Forfatter Emne: Ang din-debats fremtid  (Læst 33391 gange)

Anklageren

• Gæst
Men naiv
« Svar #45 Dato: December 22, 2015, 02:28:32 pm »
Et debat-forum kræver fuldtids-arbejde.

Før blev der debatteret "aftensmad og strikkeopskrifter", nu bliver der debatteret politik / religion, og det kan få "bølgerne til at gå højt" - hvad jeg ikke syntes er et problem !

Problemet er TROLLS - de skal udryddes, og dem med flere profiler skal fjernes.

At vi har nogen syge og ensomme mennesker, der får dækket deres syge behov for, at ødelægge debatterne, er trist for dem, de burde få hjælp, så de kan få et liv.

De hører bare ikke til, på et debat-forum !

Så hvis der blandt debattørerne herinde på DD, findes nogen, der kunne overtage styringen, ville problemet være løst  :JC_boogie: :santa:

Hvorfor køber du ikke bare selv Din-debat?

lyjse er jo bare oprigtig, Anklager.

Man kan da ikke bare bede en forretningskvinde om at få hendes debat foræret.

Det er ikke fordi jeg tror, den er en formue værd.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Ang din-debats fremtid
« Svar #46 Dato: December 22, 2015, 02:47:12 pm »
Forretning og forretning, for mig lød det som om MF kedede sig og fik ideen med DD. Tror ikke sitet kan koste det store. Gad vide om Kenneth følger med i købet?   :bb:
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
« Svar #47 Dato: December 22, 2015, 04:23:48 pm »
Anklageren....... er det ikke gået op for dig, at jeg ikke er til teknik  :bb:

Men det kunne da være skønt, hvis der var en der kunne overtage DD  - så den kan køre videre.

Ikke en person, der tager "parti" for det ene eller det andet, der skal være plads til forskellige synspunkter, men debatterne skal være seriøse  -uden TROLL !!

Jeg syntes der er for meget spam herinde  :beee: Tigermanden findes vist med flere profiler..

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
« Svar #48 Dato: December 22, 2015, 04:37:32 pm »
Forretning og forretning, for mig lød det som om MF kedede sig og fik ideen med DD. Tror ikke sitet kan koste det store. Gad vide om Kenneth følger med i købet?   :bb:

Jeg mener Musenfryd skrev hvad det kostede om året... men nu kan jeg ikke finde det.. jeg læste Velkomsttråden og jeg citerer :

Citér
Sv: Velkommen til alle jer nye ansigter
« Svar #7 Dato: December 04, 2014, 08:57:38 am »

Jeg sletter ikke gerne, og løfter også kun nødigt pegefingeren, min erfaring siger mig at det er sådan det kører bedst, i hvert fald er det sjovest. Og så er det sådan et forum jeg ønsker at have.

Jeg skal måske lige komme med lidt historie..
DD startede i 2004 tror jeg det var, og var ret aktivt i en del år. Dengang var der flere debatfora på banen, og af og til en lille krig imellem disse, i hvert fald skete der rigtigt meget.
DD var udsat for et hackerangreb og fik efterfølgende nogle opdateringer der gjorde at alle gamle indlæg forsvandt.
Dette, sammen med facebook og måske almindelig debattræthed, gjorde at DD døde lidt .
Jeg selv har fået travlt med eget firma og har ikke haft tiden til at lægge så meget arbejde i DD, måske jeg også tænkte at storhedstide var ovre, og sådan var det bare.
Men I skal være velkomne som sagt. Jeg er her, men I må ikke regne med en admin der står til rådighed 24/7. DD er jo et privat forum, dvs jeg betaler egentlig bare for at have det kørende, jeg tjener ikke noget på det, og i og med det ER på hobbyplan, så er der altså ikke vild service :-)
Jeg har Kenneth med som hjælper mig med det tekniske hvis der er noget jeg ikke lige kan, jeg skal nok lige hive fat i ham så han kan sige hej :-)

Da jeg læste den tråd, gik det op for mig, hvor mange -  der har slettet deres profil..  :blush:

Anklageren

• Gæst
Det er ikke det, jeg mener
« Svar #49 Dato: December 22, 2015, 07:00:52 pm »
Musenfryd er forretningskvinde, og en debat kan være penge værd. Man kan f.eks. sætte reklamer på en debatsite ligesom på SOL debat, og så bliver der indtægter.

