Forfatter Emne: Ang din-debats fremtid  (Læst 19022 gange)

Offline musenfryd (OP)

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
    • Telefonpasning
Ang din-debats fremtid
« Dato: December 07, 2015, 12:28:45 pm »
Kære alle sammen

Det er nok ikke nogen overraskelse at jeg ikke har tiden til at passe debatten her mere.
Det betyder at der har været fri leg under ansvar længe, og det er står meget klart og tyudeligt at dette ikke kan administreres af langt de fleste her på siden.
Alle tråde går over i muslimdebat og man hakker på hinanden i et væk.
Det gider jeg faktisk ikke at lægge side til, så når DD domænet næste gang skal fornyes, til marts, så stopper vi.
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Ang din-debats fremtid
« Svar #1 Dato: December 07, 2015, 01:22:20 pm »
Det ville jeg blive rigtig ked af.
religion er roden til al ondskab på jorden
og skulle forbydes.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: December 07, 2015, 02:59:30 pm »
Hvis vi nu lover bod og bedring ?? ...   :sad:
« Senest Redigeret: December 07, 2015, 03:03:13 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Saltefanden

• Gæst
« Svar #3 Dato: December 07, 2015, 03:33:53 pm »
Hvis vi nu lover bod og bedring ?? ...   :sad:

JA, nu har jeg jo siddet og lurepasset i et par uger, endda prøvet at holde mig ædru en hel formiddag - bakket lidt på piben - og sat mig lidt ind i 'dansetrinene' herinde.

Og så får man endelig fingeren ud af sydvesten og tilmelder sig etablissementet - og SÅ lukker den søde dame gudhjælpemig ned for løjerne!

Arj altså, ved du nu hvad! :help:

Nå, jeg må se hvad der sker - ellers er det jo bare tilbage i folden som flittig skribent i Salling, Thy & Hanherreds Ford Zephyr Klub's halvårlige nyhedsbrev - omdelt med Post Danmark til samtlige 9 medlemmer - (incl. undertegnede)

:bye:

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Danskernes Parti
« Svar #4 Dato: December 07, 2015, 04:14:57 pm »
Alting har en ende. Du har kæmpet bravt Musenfryd. Vemodigt at sige farvel.

Hilsen Politisk Ukorrekt.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

-Heart-

• Gæst
« Svar #5 Dato: December 07, 2015, 05:48:48 pm »
Forståeligt nok.
Du havde ellers en god side.
Venlige hilsner Heart-Janice

Kære alle sammen

Det er nok ikke nogen overraskelse at jeg ikke har tiden til at passe debatten her mere.
Det betyder at der har været fri leg under ansvar længe, og det er står meget klart og tyudeligt at dette ikke kan administreres af langt de fleste her på siden.
Det gider jeg faktisk ikke at lægge side til, så når DD domænet næste gang skal fornyes, til marts, så stopper vi.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: bs
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: December 07, 2015, 08:04:06 pm »
Kære alle sammen

Du har været meget large, og ekstremt tålmodig.
Forstår godt at du ikke gider mere.

Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Det er mig

• Gæst
« Svar #7 Dato: December 07, 2015, 11:01:29 pm »
Kære alle sammen

Du har været meget large, og ekstremt tålmodig.
Forstår godt at du ikke gider mere.

Debatten er lige som et ægteskab, putter man ikke noget ind, kommer der ikke noget ud

Offline musenfryd (OP)

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • Telefonpasning
« Svar #8 Dato: December 08, 2015, 12:45:24 pm »
Jeg har fjernet alt der ikke var relevant eller som havde antydning af personangreb i denne tråd. Også posts hvor der var citeret.
Siden kører til marts, hvis I kan finde ud af at opføre jer som voksne mennesker, så er det klart, så kan jeg genoverveje beslutningen.
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.8%
  • Country: gl
    • Vis profil
Er selvjustits mulig?
« Svar #9 Dato: December 08, 2015, 01:06:59 pm »
At nogen i kampens hede kommer til at sige nogen "sandheder", kan nok ikke undgås, men den mere systematiske personforfølgelse kan måske undgås.

Det forudsætter jo, at vi har mod og vilje til at skærme nogen, som vi ikke sympatiserer med.

Ignorer funktionen vil jeg foreslå, at man bruger i stilhed uden at forsøge at samle proselytter til en organiseret boykot af en debattør, og ellers kan man klage til moderator over vedkommende.

