Forfatter Emne: Jeg er bekymret for kvinders fremtid i et multikulturelt samfund.  (Læst 6062 gange)

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Jeg er bekymret for kvinders fremtid i et multikulturelt samfund.
« Svar #15 Dato: Oktober 11, 2015, 08:36:45 pm »
Nu er det jo heldigvis sådan, at man selv vælger, om man vil leve religiøst eller i det hele taget, hvordan man ønsker at indrette sin tilværelse - kvinder som mænd, og det er et af goderne ved vores danske demokrati, og det er nok ikke så tosset igen.
Observér, dokumentér, rapportér!

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Oktober 11, 2015, 08:52:49 pm »
Propov, jeg tror ikke Rudi er Fjørgyn, 
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #17 Dato: Oktober 11, 2015, 08:54:40 pm »
Propov, jeg tror ikke Rudi er Fjørgyn,

Måske, det er svært at greje - det er i hvert fald velkendt, at mange af de meget højreorienterede mennesker almindeligvis har mange profiler, Kaj er et godt eksempel på det.

Fjørgyn

• Gæst
« Svar #18 Dato: Oktober 11, 2015, 09:51:14 pm »
@ Tigermanden.

Det er jo ikke rigtigt. Der er mange kvinder i muslimske famillier som ikke har muligheden for at vælge selv men som må leve som deres fædre, brødre eller mænd forlanger. De danske krisecentre er fyldt med dem i en grad, så man tror det er løgn :(

• Gæst
« Svar #19 Dato: Oktober 11, 2015, 09:54:08 pm »
Hold da helt op... Nogle herinde er da godt nok ret parnoide men det er måske en miljøskade af, at have været her inde for længe?
« Senest Redigeret: Oktober 11, 2015, 10:01:50 pm af Fjørgyn »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.8%
  • Country: gl
    • Vis profil
Det du skriver er en "falsk" debat
« Svar #20 Dato: Oktober 11, 2015, 10:15:07 pm »
Jeg kan til nøds forstå at der er nogle mænd som syntes, at islam er en god ide, for det er jo mænd som vil høste alle fordele, hvis islam bliver mere integreret i samfundet.

Hvad jeg ikke forstår er de kvinder som syntes det. Man må altså ikke være helt rigtig skruet sammen oven i, hvis man syntes det er okay med en ideologi, som vil gøre en til et halv menneske og mændenes slaver. Men de lider måske af en form for selvhad og Stockholmsyndrom?

Der er meget få danskere som "forsvarer islam", fordi de går ind for religionen islam - de er simpelthen modstandere af, at nogen skal forfølges på grund ad deres religiøse overbevisning.

Det er altså tilfældigt, at de netop "forsvarer islam" i dag, for det kunne lige så godt have været Jehovas Vidner, jøder eller Indre Mission, de havde forsvaret, hvis de havde været centrum for en tilsvarende systematisk hetz.

Det ligger i den demokratiske ide, for man kan ikke have frie valg, hvis nogen grupper forfølges på grund af deres politiske eller religiøse overbevisning. Alle demokratiske lande har da også religionsfrihed.

Det kan kvinder lige så godt føle som mænd
.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #21 Dato: Oktober 12, 2015, 09:30:46 am »
@ Tigermanden.

Det er jo ikke rigtigt. Der er mange kvinder i muslimske famillier som ikke har muligheden for at vælge selv men som må leve som deres fædre, brødre eller mænd forlanger. De danske krisecentre er fyldt med dem i en grad, så man tror det er løgn :(

Det tror jeg nu ikke er tilfældet. Det gode ved vores danske demokrati er jo netop, at det er op til den enkelte, hvordan vedkommende vil leve. Og netop derfor har vi plads til, at Islam fylder meget i billedet, hvis du vil bruge det udtryk. Jeg synes simpelthen, at vi skulle tage og være lidt progressive og gøre Islam til statsreligion side om side med kristendommen.

Propov

• Gæst
Sv: Det du skriver er en "falsk" debat
« Svar #22 Dato: Oktober 12, 2015, 09:50:23 am »
Jeg kan til nøds forstå at der er nogle mænd som syntes, at islam er en god ide, for det er jo mænd som vil høste alle fordele, hvis islam bliver mere integreret i samfundet.

