Forfatter Emne: Kære Anklageren  (Læst 5562 gange)

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.2%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: Kære Anklageren
« Svar #45 Dato: December 27, 2016, 07:26:06 pm »
Men Anklgeren - hvor mange af disse har EGENTLIGT været HELT seriøse - Du har jo immervæk bragt mange mærkelige - og set fra min stol - useriøse indlæg, og debatsvar frem; men ret skal vel være ret - selvom vi aldrig bliver enige om ret meget - hvis du har nået 9000 indlæg, så tillykke da.  :yes:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • Country: 00
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #46 Dato: Februar 21, 2017, 07:54:16 am »
Så blev det til 10.000 flotte indlæg fra hele forummets Anklageren! Tusinde gange tillykke, ja man får helt lyst til at skrive "10.000 gange tillykke"! Alle indlæg er selvfølgelig leveret med en politisk tæft og dygtighed, som de højreekstreme slet ikke kan matche. Det er godt, vi har Anklageren her på siden!

HURRA, HURRA ... og så det lange ... HURRAAAAAAAA !!!!!
Observér, dokumentér, rapportér!

Front Helle

• Gæst
Sv: Kære Tigerklager
« Svar #47 Dato: Februar 21, 2017, 09:20:35 am »
Tiger/klagermanden:
Citér
Så blev det til 10.000 flotte indlæg fra hele forummets Anklageren! Tusinde gange tillykke, ja man får helt lyst til at skrive "10.000 gange tillykke"! Alle indlæg er selvfølgelig leveret med en politisk tæft og dygtighed, som de højreekstreme slet ikke kan matche. Det er godt, vi har Anklageren her på siden!
HURRA, HURRA ... og så det lange ... HURRAAAAAAAA !!!!!

Jeg synes det er direkte ubehageligt at se på denne "dialog"- og skamros-tråd, da det forlængst er blevet afsløret og dermed set af de faste brugere af DD,  at "tigeren" og "klageren" er én og samme person.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5128.msg64536#msg64536

"Glemmer du, så husker vi det ord for ord..."
 :Laie_35:

Offline J. Langgaard-Nielsen

• Fuld medlem
  • Activity:
    5%
  • "Stå skal vort fædreland - som fri mænds arv!"
    • Vis profil
« Svar #48 Dato: Februar 21, 2017, 10:24:48 am »
Front Helle:
Citér
Jeg synes det er direkte ubehageligt at se på denne "dialog"- og skamros-tråd, da det forlængst er blevet afsløret og dermed set af de faste brugere af DD,  at "tigeren" og "klageren" er én og samme person.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5128.msg64536#msg64536
"Glemmer du, så husker vi det ord for ord..."  :Laie_35:

Enig i at det er sygt at overvære. Tænk - ÉN sølle stakkel, der sidder og bruger flere profiler på samme tid på først at skrive sin mening, dernæst juble hysterisk og kalde indlægget genialt og så til sidst 'like' sig selv!!

På den anden side, kan man måske spørge sig selv, om dele af Din-debats klientel har fortjent bedre. Flere af de faste brugere, som du nævner, svarer da dobbelt-profilens mange indlæg, som om intet var hændt. Ja, en af dem, der var hårdest til at "åle" ham efter den pinlige afsløring i januar ('politisk ukorrekt') faldt ned som et lam og hygger sig nu med ham. Kan man ikke sige, at det er lige så meget til at kaste op over som 'Tigerklageren' selv?

Men du har ret i, at det er direkte ubehageligt at se sådan en maskerade 'for åben skærm!'
Faktisk kan personen ønske sig selv tillykke med 14.626 indlæg i skrivende stund, hvis man lægger 'Tiger'- og 'Klager'-indlæggene sammen!   :JC_doubledown:   :connie_nutzo:
"Gud giv dig Fremtid, som Han gav dig Minder. Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #49 Dato: Februar 22, 2017, 06:28:31 pm »
Må lige kort kommentere Langgard-Nielsens stikpille til mig:

På den anden side, kan man måske spørge sig selv, om dele af Din-debats klientel har fortjent bedre. Flere af de faste brugere, som du nævner, svarer da dobbelt-profilens mange indlæg, som om intet var hændt. Ja, en af dem, der var hårdest til at "åle" ham efter den pinlige afsløring i januar ('politisk ukorrekt') faldt ned som et lam og hygger sig nu med ham. Kan man ikke sige, at det er lige så meget til at kaste op over som 'Tigerklageren' selv?

