Forfatter Emne: 'Alle påstår, at de er syrere!'  (Læst 1806 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
'Alle påstår, at de er syrere!'
« Dato: September 08, 2015, 09:53:03 am »
Iturevne identitetspapirer fra bl.a. Pakistan, Bangladesh og Irak er fundet spredt rundt i naturen nær grænsen mellem Makedonien og Serbien.
Det kan der vist kun være én forklaring på - papirerne er blevet udskiftet med falske syriske.
For alle vil jo være fra Syrien, hvor der er rigtig bang-bang krig. Når nu de hopper på masseinvasionen af Nordeuropa.

Alle påstår, de er syrere.
Ligesom alle 'har familie i Sverige' for tiden.   :biggrin:
Det serbiske grænsepoliti siger, at 90 procent af de cirka 3000 mennesker, der dagligt kommer fra Makedonien, påstår de er syrere, men mange af dem kan ikke på nogen måde dokumentere det.
Men det fortæller MSM dig ikke.

http://denkorteavis.dk/2015/okonomiske-flygtninge-bruger-falske-syriske-papirer-i-stor-stil-fordi-det-giver-det-giver-dem-langt-storre-chance-for-asyl-i-EU/
« Senest Redigeret: September 08, 2015, 09:55:07 am af DerRudi »
Danmark muhammedanerfrit!

Anklageren

• Gæst
Ondskabsindustrien i Den Korte Avis har travlt for tiden
« Svar #1 Dato: September 08, 2015, 11:22:53 am »

Der er fundet nogen iturevne identitetspapirer nær grænsen mellem Makedonien og Serbien - og så er meningen at vi skal tænke, at de nok alligevel ikke har det så slemt i Syrien, at der er grund til at have ondt af dem!

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.8%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: 'Alle påstår, at de er syrere!'
« Svar #2 Dato: September 08, 2015, 11:36:39 am »
Nej, jeg tror da, at syriske papirer er langt bedre at have på sig end dem, de rev i stykker. Det giver selvsagt lettere adgang til EU (i Sverige sker det automatisk, bare man kan fremmumle, at man er syrer). Din 'pointe' giver ingen mening. Tværtimod.
Det ligger i luften, at dem fra Syrien har det hårdest - altså vil 'flygtningen' fra Pakistan, Bangladesh og Irak gerne have syriske papirer.

Kniber det? (  :connie_nutzo: )

Offline Germania Magna

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Daner, grib til våben!
    • Vis profil
Sv: Ondskabsindustrien i Den Korte Avis har travlt for tiden
« Svar #3 Dato: September 08, 2015, 11:42:48 am »

Der er fundet nogen iturevne identitetspapirer nær grænsen mellem Makedonien og Serbien - og så er meningen at vi skal tænke, at de nok alligevel ikke har det så slemt i Syrien, at der er grund til at have ondt af dem!

Det er efter min mening slet ikke interessant for os her i Norden, hvor hårdt det er i Syrien eller ej. Det er mig komplet ligegyldigt. Jeg er ikke forpligtet til, som dansk statsborger, at blande mig i andre landes indenrigspolitik. Jeg har heller ikke interesse i det. Lad den del af verden klare sig selv. Flyt al handel ud af de lande - det giver os intet andet end problemer, hvis vi skal have noget som helst at gøre med de mennesker. Deres sind og psyke er fundamentalt anderledes end det, vi kender her fra de nordiske lande. Der er intet at vinde ved at blande sig med dem. Luk ned for al kontakt omgående!

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: September 08, 2015, 11:47:35 am »
Nej, jeg tror da, at syriske papirer er langt bedre at have på sig end dem, de rev i stykker. Det giver selvsagt lettere adgang til EU (i Sverige sker det automatisk, bare man kan fremmumle, at man er syrer). Din 'pointe' giver ingen mening. Tværtimod.
Det ligger i luften, at dem fra Syrien har det hårdest - altså vil 'flygtningen' fra Pakistan, Bangladesh og Irak gerne have syriske papirer.

Det må selvfølgelig være lidt sværere at følge med helt oppe fra Grønland, uanset hvor stærk en kikkert man har.

Anklageren havde ikke set hvad det var for papirer der lå i vejsiden, han havde heller ikke set at de to grupper der kom i masseslagsmål i Korsør var to indvandrergrupper.

Måske anklageren skulle rense kikkertglasset for is ?
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Anklageren

• Gæst
Ja - det kniber
« Svar #5 Dato: September 08, 2015, 04:36:43 pm »

Jeg er ikke i tvivl om, at der findes falske syriske asylansøgere, som i virkeligheden gerne vil til Europa og skabe en bedre fremtid, selvom de ikke er forfulgte.

Spørgsmålet er hvor mange der er, og det søger artiklen i Den Korte avis ikke noget svar på.

Det er ikke en journalistisk artikel, men en ren holdningspræget artikel, hvor formålet er at få læserne til at tro, at der er så mange falske asylansøgere som muligt.

Det er på grund af dette formål, at man kan kalde det for ondskabsindustrien.

I forhold til en journalistisk artikel mangler der kildeangivelser og data.

Der står f.eks.: "En journalist fandt forleden iturevne identitetspapirer fra blandt andet Pakistan, Bangladesh og Irak spredt rundt i naturen langs grænsen mellem Makedonien og Serbien. Sandsynligvis er disse kasserede papirer blevet skiftet ud med falske syriske papirer."

