Forfatter Emne: MSN lukkes  (Læst 1684 gange)

Campanule

• Gæst
MSN lukkes
« Dato: November 07, 2012, 04:13:40 pm »
Jeg har nu aldrig brugt msn, så for mig er det ikke et tab. Men måske nogen bliver kede af det

Citér
Farvel: Microsoft skrotter Messenger

Den har måske nok været på vej ud i nogle år. Med Facebook-chat, Skype og andre tjenesters fremmarch, er der blevet mindre plads til det klassiske chat-værktøj: Windows Live Messenger.

Men nu er det helt slut med de små grønne mænd. Microsoft skrotter Messenger, og integrerer i stedet tjenesten Skype. Det skriver Mashable.com.

I et blog-indlæg bekræfter Skype-direktør Tony Bates, at Messenger i løbet af første kvartal 2013 skrottes i alle lande med undtagelse af Kina.

Allerede fra i dag kan brugere af Windows Live Messenger bruge Skype til at tale med deres kontaktpersoner.

Kan logge på med Microsoft ID

Den spæde start på integrationen af Skype og Windows Messenger var, da den nye Skype 6.0 til Mac og Windows kom på gaden i oktober. Med Skype 6 kan brugerne nemlig vælge at logge på Skype med deres Microsoft ID.

Microsoft købte sidste år Skype for 8,5 milliarder dollar.

Kilde: http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2012/11/07/113830.htm

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: MSN lukkes
« Svar #1 Dato: November 08, 2012, 11:31:31 am »
Ja, her bruger vi det faktisk hver dag, og har gjort det i årevis.
Det er en fantastisk god måde lige at give en hurtig besked på, lige at dele en nyhed osv.
Men så må vi jo bare til at bruge Skype i stedet for! Kender det ikke ret godt, men det løser vel sig selv når det er det der er muligheden.
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Campanule

• Gæst
Sv: MSN lukkes
« Svar #2 Dato: November 18, 2012, 08:14:47 am »
Jeg har Skype men bruger det egentlig aldrig. Vi har et telefonabonnement, hvor vi kan tale så meget vi vil både til fastnet og mobil. Så vi bruger telefonen