Forfatter Emne: Test: Pladderhumanist eller hardcore racistisk dæmon?  (Læst 3743 gange)

mutaforma rettiliano

• Gæst
Test: Pladderhumanist eller hardcore racistisk dæmon?
« Dato: Juli 25, 2015, 01:15:22 pm »
Jeg laver lige for sjovs skyld en lille test her, hvor I kan tjekke, om I er (pladder-)humanister eller hardcore racistiske dæmoner.

1. Din grundholdning er
a. Danmark KUN for danskerne. Man skal kunne bevise, at man mindst tre generationer tilbage kun har DANSK blod i årene.
b. Danmark KUN for ariske europæere. Man skal kunne bevise, at man mindst tre generationer tilbage kun har arisk, hvidt blod i årene.
c. Nationalitet og race er principielt underordnet, blot man ønsker at bidrage positivt til samfundet. Dog skal vi ikke give køb på vore grundlæggende demokratiske danske værdier og derfor er det ønskværdigt, hvis flertallet af befolkningen stadig har rødder i det danske.
d. Vi skal bare være et frit slaraffenland for alt og alle. Det er fuldstændigt ligegyldigt, hvilken hudfarve man har og hvor man kommer fra og hvilke værdier man har. Multikulturalismen længe leve jubiii.

2. Hvad skal vi gøre med muslimerne?
a. Sende dem alle ud af landet. Evt. med faldskærm. Alternativt bør der oprettes kz-lejre, hvor de i det mindste kan gøre nytte som slaver, indtil de kreperer.
b. Muslimerne skal respekteres som mennesker, men de hører blot ikke til i det danske samfund og derfor skal de sendes hjem. Dog ikke noget med kz-lejre og vold.
c. I det omfang at muslimer ønsker at bidrage positivt til det danske samfund, skal de have lov at være her. Det er en udbredt misforståelse, at muslimer pr. definition er uintegrérbare i vesten.
d. Det er fuldstændigt underordnet, hvor folk kommer fra og hvilken religiøs eller kulturel baggrund de har. Danmark bør være frit for alle, der ønsker at være her og grænserne skal helt afskaffes.

3. Du er ved stranden og ser en muslimsk dreng, der er ved at drukne. Hvad gør du?
a. Tager ud i vandet og hjælper ham med at få det overstået. Én muhammz færre bidrager til en bedre verden.
b. Gør intet aktivt for at redde ham, men fryder dig i det stille over at en muhammz kreperer.
c. Redder naturligvis drengen, for han er et menneske ligesom alle os andre.
d. Redder drengen og bliver bagefter nære venner med hans forældre og konverterer til Islam.

4. Du ser en fuldstændigt tilsløret arabisk kvinde komme gående en mørk aften i sin burka. Hvad gør du?
a. Overfalder hende og tildynger hende med slag, spark og skældsord og optager seancen og uploader den med stolthed på Youtube og bliver helt for det racistiske segment på Tuben.
b. Kigger på hende med foragt og råber evt. ad hende, men afholder dig dog fra decideret fysisk vold.
c. foretager dit intet, men synes måske det er lidt synd for hende, at hun er så ufri at hun går rundt i burka. Men betragter hende dog som et menneske på lige fod med alle os andre.
d. går over og bukker for hende og spørger hende underdanigt, hvor du kan melde dig ind under Islam´s vinger.

5. Du læser i lokalavisen, at Fru. Jensen ovre på hjørnet har været udsat for et hjemmerøveri. Hvad tænker du?
a. Det er helt sikkert muhammzer og de skal døøøøøøøøøøøøøø.
b. Det KUNNE jo også være en polak eller en rumæner. Hmm, hvem ved. Men det er helt sikkert en skide fremmed.
c. Det er vel nok synd for fru Jensen. Germingsmanden skal findes og straffes, uanset hvem han er og hvor han kommer fra. Det er da muligt, at det er en udlænding, men det kan vi jo ikke vide, før vi har beviserne.
d. Du tænker, at det måske nok er synd for fru Jensen. Men omvendt glæder du dig over de mange spændende fremmede indslag, vi har her i landet. Det er jo kun spændende med lidt drama i vor hjemlige danske andedam. Du tænker instinktivt, at det da også er synd for udlændingene at de ikke har så mange penge, så de skal da have lov til at gå på rov hos rige danskere.

Resultat af testen:

Hvert a-svar giver 1 point, hvert b-svar giver 2 points, hvert c-svar giver 3 points og hvert d-svar giver 4 points.