Når Musenfryd ikke har tid til at overvåge debatten, så kan man vel vise forståelse for, at der kan være en vis forsinkelse i moderationen?

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #10 Dato: December 08, 2015, 09:19:55 pm »
God idé at få ryddet lidt op. Det kunne med fordel praktiseres i endnu højere grad fremover, så det ikke handler så meget om Islam det hele.
Observér, dokumentér, rapportér!

El_Nino

• Gæst
« Svar #11 Dato: December 09, 2015, 08:22:11 pm »
Musenfryd - så havde Der Rudi altså ret - det er jeg sgu mega ked af at læse - men da du jo har "Siten" - så er det jo i din gode ret til at stoppe, hvis brugerne er for MEGET - Kunne håbe du kunne finde andre som afløser for dig, som ville fortsætte Din-Debat.dk  :cuerda: :curtsey: :d_book:

Polle

• Gæst
« Svar #12 Dato: December 12, 2015, 10:17:16 am »
Musenfryd - så havde Der Rudi altså ret - det er jeg sgu mega ked af at læse - men da du jo har "Siten" - så er det jo i din gode ret til at stoppe, hvis brugerne er for MEGET - Kunne håbe du kunne finde andre som afløser for dig, som ville fortsætte Din-Debat.dk  :cuerda: :curtsey: :d_book:

Det var da trist at læse, at siden kun kører til marts!

Jeg har før tilbudt at overtage denne side, fordi administrator ikke har tid til at administrere den - men der var ingen interesse for det!

Hvis siden alligevel lukker, er medlemmerne hermed inviteret til at deltage hos minglerne!

Link:

http://minglerne.freeforums.org/

Der er ikke meget gang i min side nu, men hvis der kommer flere herfra af, vil den blive strengt administreret for personangreb og andre grimme ting af administrator!

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: December 14, 2015, 03:42:11 am »
Det store problem er, at der næsten ingen danske debatsider er, hvor ytringsfriheden tages alvorligt.

EB´s Nationen: man kan ikke selv vælge hvilke debatter, der skal føres. Redaktionen vælger hvad man må debattere. Ikke rigtig ytringsfrihed.
B.T.: Ca. 50 % af alle kommentarer censureres. Ikke rigtig ytringsfrihed.
Politiken: elite-debat, hvor det er svært for almindelige mennesker at komme til orde.
Information: samme.
DR: Man kan kun debattere med ens fulde navn og det er DR, der bestemmer, HVAD der må debatteres. Og stadig censureres mange indlæg. Ingen ytringsfrihed selv på vor licenskanal. En skændsel.
SOL: frit, men kaos og ragnarok hærger. Ikke styr på en skid.
Dindebat: kender jeg ikke så godt, men jeg har hørt en fugl synge om, at man kan redigere i ens indlæg i al evighed og det er nok til, at det ikke er et forum for mig. For det forvrænger debatten.
Din-debat: rimelig ytringsfrihed, men til gengæld mistænkeliggør alle hinanden og stemningen virker lidt anstrengt herinde. Der er nemlig en meget skarp polarisering mellem højre- og venstrefløjsdebattører herinde. Kun et mindretal synes at have nuancerede holdninger midtimellem de to poler.

Faktisk kan jeg ikke på stående hånd komme i tanker om ét eneste rigtigt godt forum på dansk, hvor ytringsfriheden tages alvorligt og hvor der samtidig er behageligt at være. Det er egentlig ret tankevækkende. Kan det virkeligt passe, at et af verdens såkaldt mest demokratiske lande ikke har nogle gode fora? Det virker for vildt, at det står så dårligt til her i landet med ytringsfriheden.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: December 14, 2015, 03:49:16 am »
Alting har en ende. Du har kæmpet bravt Musenfryd. Vemodigt at sige farvel.

Hilsen Politisk Ukorrekt.

Vil lige for en god ordens skyld sige, at jeg ikke anede, at der var en anden bruger der kaldte sig politisk ukorrekt herinde.

Jeg vil dog pointere, at jeg IKKE er identisk med denne bruger, som en anden vist hævdede tidligere i dag. Det er et rent tilfælde, at jeg hedder politisk ukorrekt. Havde ikke set, at en anden kaldte sig det samme (blot med forkortelsen PU). :ohmy:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.