Hvad jeg ikke forstår er de kvinder som syntes det. Man må altså ikke være helt rigtig skruet sammen oven i, hvis man syntes det er okay med en ideologi, som vil gøre en til et halv menneske og mændenes slaver. Men de lider måske af en form for selvhad og Stockholmsyndrom?

Der er meget få danskere som "forsvarer islam", fordi de går ind for religionen islam - de er simpelthen modstandere af, at nogen skal forfølges på grund ad deres religiøse overbevisning.

Det er altså tilfældigt, at de netop "forsvarer islam" i dag, for det kunne lige så godt have været Jehovas Vidner, jøder eller Indre Mission, de havde forsvaret, hvis de havde været centrum for en tilsvarende systematisk hetz.

Det ligger i den demokratiske ide, for man kan ikke have frie valg, hvis nogen grupper forfølges på grund af deres politiske eller religiøse overbevisning. Alle demokratiske lande har da også religionsfrihed.

Det kan kvinder lige så godt føle som mænd
.

Enig

• Gæst
« Svar #23 Dato: Oktober 12, 2015, 11:15:42 am »
@ Tigermanden.

Det tror jeg nu ikke er tilfældet. Det gode ved vores danske demokrati er jo netop, at det er op til den enkelte, hvordan vedkommende vil leve. Og netop derfor har vi plads til, at Islam fylder meget i billedet, hvis du vil bruge det udtryk. Jeg synes simpelthen, at vi skulle tage og være lidt progressive og gøre Islam til statsreligion side om side med kristendommen.

Nu kan man jo altså ikke bruge hvad den enkelte tror til særlig meget. Valide statestikker viser, at over 50% af de kvinder der søger hjælp på de danske kvinde/krisecentre, er fra ikke-vestlige familier og det set i lyset af, at ikke-vestlige kun udgør omkring 10% af befolkningen, er et rystende stort tal.
« Senest Redigeret: Oktober 12, 2015, 11:26:28 am af Fjørgyn »

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #24 Dato: Oktober 12, 2015, 10:49:52 pm »
Hvad skulle det være for nogle tal? Er det noget, du kan dokumentere? Jeg tror simpelthen ikke på at der skulle være specielt mange Nydanskere på sådan nogle centre. Muslimer er meget ærefulde og hæderlige mennesker. Deres idealer er højere end som så.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.4%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Oktober 12, 2015, 11:29:19 pm »
Muslimer er meget ærefulde og hæderlige mennesker. Deres idealer er højere end som så.

Vold, vold, vold er islams følgesvend.

På Cronulla Beach i Sidney i Australien havde muslimerne oprettet et længerevarende volds- & chikanehelvede overfor strandgæster i 2005. Det endte med overfald på nogle livreddere der havde forsøgt at dæmpe dem ned. Men så fik den lokale befolkning nok, og drog i 1000-vis ned på stranden for at sætte det på plads.

Her ses hvordan sådan en muslim får sin rette bekomst.

Mon ikke den ærefulde muslim fremover vil nøjes med at rette sine næver mod de kvindelige medlemmer af sin egen familie?

Muslimers ærefuldhed og hæderlighed regner jeg ivørigt for ringere end noget jeg skyller ud i lokummet.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

• Gæst
« Svar #26 Dato: Oktober 13, 2015, 08:15:18 am »
Hvad skulle det være for nogle tal? Er det noget, du kan dokumentere? Jeg tror simpelthen ikke på at der skulle være specielt mange Nydanskere på sådan nogle centre. Muslimer er meget ærefulde og hæderlige mennesker. Deres idealer er højere end som så.

Hvad du tror er i princippet ganske uvæsenligt. Hvad specielt ærefuldt er der da ved muhammedanere som ikke skulle være ved alle andre mennesker?