Har du....

5-7 points: Du er en hardcore racist og et dumt svin uden menneskelig empati. Du er formentlig både voldelig og psykopatisk. Måske er du endda en...REPTILIAN. :alien:
8-10 points: Du har stærke racistiske tendenser, men som udgangspunkt forsøger du at undgå vold og direkte chikane. Men af og til kan du ikke lade være, om end du forsøger.
11-12 points: Du er som udgangspunkt et udmærket menneske, men kan ikke lade være med at ærgre dig over, at vort ganske danske land er blevet indvanderet af fremmede, der efter din mening ikke ønsker det godt for Danmark. Derfor er du begyndt at udvise småracistiske tendenser, om end du ikke kan kaldes racist som sådan.
13-15 points: Du er som udgangspunkt humanistisk anlagt, men er dog ikke pladderhumanist. Man skal fortjene at være her for at få lov at blive her i landet.
16-17 points: Du er meget humanistisk anlagt. Faktisk det man kalder tossegod og du har tendenser til at være naiv og til at lade dig udnytte af andre. Du er formentlig ultra-radikal.
18-20 points: Du ER muslim. Allah Akhbar! :buba:

P.S: testen er selvfølgelig kun ment som sjov og er bare lidt drilleri til de lidt ekstreme typer, vi har herinde, som tilhører de to ydrefløje. :cool:

mutaforma rettiliano

• Gæst
Sv: Test: Pladderhumanist eller hardcore racistisk dæmon?
« Svar #1 Dato: Juli 25, 2015, 01:20:41 pm »
Jeg scorede selv 15 points i testen...

Hvad scorer I andre?

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 25, 2015, 01:27:41 pm »
13 - 15 point her,  :girl_smile:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

mutaforma rettiliano

• Gæst
« Svar #3 Dato: Juli 25, 2015, 01:46:08 pm »
13 - 15 point her,  :girl_smile:

Så tilhører vi jo begge kategorien af ganske almindelige humanistisk indstillede danskere. Dog ikke direkte tossegode og naive (det er dem der scorer mere end 15).

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juli 25, 2015, 01:51:09 pm »
Du stiller et helt forkert spørgsmål i 3.d:
d. Redder drengen og bliver bagefter nære venner med hans forældre og konverterer til Islam.
Der skulle stå: du bliver venner med familien, og de konvertere til kristendommen.
Deres søn blev jo reddet
Tænk, Tigermanden går helt vild ind for vold.
Han er lige så slem som nazisterne.

mutaforma rettiliano

• Gæst
« Svar #5 Dato: Juli 25, 2015, 01:56:54 pm »
Der skulle stå: du bliver venner med familien, og de konvertere til kristendommen.
Deres søn blev jo reddet

Hmm ja, du har måske en pointe. Men nu ER testen jo lavet, så synes jeg ikke, at jeg vil lave den om nu, hvor folk allerede har besvaret den. For testen skal jo være ens for alle.

Jeg overvejede også at skrive, at "du redder drengen og bagefter bortgifter drengens forældre i taknemmelighed deres 9 årige datter til dig". Men den syntes jeg dog alligevel var lidt for styg. Men nu er testen jo også mest ment i sjov. Men der er dog lidt alvor over den, da jeg faktisk tror, at testens svar giver VISSE indikationer af, om folk er racister, pladderhumanister eller blot ganske almindelige, normalt tænkende danskere. Så lidt alvor er der skam også over testen - bag den drilske og spøjse facade.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juli 25, 2015, 03:43:25 pm »
15.
C er tættest på hvad jeg mener hele vejen igennem. Synes det er spændende om nogen fra siden vil stå ved deres meninger i den her test...

mutaforma rettiliano

• Gæst
« Svar #7 Dato: Juli 25, 2015, 04:14:48 pm »
15.
C er tættest på hvad jeg mener hele vejen igennem. Synes det er spændende om nogen fra siden vil stå ved deres meninger i den her test...