Man får ikke at vide, hvem journalisten er, eller hvor mange papirer, der blev fundet.

Hvis du nu læser min kommentar igen i lyset af, at formålet er at få danskerne til at tro, at de ser en falsk syrer, når de ser billeder af flygtninge - så giver det måske et andet billede?

Anklageren

• Gæst
Du stiller meget ringe krav til troværdighed
« Svar #6 Dato: September 08, 2015, 04:43:09 pm »

Det må selvfølgelig være lidt sværere at følge med helt oppe fra Grønland, uanset hvor stærk en kikkert man har.

Anklageren havde ikke set hvad det var for papirer der lå i vejsiden, han havde heller ikke set at de to grupper der kom i masseslagsmål i Korsør var to indvandrergrupper.

Måske anklageren skulle rense kikkertglasset for is ?

Måske skulle du lære lidt kildekritik, så du ikke er så let et offer.

I artiklen får man ikke at vide hvem journalisten er - eller hvor mange papirer der blev fundet.

Forfatteren ville uden tvivl dumpe til eksamen på journalisthøjskolen, hvis han afleverede sådan en artikel.

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.8%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Ja - det kniber
« Svar #7 Dato: September 08, 2015, 04:49:28 pm »
Anklageren:
Citér
Det er ikke en journalistisk artikel, men en ren holdningspræget artikel, hvor formålet er at få læserne til at tro, at der er så mange falske asylansøgere som muligt.
[....]
Man får ikke at vide, hvem journalisten er, eller hvor mange papirer, der blev fundet.

Nej, jeg synes også denne kommentar virker som skrevet af en, der er stærkt på vej i bjørne-hi for vinteren.

På min skærm står med tydelige bogstaver, at artiklen er skrevet af red. Ralf Pittelkow. Og han henviser to gange til New Zealand Herald.
« Senest Redigeret: September 08, 2015, 04:56:14 pm af DerRudi »

Anklageren

• Gæst
« Svar #8 Dato: September 08, 2015, 05:06:12 pm »
Anklageren:
Citér
[....]

Nej, jeg synes også denne kommentar virker som skrevet af en, der er stærkt på vej i bjørne-hi for vinteren.

På min skærm står med tydelige bogstaver, at artiklen er skrevet af red. Ralf Pittelkow. Og han henviser to gange til New Zealand Herald.

Nå da - så kan du svare på, hvem journalisten er, der fandt papirer langs grænsen mellem Makedonien og Serbien, og hvor mange papirer han fandt?

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.8%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: September 08, 2015, 05:06:48 pm »
PS Anklager, det må være denne her, Ralf Pittelkow har det fra:

http://m.nzherald.co.nz/world/news/article.cfm?c_id=2&objectid=11509101

Hahaha, nej jeg måtte ikke tælle papirerne!

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: September 08, 2015, 05:37:57 pm »
Anklageren:
Citér
[....]

Det er også omtalt mange andre steder i både i den frie og i den internationale presse.
Det eneste sted det ikke har været omtalt er i journalistisk venstrepartis presse, og den presse der er censureret af journalisthøjskolens mest hjernevaskede produkter.
Den del af pressen er efterhånden mest kendt for alt det de fortier.

Asylum con sees papers torn up
ASYLUM-SEEKERS have described how people-smugglers falsely warn them that Australian authorities will send anyone with passports back to their country, prompting them to tear up their own documents on the boat from Indonesia.
http://www.theaustralian.com.au/national-affairs/immigration/asylum-con-sees-papers-torn-up/story-fn9hm1gu-1226390568845

Get Fact: how many asylum seekers turn up without ID?
Judging by the rhetoric politicians on both sides have been regurgitating this week, most asylum seekers who come by boat are turning up with no documents, burning their passports and/or refusing to help authorities identify them.
http://www.crikey.com.au/2013/07/11/get-fact-how-many-asylum-seekers-turn-up-without-id/?wpmp_switcher=mobile

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: September 08, 2015, 05:52:56 pm »
PS Anklager, det må være denne her, Ralf Pittelkow har det fra:

http://m.nzherald.co.nz/world/news/article.cfm?c_id=2&objectid=11509101

Hahaha, nej jeg måtte ikke tælle papirerne!

Det er også omtalt mange andre steder i både i den frie og i den internationale presse.
Det eneste sted det ikke har været omtalt er i journalistisk venstrepartis presse, og den presse der er censureret af journalisthøjskolen.
Den del af pressen er efterhånden mest kendt for alt det de fortier og fordrejer.

Asylum con sees papers torn up
ASYLUM-SEEKERS have described how people-smugglers falsely warn them that Australian authorities will send anyone with passports back to their country, prompting them to tear up their own documents on the boat from Indonesia.
http://www.theaustralian.com.au/national-affairs/immigration/asylum-con-sees-papers-torn-up/story-fn9hm1gu-1226390568845

Get Fact: how many asylum seekers turn up without ID?
Judging by the rhetoric politicians on both sides have been regurgitating this week, most asylum seekers who come by boat are turning up with no documents, burning their passports and/or refusing to help authorities identify them.
http://www.crikey.com.au/2013/07/11/get-fact-how-many-asylum-seekers-turn-up-without-id/?wpmp_switcher=mobile