Forfatter Emne: Jeg er bekymret for kvinders fremtid i et multikulturelt samfund.  (Læst 6093 gange)

Fjørgyn

• Gæst
Sv: Jeg er bekymret for kvinders fremtid i et multikulturelt samfund.
« Svar #30 Dato: Oktober 13, 2015, 04:44:27 pm »
Hvad skulle det være for nogle tal? Er det noget, du kan dokumentere? Jeg tror simpelthen ikke på at der skulle være specielt mange Nydanskere på sådan nogle centre. Muslimer er meget ærefulde og hæderlige mennesker. Deres idealer er højere end som så.

Hvad du tror er i princippet ganske uvæsenligt. Hvad specielt ærefuldt er der da ved muhammedanere som ikke skulle være ved alle andre mennesker?

Lidt tal du kan tygge på viser at ca. 60% af kvinderne på krisecentrene er ikke-danske kvinder:
https://www.kk.dk/files/Sp%C3%B8rgsm%C3%A5l%2015.%20oktober%202012%20fra%20Lars%20Aslan%20Rasmussen%20%28A%29%20om%20andelen%20af%20kvinder%20med%20anden%20etnisk%20baggrund%20p%C3%A5%20kvindekrisecentrene.pdf

Gad vide, hvad svaret bliver, på dit og Carlos indlæg  :big_boss:

Ja det bliver jo spændende at se.

Bannerføreren

• Gæst
« Svar #31 Dato: Oktober 13, 2015, 04:51:07 pm »
Jeg skrev:
Citér
Det er vores naboland, kære læser.
Disse kvarterer har intet med muliti-kulturalisme at gøre. Det er islamismen, der breder sig, kontrollerer mere og mere land i Norden - som led i en total erobring.

Og man burde nok tilføje: Vi kan jo ikke læne os tilbage ved tanken om, at "det er jo i Sverige". Det er da også begyndt her:

http://www.tveast.dk/artikler/unge-roedder-politiet-er-bange-for-os

- og de andre steder, hvor politi- og ambulancefolk ikke kan passe deres arbejde, fordi de bliver mødt af stenkast, ulovlige kanonslag og lignende.

Det er imidlertid op til danskerne, om vi vil lade dem overtage vores land bid for bid.
Jeg så lige, at der var én, der mente jeg er glad for krig. Nej, viljen til at forsvare mit fædreland er ikke at være "glad for krig" som sådan, det er at ville gøre det nødvendige - også overfor landets indre fjender - så vi kan få vores gamle land tilbage.
For Danmark er det danske folks. Ikke et tilfældigt stykke brakmark, som islam kan tage.

Fjørgyn

• Gæst
« Svar #32 Dato: Oktober 13, 2015, 05:14:04 pm »
Jeg skrev:
Citér
Disse kvarterer har intet med muliti-kulturalisme at gøre. Det er islamismen, der breder sig, kontrollerer mere og mere land i Norden - som led i en total erobring.

Og man burde nok tilføje: Vi kan jo ikke læne os tilbage ved tanken om, at "det er jo i Sverige". Det er da også begyndt her:

http://www.tveast.dk/artikler/unge-roedder-politiet-er-bange-for-os

- og de andre steder, hvor politi- og ambulancefolk ikke kan passe deres arbejde, fordi de bliver mødt af stenkast, ulovlige kanonslag og lignende.

Det er imidlertid op til danskerne, om vi vil lade dem overtage vores land bid for bid.
Jeg så lige, at der var én, der mente jeg er glad for krig. Nej, viljen til at forsvare mit fædreland er ikke at være "glad for krig" som sådan, det er at ville gøre det nødvendige - også overfor landets indre fjender - så vi kan få vores gamle land tilbage.
For Danmark er det danske folks. Ikke et tilfældigt stykke brakmark, som islam kan tage.

Det står langt mere slemt til i Sverige, end de svenske medier og politikere tør indrømme:

http://www.kristeligt-dagblad.dk/udland/religioes-ekstremisme-plager-svenske-forstaeder

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #33 Dato: Oktober 13, 2015, 06:03:09 pm »
Tigermanden:
Citér
Det gode ved vores danske demokrati er jo netop, at det er op til den enkelte, hvordan vedkommende vil leve. Og netop derfor har vi plads til, at Islam fylder meget i billedet, hvis du vil bruge det udtryk. Jeg synes simpelthen, at vi skulle tage og være lidt progressive og gøre Islam til statsreligion side om side med kristendommen.
Her kan man lære lidt om hvordan livet er i nordiske kvarterer, hvor islam dominerer:

Peder Hyllengren fra Det svenske Forsvarsakademi beskæftiger sig med radikalisering, og han fortæller bl.a., at i Husby ved Stockholm har en gruppe unge islamiske mænd indført et religiøst, moralsk politi, der bestemmer hvad piger må og især ikke må.

Han fortæller, at radikaliseringen plager mange svenske bydele nu.
"Støtten til IS lever i bedste velgående, og flere steder er radikalisering blevet det normale!"

http://www.uriasposten.net/archives/69815

Jeg vil gerne være med til at bekæmpe den uhyggelige lovreligion og dens forsøg på at besætte de nordiske lande. Og hvis sådan nogle som Tigermanden og Trådløse-Anna til sin tid ønsker at stå i vejen - tjaah, så er det vel sådan!    :Gigakach_02: :Gigakach_02:

Er det en trussel???
Observér, dokumentér, rapportér!

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: Oktober 13, 2015, 06:52:08 pm »
- tjaah, så er det vel sådan!    :Gigakach_02: :Gigakach_02

Er det en trussel???