Jeg scorede selv 15 - med 5xC hele vejen igennem. Så selvom vi er uenige om konspirationer, så er vi åbenbart enige i vort syn på muslimer og integration. Nu risikerer jeg vel hermed også at blive kaldt radigal af et vist segment herinde. :w00t:

Men jo, jeg er da spændt på at se Blue Velvet´s og Tigermandens resultater. Hvis de da tør stå ved dem. :connie_30:

F.eks. kunne jeg godt tænke mig at vide, om Blue Velvet ville redde en muslimsk dreng, der er ved at drukne. Og hvad med tigermanden - går han ind for et multikulturelt samfund helt uden restriktioner, hvor der i princip gerne måtte bo 100 procent muslimer i Danmark?
« Senest Redigeret: Juli 25, 2015, 04:33:25 pm af mutaforma rettiliano »

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Juli 25, 2015, 04:56:19 pm »
Deres søn blev jo reddet

Hmm ja, du har måske en pointe. Men nu ER testen jo lavet, så synes jeg ikke, at jeg vil lave den om nu, hvor folk allerede har besvaret den. For testen skal jo være ens for alle.

Jeg overvejede også at skrive, at "du redder drengen og bagefter bortgifter drengens forældre i taknemmelighed deres 9 årige datter til dig". Men den syntes jeg dog alligevel var lidt for styg. Men nu er testen jo også mest ment i sjov. Men der er dog lidt alvor over den, da jeg faktisk tror, at testens svar giver VISSE indikationer af, om folk er racister, pladderhumanister eller blot ganske almindelige, normalt tænkende danskere. Så lidt alvor er der skam også over testen - bag den drilske og spøjse facade.

Det jeg har imod de lalleglade, er at vi hele tiden skal rette ind, for at tækkes de få muslimer (tigermanden 2%, anklageren 4%).
 På mit arbejde er der halal slagtet kød, to af mine børnebørn i børnehaven -svinekød.
Det bliver lidt efter lidt listet ind af bagdøren, at vi skal tilpasse os de få muslimer der er i Danmark,  da vi ikke er særlig religiøse. Det betyder jo ikke særlig meget for os at være eftergivende på deres livsstil.
Det er folk der jo frivilligt er kommet her til landet, med en viden om at vores kultur er helt anderledes.
Hvis Danmark er så dejlig at komme til, må det jo være vores måde at leve på der er tiltrækkende.
Hvorfor skal vi ændre på dette??

mutaforma rettiliano

• Gæst
« Svar #9 Dato: Juli 25, 2015, 06:18:35 pm »
Mit korte svar dertil er nej. Jeg synes at det er dem, der kommer hertil, der skal indrette sig og ikke omvendt. Vi vesterlændinge kan jo heller ikke tage til Saudi Arabien og forvente at kvinder får ligestilling dernede eller at homoseksuelle kan få bøsseklubber o.s.v. Men vi kan da prøve at PÅVIRKE dem gennem en åben dialog til at skifte holdning på disse områder, hvis vi mener, at de har uret og at vi selv har ret. Men ikke FORVENTE eller FORLANGE, at kvinder smider burkaen dernede eller at bøsser får gaybarer o.s.v.

Hvis et muslimsk barn vil have halalkød med i skolen, for min skyld ingen alarm. Men nej, vi skal ikke skifte dansk kød ud med halalkød i skolerne for at tækkes indvandrerne. De kan selv tage deres kød med, mener jeg. Men det synes jeg så til gengæld, at de skal have lov til.

Så jeg forstår da godt mange af de bekymringer, som folk som dig måtte have. Jeg kan sagtens dele nogle af dem. Og ja, vi skal da passe på, at vi ikke giver så meget efter, at de til sidst overtager landet og vi bliver muslimsk.

Omvendt synes jeg dog vi skal passe på med at være hysteriske. Og jeg mener, at det er en overreaktion når nogle vil have alle muslimer ud af landet. Jeg mener godt, at vi kan leve med at måske fem procent her i landet er muslimer. Hvor grænsen præcist går, ved jeg ikke. Men jeg er også enig i, at de omvendt ikke skal ende med at blive 20 procent. Så jeg deler heller ikke Tigermandens opfattelse om, at det skam ikke gør noget, hvis de totalt overtager Danmark. Det mener jeg er lige så rabiat som helt at ville udelukke alle muslimer fra landet. Jeg lavede netop denne test for at lave lidt sjov med disse ret yderligtgående holdninger, som jeg ikke deler. :biggrin:

Deres søn blev jo reddet

Det jeg har imod de lalleglade, er at vi hele tiden skal rette ind, for at tækkes de få muslimer (tigermanden 2%, anklageren 4%).
 På mit arbejde er der halal slagtet kød, to af mine børnebørn i børnehaven -svinekød.
Det bliver lidt efter lidt listet ind af bagdøren, at vi skal tilpasse os de få muslimer der er i Danmark,  da vi ikke er særlig religiøse. Det betyder jo ikke særlig meget for os at være eftergivende på deres livsstil.
Det er folk der jo frivilligt er kommet her til landet, med en viden om at vores kultur er helt anderledes.
Hvis Danmark er så dejlig at komme til, må det jo være vores måde at leve på der er tiltrækkende.
« Senest Redigeret: Juli 25, 2015, 06:36:06 pm af mutaforma rettiliano »

