Forfatter Emne: Asylcenter truet i bombevideo  (Læst 1884 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Asylcenter truet i bombevideo
« Dato: Oktober 24, 2015, 02:24:20 pm »
En 35-årig mand blev i går eftermiddag anholdt, sigtet for trusler per video mod Hanstholm Asylcenter.
Han skal have delt et videoklip på facebook, hvor asylcentret bliver bombet af to missiler.

http://www.dr.dk/nyheder/indland/sigtelse-35-aarig-mand-truede-asylcenter-med-bombevideo

Manden erkender at have fremstillet videoklippet og lagt det på facebook.

DR-nyheder nævner det ikke, men netop på den egn har der været voldsom harme, fordi myndighederne under den seneste indvandringsbølge påny begyndte at "fylde på." Hanstholm-beboerne mistede for ikke længe siden en ellers populær købmandsforretning på havnen, fordi den til ulidelighed blev hjemsøgt af tyve fra asylcentret. Når personalet greb asylsøgerne i deres tyverier og holdt dem fast indtil politiet afhentede dem og kørte dem tilbage til centret, stod købmandspersonalet magtesløse dagen efter - når tyvene stod der igen og forsynede sig fra hylderne.

Til sidst valgte den kvindelige butiksejer at dreje nøglen om.

« Senest Redigeret: Oktober 24, 2015, 02:25:57 pm af DerRudi »
"Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Blotteren, stalkeren, narkohandleren og butikstyven Carlo Klam på Din-debat.dk)

Anklageren

• Gæst
Er du på fisketur?
« Svar #1 Dato: Oktober 24, 2015, 02:45:04 pm »
En 35-årig mand blev i går eftermiddag anholdt, sigtet for trusler per video mod Hanstholm Asylcenter.
Han skal have delt et videoklip på facebook, hvor asylcentret bliver bombet af to missiler.

http://www.dr.dk/nyheder/indland/sigtelse-35-aarig-mand-truede-asylcenter-med-bombevideo

DR-nyheder nævner det ikke, men netop på den egn har der været voldsom harme, fordi myndighederne under den seneste indvandringsbølge påny begyndte at "fylde på." Hanstholm-beboerne mistede for ikke længe siden en ellers populær købmandsforretning på havnen, fordi den til ulidelighed blev hjemsøgt af tyve fra asylcentret. Når personalet greb asylsøgerne i deres tyverier og holdt dem fast indtil politiet afhentede dem og kørte dem tilbage til centret, stod købmandspersonalet magtesløse dagen efter - når tyvene stod der igen og forsynede sig fra hylderne.

Der er jo nogen, som har travlt med at forsvare trusler og ildspåsættelser af flygtningelejre, og det gælder dig, og et par andre her på debatten.

Er det et forsøg på at hverve kriminelle (og dem der også sympatiserer med de kriminelle islamkritikere) til "sagen"?

« Senest Redigeret: Oktober 24, 2015, 02:47:04 pm af Anklageren »

Evalu

• Gæst
Sv: Asylcenter truet i bombevideo
« Svar #2 Dato: Oktober 24, 2015, 02:58:33 pm »

Man kan og skal naturligvis debattere Danmarks asylpolitik; men én ting er sikkert: Danmarks asylpolitik skal ikke styres - eller bare påvirkes - af trusler, brandstiftelser eller vold.

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.8%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Er du på fisketur?
« Svar #3 Dato: Oktober 24, 2015, 03:06:15 pm »
Anklageren:
Citér
Der er jo nogen, som har travlt med at forsvare trusler og ildspåsættelser af flygtningelejre, og det gælder dig, og et par andre her på debatten.
Er det et forsøg på at hverve kriminelle (og dem der også sympatiserer med de kriminelle islamkritikere) til "sagen"?

Jeg erkender i samråd med mit spejl, at jeg ligner sådan en lidt troskyldig bondeka'l. Jeg er det muligvis også.
Men altså: Virker jeg virkelig dum, som du forsøger at fremstille mig!?

Omvendt: Jeg synes ofte, dine sære spørgsmål herinde leder tanken hen på at 'fiske'!
Trods din påståede bopæl helt oppe i nærheden af Canadas østkyst tror jeg ikke helt på, at du ved så lidt om, hvordan der er i Danmark (og Norden) aktuelt, som du 'måbende' giver udtryk for nu og da.

"Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Blotteren, stalkeren, narkohandleren og butikstyven Carlo Klam på Din-debat.dk)

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Oktober 24, 2015, 10:03:29 pm »

Men altså: Virker jeg virkelig dum...
Nu du spørger... Ja det gør du faktisk

Det var da rene ord for pengene, men har du tænkt over at man somme tider også kan være FOR ærlig.
Nu har du ligesom brændt alle broer til en saglig debat med den bemærkning.
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Oktober 24, 2015, 10:49:51 pm »

Men altså: Virker jeg virkelig dum...
Nu du spørger... Ja det gør du faktisk

Det var da rene ord for pengene, men har du tænkt over at man somme tider også kan være FOR ærlig.
Nu har du ligesom brændt alle broer til en saglig debat med den bemærkning.

Landboen skrev også::
Og? Der er alligevel ikke meget saglig debat her mere.
Nazi-tilhængere, provokerende muslimtilbedere.....

'Irriterende' blondiner der hele tiden er uden for `tråden´ -  :girl_haha:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Oktober 24, 2015, 10:52:34 pm »
Derfor navnet: Trådløse Anna? :)
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Oktober 24, 2015, 10:57:42 pm »
Navnet? -nej det var der en anden grund til,  :girl_smile:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)