Det er noget af det mest fornuftige og indlysende jeg længe har læst. Hvis nogen siger du skulle bæltefixeres henne på galeanstalten, skal du bare ignorere dem.Se selv det er rigtigt nok.
Forventer du virkelig at fol gider læse så lang en smøre?Og så om noget så virkelighedsfjernt.....Få dig et liv.
Læste halvdelen af indlægget og nu ligger jeg på sofaen, med svær hovedpine. Hold nu op med de sære indlæg mutaforma
sikke en gang bras.
Når David Icke har fået det at vide i en åbenbaring af selveste Gud, så må det jo være rigtigt.
Daw hr. ieet, er du så tilbage én gang for alle nu, eller sletter du igen din profil og dermed også dine indlæg? Jeg gider jo ikke besvare et langt indlæg fra dig, hvis du alligevel sletter det om et par dage...Jeg har heller ikke lige tid til at svare dit indlæg grundigt nu, men vil dog rose dig for at holde dig til sagen og konstruktivt forsøge at debunke teorien. Det kunne nogle af de andre lære lidt ad. Meget kan man sige om dig og Gubbi, men I gør jer da ofte umage for at argumentere for jeres sag.
Jamen når du har ret, skal du også have det! Men du lavede en anderledes overskrift, så jeg blev nysgerrig og følte trang til at udgyde lidt folkelighed.