Forfatter Emne: Jalusi  (Læst 841 gange)

Offline MissesSky (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Jalusi
« Dato: September 06, 2015, 03:29:05 pm »
Nogen her inde der har det ligesom mig, og undrer sig over hvem det er kæresten hele tiden skriver med over facebook? Eller vil holde øje med hvad børnene laver? Måske man bare vil lave sjov med en ven og ændre hans navn og status og sådan?
Her er en sider der giver dig mulighed for at hacke en vens facebook profil, alt man behøver er 15 andre personer der klikker på linket inden 5 dage. Håber nogen af jer vil hjælpe mig, og så kan i jo evt også selv prøve at hacke en ven :)

hackfbaccountlive.com/?ref=17518691

Jeg tænkte på at hvis andre også ville hacke, så kunne man dele linket her i tråden, så vi kunne hjælpe hinanden :)
Vh. MissesSky

Propov

• Gæst
Sv: Jalusi
« Svar #1 Dato: September 06, 2015, 03:34:57 pm »
Nogen her inde der har det ligesom mig, og undrer sig over hvem det er kæresten hele tiden skriver med over facebook? Eller vil holde øje med hvad børnene laver? Måske man bare vil lave sjov med en ven og ændre hans navn og status og sådan?
Her er en sider der giver dig mulighed for at hacke en vens facebook profil, alt man behøver er 15 andre personer der klikker på linket inden 5 dage. Håber nogen af jer vil hjælpe mig, og så kan i jo evt også selv prøve at hacke en ven :)

hackfbaccountlive.com/?ref=17518691

Jeg tænkte på at hvis andre også ville hacke, så kunne man dele linket her i tråden, så vi kunne hjælpe hinanden :)
Vh. MissesSky

Velkommen MissesSky, jeg kan ikke hjælpe dig, og advisere dig til at bruge din tid fornuftigt og på noget som er positivt, og hvis din kæreste ikke kan snakke med dig udenom FB, så er tiden inde at finde et normalt fungerende fyr, en som man kan snakke med, en som vil noget i livet og ikke leve på FB

Offline Moca

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: September 07, 2015, 12:00:06 am »
Hvorfor skal man hacke sin kærestes/mand/kones facebook profil?? Hvis man er sammen med en så er man vel ærlig overfor hinanden, og fortæller hinanden ting. Hvis man føler man har behov for at hacke hinandens facebook profiler, så burde man måske stoppe med at være sammen og finde en anden man kan stole på.

Offline Fynbokvinde

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: September 07, 2015, 03:51:02 pm »
Hvilken klassetrin går du mon i !?  :baby: