At "flygtningene" - de velklædte og velnærede, som Henriette Larsen mødte - også er vel-orienterede, forsøges benægtet af den mest skidne politiske korrekthed med "flygtningehjælpens" führer Andreas Kam i spidsen - og med trådløse hjerneproteser og forblindede tigerpjok som sjoskende bagtrop.
Helle, du kan bare det der - baff, baff! Radikaler-bolsjevikkerne får eventyrligt på snuden, når du ruller dig ud!Og hvor har du ret. Det er jo en direkte trussel mod den velfærd, vi og vore forfædre har bygget op gennem århundreder, det der sker nu. Landsætningen af disse tusinder og atter tusinder af fremmede ikke-vestlige mennesker på Italiens, Spaniens og Grækenlands kyster er dybest set et skridt mod videre ruter, hvor lykkejægerne i stort tal er på vej for at erhverve danske, norske og svenske statsborgerskaber. Vejen til vore familiers fremtidige velfærd - den kan vi godt glemme. HVIS altså ikke....Jeg kan se, at der er en spradebasse, der vil underdrive tallet af ankomne til Grækenland i år, men de 77.000, som du refererer fra din kilde (BT)/uriasposten) er ikke for højt, for Politiken - kultur-bolsjevikkernes foretrukne avis - skriver, at det er over 78.000. Så er det sikkert ikke mindre! Det er karakteristisk, at de røde får meget tid til at gå med at forsøge at gendrive, hvad vi viderebringer her af oplysninger som mainstream-medierneofte fortier - med løgn. Så det må vi fortsætte med.
...og en anden "ven" ham med sømstøvlerne der et sted foreslog at man skulle bruge samme skibe som målskiver,
Når man går rundt med sømstøvler må man ta den kritik der kommer,
Oka, jeg indrømmer at det ikke var lige dig ordret, meeen-Du har så mange gange brugt dette lille voldelige ikon -> At man ikke kunne formode andet om dine hensigter med disse stakkels mennesker,
Uærlige-Anna skriver:CitérNår man går rundt med sømstøvler må man ta den kritik der kommer, Det var netop det, jeg mente med at lystløgnere tror på, hvad de selv opfinder. Du tror fuldt og fast på, at jeg går rundt i 'sømstøvler' til daglig! CitérOka, jeg indrømmer at det ikke var lige dig ordret, meeen-Du har så mange gange brugt dette lille voldelige ikon -> At man ikke kunne formode andet om dine hensigter med disse stakkels mennesker,Ja, ikke sandt: 'Det var noget, jeg, den trådløse, selv fandt på (det hedder på dansk en løgn!), men det lød nu så godt, ikk´?' Jeg mener, at verdenshistorien er fyldt med eksempler på folk, der var mere stakkels end dem i de både. Og deres velfærdssøgning skal ikke ødelægge Europa. Hvorfor i alverden skulle vi dog finde os i det?Hvad du 'kunne formode' rager mig en fjer, men du skal ikke lyve om mig, heller ikke ved selv at opstille noget, du 'kunne forestille dig' og så langt tid efter fremstille det, som om det er noget jeg har skrevet. Jeg husker godt, hvordan du himlede forarget op og skrev, at jeg 'elsker at plaffe' - hvad ved du om det? Det kan ikke 'tale imod mig', at jeg kan gå ind for militær magtanvendelse. Jeg ønsker at danske mænd skal kunne forsvare vores land. Det kaldes forsvarsvilje. Men i det gamle indlæg gik det så på, hvis de vesteuropæiske lande gik sammen om at oprette et permanent vagtværn ved de sydvendte kyster og strædet ved Tyrkiet. Det taler da udpræget til min fordel. Jeg er ikke nogen slap S-R tilhænger, som bare ønsker hygge og 'mangfoldighed' og så skide være med vores efterkommere! Oceanet? hvad kommer det også debatten og sagen ved? folk ved vel hvad jeg mener ikke alle er kyndige ud i have, middelhavet, oceaner og hvad den slags nu hedder, Forhold dig til debatten, takPs, Du skal ikke sammenligne mig med tigermanden så langt kommer jeg s.. aldrig ud i hampen,
Sandheden er at du intet kan gøre, hvis du ikke vil have at Danmark bryder alle konventioner
Noget kan nu nok lade sig gøre, specielt hvis man samarbejder med ligesindede i Vesteuropa.
Genéve-konventionen af 28. juli 1951 om flygtninges retsstilling.Art. 44 - opsigelse:1. Enhver kontraherende stat kan når som helst opsige denne konvention ved en til De Forenede Nationers generalsekretær rettet meddelelse.2. En sådan opsigelse skal blive virksom for den kontraherende stat, eet år efter den dag på hvilken den blev modtaget af De Forenede Nationers generalsekretær.