Forfatter Emne: uskyldige civile franskmænd overfaldes i de musliske no-go zoner  (Læst 5112 gange)

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
Inden vi tager den naive venstrefløjs muldvarpe og socialarbejderes undergravende vrøvl og opdigtede historier om integration højtideligt og tror alt for meget på det, vil det nok være klogt at kaste et blik på hvordan det er gået i lande som Frankrig og England, - til afskrækkende eksempel.

Her er en stribe videoer der helt konkret viser hvad der venter dem der tror på venstrefløjens propaganda,

Se her hvordan uskyldige civile franskmænd overfaldes i de musliske no-go zoner

Native French under Attack in Muslim Areas - Closer to civil war
https://www.youtube.com/watch?v=QDJyhf1VQL4

Her er hvad realistiske folk godt ved venter, - spørgsmålet er kun hvad kan der gøres, andet end danne forsvars grupper som i frankrig, træne og forberede sig på den uundgåelige borgerkrig som disse videoer viser om dagens virkelighed i Frankrig og England.

https://www.youtube.com/watch?v=qZ-QX8LuKHA

« Senest Redigeret: August 02, 2015, 01:36:00 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Sundby

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • politicians sucks
    • Vis profil
Sv: uskyldige civile franskmænd overfaldes i de musliske no-go zoner
« Svar #1 Dato: August 02, 2015, 06:53:49 pm »
Om jeg fatter hvad der holder Franskmændene og Europæerne, fra at meje hele den muslimske verden ned !

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #2 Dato: August 02, 2015, 11:27:58 pm »
Sundby, vold er aldrig svaret. Vi skal møde hinanden med gensidig respekt - kun sådan kan vi tage verdenen i en anden og mere retfærdig retning, hvor religioner kan forbrødres. Husk nu på: Forandringen starter med dig selv!
Midlerne er underordnede.

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    1%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: August 03, 2015, 08:46:03 pm »
Hej,

Kan man ikke finde danske eksempler at diskutere ud fra.

Folk der bor i Danmark har ingen indflydelse på, hvad der sker i udlandet.

Og i udlandet sker der meget: Breivik, en mand i USA skyder farvede i en kirke, et helt passagerfly
skydes ned over Ukraine (og den øverste militære ledelse i Danmark har udtalt, at den største
fare for Danmark for tiden er - Rusland) nazisterne i Tyskland har dræbt en del indvandrere
og to politibetjente o.s.v.

Mange hilsener  kirstenelisabeth

Joan J

• Gæst
Sv: Prøv med ét emne
« Svar #4 Dato: August 03, 2015, 09:27:06 pm »
Hej,
Kan man ikke finde danske eksempler at diskutere ud fra.
Folk der bor i Danmark har ingen indflydelse på, hvad der sker i udlandet.

Og i udlandet sker der meget: Breivik, en mand i USA skyder farvede i en kirke, et helt passagerfly
skydes ned over Ukraine (og den øverste militære ledelse i Danmark har udtalt, at den største
fare for Danmark for tiden er - Rusland) nazisterne i Tyskland har dræbt en del indvandrere
og to politibetjente o.s.v.

Hej.
Jo, diskussioner om danske forhold er klart mest relevante i den danske debat.
Men:
Så nævner du derefter - Breivik. En galning, der gik amok for over fire år siden?! Det vil du have taget op igen her og nu?
En lignende nedskyder kirkegængere i USA. Ja - og det vil du have en diskussion om?

Kan ikke rigtig regne ud, hvorfor du først beder om danske eksempler at diskutere ud fra, men så nævner disse udenlandske hændelser?
Ligeledes: Hvorfor nævner du ikke Mohammod Youssuf Abdulazeez, som skød og dræbte fem marinesoldater i USA den 16/7?

Jeg vil gerne diskutere et af emnerne, hvis du laver et oplæg, men ikke det hele på en gang.
Venlig hilsen
Joan.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #5 Dato: August 04, 2015, 12:04:51 am »
Inden vi tager den naive venstrefløjs muldvarpe og socialarbejderes undergravende vrøvl og opdigtede historier om integration højtideligt og tror alt for meget på det, vil det nok være klogt at kaste et blik på hvordan det er gået i lande som Frankrig og England, - til afskrækkende eksempel.

