Forfatter Emne: En guide til nye brugere om udtryk der bliver brugt på debatten  (Læst 592 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: En guide til nye brugere om udtryk der bliver brugt på debatten
« Svar #45 Dato: Oktober 14, 2018, 07:29:49 pm »
Jeg kender ikke det fra Norge. Det ligner mest at du ser forkert på årsag og virkning; folk som søger ind på en lang uddannelse og klarer den,  har oftest IQ'en til det.

IQ er ikke kun arvelig, det har jeg aldrig anset den for at være. Den er i høj grad arvelig, men det er noget andet.

Hvis IQ ikke er kun er arvelig - og man ikke præcis er klar over, hvor meget det betyder - så giver det slet ikke mening at forsøge på at konkludere noget videnskabeligt om racer ud fra IQ målinger.

Det var grundskolen, som alle gennemgår, der blev forlænget med 2 år i Norge, og det fik IQ til at stige med 7,4 IQ point.

https://videnskab.dk/kultur-samfund/kritik-af-iq-tests-din-intelligens-kan-aendre-sig-gennem-livet

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    56%
  • Country: 00
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #46 Dato: Oktober 14, 2018, 08:09:14 pm »
Det har at gøre med Kultur og arv. At f.eks somaliere scorer elendigt betyder, at man politisk skal tage højde for det. Jeg har aldrig sagt at det er eksakt videnskab, men det er et pokkers nødvendigt redskab for politikkere og meningsdannere, som har med befolkningspolitik at gøre.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #47 Dato: Oktober 14, 2018, 08:18:14 pm »
Jeg har aldrig sagt at det er eksakt videnskab, men det er et pokkers nødvendigt redskab for politikkere og meningsdannere, som har med befolkningspolitik at gøre.

Det er slet ikke videnskabeligt at tale om lav-IQ racer - fordi man ikke har nogen videnskabelig viden om emnet.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    56%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #48 Dato: Oktober 14, 2018, 08:23:40 pm »
Hvad med at gå i kødet på nutidens kulturmarxistiske studier på universiterne? Der vil du finde virkelig useriøse ting.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    54.8%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #49 Dato: Oktober 14, 2018, 09:43:49 pm »
Hvad med at gå i kødet på nutidens kulturmarxistiske studier på universiterne? Der vil du finde virkelig useriøse ting.

Så må vi til Undervisningsministereiet og få dem til at oprette PU-universitetet. Så vil vi få at se hvordan kandidaterne derfra klarer sig.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    56%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #50 Dato: Oktober 14, 2018, 09:55:52 pm »

Så må vi til Undervisningsministereiet og få dem til at oprette PU-universitetet. Så vil vi få at se hvordan kandidaterne derfra klarer sig.
Du ringer bare...  :big_grin: