Forfatter Emne: Småpiger køber deres nye hijab - i Nørrebro-butik.  (Læst 6681 gange)

Offline Fynbokvinde

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Småpiger køber deres nye hijab - i Nørrebro-butik.
« Svar #15 Dato: August 18, 2015, 09:39:30 pm »
Jeg synes ikke det som de tørklæder og de undertrykkende kvindeklædedragter skal signalere om IKKE at friste mændene, hænger sammen med alt det make-up de godt må bruge. Det er ihvertfald en forvirrende signalværdi..

Jeg spurgte for en del år siden en vikar på min arbejdsplads som gik med tørklæde samt  masser af make-up, hvordan det lige kunne forklares !?  Hun blev mig et svar skyldig.

Jeg har snakket med en del kvinder som klæder sig in langt tøj og som er af Muslimsk afkoms, og gennemgående kan de godt lide at være små fedt uden at nogen ligge mærke til dette
Mange elsker at være ret anonymt, nok mest fordi det er deres kultur, nogen mener det er dejligt køligt, og andre synes godt om det fordi deres mand synes godt om det.
Andre ved ikke hvad de skal mene om dette fordi de er opvokset i den kultur, de færreste læser JP og nogen mener de har betalt tilstrækkeligt til de bagmand som forklarede til dem at Danmark er et godt sted.

Hvis jeg havde evner til at indsætte billede i et tekst kunne jeg vise dig nogen billeder jeg fik taget i Baltimore på et congress for læge uddannelser og Muslimske kvinder
De havde begge makeup, ipod og snakkede flyddende  ,o) engelsk

Hvis man bor i et land hvor der er meget varmt, er det da en fordel at klæde sig så kroppen holder sig kølig. Men det er undertrykkende når der er restriktioner  for kvinders beklædning om hvor længden og om hovedbeklædningen m.m.

Uanset hvor meget eller hvordan tøjet er, skjuler det altså ikke figuren under alt tøjet. Er man tyk ses det tydeligt trods hihab eller andre forsøg på lag-på-lag tøj..

Desuden har mange af disse tildækkede kvinder problemer med D-vitaminmanglen, som kan være ret alvorligt.
« Senest Redigeret: August 18, 2015, 09:59:44 pm af Fynbokvinde »

Propov

• Gæst
« Svar #16 Dato: August 18, 2015, 10:06:53 pm »
Jeg synes ikke det som de tørklæder og de undertrykkende kvindeklædedragter skal signalere om IKKE at friste mændene, hænger sammen med alt det make-up de godt må bruge. Det er ihvertfald en forvirrende signalværdi..

Jeg spurgte for en del år siden en vikar på min arbejdsplads som gik med tørklæde samt  masser af make-up, hvordan det lige kunne forklares !?  Hun blev mig et svar skyldig.

Jeg har snakket med en del kvinder som klæder sig in langt tøj og som er af Muslimsk afkoms, og gennemgående kan de godt lide at være små fedt uden at nogen ligge mærke til dette
Mange elsker at være ret anonymt, nok mest fordi det er deres kultur, nogen mener det er dejligt køligt, og andre synes godt om det fordi deres mand synes godt om det.
Andre ved ikke hvad de skal mene om dette fordi de er opvokset i den kultur, de færreste læser JP og nogen mener de har betalt tilstrækkeligt til de bagmand som forklarede til dem at Danmark er et godt sted.

Hvis jeg havde evner til at indsætte billede i et tekst kunne jeg vise dig nogen billeder jeg fik taget i Baltimore på et congress for læge uddannelser og Muslimske kvinder
De havde begge makeup, ipod og snakkede flyddende  ,o) engelsk

Hvis man bor i et land hvor der er meget varmt, er det da en fordel at klæde sig så kroppen holder sig kølig. Men det er undertrykkende når der er restriktioner  for kvinders beklædning om hvor længden og om hovedbeklædningen m.m.

Uanset hvor meget eller hvordan tøjet er, skjuler det altså ikke figuren under alt tøjet. Er man tyk ses det tydeligt trods hihab eller andre forsøg på lag-på-lag tøj..

Desuden har mange af disse tildækkede kvinder problemer med D-vitaminmanglen, som kan være ret alvorligt.