Her er en stribe videoer der helt konkret viser hvad der venter dem der tror på venstrefløjens propaganda,

Se her hvordan uskyldige civile franskmænd overfaldes i de musliske no-go zoner

Native French under Attack in Muslim Areas - Closer to civil war
https://www.youtube.com/watch?v=QDJyhf1VQL4

Her er hvad realistiske folk godt ved venter, - spørgsmålet er kun hvad kan der gøres, andet end danne forsvars grupper som i frankrig, træne og forberede sig på den uundgåelige borgerkrig som disse videoer viser om dagens virkelighed i Frankrig og England.

https://www.youtube.com/watch?v=qZ-QX8LuKHA

Vi vesterlændinge kan såmænd også være med - husker du, hvad ham der Breivik gjorde??
Midlerne er underordnede.

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    1%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: August 04, 2015, 04:30:55 pm »
Hej Joan J,

Jeg prøver at formulere igen, hvad jeg mener:

Hvis man leder i hele verden med lup, efter eksempler på, at muslimer, og også  hvide, kristne osv. har
gjort noget dårligt, så skal man nok finde eksempler på det.

Så skulle vi ikke også se på, hvad der sker i Danmark.

Jeg bor på Nørrebro, og har ikke problemer med at færdes her. Jeg har lys hud og vestligt tøj på.
Jeg skriver det her fra Biblioteket på Blågårds Plads, og til ære for debatten her er jeg lige gået
helt tæt forbi en gruppe unge indvandrerfyre, og det skete der ikke noget ved.

Håber, du forstår, hvad jeg mener.

Mange hilsener kirstenelisabeth

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: August 04, 2015, 04:52:57 pm »
Hej Joan J,

Hvis man leder i hele verden med lup, efter eksempler på, at muslimer, og også  hvide, kristne osv. har

Jeg bor på Nørrebro, og har ikke problemer med at færdes her. Jeg har lys hud og vestligt tøj på.
Jeg skriver det her fra Biblioteket på Blågårds Plads, og til ære for debatten her er jeg lige gået

Sikke en gang billig lort at lukke ud. Ih tænk, du blev ikke overfaldet og voldtaget, - denne gang.
Du behøver ikke nogen lup for at finde eksempler på muslimer har gjort noget dårligt, - det beskrives i alverdens aviser hver eneste dag.

Tobias Ruhnke glemmer med garanti aldrig sin 24 års fødselsdag. Af den årsag, at han den dag blev overfaldet så voldsomt, at han nu må udsætte sin eksamen.

Sammen med sin forlovede var han den pågældende dag - fredag 6. juni - taget fra sin bolig i Skjoldhøjkollegiet i det vestlige Aarhus ind til China Palace ved Storcenter Nord for at spise.

Efter endt spisning går turen hjem ved 20-tiden. Problemerne begynder, da parret ved Silkeborgvej stiger på Linie 4A med kurs mod Brabrand.

»Vi sætter os i bagerste halvdel af bussen ved siden af hinanden. Turen forløber roligt, indtil vi nærmer os City Vest. Da får jeg en ordentlig spytklat i nakken. Jeg kan mærke noget varm og vådt på nakken, så jeg er ikke i tvivl om, hvad det er, forklarer Tobias Ruhnke, der læser medicinalkemi på Aarhus Universitet.«

Spyttet er så kraftigt, at også hans forlovede, Henriette Buur Nielsen, får dråber på sin kind.

Det vil Tobias Ruhnke ikke finde sig i.

Knytnæve
»Det er megaulækkert at blive ramt af sådan en spytklat. Så jeg rejser mig og spørger dem, der sidder bag mig, hvem der gjorde det.

Bag dem sidder fire-fem unge af udenlandsk herkomst. Ingen af dem siger noget.

Men så er der en, som siger: »Det var mig!«

»Han er ved at gå ud, så jeg går hen til ham for at få en forklaring på, hvorfor han spyttede på mig. Han svarer: »Skal vi tage det udenfor?«

Tobias Ruhnke har ikke lyst til forlade bussen. Det siger han til fyren, der har spyttet.

»Jeg spørger ham igen, hvorfor han spyttede på os. Så giver han mig pludselig en knytnæve i ansigtet.«

I det samme giver en anden fra gruppen Tobias Ruhnke en knytnæve.

»Så begynder slagene at hagle ned over Tobias. Han får måske 20-30 slag. Pludselig er der nogle, der forsøge at hive ham ud af bussen, og det vil jeg forhindre, så jeg hiver ham tilbage. Men derved falder Tobias ned på gulvet,« siger Henriette Buur Nielsen.

