Forfatter Emne: Småpiger køber deres nye hijab - i Nørrebro-butik.  (Læst 6489 gange)

Smukkehelle

• Gæst
Småpiger køber deres nye hijab - i Nørrebro-butik.
« Dato: August 18, 2015, 10:33:18 am »
Journalisten Hara Dvinge skriver om en butik på Nørrebro.

"Hijab Hus" sælger islamisk tøj til både børn og voksne. Der er utallige butikker i denne forhenværende danske bydel, som servicerer den muslimske befolkning og dermed yderligere understreger, at området domineres af profeten Muhammads tilhængere.

Hara Dvinge møder den 7-årige Maryan, som skal have ny hijab. Hun spørger hvorfor - Maryan er dog ikke nogen kvinde?
Men hun får at vide, at profeten bad de troende kvinder om at trække deres kåber om sig, så mændene ikke blev fristede, fordi de kunne se hendes hår, hals og skuldre!
Der er billeder i artiklen, så du kan se små piger med hijab. Hvilken normal mand skulle de kunne "friste"?

Og vi hører videre: Når Muhammad bad kvinderne dække sig til og han samtidig giftede sig med en lille pige på Maryans alder, tolker muslimerne det sådan, at en præ-pubertær pige reelt er at betragte som en kvinde!

http://denkorteavis.dk/2015/maryan-pa-7-ar-skal-have-en-ny-hijab/

Ja, vi ved det jo også fra Koranen (sura 33.60):

"Oh Profet! Sig til dine hustruer, deres døtre og de troende kvinder, at de skal dække sig helt med deres ydre klædning, så de kan kendes (som rene) og ikke forulempes."

Det er den kultur, de røde/kulturradikale i medierne fortæller dig, at "vi" bare skal blive bedre til at integrere.... selv bor de for resten altid fjernt fra ghettoer og muslimer. I fine villaer med høje hække eller plankeværk omkring. (For sæt virkeligheden begyndte at trænge sig på!)
« Senest Redigeret: August 18, 2015, 10:35:19 am af Helleristet »

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    17%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Den forretning er vist ikke så slem igen
« Svar #1 Dato: August 18, 2015, 10:55:54 am »
Selv nyder jeg også at bevæge mig rundt inde på Nørrebro, når jeg en sjælden gang kommer over til København. Jeg synes der er så mange af de traditionelle arabiske klædedragter, der er flotte - kultur er da heldigvis forskellig verden over, og det er jo bare det, der er tale om - kulturelle forskelle. Det er da flot - se hvor elegant hun er:

Midlerne er underordnede.

El_Nino

• Gæst
Sv: Småpiger køber deres nye hijab - i Nørrebro-butik.
« Svar #2 Dato: August 18, 2015, 11:30:53 am »

"Hijab Hus" sælger islamisk tøj til både børn og voksne. Der er utallige butikker i denne forhenværende danske bydel, som servicerer den muslimske befolkning og dermed yderligere understreger, at området domineres af profeten Muhammads tilhængere.

Hara Dvinge møder den 7-årige Maryan, som skal have ny hijab. Hun spørger hvorfor - Maryan er dog ikke nogen kvinde?
Men hun får at vide, at profeten bad de troende kvinder om at trække deres kåber om sig, så mændene ikke blev fristede, fordi de kunne se hendes hår, hals og skuldre!
Der er billeder i artiklen, så du kan se små piger med hijab. Hvilken normal mand skulle de kunne "friste"?

Og vi hører videre: Når Muhammad bad kvinderne dække sig til og han samtidig giftede sig med en lille pige på Maryans alder, tolker muslimerne det sådan, at en præ-pubertær pige reelt er at betragte som en kvinde!

"Oh Profet! Sig til dine hustruer, deres døtre og de troende kvinder, at de skal dække sig helt med deres ydre klædning, så de kan kendes (som rene) og ikke forulempes."

Det er den kultur, de røde/kulturradikale i medierne fortæller dig, at "vi" bare skal blive bedre til at integrere.... selv bor de for resten altid fjernt fra ghettoer og muslimer. I fine villaer med høje hække eller plankeværk omkring. (For sæt virkeligheden begyndte at trænge sig på!)

Til at brække sig over denne dobbelte standard - men det er jo en del af muhamz' tro - du (de) må også lyve hvis det tjener ham der gedekn....... Allaubalder bulder - hættemåger som de er - sorte sætte med snøvs - ud med denne infame stenaldertro og feudal er den også  :pirate: :pogranichnik:

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: August 18, 2015, 12:53:50 pm »

Som de selv siger: De sælger tørklædet og fastelavnstøj.
Den gamle lektor er en tudeprins når han afsløres, med et stadige grimt sprog.
Tænk, Tigermanden går helt vild ind for vold.
Han er lige så slem som nazisterne.