Tigermanden kan nu helleer ikke lide, at der er så mange med anden etnisk baggrundt på kvinde- og krisecentre.
Tigermanden nu igen i fuld kamplyst

Smil, og verden smiler igen.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #35 Dato: Oktober 13, 2015, 06:55:15 pm »

Er det en trussel???

Tigermanden kan nu helleer ikke lide, at der er så mange med anden etnisk baggrundt på kvinde- og krisecentre.

Har du nogle beviser på, at det skulle forholde sig sådan??

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #36 Dato: Oktober 13, 2015, 07:14:44 pm »
Man kan nok opgøre den slags tal op mange måder, og på den måde få det ud af det, man ønsker. Jeg tror ikke på, der skulle være specielt mange ikke-danske kvinder på de krisecentre. Vold i hjemmet er især et dansk problem, da det ofte hænger sammen med alkoholmisbrug, hvilket man slet ikke kender fra den Muslimske kultur.

• Gæst
« Svar #37 Dato: Oktober 13, 2015, 07:24:30 pm »
Man kan nok opgøre den slags tal op mange måder, og på den måde få det ud af det, man ønsker. Jeg tror ikke på, der skulle være specielt mange ikke-danske kvinder på de krisecentre. Vold i hjemmet er især et dansk problem, da det ofte hænger sammen med alkoholmisbrug, hvilket man slet ikke kender fra den Muslimske kultur.

Det er da helt utroligt. Når man ikke engang kan nå dig med valid statistik, så tror jeg ikke at man kan nå dig på nogen måde. Du påstår du er humanist men det eneste jeg har set af dig herinde, er en person som gør reklame for mere muhammedanisme, der vel måske nok i din verden er human men for alle andre tænkende mennesker, fremstår som et undertrykkende og totalitært system.

Det er egentlig trist, når man tænker på det men det gør jo så bare, at jeg heller ikke længere vil bruge alverdens tid på at forsøge at få en konstruktiv debat i gang med dig.

Propov

• Gæst
« Svar #38 Dato: Oktober 13, 2015, 07:27:29 pm »
Lidt tal du kan tygge på viser at ca. 60% af kvinderne på krisecentrene er ikke-danske kvinder:
https://www.kk.dk/files/Sp%C3%B8rgsm%C3%A5l%2015.%20oktober%202012%20fra%20Lars%20Aslan%20Rasmussen%20%28A%29%20om%20andelen%20af%20kvinder%20med%20anden%20etnisk%20baggrund%20p%C3%A5%20kvindekrisecentrene.pdf

Du tager fejl, det er et krisecentre, altså 1, som er placerede i Kbh i et bestemt område, og det er ikke, slet ikke repræsentativt for DK.
I Tønder er det 98% Dansk, selvom det ligger på grænsen med Tyskland.

Fjørgyn

• Gæst
« Svar #39 Dato: Oktober 13, 2015, 07:28:15 pm »

Er det en trussel???

Nu er tigermanden jo også en troll, som endda advarer imod at fodre ham/hende, så hvad kan man forvente?

• Gæst
« Svar #40 Dato: Oktober 13, 2015, 07:30:41 pm »

Du tager fejl, det er et krisecentre, altså 1, som er placerede i Kbh i et bestemt område, og det er ikke, slet ikke repræsentativt for DK.
I Tønder er det 98% Dansk, selvom det ligger på grænsen med Tyskland.

Hmm!! Nåede du kun til side et?  ;)
« Senest Redigeret: Oktober 13, 2015, 07:47:21 pm af Fjørgyn »

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #41 Dato: Oktober 13, 2015, 08:09:36 pm »

Er det en trussel???

Nu er tigermanden jo også en troll, som endda advarer imod at fodre ham/hende, så hvad kan man forvente?

Jeg anser dig for at være en troll, fordi du ikke evner at forholde dig til andre meninger end dine.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94%
  • Country: gl
    • Vis profil
Kan en anklager være dommer for en stund?
« Svar #42 Dato: Oktober 13, 2015, 08:19:49 pm »
Statistikken ser ud til at være troværdig, og den viser ikke, at 60% på landets krisecentre har indvandrerbaggrund.

Den viser at andelen med indvandrerbaggrund er på knap 50%, og at andelen ikke er stigende.

Selvom det ikke er 60% - er det sørme mange!

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

• Gæst
Sv: Kan en anklager være dommer for en stund?
« Svar #43 Dato: Oktober 13, 2015, 08:24:17 pm »
Statistikken ser ud til at være troværdig, og den viser ikke, at 60% på landets krisecentre har indvandrerbaggrund.

Den viser at andelen med indvandrerbaggrund er på knap 50%, og at andelen ikke er stigende.

Du har ret. Andelen er faldet fra omkring 60% til omkring 54% men som du selv siger, så er det et rystende stort antal set i.f.t at andelen af indvandrer udgør ca. 10% af befolkningen.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94%
  • Country: gl
    • Vis profil
Sv: Kan en anklager være dommer for en stund?
« Svar #44 Dato: Oktober 13, 2015, 09:04:20 pm »

Du har ret. Andelen er faldet fra omkring 60% til omkring 54% men som du selv siger, så er det et rystende stort antal set i.f.t at andelen af indvandrer udgør ca. 10% af befolkningen.

Prøv at se tabel 2 på side 3, der omhandler hele landet.

Andelen af ikke-danske kvinder på hele landets krisecentre er faldt fra 50% i 2005 til 46% i 2011.

Det er som du skriver stadig mange.
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?