Forfatter Emne: Vild teori, men er den sand? Verden styres af Illuminati og eliten er reptiler!  (Læst 4947 gange)

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil

Jeg mener nu at denne video beviser det modsatte :yes::

For nu at sige det pænt...

- så synes jeg at du strækker begrebet 'beviser' noget længere ud end den slags normalt plejer at holde til... :blum:

Vi ser nogle stakler med grusomme hudlidelser eller medfødte deformiteter...  - og nogle lerfigurer der ligner noget af det mine børnebørn laver i 3-4. klasses formningstimer...

Du er garanteret et rart menneske , Hr. Ukorrekt - derfor glæder det mig dobbelt, at du fuldt og helt hengiver dig til denne sunde passion for reptiler, øgler og myystiske åbninger i jordkloden.. :hyper:

- det holder dig nemlig både væk fra gadehjørner - og pigebørn med tvivlsomme hensigter...  :big_grin: :big_grin: :heart2:   
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil

Jeg mener nu at denne video beviser det modsatte :yes::

For nu at sige det pænt...

- så synes jeg at du strækker begrebet 'beviser' noget længere ud end den slags normalt plejer at holde til... :blum:

Vi ser nogle stakler med grusomme hudlidelser eller medfødte deformiteter...  - og nogle lerfigurer der ligner noget af det mine børnebørn laver i 3-4. klasses formningstimer...

Du er garanteret et rart menneske , Hr. Ukorrekt - derfor glæder det mig dobbelt, at du fuldt og helt hengiver dig til denne sunde passion for reptiler, øgler og myystiske åbninger i jordkloden.. :hyper:

- det holder dig nemlig både væk fra gadehjørner - og pigebørn med tvivlsomme hensigter...  :big_grin: :big_grin: :heart2:

Beviser var sådan lidt for at drille, for at prikke til folks nysgerrighed. Men lad mig omformulere det til INDICIER. Jeg synes nu stadig, at der er mange indicier for reptilernes eksistens. Både i form af formskiftere, antikke kunstneriske levn som skulpturer, helleristninger o.s.v. Men også især i form af afsløringer fra whistleblowers o.s.v.

Selvfølgelig kan vi alle - også dine børnebørn - lave en reptilfigur af ler f.eks. Men det interessante, som jeg ser det, er at vi har disse reptilfigurer over hele verden. Så begynder der at tegne sig et mønster. Hvis det bare var en 3-4 figurer, kunne man bedre afvise det som fri fantasi eller som fabeldyr.

M.h.t. reptildrengen i videoen fra før, så er det rigtigt, at det er en hudsygdom. Men jeg undrer mig over, at et menneske kan have en hudsygdom, som får ham til at ligne en øgle i huden. Han har jo total øglehud. Så tænker jeg, at det siger noget om, at mennesket nok har en del latent reptilt DNA i sig. :yes:

Jeg takker i øvrigt for de pæne ord, selvom jeg også godt er klar over, at du finder mine teorier tossede. Men det er fint nok. Jeg begrænser dem også lidt mere end under min forrige profil for ikke at irritere folk for meget, da jeg jo husker, at folk syntes, at disse teorier fyldte for meget under min sidste profil. Meeeen engang imellem mener jeg nu, at folk herinde har godt af at få nogle skøre teorier at tænke lidt over (eller grine lidt ad, hvis de finder dem tossede). For at ikke ALT skal handle om muslimer og om Poul Jørgensen her på debatten. :hyper:

Der har dog været lidt flere af dem den seneste uge herinde. Men det hænger sammen med, at jeg den forløbne uges tid har været forkølet, så jeg har haft rigtigt meget tid til at brygge konspirationsteorier sammen. Derfor har jeg også udgivet 5-6 Youtube-videoer de seneste dage.
« Senest Redigeret: Februar 14, 2017, 07:21:48 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
The Simpsons Eaten By Reptilians  :hyper:

https://www.youtube.com/watch?v=_909UWgYtMM

Simpsons er kendt for at være styret af Illluminati, så i ovenstående klip viser de - under dække af at det er fiktion og sjov - virkeligheden som den er. Nemlig at reptilians spiser mennesker. Og dronningen i klippet er selvfølgelig QUEEN LIZARDBETH.

« Senest Redigeret: Februar 26, 2017, 11:58:15 pm af politisk ukorrekt »

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    15.6%
    • Vis profil
Nemlig at reptilians spiser mennesker.

I tråden om telekinese skrev du at reptilians er åndelige væsner. Ånder spiser ikke.  :blum:

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
Nemlig at reptilians spiser mennesker.

I tråden om telekinese skrev du at reptilians er åndelige væsner. Ånder spiser ikke.  :blum:

Det er lidt kompliceret. De er som udgangspunkt åndelige væsener fra 4. dimension. Men de bruger jo fysiske kroppe til at besætte mennesker, så de gennem menneskerne kan udføre deres onde gerninger her på jorden. Men endnu engang skal vi huske på Tesla´s ord om, at universet er energi, vibration og frekvens. Så al fysisk virkelighed er i virkeligheden en illusion.