Du har slet ikke forstået mig. Jeg er ikke på nogens side, men er helt mig selv og skriver, hvad jeg har lyst til. Er jeg enig med dig og dit slæng, er det et tilfælde. Er jeg enig med Anklageren og hans slæng er det ligeledes et tilfælde.

Faktisk stikker jeg gerne lidt til begge parter, da jeg synes den krig, I kører herinde, er lidt barnlig og pjattet. Men jeg er såmænd ikke specielt på nogens side og forbeholder mig ret til at skrive hvad jeg mener. Så nogle gange vil det blive tolket som om, at jeg er en Rudi-mand og andre gange vil det blive tolket modsat - som om jeg er en tiger-mand. :hyper:

Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.2%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: Kære Anklageren - o.a.
« Svar #50 Dato: Februar 22, 2017, 11:40:08 pm »

Postet af: politisk ukorrekt
« Dato: I dag ved 06:28:31 pm »

Indsæt citat:

Citér
Du har slet ikke forstået mig. Jeg er ikke på nogens side, men er helt mig selv og skriver, hvad jeg har lyst til. Er jeg enig med dig og dit slæng, er det et tilfælde. Er jeg enig med Anklageren og hans slæng er det ligeledes et tilfælde.

Faktisk stikker jeg gerne lidt til begge parter, da jeg synes den krig, I kører herinde, er lidt barnlig og pjattet. Men jeg er såmænd ikke specielt på nogens side og forbeholder mig ret til at skrive hvad jeg mener. Så nogle gange vil det blive tolket som om, at jeg er en Rudi-mand og andre gange vil det blive tolket modsat - som om jeg er en tiger-mand. :hyper: :JC_goodpost:

Men kan det så tolkes, at du er ret ustabil = vendekåbe :JC_PacMan: :JC_PapaBear:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
    • Vis profil
Sv: Kære Anklageren - o.a.
« Svar #51 Dato: Februar 23, 2017, 12:09:30 am »

Postet af: politisk ukorrekt
« Dato: I dag ved 06:28:31 pm »

Indsæt citat:

Citér

Faktisk stikker jeg gerne lidt til begge parter, da jeg synes den krig, I kører herinde, er lidt barnlig og pjattet. Men jeg er såmænd ikke specielt på nogens side og forbeholder mig ret til at skrive hvad jeg mener. Så nogle gange vil det blive tolket som om, at jeg er en Rudi-mand og andre gange vil det blive tolket modsat - som om jeg er en tiger-mand. :hyper: :JC_goodpost:

Men kan det så tolkes, at du er ret ustabil = vendekåbe :JC_PacMan: :JC_PapaBear:

Så man er en vendekåbe fordi man kan se en sag fra to sider?

Det er rigtigt, at jeg var ude med riven efter et par profiler fra Venstrefløjen for noget siden. Men jeg konstaterer også, at dele af højrefløjen er mindst lige så manipulerende, så derfor ville det være forkert kun at tage deres parti. Jeg kan jo ikke bare lukke øjnene for, at et par personer fra højrefløjen bruger lignende knep (eller værre måske), som de beskylder venstrefløjen for at bruge. Jeg kan jo se, at nogle af højrefløjsprofilerne lyder meget som om, at de er skrevet af samme 1-2 personer. Samme skrivestil, samme type avatars, samme bombastiske jargon. Nu er der sådan set ikke noget ulovligt i at have flere profiler, men jeg understreger bare, at man skal lade være med at beskylde andre for noget, man selv gør (have falske profiler blot for at støtte sig selv på debatten). Derfor har jeg også skruet ned for retorikken overfor Anklageren og Kompagni, fordi jeg jo må give dem ret i, at de ikke er værre end deres modstandere. Det er ikke fordi jeg har skiftet mening. Men jeg har nuanceret min mening. Og desuden må jeg give dem ret, der har fremført at jeg deltog for meget i personfnidder for noget siden. Så derfor forsøger jeg at tænke over ikke at blive alt for personlig, da jeg godt kunne se at stemningen blev for grov på et tidspunkt (hvad vi var flere om). Dog svarer jeg selvfølgelig stadig tilbage, hvis folk provokerer eller er personlige overfor mig selv. F.eks. skriver Carlo stadig mavesurt til mig - og derfor får han selv mavesure svar tilbage. Noget for noget. :yes:

