Forfatter Emne: el_nino  (Læst 2204 gange)

Offline 12qw (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
el_nino
« Dato: Juli 25, 2015, 11:02:15 am »
hvad synes du om a bu gharib og  breivik?

mutaforma rettiliano

• Gæst
Sv: el_nino
« Svar #1 Dato: Juli 25, 2015, 12:02:44 pm »
Hvorfor spørger du ikke os alle og ikke kun El Nino? En debat er vel til for, at vi alle kan komme til orde. Ellers kan du jo bare skrive privat til El Nino, hvis det kun er hans mening du vil have ;)

Offline Blue velvet

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Luk nu skidehullet?
« Svar #2 Dato: Juli 25, 2015, 12:06:30 pm »
Hvorfor spørger du ikke os alle og ikke kun El Nino? En debat er vel til for, at vi alle kan komme til orde. Ellers kan du jo bare skrive privat til El Nino, hvis det kun er hans mening du vil have ;)

Lad dog m/k sige sin mening - er du utilfreds ligesom muhamzz - så luk kæften - Tak!!!

:baby:

mutaforma rettiliano

• Gæst
« Svar #3 Dato: Juli 25, 2015, 12:45:42 pm »
Det er et flot, aristokratisk sprog du har, hr. Blue Velvet.

Er du for resten voksenbaby, siden du altid bruger den der smiley med sutten? Diaper.dk er i så fald sitet for dig.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    15.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juli 25, 2015, 03:38:57 pm »
Han har det med at nævne folk med navn (både her og på solen) for at fremprovokere en reaktion hos den nævnte. Det er en strategi der er blevet brugt flere gange nu. Det er den mest stædige troll jeg har set siden Albert Johansen.

Og i øvrigt mener jeg Blue Velvet bør bannes.

El_Nino

• Gæst
Sv: Radikalisering
« Svar #5 Dato: Juli 27, 2015, 12:38:41 pm »

1, du mangler en overskrift - til tråden - det er et brugernavn du anvender - ikke særligt smart - men det smarte har du immervæk også enormt svært med :crazy_pilot:

2, Abu Ghraib-fængslet (Arabisk: سجن أبو غريب; også: Abu Ghurayb) ligger i Abu Ghraib. Fængslet blev internationalt kendt som et sted, hvor Saddam Husseins regering torturerede og dræbte politiske afvigere, og senere som åsted for Abu Ghraib-skandalen, hvor det amerikanske militærs tortur af irakiske fanger blev afsløret i en serie fotografier, der blev vist i nyhedsmedier verden over. Ifølge soldaternes egne udtalelser handlede de efter ordre ovenfra, hvilket lederne benægtede.

Under Saddam Husseins Ba'ath regering var fængslet kendt som Abu Ghraib-fængslet og havde ry for at være et af de steder, hvor der blev udøvet den værste tortur i den moderne verden. Fængslet blev nogle gange omtalt i vestlige medier som "Saddams torturcentral." Fængslet blev omdøbt efter invasionen af Irak i 2003, hvor Saddams regering blev væltet og blev kaldt Baghdad Central Confinement Facility (BCCF) (dansk: Bagdads centrale forvaringsfacilitet).
Celleblok i Abu Ghraib-fængslet

Fængselskomplekset blev bygget af britiske entreprenører i 1960'erne, dækkede 1,15 km² og havde 24 vagttårne. Området var delt ind i fem separate områder omgivet af mure, til forskellige typer fanger. Hver fængselsblok indeholdt en spisehal, et bederum, et motionsområde og rudimentære vaskefaciliteter. Cellerne kunne indeholde op til 40 mennesker på 4x4 meter. Da Saddams regime faldt i 2003, blev de fem fængselsafsnit afsat til henholdsvis udenlandske fanger, fanger med lange fængselsstraffe, korte fængselsstraffe, dødsstraffe og "specielle" forbrydelser.