»Mens han ligger der, er der en af fyrene, som hiver sig op i holdestængerne i bussen og tramper Tobias i hovedet. Derefter sparker og tramper de ham i hovedet på skift,« forklarer Henriette Buur Nielsen.

»Det sidste jeg husker er, at min forlovede panisk råber på hjælp,« fortæller Tobias Ruhnke.
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: August 04, 2015, 04:57:29 pm »
Hej Joan J,

Racistiske muslimer overfalder udenlandske turister i Danmark.

En ting er at muslimerne overfalder tilfældige danskere, men de opfører sig endnu værre og endnu mere racistisk over for vore fredelige udenlandske gæster.

Udvekslingseleven, Nick Townsell fra USA, fik en chokerende oplevelse i bus 6A på vej mod Nørreport Station i København.

Fire drenge af anden etnisk herkomst end dansk omringede den 20-årige amerikaner og endte med at overdynge ham med slag og spark. Imens så Nick Townsells medpassagerer passivt til.

Racisme årsag til overfaldet
Det var formentlig på grund af Nick Townsells asiatiske aner, at han blev overfaldet. I hvert fald startede de fire drenge med at kommentere på hans udseende.
De råbte "chinese boy" og "nihau" til udvekslingseleven, der knapt nok forstod, hvad der foregik.
Han forstod dog budskabet, da drengene gestikulerede ved at lave skæve øjne. Det verbale overfald blev mere og mere ophedet, og til sidst blev den ene af overfaldsmændene så ophidset, at han placerer et spark lige i maven på Nick Townsell.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-63381209:fyldt-bus-s%C3%A5-passivt-til-mens-dreng-fik-bank.html

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    1%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: August 04, 2015, 05:03:52 pm »
Hej,

Det her er selvfølgelig for dårligt, jeg håber, at de skyldige bliver fundet og straffet. Og også
gerne smidt ud af Danmark.

Men skal alle indvandrere og flygtninge straffes for de her idioters handlinger?

Hilsen kirstenelisabeth

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: August 04, 2015, 05:06:57 pm »
Hej Joan J,

Erik fik tæv på fyldt perron: Ingen ville hjælpe mig
Af Keld Vrå Andersen 04. december 2014, 22:19Opd. 05. december 2014, 06:01
 Lægen Erik Hohwü har prøvet at gøre det, som mange ikke tør: At blande sig, hvis andre er ved at blive overfaldet.

Og han har betalt prisen for det.
For han endte selv med at blive ofret. Og så var der ingen, der hjalp ham.
Hans historie begyndte en helt almindelig fredag formiddag på en perron på Nørreport Station. Erik Hohwü er læge og var på vej hjem fra en nattevagt, da han observerede en situation, som han syntes så usædvanlig ud.
Nede for enden af perronen blev tre teenagepiger tilsyneladende chikaneret af fem lidt ældre drenge. Der var syv andre personer på perronen, men den 48-årige Erik Hohwü var den eneste, der reagerede. Med et simpelt spørgsmål til pigerne ”Kan jeg hjælpe med noget?”.
Folk steg på tog og forsvandt
Det var nok til at alle fem unge mænd for på ham med slag og spark, så han til sidst lå hjælpeløs på jorden med det ene knæ sparket i stykker.
- Jeg råbte om hjælp og råbte til de omkringstående, at de skulle ringe efter politiet. Men ingen gjorde noget. Mens jeg blev overfaldet, kom der et S-tog ind til perronen, og da overfaldet var forbi, var der kun tre af de syv andre mennesker på perronen tilbage. Det vil sige, at fire af dem bare var steget på toget og kørt deres vej. Det blev jeg enormt vred og skuffet over, fortæller Erik Hohwü til TV2.
Før de fem overfaldsmænd stak af, tog de Hohwüs sygesikringskort og sagde til ham, at ”vi ved jo godt, hvem du er”.
Derfor turde han ikke ringe til politiet, og han holdt hele historien for sig selv. Først 14 dage efter overfaldet fik hans niece som den første hele historien. Det fik hende til at skrive et harmdirrende debatindlæg i Berlingske Tidende med titlen ”Hvor er jeg bare vred på DIG”, hvor hun skældte ud på de tilskuere, der ikke vovede at blande sig.