Nogle af I andre ser kun sagen fra den ene fløjs side. Jeg synes personligt, at de er nogenlunde lige gode om det hele. Så virker jeg måske som en vendekåbe, fordi jeg ikke ensidigt støtter nogen af parterne. Det er jeg nu ligeglad med, for jeg er såmænd bare mig selv og føler mig ikke forpligtet til at støtte folk i ALT, bare fordi jeg NOGLE gange har givet dem ret. Der er stadig områder, hvor jeg er mest enig med Rudi-fløjen (vi er alt for blødsødne og fortsætter det, ender vi som Sverige) - og andre, hvor jeg bedre kan lide Anklageren og Kompagni´s holdninger (de har en mere humanistisk tilgang f.eks. - og vi skal passe på at det ikke ender som Tyskand i 30´erne, hvor muslimerne bare bliver de nye jøder!).
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

• Fuld medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
Sv: Reptilus konfusius
« Svar #52 Dato: Februar 23, 2017, 01:37:26 pm »
politisk ukorrekt:
Citér
Må lige kort kommentere Langgard-Nielsens stikpille til mig:

Faktisk stikker jeg gerne lidt til begge parter, da jeg synes den krig, I kører herinde, er lidt barnlig og pjattet. Men jeg er såmænd ikke specielt på nogens side og forbeholder mig ret til at skrive hvad jeg mener. Så nogle gange vil det blive tolket som om, at jeg er en Rudi-mand og andre gange vil det blive tolket modsat - som om jeg er en tiger-mand. :hyper:

:rofl:   :sarcastic:   :LaieA_005:   :JC-hysterical:   :dance3:   :biggrin:
"Gud giv dig Fremtid, som Han gav dig Minder. Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
    • Vis profil
Sv: Reptilus konfusius
« Svar #53 Dato: Februar 23, 2017, 02:26:13 pm »

:rofl:   :sarcastic:   :LaieA_005:   :JC-hysterical:   :dance3:   :biggrin:

Okay, det står mig mere og mere klart, at du er Rudi undercover og hermed en fake profil. Du er jo ikke til at debattere seriøst med.

Og nej, det er ikke fordi jeg har skiftet side. Men det ville bare være unuancereret og forkert af mig at støtte DIG, når du opfører dig så barnligt, som du gør.

Dermed ikke være sagt, at jeg ikke støtter dele af din sag (dele af den). Men jeg bryder mig ikke om din facon som jeg finder barnlig og personligt nedladende overfor andre. :smile1:

Hvor ofte er du ikke skredet fra sitet her i vrede - for så at vende tilbage få dage senere? Morsomt! :ROFL:

Niels Jyde var også dig. :blum:

Taget fra Shoutboxen herinde:

Citér
Niels Jyde [10|Nov 02:20 pm]: Der MÅ være et forum derude, hvor det er tilladt at mene noget andet end de toneangivende skrubtudser. Farvel Din-gubbislamgrøft!