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Juli 25, 2015, 08:21:09 pm »
Mit korte svar dertil er nej. Jeg synes at det er dem, der kommer hertil, der skal indrette sig og ikke omvendt. Vi vesterlændinge kan jo heller ikke tage til Saudi Arabien og forvente at kvinder får ligestilling dernede eller at homoseksuelle kan få bøsseklubber o.s.v. Men vi kan da prøve at PÅVIRKE dem gennem en åben dialog til at skifte holdning på disse områder, hvis vi mener, at de har uret og at vi selv har ret. Men ikke FORVENTE eller FORLANGE, at kvinder smider burkaen dernede eller at bøsser får gaybarer o.s.v.

Hvis et muslimsk barn vil have halalkød med i skolen, for min skyld ingen alarm. Men nej, vi skal ikke skifte dansk kød ud med halalkød i skolerne for at tækkes indvandrerne. De kan selv tage deres kød med, mener jeg. Men det synes jeg så til gengæld, at de skal have lov til.

Så jeg forstår da godt mange af de bekymringer, som folk som dig måtte have. Jeg kan sagtens dele nogle af dem. Og ja, vi skal da passe på, at vi ikke giver så meget efter, at de til sidst overtager landet og vi bliver muslimsk.

Omvendt synes jeg dog vi skal passe på med at være hysteriske. Og jeg mener, at det er en overreaktion når nogle vil have alle muslimer ud af landet. Jeg mener godt, at vi kan leve med at måske fem procent her i landet er muslimer. Hvor grænsen præcist går, ved jeg ikke. Men jeg er også enig i, at de omvendt ikke skal ende med at blive 20 procent. Så jeg deler heller ikke Tigermandens opfattelse om, at det skam ikke gør noget, hvis de totalt overtager Danmark. Det mener jeg er lige så rabiat som helt at ville udelukke alle muslimer fra landet. Jeg lavede netop denne test for at lave lidt sjov med disse ret yderligtgående holdninger, som jeg ikke deler. :biggrin:

Deres søn blev jo reddet

Min arbejdsplads har halal kød på men yen.
børnehaven lægger mad til betalt  af forældrene.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juli 25, 2015, 10:27:46 pm »
1. b/c
2. b
3. c
4. c
5. c

Resultat: 13,5

Homofaber: "Det er kun godt. Vi trænger til at få noget frisk DNA til vores svage europæiske genpulje."

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Juli 25, 2015, 10:34:36 pm »
13 lyder fornuftigt ... selvom ... Bliver ens hund eller Svin angrebet af lopper så er der kun en vej ... En skrap kur ...  :connie_tap:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

mutaforma rettiliano

• Gæst
« Svar #13 Dato: Juli 25, 2015, 11:11:56 pm »
Ja, scorer man 13 i testen, vil jeg mene at man er humanistisk anlagt, men blot går ind for en stram udlændingepolitik. Scorer man 15, er man også humanistisk anlagt, men går ind for en retfærdig om end måske lidt mindre stram udlændingepolitik. Scorer man f.eks. 17 er man humanistisk, men går ind for en meget løs udlændingepolitik og ønsker stort set totalt fri bevægelighed mellem grænserne.

Scorer man over 17 er man enten selv muslim eller også er man ligeglad med, OM Danmark bliver muslimsk.

Scorer man 11-12 er man ikke nødvendigvis en dårlig person, men er måske lidt firkantet overfor fremmede og går ind for klare stramninger. Scorer man 9-10 tenderer man til at have et ret kynisk syn på fremmede, dog ikke nødvendigvis direkte ondt. Men scorer man fra 7-8 og ned er man tenderende til at være ondskabsfuld overfor fremmede.

Sådan ser jeg på det.

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Juli 26, 2015, 10:34:03 am »
13 lyder fornuftigt ... selvom ... Bliver ens hund eller Svin angrebet af lopper så er der kun en vej ... En skrap kur ...  :connie_tap:

er man vist ikk i tvivl om hvem lopperne er i denne sammenhæng,  :girl_sad:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)