lade være at blande sig i en debat hvis emnet ikke interesserer en.Men at nogen skal bestemme hvad andre må debattere har vist aldrig været musens mening ?
Citat fra: Anklageren efter December 28, 2015, 12:03:09 pmMusenfryd har klart givet udtryk for, at muslimer ikke kan være i centrum, og at man skal være venlige over for hinanden.Med dit antal indlæg, og din IT viden, burde du vel være den første til at lave en ny debatside hvis musen lukker DD ?Du har måske forsøgt, men fik så få debattører med din DDR stil, at du hellere vil prøve at kontrollere hvad folk må debattere på andre fora ?Har du prøvet at oprette dit eget debat forum eller påtænker at gøre det ? - hvis nej, hvorfor ikke ?
Forstår så udmærket din prioritering Musenfryd - Så vil blot takke dig, for de sidste mange års underholdning herinde.Har været hyggeligt det meste af tiden, selv om ikke er pokkers aktiv længere :)Så tak for DD og for at du gad så længe :D
Citat fra: hanne efter Januar 15, 2016, 08:29:54 pmdet tror jeg du ville være god til Landbo.Ohh tak Hanne. Men der ville nok blive affolket hurtigt :-)
det tror jeg du ville være god til Landbo.
Hvis man sorterer muslim indlæggene fra, så er der faktisk ikke nogen debat tilbage, fordi de fleste andre er blevet skræmt væk af den barske og meget personlige tone.Det er bedst at lukke debatten.
Hvis man sorterer muslim indlæggene fra, så er der faktisk ikke nogen debat tilbage, fordi de fleste andre er blevet skræmt væk af den barske og meget personlige toneDet er bedst at lukke debatten.Det er mere måden, man debatterer muslimer på, der er problemet end selve emnet (som det ellers er yderst rimeligt at tage op i lyset af udviklingen).Der eksisterer nærmest slet ikke en muslim debat i Danmark, fordi nogen bliver helt blå i hovedet, når muslimer bliver nævnt - og så forsvinder argumenterne og almindelige mennesker klapper i.
Citat fra: Anklageren efter Januar 16, 2016, 10:09:40 amHvis man sorterer muslim indlæggene fra, så er der faktisk ikke nogen debat tilbage, fordi de fleste andre er blevet skræmt væk af den barske og meget personlige toneDet er bedst at lukke debatten.Det er mere måden, man debatterer muslimer på, der er problemet end selve emnet (som det ellers er yderst rimeligt at tage op i lyset af udviklingen).Der eksisterer nærmest slet ikke en muslim debat i Danmark, fordi nogen bliver helt blå i hovedet, når muslimer bliver nævnt - og så forsvinder argumenterne og almindelige mennesker klapper i.Almindelige mennesker trækker derhen hvor emnet der diskuteres interesserer dem.Den der bliver mest blå i hovedet når emnet muslimer bringes op er netop dig, - derfor er der også nogen der morer sig lidt med at bringe det op en ekstra gang, kan jeg se.Så hvad med at stoppe din støj ?