Udtrykket gubbislamgrøft afslører Niels Jyde som Rudi. Typisk Rudi-udtryk at bruge. Da han altid omtaler sine modstandere som slam, affald o.s.v. Stor kæft, må man sige. :yes:

I øvrigt er det lidt trist, at en ca. 70 årig mand (som jeg har indtryk af at du er), stadig ikke har lært at opføre sig respektfuldt overfor andre. Men det viser jo bare, at modenhed og alder ikke nødvendigvis hører sammen.
« Senest Redigeret: Februar 23, 2017, 02:33:39 pm af politisk ukorrekt »

• Fuld medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
Sv: Du har rotter på loftet, Hr. Konfusius
« Svar #54 Dato: Februar 23, 2017, 03:08:24 pm »
politisk ukorrekt:
Citér
Okay, det står mig mere og mere klart, at du er Rudi undercover og hermed en fake profil. Du er jo ikke til at debattere seriøst med.
Og nej, det er ikke fordi jeg har skiftet side. Men det ville bare være unuancereret og forkert af mig at støtte DIG, når du opfører dig så barnligt, som du gør.

:big_grin:  Jeg har tidligere spurgt dig, om du er (fysisk) multihandicappet; det ville forklare et og andet med hensyn til din sikkert gennem år oparbejdet lede ved anderledes tænkende, som står ved deres (vores) fædrelandsfølelse. Hvad barnlighed angår når få herinde dig til anklerne. Bare at forvente at blive taget alvorligt, når man tror på uhyggelige grønne gespenster med stirrende øjne indeni jødiske gummimennesker!!

Citér
Men jeg bryder mig ikke om din facon, som jeg finder barnlig og personligt nedladende overfor andre.
Hvor ofte er du ikke skredet fra sitet her i vrede - for så at vende tilbage få dage senere? Morsomt! :ROFL:

Der var den igen. Æh-bæh barnlig...du har jo oceaner af tid. Hvorfor ikke en dag beskrive for os, hvordan din "voksen-stil" viser sig?   :sarcastic:

Citér
Niels Jyde var også dig.

Suk! Nu begynder du at lyde rigeligt som Tigermand! Tilfældigt?
Uanset hvad, så har I (to profiler) ét til fælles - udover begge at være en slags trolls og så det mystiske ætsende had til lige DerRudi - at I altid "ved" en farlig masse om vi andre på Din-debat. Tror I i hvert fald... :blum:

Citér
I øvrigt er det lidt trist, at en ca. 70 årig mand (som jeg har indtryk af at du er), stadig ikke har lært at opføre sig respektfuldt overfor andre. Men det viser jo bare, at modenhed og alder ikke nødvendigvis hører sammen.

He-heee, man kan rigtigt mærke, hvor edderspændt gal i hovedet, du er. Det kan kun fryde mig.
Og whauuu..min opførsel er ikke accepteret! Helt uantagelig måske?   :JC-hysterical:
Blot et tillægsspørgsmål, tegneseriedebattør:

Hvordan kommer du frem til, at jeg skulle være omkring 70 år gammel?
« Senest Redigeret: Februar 23, 2017, 03:10:49 pm af J. Langgaard-Nielsen »

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
    • Vis profil
Sv: Du har rotter på loftet, Hr. Konfusius
« Svar #55 Dato: Februar 23, 2017, 03:20:14 pm »
politisk ukorrekt:
Citér

:big_grin:  Jeg har tidligere spurgt dig, om du er (fysisk) multihandicappet; det ville forklare et og andet med hensyn til din sikkert gennem år oparbejdet lede ved anderledes tænkende, som står ved deres (vores) fædrelandsfølelse. Hvad barnlighed angår når få herinde dig til anklerne. Bare at forvente at blive taget alvorligt, når man tror på uhyggelige grønne gespenster med stirrende øjne indeni jødiske gummimennesker!!

Lede ved anderledes tænkende? Det er da dig selv, der i passagen herover viser din lede ved anderledes tænkende ved at latterliggøre folk, der modsat dig ved at aliens skam da eksisterer. :yes:

Citér
Men jeg bryder mig ikke om din facon, som jeg finder barnlig og personligt nedladende overfor andre.

