Forfatter Emne: Lussinger, forbrændte hænder og slag med et bælte og køkkengrej.  (Læst 449 gange)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    29.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Du må forstå, at Lumre-Carlo er syg. Meget....
« Svar #15 Dato: November 18, 2017, 03:32:05 am »
Både på SOL-debat og her har han frydet sig over at tænke på de mange ofre ved 11. september-angrebet.

Nej, jeg fryder mig ikke. Jeg GYSER og tænker at det er godt det ikke er mig der er spærret inde i et brændende højhus. På den anden side set, bliver jeg noget Mona Lisa-agtig i mit ansigtsudtryk når jeg læser hvad amerikanere ellers dør af. 350 92 døde i den amerikanske trafik i 2015. Hvis de vitterligt var så interesserede i amerikanske liv, lettede de lidt på speederen. Det ville være enkelt, gratis og langt mere effektivt end terrorbekæmpelse.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    29.8%
    • Vis profil
Sv: Ca 75% af 'Ankaglerens' kommentarer overskrider brækgrænsen
« Svar #16 Dato: November 18, 2017, 03:35:04 am »
Jeg har ved tidligere lejligheder udtrykkeligt skrevet, at jeg primært er her for at forfølge netop jer to.

Jeg er her mest for at hidse dig op.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    29.8%
    • Vis profil
Sv: Lussinger, forbrændte hænder og slag med et bælte og køkkengrej.
« Svar #17 Dato: November 18, 2017, 03:39:09 am »
Du er et tos'hoved, Carlo, du gamle - da de to ting da skam intet har med hverandre at gøre.

Skal vi have lov til at hygge os med at fejre hjul, så er det vel rimeligt at muslimerne har lov til at hygge sig med noget ærkemuslimsk som æresvold.

Aberne skal da bare slås, ved du.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Lussinger, forbrændte hænder og slag med et bælte og køkkengrej.
« Svar #18 Dato: November 20, 2017, 02:34:02 pm »
Her på siden ser vi ofte forsvar for hvad muslimerne gør, og når man angriber det, bliver man beskyldt for at krænke deres religionsfrihed.

Mener jeg faktisk er en stråmand. Har ikke set nogen seriøst forsvare undertrykkelse af muslimske kvinder og hvad du ellers kunne liste op. Konsensus er som regel at du kan tro hvad du vil når bare du ikke lader det gå ud over andre. Der hvor diskussionen som regel lurer er om hvorvidt, og i hvilken grad, der bør udvises hensyn til religiøse mindretal (Muhammedtegninger osv.).
Jeg har tit set folk bliver anklaget for ovenstående, men det er i de tilfælde jeg har set altid en holdning der er blevet påduttet dem, snarere end noget de faktisk har sagt. Logikken er som regel noget i retning af: "Du går ikke ind for at smide alle muslimer ud af landet og må dermed være FOR at muslimer kan undertrykke andre".

Men selv HVIS der var disse argumenter ville din argumentation ikke holde vand. For selv HVIS folk argumenterede for at muslimer skulle have retten til specifikt at generer andre muslimer og ikke-muslimer, så følger det stadig ikke at dette dermed pludselig bliver en del af religionsfriheden. Hvis folk påstår at der er en del af religionsfriheden tager de bare fejl, uanset hvilken fløj de er på.

Eneste bruger jeg dog kan komme på ville forsvare at muslimske kvinder eksempelvis bliver tvunget til at gå med slør er et kendt stribet kattedyr, men det mener jeg bare er bait.