Jeg er ikke ret bekymrede om D vitamin, det er motion, rygning og alkohol som er det største problem i sundheds væsen, derefter kommer allergi, som florerer mest i stor byer, og mange elsker tykke kvinder, håber jeg da på. men det er forfriskende at læse at du er bekymrede om deres helbred
Et godt start.

Offline Fynbokvinde

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: August 18, 2015, 10:38:52 pm »
citat af propov: "Jeg er ikke ret bekymrede om D vitamin, det er motion, rygning og alkohol som er det største problem i sundheds væsen, derefter kommer allergi, som florerer mest i stor byer, og mange elsker tykke kvinder, håber jeg da på. men det er forfriskende at læse at du er bekymrede om deres helbred
Et godt start."

Jeg har nu ikke skrevet noget om min bekymring af deres helbred. Jeg påpegede at det er et problem. Jeg mener at alle voksne mennesker selv må tage ansvar for deres sundhed og helbred.
Og overvægtige bliver ikke sundere af, at der er nogle der elsker  tykke mennesker. Der skal ikke ret meget overvægt til, før man forøger sandsynligheden for at få flere livsstilssygdomme.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: August 18, 2015, 11:20:01 pm »
Fynbokvinde

Det er så ikke kun de tildækkede kvinder der rammes af d-vitaminmangel. Det rammer faktisk bredt, bl.a. fordi vi er alt for meget indendørs. Og tro mig - det er rædselsfuldt, men heldigvis nemt at helbrede med de rette doser af d-vitamin.
« Senest Redigeret: August 18, 2015, 11:21:42 pm af Landboen »

Propov

• Gæst
« Svar #19 Dato: August 18, 2015, 11:32:01 pm »
citat af propov: "Jeg er ikke ret bekymrede om D vitamin, det er motion, rygning og alkohol som er det største problem i sundheds væsen, derefter kommer allergi, som florerer mest i stor byer, og mange elsker tykke kvinder, håber jeg da på. men det er forfriskende at læse at du er bekymrede om deres helbred
Et godt start."

Jeg har nu ikke skrevet noget om min bekymring af deres helbred. Jeg påpegede at det er et problem. Jeg mener at alle voksne mennesker selv må tage ansvar for deres sundhed og helbred.
Og overvægtige bliver ikke sundere af, at der er nogle der elsker  tykke mennesker. Der skal ikke ret meget overvægt til, før man forøger sandsynligheden for at få flere livsstilssygdomme.

Det har du ret ind.
Og der skal ikke ret meget alkohol til før en som har drukket alt for meget glemmer alt om deres sundhed og helbred
Og de fleste ved ikke at det er rigtigt usundt at ligge på et lågen fyldt med farvestoffer og spise og drikke af plastik forpakning fyldt med pcb,er

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Torsten skrev: Den forretning er vist ikke så slem igen
« Svar #20 Dato: August 19, 2015, 05:31:17 am »
Jeg indrømmer at mange  af de voksne er smukke selv om det ville pynte hvis de smed nogle af kludene her i sommervarmen ...  :biggrin:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Blue velvet

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: August 19, 2015, 07:28:15 am »
Børn med et tæppe - det skal beskytte dem mod de pædofile muslimer - det gjorde pædofeten ej - han giftede sig med Aisha og voldbollede hende siden....inden han døde af et epileptisk anfald og angrebet på jøderne.....bla....bla.....bla...

Radigale/Enhedslisten er ligeglade!

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #22 Dato: August 19, 2015, 10:34:15 am »

Jeg tror nu mere på at Torsten Bonfils tænker på hvad han kan gøre med så fræk en pige.
Det er nok ikke kultur han vil drøfte med hende

Ha ha, ja den er god med jer. I er nogle fjollehoveder. Kan I have en god dag.  :d_turn:
Midlerne er underordnede.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #23 Dato: August 19, 2015, 10:35:55 am »

Skal man forstå det sådan, at du ville bestemme, om den kvinde måtte have makeup på??

Offline Fynbokvinde

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: August 19, 2015, 08:15:18 pm »
citat af Tigermanden: "Skal man forstå det sådan, at du ville bestemme, om den kvinde måtte have makeup på??"

Hvis du læser mine indlæg igennem igen   l a n g s o m t  tror jeg godt, du kan aflæse min mening derom.. !

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #25 Dato: August 19, 2015, 08:27:07 pm »
Det er da det, du skriver.