Der var den igen. Æh-bæh barnlig...du har jo oceaner af tid. Hvorfor ikke en dag beskrive for os, hvordan din "voksen-stil" viser sig?   :sarcastic:

Nu er det ikke fordi jeg selv hævder at være foregangsmand. Men jeg påpeger bare, at jeg synes din stil er barnlig. Siger nu ikke, at jeg nødvendgivis selv er perfekt.

Citér
Niels Jyde var også dig.

Suk! Nu begynder du at lyde rigeligt som Tigermand! Tilfældigt?
Uanset hvad, så har I (to profiler) ét til fælles - udover begge at være en slags trolls og så det mystiske ætsende had til lige DerRudi - at I altid "ved" en farlig masse om vi andre på Din-debat. Tror I i hvert fald... :blum:

Jeg hader dig da ikke, Rudi. Jeg bryder mig blot ikke så meget om din facon herinde. Men derfra og til at hade dig er der nu lang vej. Jeg deler i øvrigt din bekymring for vort lands fremtid. Men det betyder altså ikke, at jeg behøver efterabe dig i alt, hvad du skriver. Jeg tænker frit og selvstændigt og kritiserer dig, når jeg er uenig med dig eller synes du går for vidt. Men giver dig omvendt også gerne thumb up, hvis du skriver et fint indlæg (og det er da sket).

Citér

He-heee, man kan rigtigt mærke, hvor edderspændt gal i hovedet, du er. Det kan kun fryde mig.
Og whauuu..min opførsel er ikke accepteret! Helt uantagelig måske?   :JC-hysterical:
Blot et tillægsspørgsmål, tegneseriedebattør:

Hvordan kommer du frem til, at jeg skulle være omkring 70 år gammel?

Det er tydeligt at du er oppe i årene, dersom du gentagne gange har givet udtryk for at savne de gode gamle dage. Det havde du vel ikke skrevet, hvis du var 34?.

Men om du er 65 eller 70 ved jeg jo ikke præcist. Men jeg antager at det er deromkring.

• Fuld medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
« Svar #56 Dato: Februar 23, 2017, 03:30:14 pm »
Blot lige en ting, politisk ukorrekt. Lad være med i din Fantasy World at kalde mig Rudi. Det fortjener jeg ikke, kan ikke leve op til det.
Hvis du synes, mit profilnavn er for langt - jeg er tilbøjelig til at give dig ret - så kald mig bare JLN. Det er jo moderne at skrive biografier, der hedder FDR, AFR, JFK osv.   :big_grin:

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
    • Vis profil
« Svar #57 Dato: Februar 23, 2017, 03:32:30 pm »
Blot lige en ting, politisk ukorrekt. Lad være med i din Fantasy World at kalde mig Rudi. Det fortjener jeg ikke, kan ikke leve op til det.
Hvis du synes, mit profilnavn er for langt - jeg er tilbøjelig til at give dig ret - så kald mig bare JLN. Det er jo moderne at skrive biografier, der hedder FDR, AFR, JFK osv.   :big_grin:

Well, nu har jeg også drillet dig nok med det dersens Rudi. Så lad mig bare kalde dig JFK så. :hyper:

Ej, JLN var det vist....

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #58 Dato: Februar 23, 2017, 04:40:17 pm »
Kald ham bare JFK det kan være hips som haps, profilen > `J. Langgaard(Morten Korck)-Nielsen´ er alligevel bare en fakeprofil fra von Rudi, og sikkert ikke den eneste, hvad tror du selv?  :girl_blum2:

« Senest Redigeret: Februar 23, 2017, 04:42:11 pm af Trådløse-Anna »
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #59 Dato: Februar 23, 2017, 04:44:09 pm »
Kald ham bare JFK det kan være hips som haps, profilen > `J. Langgaard(Morten Korck)-Nielsen´ er alligevel bare en fakeprofil fra von Rudi, og sikkert ikke den eneste, hvad tror du selv?  :girl_blum2:

KKK passer bedre på dem synes jeg.  :big_grin:
It is a common mistake to theorize before one has data. Insensibly one begins to twist facts to suit theories, instead of theories to suit facts.