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/2014-12-04-erik-fik-taev-paa-fyldt-perron-ingen-ville-hjaelpe-mig

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: August 04, 2015, 05:14:38 pm »
Hej,

Det her er selvfølgelig for dårligt, jeg håber, at de skyldige bliver fundet og straffet. Og også

Men skal alle indvandrere og flygtninge straffes for de her idioters handlinger?

Hilsen kirstenelisabeth

Du spurgte selv om vi ikke skulle se på hvad der sker i Danmark.
Det gør vi nu, - videoerne fra Frankrig var kun for at vise hvad der KOMMER her.

I Frankrig startede det også med historier som denne:

Citat :
Jeg har selv oplevet noget lignende. Jeg stod med en kammerat og ventede på bussen ved banegårdspladsen i Århus og pludselig kører en bil med 5-6 indvandrerdrenge op foran os, ruller vinduet ned og kyler en glasflaske lige i ansigtet på mig. Derefter springer de ud, tæver mig med flasker, knytnæver og til sidst spark i ansigtet og på kroppen.
Alt imens står der 10 mennesker omkring, der ikke gør noget - ikke engang ham G4-vagten, der er ansat til at holde orden. Der er ikke engang nogen, der skriver nummerpladen ned på bilen. Vi må selv ringe til politiet, der ikke har tid til at komme (selvom stationen ligger like 500 m væk) og derefter GÅ til skadestuen, for taxaer gider ikke tage en med når man er slået til blods. De fandt naturligvis aldrig de ansvarlige. Jeg har selv flere af den slags oplevelser og flere af mine venner har oplevet lignende.
Da jeg i sin tid læste og boede i Hasle, hørte vi en aften noget larm udenfor kollegiets vinduer. Da vi kiggede ned på vejen kunne vi se 4 indvandrerdrenge sparke og trampe på en pige og derefter trække hende hen ad jorden og ind på bagsædet af en bil, hvorefter de kørte væk. Da vi ringede til politiet sagde de, at de ikke rykkede ud til det område.

http://www.reddit.com/r/Aarhus/comments/2859r4/overfaldet_i_bussen_hvorfor_kom_politiet_ikke/
« Senest Redigeret: August 04, 2015, 05:17:00 pm af Phil »

Anklageren

• Gæst
« Svar #12 Dato: August 04, 2015, 05:20:53 pm »
Citat: White Pride-bøller flokkes omkring højrefløjs-foreningen Vederfølner. Så kan den forening ikke dæmpe gemytterne i Århus?

»Nej,« siger Vederfølner-formand, Lars Grønbæk Larsen, og fortsætter:

»Vi har ingen indflydelse på White Pride. De gør, hvad der passer dem og har deres egen dagsorden. Og for mig ser det ud som om, de kører en krig mod venstreekstremister.«

Citat slut.

http://stiften.dk/aarhus/vederfoelner-kan-ikke-styre-hoejre-boellerne

Selv den yderste højrefløj er altså klar over, at højrefløjen har et tæskehold, og du er en af de eneste, som det ikke er gået op for.

Hvor langt kommer man ved at nævne alle disse eksempler?

Erik fik tæv på fyldt perron: Ingen ville hjælpe mig
Af Keld Vrå Andersen 04. december 2014, 22:19Opd. 05. december 2014, 06:01
 Lægen Erik Hohwü har prøvet at gøre det, som mange ikke tør: At blande sig, hvis andre er ved at blive overfaldet.

Og han har betalt prisen for det.
For han endte selv med at blive ofret. Og så var der ingen, der hjalp ham.
Hans historie begyndte en helt almindelig fredag formiddag på en perron på Nørreport Station. Erik Hohwü er læge og var på vej hjem fra en nattevagt, da han observerede en situation, som han syntes så usædvanlig ud.
Nede for enden af perronen blev tre teenagepiger tilsyneladende chikaneret af fem lidt ældre drenge. Der var syv andre personer på perronen, men den 48-årige Erik Hohwü var den eneste, der reagerede. Med et simpelt spørgsmål til pigerne ”Kan jeg hjælpe med noget?”.
Folk steg på tog og forsvandt
Det var nok til at alle fem unge mænd for på ham med slag og spark, så han til sidst lå hjælpeløs på jorden med det ene knæ sparket i stykker.
- Jeg råbte om hjælp og råbte til de omkringstående, at de skulle ringe efter politiet. Men ingen gjorde noget. Mens jeg blev overfaldet, kom der et S-tog ind til perronen, og da overfaldet var forbi, var der kun tre af de syv andre mennesker på perronen tilbage. Det vil sige, at fire af dem bare var steget på toget og kørt deres vej. Det blev jeg enormt vred og skuffet over, fortæller Erik Hohwü til TV2.
Før de fem overfaldsmænd stak af, tog de Hohwüs sygesikringskort og sagde til ham, at ”vi ved jo godt, hvem du er”.
Derfor turde han ikke ringe til politiet, og han holdt hele historien for sig selv. Først 14 dage efter overfaldet fik hans niece som den første hele historien. Det fik hende til at skrive et harmdirrende debatindlæg i Berlingske Tidende med titlen ”Hvor er jeg bare vred på DIG”, hvor hun skældte ud på de tilskuere, der ikke vovede at blande sig.

