Forfatter Emne: Pakkekalender  (Læst 1121 gange)

Offline carmen (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
    • Klub-SUK
Pakkekalender
« Dato: November 16, 2012, 08:28:35 am »
Det er snart december og jul.

Laver I pakkekalender eller adventskalender til jeres børn, børnebørn, eller måske til kæresten, manden, konen eller hvem man nu kunne tænke sig?

Og hvis, køber I så en færdigpakket, eller finder I selv på de små, eller store ting der skal i. Måske laver I dem selv?

Jeg synes det er lidt hyggeligt, og jeg er egentlig ked af, ikke at have råd til at lave pakkekalender til alle mine nærmeste. Det må blive til adventkalender til barnebarnet, og så en skrabekalender til vores 2 voksne børn, og os selv.

Havde jeg tiden til det, kunne jeg nok komme uden om det alt for dyre, da jeg så sikkert ville lave nogle små hyggelige ting selv. Hmmm, måske det bare er et spørgsmål om planlægning, så hvis man starter i januar, at man så kunne nå det til næste jul :-)

Kærlig hilsen
Carmen
De smukkeste ting i verden kan ikke ses eller røres.  De skal føles i dit hjerte

Offline musenfryd

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
    • Telefonpasning
Sv: Pakkekalender
« Svar #1 Dato: November 16, 2012, 10:43:12 am »
Jeg er ikke kommet i gang endnu, men jeg laver hvert år en aftale med nissen om at han putter noget i ungernes sokker, og så plejer mig og kæresten også at give hinanden lidt...

Må vist snart se at få købt lidt ind
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning

Campanule

• Gæst
Sv: Pakkekalender
« Svar #2 Dato: November 18, 2012, 08:09:39 am »
Vi har ikke børn men har sommetider givet hinanden adventsgaver. I år er julen afskaffet, så der behøver vi ikke tænke på det