Har jeg ingen mening om, blot at begge parter brugte stedet flittigt.. :diablo (2):

2b, A. Breivik - tja hvad mener du selv? :triniti:

3, Du har jo ikke selv svaret på mine ?? ang. hvad de 3.111 personer som blev dræbt ved angrebet tp WTC I & II - Hvad havde de gjort afghanerne, og Den usmagelig store Køter Bandit L, men sikkert pga Den fremskredende Kogalskab, din lille hjerne er inficeret med, har du nok svært med at finde svar, men kan kun stille ? :drool: :dwarf:

Offline 12qw (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juli 27, 2015, 03:16:22 pm »
var det alle afganerne som fløj ind i tårnene?

hvorfor skal alle afganer dø for noget de ikke har gjort? det er ikke deres skyld, de skal ikke stå til ansvar for noget de ikke har gjort..#143 > hvem er det som angriber mellemøsten? det er jo dine voldsliderlige venner og lande, det er stadig ikke mellemøsten som er voldliderlige og som dræber uskyldige i europa derfor viser det da netop vi er udviklede og er kommet videre imens vantro ikke er, også har man stadig ikke ret til at angribe uskyldige muslimere.

Kurt Westergaard er også en usmagsk tåbe, i mange hensigter. Han er i øvrigt ikke blevet skræmt væk, bare fordi, at der findes tåber i landet.

og det viser da at vi er de store som du påstår i selv er ved at bruge vold. man er ikke den store som danmark hvis man angriber uskyldige irakkere uden grund tværtimod så er man snarere voldspykopat som du hele tiden støtter. derfor er muslimere de bedste de bruger ikke vold det gør danskere.

Som sagt før beviser det blot at vantro gør folk til psykopater, når de kan forsvare krig og mord på den måde. Der er intet fredeligt over et folkefærd der gladeligt vil dræbe folk.

det er jo dig der er modsigene når du forsvare vold og siger i er de stærke og de bedste fordi i tyre til vold og kun kan klare jer selv med vold og ikke fredeligvis? Det viser da blot at muslimere er langt højere udviklet end vanvittige danskere der ikke er kommet videre i deres udvikling, hvor man ikke kan løse problemer demokratisk og fredeligt, men er egentlig så svag, at man ikke kan andet end at dræbe uskyldige irakkere og afganere(krigene).

1, du mangler en overskrift - til tråden - det er et brugernavn du anvender - ikke særligt smart - men det smarte har du immervæk også enormt svært med :crazy_pilot:

2, Abu Ghraib-fængslet (Arabisk: سجن أبو غريب; også: Abu Ghurayb) ligger i Abu Ghraib. Fængslet blev internationalt kendt som et sted, hvor Saddam Husseins regering torturerede og dræbte politiske afvigere, og senere som åsted for Abu Ghraib-skandalen, hvor det amerikanske militærs tortur af irakiske fanger blev afsløret i en serie fotografier, der blev vist i nyhedsmedier verden over. Ifølge soldaternes egne udtalelser handlede de efter ordre ovenfra, hvilket lederne benægtede.

Under Saddam Husseins Ba'ath regering var fængslet kendt som Abu Ghraib-fængslet og havde ry for at være et af de steder, hvor der blev udøvet den værste tortur i den moderne verden. Fængslet blev nogle gange omtalt i vestlige medier som "Saddams torturcentral." Fængslet blev omdøbt efter invasionen af Irak i 2003, hvor Saddams regering blev væltet og blev kaldt Baghdad Central Confinement Facility (BCCF) (dansk: Bagdads centrale forvaringsfacilitet).

Fængselskomplekset blev bygget af britiske entreprenører i 1960'erne, dækkede 1,15 km² og havde 24 vagttårne. Området var delt ind i fem separate områder omgivet af mure, til forskellige typer fanger. Hver fængselsblok indeholdt en spisehal, et bederum, et motionsområde og rudimentære vaskefaciliteter. Cellerne kunne indeholde op til 40 mennesker på 4x4 meter. Da Saddams regime faldt i 2003, blev de fem fængselsafsnit afsat til henholdsvis udenlandske fanger, fanger med lange fængselsstraffe, korte fængselsstraffe, dødsstraffe og "specielle" forbrydelser.