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/2014-12-04-erik-fik-taev-paa-fyldt-perron-ingen-ville-hjaelpe-mig
« Senest Redigeret: August 04, 2015, 05:22:53 pm af Anklageren »

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: August 04, 2015, 05:36:19 pm »
Hej,

Hilsen kirstenelisabeth

Volden brede sig fra store til mindre byer:

Overfald på passager i bus fra Odense til Kerteminde

Bus nummer 152 kører til Kerteminde via Odense.. I en af busserne sad en ung mand på 18 år natten til lørdag.

Med i bussen var også en gruppe unge mænd, som øjensynligt besluttede sig for at overfalde ham. I hvert fald stillede de sig så overvågningskameraerne i bussen blev dækket til. Det skriver offeret mor på facebook (se længere nede).

En fra gruppe tog  den hammer, der er en del af bussens sikkerhedsudstyr. den er beregnet på at knuse bussens ruder i nødstilfælde.

Nu blev hammeren brugt til at slå den 18-årige med i hovedet.

Gerningsmanden beskrives som 15 år, 150 cm høj og af mellemøstlig udseende .

“Den unge mand havde en kontrovers med en gruppe på fem-ti unge. Den mest aggressive i gruppen tildelte herefter den 18-årige flere slag i ansigtet med en nødhammer, så han begyndte at bløde, fortæller vagtchef Jesper Fält, Fyns Politi, til Fyens.dk

De voldelige unge mænd og tore drenge stod efter overfaldet af bussen på Kertemindevej nær Slåenhaven, oplyser vagtchefen.

http://denkorteavis.dk/2013/politirapporter/
« Senest Redigeret: August 04, 2015, 05:38:29 pm af Phil »

Anklageren

• Gæst
« Svar #14 Dato: August 04, 2015, 05:59:44 pm »

Volden brede sig fra store til mindre byer:

Overfald på passager i bus fra Odense til Kerteminde

Bus nummer 152 kører til Kerteminde via Odense.. I en af busserne sad en ung mand på 18 år natten til lørdag.

Med i bussen var også en gruppe unge mænd, som øjensynligt besluttede sig for at overfalde ham. I hvert fald stillede de sig så overvågningskameraerne i bussen blev dækket til. Det skriver offeret mor på facebook (se længere nede).

En fra gruppe tog  den hammer, der er en del af bussens sikkerhedsudstyr. den er beregnet på at knuse bussens ruder i nødstilfælde.

Nu blev hammeren brugt til at slå den 18-årige med i hovedet.

Gerningsmanden beskrives som 15 år, 150 cm høj og af mellemøstlig udseende .

“Den unge mand havde en kontrovers med en gruppe på fem-ti unge. Den mest aggressive i gruppen tildelte herefter den 18-årige flere slag i ansigtet med en nødhammer, så han begyndte at bløde, fortæller vagtchef Jesper Fält, Fyns Politi, til Fyens.dk

De voldelige unge mænd og tore drenge stod efter overfaldet af bussen på Kertemindevej nær Slåenhaven, oplyser vagtchefen.

http://denkorteavis.dk/2013/politirapporter/

Det ligner da danskerne i de mindre byer.

En 43-årig mand, der tilbage i midten af april slog en 27-årig med flere knytnæveslag, fordi den 27-årige bad ham tale pænt til personalet i Rema 1000 i City Vest i Skive, har fået en ubetinget fængselsstraf på tre måneders ubetinget og yderligere to måneders betinget fængsel.

http://www.skivefolkeblad.dk/article/20150528/LOKALT/150529925