Forfatter Emne: uskyldige civile franskmænd overfaldes i de musliske no-go zoner  (Læst 5116 gange)

DenNordiskeTanke

• Gæst
Sv: uskyldige civile franskmænd overfaldes i de musliske no-go zoner
« Svar #15 Dato: August 04, 2015, 10:59:32 pm »
Denne tråd kunne givetvis fortsætte til jul.
Mit input - nu hvor Anklageren forudsigeligt er begyndt at underholde med Aarhus-tumulter fra 2008 (!) - skal være:

Phil skal have tak for utrætteligt at gemme og offentliggøre (dvs. minde om) den muslimske vold i det danske samfund, som mennesker der følger lidt med, godt ved er langt, langt større end danskernes, deres andel af befolkningen taget i betragtning.

Unge mænd med ikke-vestlig baggrund tegner sig for en uforholdsmæssig stor andel af kriminaliteten i Danmark, læs evt. Danmarks statistiks rapporter, som kommer flere gange om året.

27 % af mandlige efterkommere fra et ikke-vestligt land i alderen 20-24 år er kendt skyldige i en lovovertrædelse i 2013.
De mest kriminelle indvandrere stammer fra Mellemøsten og Afrika.
Dét og meget mere kan man finde ved at gå ind i D.S. - eller se noget af det her:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/nye-indvandrer-tal-hver-fjerde-begaar-lovbrud/5324837
« Senest Redigeret: August 04, 2015, 11:13:49 pm af DenNordiskeTanke »

Anklageren

• Gæst
« Svar #16 Dato: August 04, 2015, 11:41:15 pm »
Denne tråd kunne givetvis fortsætte til jul.
Mit input - nu hvor Anklageren forudsigeligt er begyndt at underholde med Aarhus-tumulter fra 2008 (!) - skal være:

Jeg bestrider ikke, at muslimer kan være voldelige, men det er der også andre, som er - og jeg har ellers en historie fra Århus Stiftstidende 2012.

En ung voldsmand skal ud af White Pride for at undgå at komme bag tremmer. Det er en af præmisserne i rettens afgørelse i denne sag om politisk motiveret vold.

Den 16-årige, der er fra miljøet omkring den højreradikale fangruppe, modtog dommen på 60 dages betinget fængsel og accepterede dermed at kappe forbindelsen til sine meningsfæller i White Pride.

http://stiften.dk/aarhus/16-aarig-doemt-for-politisk-vold

Det er meget sigende om White Pride, at dommerne kender White Pride fra retssalene på en måde, så de giver en betinget dom til et ungt menneske på betingelse af, at han holder sig væk fra White Pride!!!

Det viser jo bare hvor selektive "I" er, for der er også mange andre voldsdømte på den yderste højrefløj uden for White Pride - og også på den yderste politiske venstrefløj (det sidste går du trods alt nok ikke så let hen over, selvom de ikke er religiøse).

Almindelige danskere selekterer ikke på denne måde, når de fordømmer politisk betinget vold.

Citér

Phil skal have tak for utrætteligt at gemme og offentliggøre (dvs. minde om) den muslimske vold i det danske samfund, som mennesker der følger lidt med, godt ved er langt, langt større end danskernes, deres andel af befolkningen taget i betragtning.

Unge mænd med ikke-vestlig baggrund tegner sig for en uforholdsmæssig stor andel af kriminaliteten i Danmark, læs evt. Danmarks statistiks rapporter, som kommer flere gange om året.

27 % af mandlige efterkommere fra et ikke-vestligt land i alderen 20-24 år er kendt skyldige i en lovovertrædelse i 2013.
De mest kriminelle indvandrere stammer fra Mellemøsten og Afrika.
Dét og meget mere kan man finde ved at gå ind i D.S. - eller se noget af det her:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/nye-indvandrer-tal-hver-fjerde-begaar-lovbrud/5324837
« Senest Redigeret: August 04, 2015, 11:50:12 pm af Anklageren »

Joan J

• Gæst
« Svar #17 Dato: August 05, 2015, 09:45:18 am »
Citér
author=kirstenelisabeth link=topic=1843.msg19171#msg19171 date=1438698655]
Hej Joan J,
Jeg prøver at formulere igen, hvad jeg mener:
Hvis man leder i hele verden med lup, efter eksempler på, at muslimer, og også  hvide, kristne osv. har
gjort noget dårligt, så skal man nok finde eksempler på det.

Så skulle vi ikke også se på, hvad der sker i Danmark.

Jeg bor på Nørrebro, og har ikke problemer med at færdes her. Jeg har lys hud og vestligt tøj på.
Jeg skriver det her fra Biblioteket på Blågårds Plads, og til ære for debatten her er jeg lige gået
helt tæt forbi en gruppe unge indvandrerfyre, og det skete der ikke noget ved.
Håber, du forstår, hvad jeg mener.

Nej, det kniber.
Det er da rigtigt, at man kan finde 'skurke' af forskellig slags rundt om i verden, hvis man leder.
Og så skal vi se på, hvad der sker i Danmark, skriver du.

Ja. Og det gør blandt andet de brugere på Din-debat.dk (Phil, Helleristet, Anti-rød, DenNordiskeTanke m.fl.) også; de giver gang på gang eksempler på, hvordan muslim-indvandring i praksis fører til:
Langt flere voldtægter, hvor islam-mænd ligger tårnhøjt overrepræsenteret.
Anden kriminalitet, især vold: Vild overrepræsentation af "dem", f.eks. ved fremstilling i dommervagten.
Derimod brillerer de ikke så tit på arbejdsmarkedet.
Vel?

Og så fortæller du, at du lige er gået 'helt tæt forbi en flok indvandrerfyre'! Og tænk, der skete slet ingenting!  :girl_haha:
Det synes jeg er en ufattelig naiv bemærkning. Skete der virkelig ingenting? Gloede de ikke engang? Nu er jeg nok lidt hård, men det er LIGE før du virker skuffet!
mvh  Joan.       

El_Nino

• Gæst
« Svar #18 Dato: August 06, 2015, 07:43:35 pm »
Om jeg fatter hvad der holder Franskmændene og Europæerne, fra at meje hele den muslimske verden ned !

Nogle vildt forældede konventioner (misforståede) desværre :MG_39: :moil:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #19 Dato: August 19, 2015, 10:54:14 am »
Om jeg fatter hvad der holder Franskmændene og Europæerne, fra at meje hele den muslimske verden ned !

Nogle vildt forældede konventioner (misforståede) desværre :MG_39: :moil:

Det er de konventioner, der sikre, at vi alle kan leve i fred. Det burde da glæde dig, med mindre du ikke ønsker at føle dig tryg?
Midlerne er underordnede.