Har jeg ingen mening om, blot at begge parter brugte stedet flittigt.. :diablo (2):

3, Du har jo ikke selv svaret på mine ?? ang. hvad de 3.111 personer som blev dræbt ved angrebet tp WTC I & II - Hvad havde de gjort afghanerne, og Den usmagelig store Køter Bandit L, men sikkert pga Den fremskredende Kogalskab, din lille hjerne er inficeret med, har du nok svært med at finde svar, men kan kun stille ? :drool: :dwarf:

El_Nino

• Gæst
Sv: Luk nu skidehullet?
« Svar #7 Dato: Juli 27, 2015, 04:37:47 pm »

Lad dog m/k sige sin mening - er du utilfreds ligesom muhamzz - så luk kæften - Tak!!!

:baby:

Rolig nu - jeg er vant til 12qw - har hende på mailen også - er dumt som et får - men det er da immervæk lidt morsomt med alle hendes gentagelser, som der så kan høvles i. :hairy: :hunter:

El_Nino

• Gæst
« Svar #8 Dato: Juli 27, 2015, 04:50:36 pm »

Joeh MUTAFORMA RETTILIANO - det er også hvad 12qw og jeg gør på mail, men  jeg har også skrevet til hende og bedt hende bruge debat-panelet i stedet for blot mailen, så jeg tror ikke det vil gøre nogen forskel, hvis læserne i lige dette forum POLITIK, blandede sig. Men ellers generer det ikke mig - jeg er vant til psykologisk krigsførelse. :cool:

El_Nino

• Gæst
« Svar #9 Dato: Juli 27, 2015, 04:57:22 pm »
Han har det med at nævne folk med navn (både her og på solen) for at fremprovokere en reaktion hos den nævnte. Det er en strategi der er blevet brugt flere gange nu. Det er den mest stædige troll jeg har set siden Albert Johansen.

Naeh GUBBI, hun kan jo kun bruge mit brugernavn, det gør vi jo - mest når der svares på et indlæg - at 12qw er særdeles aggressiv og vedholdende, genere ikke mig - Der skal mere til - meget mere :LaieA_005: :LaieA_007:

Offline 12qw (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Juli 27, 2015, 05:59:13 pm »
kan du ikke besvare mit indlæg?

Naeh GUBBI, hun kan jo kun bruge mit brugernavn, det gør vi jo - mest når der svares på et indlæg - at 12qw er særdeles aggressiv og vedholdende, genere ikke mig - Der skal mere til - meget mere :LaieA_005: :LaieA_007:

El_Nino

• Gæst
« Svar #11 Dato: Juli 27, 2015, 08:53:37 pm »
Citér
var det alle afganerne som fløj ind i tårnene?

Nej det var det ikke - har jeg fortalt dig din lille[ glow=red,2,300]med kogalskabinficeret hjerne[/glow] men Taleban skjulte dem som gjorde det - men du fatter nul og en skid. :l_moto:

Citér
hvorfor skal alle afganer dø for noget de ikke har gjort? det er ikke deres skyld, de skal ikke stå til ansvar for noget de ikke har gjort..#143 > hvem er det som angriber mellemøsten? det er jo dine voldsliderlige venner og lande, det er stadig ikke mellemøsten som er voldliderlige og som dræber uskyldige i europa derfor viser det da netop vi er udviklede og er kommet videre imens vantro ikke er, også har man stadig ikke ret til at angribe uskyldige muslimere.

Du er da helt ude i hampen - - Tager du stoffer - drikker du stærk alkohol hele tiden - eller er du på nedtrapning for det nævnte? :buba: :buba_phone:
Der er sgu ingen afghanere som dør for noget de ikke har gjort - men Taleban klarer helt fint dette.
Ja, hvem angriber i Mellemøsten - Du Lille Med Kogalskab inficeret hjerne, ja nemlig - ISIL / ISIS, de er de største mordere i dette århundrede. Hvorfor har Iraq og Jordan bedt om vestlig hjælp mod - ja netop Islam , som er en morderisk voldelig religion - Åhh - Muslimer dræber i EU, alle steder er disse skæggede brøleaber parat. :JC_snack: :JC_snack: :JC_sneaky:

Citér
Kurt Westergaard er også en usmagsk tåbe, i mange hensigter. Han er i øvrigt ikke blevet skræmt væk, bare fordi, at der findes tåber i landet.