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Den forretning er vist ikke så slem igen
« Svar #4 Dato: August 18, 2015, 01:47:18 pm »
Selv nyder jeg også at bevæge mig rundt inde på Nørrebro, når jeg en sjælden gang kommer over til København. Jeg synes der er så mange af de traditionelle arabiske klædedragter, der er flotte - kultur er da heldigvis forskellig verden over, og det er jo bare det, der er tale om - kulturelle forskelle. Det er da flot - se hvor elegant hun er:

og hvad rager det mig.
religion er roden til al ondskab på jorden
og skulle forbydes.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    6%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: August 18, 2015, 01:57:18 pm »

Der er da mange butikker der handler med den slags tøj.

Endda også noget der passer bedre til en multikulturel og international kultur

Det er da flot - se hvor elegant hun er
« Senest Redigeret: August 18, 2015, 02:05:42 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Propov

• Gæst
« Svar #6 Dato: August 18, 2015, 02:42:00 pm »

Det er jog forfærdeligt.
Jeg vil undgå den slags butikker, og bevæger mig direkte til fristeden for lidt hash og pot, og lidt letkøbt sex, det er sku meget bedre Ikke

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    16%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: August 18, 2015, 02:42:17 pm »

Hun ser sgu meget fræk ud. Hende kunne jeg godt blive fristet af. :drool:
Jeg har lånt Gubbis 3D-briller.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    6%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: August 18, 2015, 02:46:24 pm »

Det kan da være du kan få Albert til at tage sådan en på ?
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    17%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #9 Dato: August 18, 2015, 02:58:55 pm »

og hvad rager det mig.

Hvis det ikke rager dig, behøver du jo ikke læse med her på denne debat. Tage det roligt - det er solskin, gå ud og nyd en god kop kaffe.  :LaieA_017:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    17%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #10 Dato: August 18, 2015, 03:00:09 pm »

Det er nok slet ikke så mærkeligt, at du tænker sådan, da vi jo ser i stigende grad, at danskerne nu begynder at orientere sig mod Mellemøsten, når de skal definere sig selv kulturelt.

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: August 18, 2015, 05:27:17 pm »

Jeg tror nu mere på at Torsten Bonfils tænker på hvad han kan gøre med så fræk en pige.
Det er nok ikke kultur han vil drøfte med hende
Den gamle lektor er en tudeprins når han afsløres, med et stadige grimt sprog.
Tænk, Tigermanden går helt vild ind for vold.
Han er lige så slem som nazisterne.

El_Nino

• Gæst
« Svar #12 Dato: August 18, 2015, 06:21:32 pm »

Den går absolut slet ikke Torsten - 1. du skal omskæres, sys og have hæklet kalot på, 2. du skal omvendes til den der tro -- du ved nok - Gedeknep...... tro, 3. du skal kunne koh-ranen fra røv til hoved, 4. men og det måske dog bedste, du må have 4 koner .  :drinks: :drool:

Offline Fynbokvinde

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: August 18, 2015, 08:34:11 pm »
Jeg synes ikke det som de tørklæder og de undertrykkende kvindeklædedragter skal signalere om IKKE at friste mændene, hænger sammen med alt det make-up de godt må bruge. Det er ihvertfald en forvirrende signalværdi..

Jeg spurgte for en del år siden en vikar på min arbejdsplads som gik med tørklæde samt  masser af make-up, hvordan det lige kunne forklares !?  Hun blev mig et svar skyldig.

Propov

• Gæst
« Svar #14 Dato: August 18, 2015, 09:01:44 pm »
Jeg synes ikke det som de tørklæder og de undertrykkende kvindeklædedragter skal signalere om IKKE at friste mændene, hænger sammen med alt det make-up de godt må bruge. Det er ihvertfald en forvirrende signalværdi..

Jeg spurgte for en del år siden en vikar på min arbejdsplads som gik med tørklæde samt  masser af make-up, hvordan det lige kunne forklares !?  Hun blev mig et svar skyldig.

Jeg har snakket med en del kvinder som klæder sig in langt tøj og som er af Muslimsk afkoms, og gennemgående kan de godt lide at være små fedt uden at nogen ligge mærke til dette
Mange elsker at være ret anonymt, nok mest fordi det er deres kultur, nogen mener det er dejligt køligt, og andre synes godt om det fordi deres mand synes godt om det.
Andre ved ikke hvad de skal mene om dette fordi de er opvokset i den kultur, de færreste læser JP og nogen mener de har betalt tilstrækkeligt til de bagmand som forklarede til dem at Danmark er et godt sted.

Hvis jeg havde evner til at indsætte billede i et tekst kunne jeg vise dig nogen billeder jeg fik taget i Baltimore på et congress for læge uddannelser og Muslimske kvinder
De havde begge makeup, ipod og snakkede flyddende  ,o) engelsk