Jeg ved jo ikke, hvad Musenfryd tænker og vil, men jeg kan ikke forstå, at man bare går ud fra, at det er en gratis ting, man har med at gøre.

Jeg mener Musenfryd skrev hvad det kostede om året... men nu kan jeg ikke finde det.. jeg læste Velkomsttråden og jeg citerer :

Citér
Sv: Velkommen til alle jer nye ansigter
« Svar #7 Dato: December 04, 2014, 08:57:38 am »

Jeg sletter ikke gerne, og løfter også kun nødigt pegefingeren, min erfaring siger mig at det er sådan det kører bedst, i hvert fald er det sjovest. Og så er det sådan et forum jeg ønsker at have.

Jeg skal måske lige komme med lidt historie..
DD startede i 2004 tror jeg det var, og var ret aktivt i en del år. Dengang var der flere debatfora på banen, og af og til en lille krig imellem disse, i hvert fald skete der rigtigt meget.
DD var udsat for et hackerangreb og fik efterfølgende nogle opdateringer der gjorde at alle gamle indlæg forsvandt.
Dette, sammen med facebook og måske almindelig debattræthed, gjorde at DD døde lidt .
Jeg selv har fået travlt med eget firma og har ikke haft tiden til at lægge så meget arbejde i DD, måske jeg også tænkte at storhedstide var ovre, og sådan var det bare.
Men I skal være velkomne som sagt. Jeg er her, men I må ikke regne med en admin der står til rådighed 24/7. DD er jo et privat forum, dvs jeg betaler egentlig bare for at have det kørende, jeg tjener ikke noget på det, og i og med det ER på hobbyplan, så er der altså ikke vild service :-)
Jeg har Kenneth med som hjælper mig med det tekniske hvis der er noget jeg ikke lige kan, jeg skal nok lige hive fat i ham så han kan sige hej :-)

Da jeg læste den tråd, gik det op for mig, hvor mange -  der har slettet deres profil..  :blush:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #50 Dato: December 22, 2015, 07:08:02 pm »
Enhver bidrager jo med sit.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst
« Svar #51 Dato: December 22, 2015, 07:10:00 pm »
Enhver bidrager jo med sit.

Ja - og Musenfryd ejer debatten.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #52 Dato: December 22, 2015, 07:33:26 pm »
Det var netop det jeg mente; men ingen debat uden debatører. Man kan vel bare spørge MF, hvad butikken koster?

Det er mig

• Gæst
« Svar #53 Dato: December 22, 2015, 08:48:05 pm »
Det var netop det jeg mente; men ingen debat uden debatører. Man kan vel bare spørge MF, hvad butikken koster?

Der er intet i vejen med at henvende dig personligt til ejeren, vil det ikke være hvad du forventer?

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #54 Dato: December 22, 2015, 10:28:23 pm »

Der er intet i vejen med at henvende dig personligt til ejeren, vil det ikke være hvad du forventer?

Den må du lige oversætte

Det er mig

• Gæst
« Svar #55 Dato: December 23, 2015, 09:32:00 am »

Den må du lige oversætte

Jeg ønsker dig af hele mit hjerte en god og glædeligt jul

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #56 Dato: December 23, 2015, 10:34:44 am »
Det lyder som en ren Propov affedtning

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    68.2%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #57 Dato: December 23, 2015, 03:01:45 pm »
Jeg syntes der er for meget spam herinde  :beee: Tigermanden findes vist med flere profiler..

"Tigermanden" fik rap over fingrene for at beskylde nogen for at have flere profiler. Og mås han ikke, mås du heller ikke.

Og så er det noget ævl at gå op i hvem der er bag hvilke profiler, i stedet for at få noget reel DEBAT.
Du får ret og jeg får fred!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    68.2%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #58 Dato: December 23, 2015, 03:05:07 pm »
havde jeg forstand på det ville jeg gerne overtage din debat
hilsen Hanne.

God ide at "hanne" måske overtager debatten. Financieret ved at lade hatten gå rundt.

Nej, tager måske lidt tid at sætte sig ind i shell'en, og det kan læres, men når det kører er der knap så stort arbejde.
Du får ret og jeg får fred!

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #59 Dato: December 23, 2015, 07:27:06 pm »

det tror jeg helt bestemt ikke han gør desværre.
religion er roden til al ondskab på jorden
og skulle forbydes.