Vi har noget som demokrati og fri tale- og forsamlingsret - her i landet NOGET SOM DEN ISLAMISTISKE VERDEN IKKE HAR, OG SIKKERT HELLER ALDRIG VIL OPNÅ; du er immervæk noget selvmodsigende, men lad det være. :Laie_5:

Citér
og det viser da at vi er de store som du påstår i selv er ved at bruge vold. man er ikke den store som danmark hvis man angriber uskyldige irakkere uden grund tværtimod så er man snarere voldspykopat som du hele tiden støtter. derfor er muslimere de bedste de bruger ikke vold det gør danskere.

Jeg mindes ikke at have brugt "begrebet" stor i nogen forbindelse med hverken Irak- eller Afghanistan krigene - men DU BRUGER KONSEKVENT DENNE VENDING for evt. at kunne bevise et og andet, som at ISLAM ALDRIG GØR NOGET FORKERT ALDRIG BRUGER VOLD ALTID ER DEN FREDELIGE, bavdr - hvis nogen religion er volds psykopatisk, så er det den hede hu.... ISLAM - Den mest kriminelle religion, feudal, stenalder, som den er; stening, hånds- og benafhugning, udsmidning af homoseksuelle fra høje bygninger - Jaeh du med KOGASKAB INFICERET HJERNE er sikkert bedst til at vurdere hvilken religion er bedst, men du får sgu ikke min stemme -  :vinsent:

Citér
Som sagt før beviser det blot at vantro gør folk til psykopater, når de kan forsvare krig og mord på den måde. Der er intet fredeligt over et folkefærd der gladeligt vil dræbe folk.

Jeg aner ikke hvor du sidder og fabrikerer dette ævl du kommer med, men HVIS du skulle være her i DK, så vil jeg stærkt anbefale dig at skride ud af landet og finde et sandland m/klippehuler - sten plateauer -etc. :triniti:

Citér
det er jo dig der er modsigene når du forsvare vold og siger i er de stærke og de bedste fordi i tyre til vold og kun kan klare jer selv med vold og ikke fredeligvis? Det viser da blot at muslimere er langt højere udviklet end vanvittige danskere der ikke er kommet videre i deres udvikling, hvor man ikke kan løse problemer demokratisk og fredeligt, men er egentlig så svag, at man ikke kan andet end at dræbe uskyldige irakkere og afganere(krigene).

Du lyver sgu hurtigere end Tarok nogensinde kunne løbe - Muslimer højere udviklet end os i DK - nu må jeg sgu grine :JC_hurrah:, Muslimer har kun opfundet; død, ødelæggelse, undertrykkelse, slaveri, tyranni, barbarisme, etc. etc :vampire: 

Og så har du STADIGVÆK IKKE SVARET HELT PÅ MIT ? ANG WTC I & II

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Juli 27, 2015, 09:31:59 pm »

"hvorfor skal alle afganer dø for noget de ikke har gjort?" skriver geniet, - jeg anede slet ikke alle afghanere var døde.
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

El_Nino

• Gæst
« Svar #13 Dato: Juli 27, 2015, 09:44:27 pm »

"hvorfor skal alle afganer dø for noget de ikke har gjort?" skriver geniet, - jeg anede slet ikke alle afghanere var døde.

Nej det de heller ikke - endnu da - men Taleban gør jo hvad de kan for at klare 12qw´s ? i dette henseende - men det er 12qw STORE diskussion hver gang - men sådan har jeg det med hende - den samme smøre - dag ud og ind :daz:

Offline 12qw (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Juli 28, 2015, 11:04:47 am »
ja amerikanerne gør hvad de kan for at dræbe dem

hvordan kan du støtte ameirkanernes drab? og abu gharib? ders tortur. hvad med om du voksede op og indså du støtter drab og dermed er dig som er gal på den

Nej det de heller ikke - endnu da - men Taleban gør jo hvad de kan for at klare 12qw´s ? i dette henseende - men det er 12qw STORE diskussion hver gang - men sådan har jeg det med hende - den samme smøre - dag ud og ind :daz: