Hvis vi nu lover bod og bedring ?? ...
Kære alle sammenDet er nok ikke nogen overraskelse at jeg ikke har tiden til at passe debatten her mere.Det betyder at der har været fri leg under ansvar længe, og det er står meget klart og tyudeligt at dette ikke kan administreres af langt de fleste her på siden.Alle tråde går over i muslimdebat og man hakker på hinanden i et væk.Det gider jeg faktisk ikke at lægge side til, så når DD domænet næste gang skal fornyes, til marts, så stopper vi.
Citat fra: musenfryd efter December 07, 2015, 12:28:45 pmKære alle sammenDet er nok ikke nogen overraskelse at jeg ikke har tiden til at passe debatten her mere.Det betyder at der har været fri leg under ansvar længe, og det er står meget klart og tyudeligt at dette ikke kan administreres af langt de fleste her på siden.Alle tråde går over i muslimdebat og man hakker på hinanden i et væk.Det gider jeg faktisk ikke at lægge side til, så når DD domænet næste gang skal fornyes, til marts, så stopper vi.Du har været meget large, og ekstremt tålmodig.Forstår godt at du ikke gider mere.
Musenfryd - så havde Der Rudi altså ret - det er jeg sgu mega ked af at læse - men da du jo har "Siten" - så er det jo i din gode ret til at stoppe, hvis brugerne er for MEGET - Kunne håbe du kunne finde andre som afløser for dig, som ville fortsætte Din-Debat.dk
Alting har en ende. Du har kæmpet bravt Musenfryd. Vemodigt at sige farvel.Hilsen Politisk Ukorrekt.
Det store problem er, at der næsten ingen danske debatsider er, hvor ytringsfriheden tages alvorligt. EB´s Nationen: man kan ikke selv vælge hvilke debatter, der skal føres. Redaktionen vælger hvad man må debattere. Ikke rigtig ytringsfrihed.B.T.: Ca. 50 % af alle kommentarer censureres. Ikke rigtig ytringsfrihed.Politiken: elite-debat, hvor det er svært for almindelige mennesker at komme til orde.Information: samme.DR: Man kan kun debattere med ens fulde navn og det er DR, der bestemmer, HVAD der må debatteres. Og stadig censureres mange indlæg. Ingen ytringsfrihed selv på vor licenskanal. En skændsel.SOL: frit, men kaos og ragnarok hærger. Ikke styr på en skid.Dindebat: kender jeg ikke så godt, men jeg har hørt en fugl synge om, at man kan redigere i ens indlæg i al evighed og det er nok til, at det ikke er et forum for mig. For det forvrænger debatten.Din-debat: rimelig ytringsfrihed, men til gengæld mistænkeliggør alle hinanden og stemningen virker lidt anstrengt herinde. Der er nemlig en meget skarp polarisering mellem højre- og venstrefløjsdebattører herinde. Kun et mindretal synes at have nuancerede holdninger midtimellem de to poler.Faktisk kan jeg ikke på stående hånd komme i tanker om ét eneste rigtigt godt forum på dansk, hvor ytringsfriheden tages alvorligt og hvor der samtidig er behageligt at være. Det er egentlig ret tankevækkende. Kan det virkeligt passe, at et af verdens såkaldt mest demokratiske lande ikke har nogle gode fora? Det virker for vildt, at det står så dårligt til her i landet med ytringsfriheden.