Forfatter Emne: Igen racisme i nattelivet  (Læst 6245 gange)

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    4.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Igen racisme i nattelivet
« Svar #30 Dato: Oktober 27, 2015, 04:48:28 pm »

At unge muslimske indvandrerkvinder ikke må komme ud i nattelivet for deres familie er grov forskelsbehandling, men det er I venstreorienterede jo ligeglade med, I ser gerne at indvandrerfyrene forfører etniske danske piger så islam får fodfæste ad den vej.

Det er længe siden Fruppe. Har du det godt i Vollsmose?

Både og. Du ved at jeg kan adskille indvandrerne, men jeg føler mig stadig som turist selv om jeg har en dejlig natur lige i omegnen.

Jeg er svært fysisk syg men har et godt humør, bliver dog stadig forfulgt af jobcentret, men det er overstået om et par år når jeg får pension, jeg vil så flytte væk, der ER for meget ballade selv i mit mere fredelige hjørne.

Og så er jeg helt gældfri fra næste måned og har stadig en pæn formue.

Jeg skrev engang om ballade i mosen og hvordan det var at bo sammen med muslimer. Du skrev ingen ballade?

Ja det med at blive forfulgt af kommunen / jobcentret, kender mange til. I disse år sker en historisk omtænkning af vores velfærdssystem. Årtiers opbygning af love, regler, ydelser og rettigheder er lagt til side med relativt kort varsel for de mennesker, reformerne vedrører. “Vinderne” i middelklassen har ingen grund til at bekymre sig - før en af mange enkeltsager rammer dem selv."

Muslimske troller useriøs.
Midlerne er underordnede.