Lidt tal du kan tygge på viser at ca. 60% af kvinderne på krisecentrene er ikke-danske kvinder:
https://www.kk.dk/files/Sp%C3%B8rgsm%C3%A5l%2015.%20oktober%202012%20fra%20Lars%20Aslan%20Rasmussen%20%28A%29%20om%20andelen%20af%20kvinder%20med%20anden%20etnisk%20baggrund%20p%C3%A5%20kvindekrisecentrene.pdf
« Senest Redigeret: Oktober 13, 2015, 08:17:34 am af Fjørgyn »

• Gæst
« Svar #27 Dato: Oktober 13, 2015, 04:00:01 pm »
Tigermanden:
Citér
Det gode ved vores danske demokrati er jo netop, at det er op til den enkelte, hvordan vedkommende vil leve. Og netop derfor har vi plads til, at Islam fylder meget i billedet, hvis du vil bruge det udtryk. Jeg synes simpelthen, at vi skulle tage og være lidt progressive og gøre Islam til statsreligion side om side med kristendommen.
Her kan man lære lidt om hvordan livet er i nordiske kvarterer, hvor islam dominerer:

Peder Hyllengren fra Det svenske Forsvarsakademi beskæftiger sig med radikalisering, og han fortæller bl.a., at i Husby ved Stockholm har en gruppe unge islamiske mænd indført et religiøst, moralsk politi, der bestemmer hvad piger må og især ikke må.

Han fortæller, at radikaliseringen plager mange svenske bydele nu.
"Støtten til IS lever i bedste velgående, og flere steder er radikalisering blevet det normale!"

http://www.uriasposten.net/archives/69815

Det er vores naboland, kære læser.
Disse kvarterer har intet med muliti-kulturalisme at gøre. Det er islamismen, der breder sig, kontrollerer mere og mere land i Norden - som led i en total erobring.

Jeg vil gerne være med til at bekæmpe den uhyggelige lovreligion og dens forsøg på at besætte de nordiske lande. Og hvis sådan nogle som Tigermanden og Trådløse-Anna til sin tid ønsker at stå i vejen - tjaah, så er det vel sådan!    :Gigakach_02: :Gigakach_02:
« Senest Redigeret: Oktober 13, 2015, 04:02:52 pm af Bannerføreren »

Propov

• Gæst
« Svar #28 Dato: Oktober 13, 2015, 04:08:28 pm »
Tigermanden:
Citér
Det gode ved vores danske demokrati er jo netop, at det er op til den enkelte, hvordan vedkommende vil leve. Og netop derfor har vi plads til, at Islam fylder meget i billedet, hvis du vil bruge det udtryk. Jeg synes simpelthen, at vi skulle tage og være lidt progressive og gøre Islam til statsreligion side om side med kristendommen.
Her kan man lære lidt om hvordan livet er i nordiske kvarterer, hvor islam dominerer:

Peder Hyllengren fra Det svenske Forsvarsakademi beskæftiger sig med radikalisering, og han fortæller bl.a., at i Husby ved Stockholm har en gruppe unge islamiske mænd indført et religiøst, moralsk politi, der bestemmer hvad piger må og især ikke må.

Han fortæller, at radikaliseringen plager mange svenske bydele nu.
"Støtten til IS lever i bedste velgående, og flere steder er radikalisering blevet det normale!"

http://www.uriasposten.net/archives/69815

Det er vores naboland, kære læser.
Disse kvarterer har intet med muliti-kulturalisme at gøre. Det er islamismen, der breder sig, kontrollerer mere og mere land i Norden - som led i en total erobring.

Jeg vil gerne være med til at bekæmpe den uhyggelige lovreligion og dens forsøg på at besætte de nordiske lande. Og hvis sådan nogle som Tigermanden og Trådløse-Anna til sin tid ønsker at stå i vejen - tjaah, så er det vel sådan!    :Gigakach_02: :Gigakach_02:

Du er godt nok glad for krig Hvad, godt at vide om du bor i det lovløse Kristiana, eller i et ordentligt rocker miljø

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Oktober 13, 2015, 04:30:31 pm »

Hvad du tror er i princippet ganske uvæsenligt. Hvad specielt ærefuldt er der da ved muhammedanere som ikke skulle være ved alle andre mennesker?

Lidt tal du kan tygge på viser at ca. 60% af kvinderne på krisecentrene er ikke-danske kvinder:
https://www.kk.dk/files/Sp%C3%B8rgsm%C3%A5l%2015.%20oktober%202012%20fra%20Lars%20Aslan%20Rasmussen%20%28A%29%20om%20andelen%20af%20kvinder%20med%20anden%20etnisk%20baggrund%20p%C3%A5%20kvindekrisecentrene.pdf

Gad vide, hvad svaret bliver, på dit og Carlos indlæg  :big_boss:
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende