Forfatter Emne: "De to racister" i Sverige har travlt!  (Læst 478 gange)

Bannerføreren

• Gæst
"De to racister" i Sverige har travlt!
« Dato: Oktober 20, 2015, 10:16:25 am »
Denne gang er det en stor villa, stillet til rådighed for indtrængerne, der står i flammer. Alarmen gik ved fire-tiden i morges, alle beboere ude, ingen kom til skade.
Det er mindst den fjerde brand på et asylbosted på få dage, og det får nu f.eks. Umeå kommune til at melde ud, at man fremover vil hemmeligholde, hvor man vil indkvartere asylansøgere. (Jeg har dog en fornemmelse af, at der altid er nogen, der har en vis evne til at 'snuse', hvor det er!)

Sverige har modtaget 9.179 i løbet af den sidste uge!
"Svaret" er vel så kommet i form af brandene.

http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE8131627/Endnu-et-svensk-asylcenter-er-sat-i-brand/

Jeg noterer en åbenbart vellykket sabotageaktion - men afventer med en vis uro den nærmeste tid. Hvad med Sverige? Der var én, der fornylig skrev herinde, at det nærmer sig borgerkrig.

Offline Germania Magna

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Mand
  • Daner, grib til våben!
    • Vis profil
Sv: "De to racister" i Sverige har travlt!
« Svar #1 Dato: Oktober 20, 2015, 11:37:18 am »
Kære Bannerføreren - ja, der sker rigtig noget hinsidan. Det var nok ikke det, alle de gode - men virkelighedsfjerne - politikere havde i tankerne, dengang de besluttede sig for at nedlægge Sverige som nationalstat og i stedet ville være et multikulturelt paradis. Nej, der fik de godt nok gjort regning uden vært. Det svenske folk er nemlig ikke anderledes end andre her i vesten: Selvfølgelig vil de ikke leve som en slavekaste i eget land under en hæslig og ondskabsfuld sharia-lovgivning.

Jeg ser, du kalder disse brande for "sabotageaktioner" og det tolker jeg som en parallel til besættelsestiden. Det giver god mening, men faktisk er den besættelse, der foregår nu, endnu farligere end den, man bøvlede med tilbage i 40'erne. Dengang var der dog et ønske om at rejse og styrke Det Nordiske Folk - mens denne besættelse udelukkende ønsker at ødelægge alt i vores del af verden. Må de og deres kommunistiske allierede - af hvilke der også er et par stykker at finde på denne debatside - aldrig lykkes i deres svinske foretagende!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.4%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
4 brande = borgerkrig???
« Svar #2 Dato: Oktober 20, 2015, 01:02:24 pm »
Mon de 4 svenske deltagere i borgerkrigen gør det igen - eller bliver de taget og dømt efter terrorloven?

Det bliver spændende at følge de 4's karriere som terrorister i den nærmeste fremtid.

Svenskerne har jo en terrorlov, som det må formodes at høre ind under.

Det mærker indvandrerne også til.

To svenske Syrien-krigere anholdt og mistænkt for terror
http://www.b.dk/globalt/to-svenske-syrien-krigere-anholdt-og-mistaenkt-for-terror

Fire anholdt for terror i Sverige
http://www.bt.dk/udland/fire-anholdt-for-terror-i-sverige

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?