Forfatter Emne: Vil du se, hvordan en multikulturalist selv bor ?  (Læst 3704 gange)

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.4%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Der er ingen reel erstatning for logik
« Svar #15 Dato: September 22, 2015, 07:48:59 pm »

Jeg har hele tiden sagt multi etniske lande fungerer godt og er dejlige steder at leve. Min omgangskreds omfatter både Philippinere, Aussier, Amerikanere, Kinesere og meget andet og er vist så multietnisk som det kan blive, men der er ingen muslimer, ikke fordi de ikke er velkomne de ønsker det bare ikke.

Dit og de rødes problem er at du/I anser muslimer for at være multi-kulturelle,  - det er de eneste der ikke er det.
Muslimer blander sig hverken med Amerikanere, Japsere, Indere, Europæere, Indianere, eskimoer eller noget som helst andet, og bliver multi-kulturelle lige som vi andre gør, - muslimer blander sig kun med muslimer og de accepterer kun islam.

Så det er selvmodsigende og ren sløring når de røde nævner multi- og muslimer i samme åndedræt. Muslimer accepterer slet ikke nogen form for multi - og blander sig ikke med ikke-muslimer.

Kan det ikke være ligegyldigt, hvem muslimer blander sig med? men det er dog en løgn, du her præsenterer os for.

Jeg har ikke nogen grund til at tvivle på, at muslimer blander sig med Tigermanden.

Her er et andet bevis på, at muslimer blander sig med de indfødte, dengang Pia og Løkke samlede ind sammen med den Dansk/Afghanske venskabsforening.

’Når jeg bliver statsminister", sagde Lars Løkke ustandselig til de undrende muslimer, når de sad på et tæppe eller red mod fronten.

Det var år før begreber som islamister, halalhippieer og 2. g’ere tog magten fra danskernes sammenhold.

George Bush har f.eks. også mange personlige venner i det saudiske kongehus.

Du mangler nu at svare på:

Det gælder i det mindste også i nogen lande, at multietniske lande klarer sig bedst, hvor der er stor muslimsk indvandring, og der har jeg peget på Sverige og Tyskland, som er økonomiske lyspunkter i Europa.

Enhver der står over torskens intelligensniveau kan derfor regne ud, at muslimsk indvandring ikke er noget, man bliver fattig af (som du ellers påstår).

Dit vrøvl, storhedsvanvid og nedladenhed kender ingen grænser. Kendetegnet for den danske jantelov. Men det er selvfølgelig også en måde at præsentere sig selv på.

Du vil gerne have det til at lyde som om noget land skulle bliver rigere på grund af muslimsk indvandring. Det er ikke tilfældet nogen steder, tværtimod.

Vestlig indvandring giver overskud og bygger op, - muslimsk indvandring gør det stik modsatte, - så enkelt er det.

Der er intet multikulturelt ved muslimsk indvandring, - tværtimod.

Multikulturel er når kulturerne blander sig med hinanden, - det gør muslimer ikke.

Ét års Ikke-vestlig indvandring koster 63 milliarder
De 15.400 ikke-vestlige indvandrere, der kom til Norge sidste år, vil tilsammen koste landet 63 milliarder kroner, viser beregninger fra Norges Statistisk(SSB)

http://ekstrabladet.dk/nationen/article4474999.ece

Så det må vel være dem der tror på dit vrøvl der har en IQ under din og torskens ?
« Senest Redigeret: September 22, 2015, 09:02:47 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Anklageren

• Gæst
Sv: Der er ingen reel erstatning for logik
« Svar #16 Dato: September 23, 2015, 01:40:11 am »
Du mangler nu at svare på:

Det gælder i det mindste også i nogen lande, at multietniske lande klarer sig bedst, hvor der er stor muslimsk indvandring, og der har jeg peget på Sverige og Tyskland, som er økonomiske lyspunkter i Europa.

Enhver der står over torskens intelligensniveau kan derfor regne ud, at muslimsk indvandring ikke er noget, man bliver fattig af (som du ellers påstår).

Dit vrøvl, storhedsvanvid og nedladenhed kender ingen grænser. Kendetegnet for den danske jantelov. Men det er selvfølgelig også en måde at præsentere sig selv på.

Du vil gerne have det til at lyde som om noget land skulle bliver rigere på grund af muslimsk indvandring. Det er ikke tilfældet nogen steder, tværtimod.

Vestlig indvandring giver overskud og bygger op, - muslimsk indvandring gør det stik modsatte, - så enkelt er det.

Der er intet multikulturelt ved muslimsk indvandring, - tværtimod.

Multikulturel er når kulturerne blander sig med hinanden, - det gør muslimer ikke.

Ét års Ikke-vestlig indvandring koster 63 milliarder
De 15.400 ikke-vestlige indvandrere, der kom til Norge sidste år, vil tilsammen koste landet 63 milliarder kroner, viser beregninger fra Norges Statistisk(SSB)

http://ekstrabladet.dk/nationen/article4474999.ece

Så det må vel være dem der tror på dit vrøvl der har en IQ under din og torskens ?

OK - jeg havde ikke behøvet at skrive det om torsken, det var nok lidt overdrevet.

Det kan godt være, at du tror på den slags udregninger som den norske, hvor man regner frem til år 2070 efter 4. verdenskrig - men det nærmer sig religion temmelig meget.

Mon man har penge til den tid?

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    4%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Vil du se, hvordan en multikulturalist selv bor ?
« Svar #17 Dato: September 23, 2015, 03:55:49 pm »
Når debatten starter med et ad hominem skal man nok ikke forvente sig så meget.
Men hvis det gør nogen forskel så er jeg radikal og der er masser af indvandrere hvor jeg bor. Og jeg kan heller ikke lide Inger Støjsender.

Men for at komme hele dette ad hominem til livs en gang for alle, så viser al statistik at DF står stærkest de steder hvor der er færrest indvandrere.