Forfatter Emne: Disse bådflygtninge bør få asyl i EU  (Læst 2903 gange)

Offline Blue velvet (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Disse bådflygtninge bør få asyl i EU
« Dato: Juli 07, 2015, 12:43:44 pm »

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Disse bådflygtninge bør få asyl i EU
« Svar #1 Dato: Juli 07, 2015, 01:01:51 pm »
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/p240x240/11220808_859605557421878_3610650976838252065_n.jpg?oh=f1e78bd4580a0e743513f42f4ee7e93f&oe=5613CA18

..hjælpeløse kvindfolk kan få opholdstilladelse.

Jeg er ved at rydde kælderen, så de kan bo hos mig.

:alc:

Ja, den slags bådflygtninge vil kun møde åbne døre og al den hjælpsomhed de fortjener over alt i verden.

Det er noget andet end de langskæggede banditter der plejer at komme, - mon ikke også de har en anden agenda ?

Eller forestiller billedet måske Danske kvinder der så småt er begyndt at flygte ?

Under alle omstændigheder har jeg også plads til et par stykker, - uanset hvad de spiser eller ikke spiser.

Det ville nok også give røde kors større succes med deres private indkvartering af flygtninge.

« Senest Redigeret: Juli 07, 2015, 02:39:50 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 07, 2015, 11:54:02 pm »
Hvorfor er mænd altid så klamme og hjernedøde?

Vil du godt være sød ikke at lade de to ovenstående repræsentere os alle sammen.

Mange tak.
- Mænd.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Senest Redigeret: Juli 08, 2015, 09:34:46 am af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juli 09, 2015, 12:35:09 pm »
To kan lege den leg. Her er dem du vil sende i døden:

https://www.google.dk/search?q=df&biw=1920&bih=1017&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIoa3OkKXLxgIVwYksCh3roQXt#tbm=isch&q=baby+arab

Det var dog en voldsom beskyldning, - navnlig i betragtning af jeg donerer både tøj og penge til et børnehjem på Philippinerne nogle gange om året, og har betalt skolegang for et par stykker også.
De har lige så stor brug for hjælp og jeg kan altså ikke frelse hele verden.

At dine stakkels børns forældre er blevet fyldt med løgn og udnyttet af nogle "immigrationshjælpere" og derefter slæber både dem selv og deres børn ud på en håbløs færd af uvidenhed, er lige så lidt mit ansvar som et færgeforlis på Philippinerne er det.

Hvad har du i virkeligheden at tilbyde dem i Europa andet end andres penge og håbløshed ?

Offline Blue velvet (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Jeg er lesbisk...
« Svar #6 Dato: Juli 09, 2015, 12:53:37 pm »

Det genere dig moske?

Havde det været en båd med lutter mænd - tja..du ville vel slikke dem rene - som muhamzz gør dagligt x 5

:bad: :bad: :baby: :baby:

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juli 09, 2015, 01:22:09 pm »

https://www.google.dk/search?q=df&biw=1920&bih=1017&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIoa3OkKXLxgIVwYksCh3roQXt#tbm=isch&q=baby+arab

Det var dog en voldsom beskyldning, - navnlig i betragtning af jeg donerer både tøj og penge til et børnehjem på Philippinerne nogle gange om året, og har betalt skolegang for et par stykker også.

At dine stakkels børns forældre er blevet fyldt med løgn og udnyttet af nogle "immigrationshjælpere" og derefter slæber både dem selv og deres børn ud på en håbløs færd af uvidenhed, er lige så lidt mit ansvar som et færgeforlis på Philippinerne er det.

Hvad har du i virkeligheden at tilbyde dem i Europa andet end andres penge og håbløshed ?

Det var dig der startede med voldsomme beskyldninger mester, og det er ikke ligefrem første gang. Nu fik du bare tilbage af samme mønt. Og de er iøvrigt katolikker på filippinerne, mens min (med vilje) overdrevne anklage gik ud på at du ville sende arabiske børn i døden.
Men min anklage mod dig var faktisk ment som et hint til at stoppe det der mudderkast og øvrigt ad hominem, og istedet tage en saglig debat, for som du kan se kan jeg også kaste med mudder, og så kommer vi jo ingen vejne, vel?

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Jeg er lesbisk...
« Svar #8 Dato: Juli 09, 2015, 01:23:54 pm »

Det genere dig moske?

Havde det været en båd med lutter mænd - tja..du ville vel slikke dem rene - som muhamzz gør dagligt x 5

MODS?
Helt ærligt, der må fandeme da være en nedre grænse for hvordan man kan opføre sig?

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juli 09, 2015, 02:55:16 pm »

Det var dig der startede med voldsomme beskyldninger mester, og det er ikke ligefrem første gang. Nu fik du bare tilbage af samme mønt. Og de er iøvrigt katolikker på filippinerne, mens min (med vilje) overdrevne anklage gik ud på at du ville sende arabiske børn i døden.
Men min anklage mod dig var faktisk ment som et hint til at stoppe det der mudderkast og øvrigt ad hominem, og istedet tage en saglig debat, for som du kan se kan jeg også kaste med mudder, og så kommer vi jo ingen vejne, vel?

Nu var det så heller ikke mudder men jura jeg prøvede at kaste med.
Jeg mener rent faktisk ansvarlighedsloven og lignende.
På samme måde som forældre og værger har ansvar for børnene eller dem de er værger for og deres handlinger.
Hvis jeg inviterer ti rockere hjem til mig og de smadrer naboens hus og voldtager hans kone, - er jeg så juridisk helt uden ansvar ?
Er jeg stadig uden ansvar hvis jeg gentager invitationen flere gange om året, vel vidende det samme vil ske igen og igen ?
Jeg ved også godt at hvis jeg inviterede ti studenter i stedet ville resultatet blive ganske anderledes og uden tab eller ulempe for naboen.
Det er muligt du mener jeg stadig er uskyldig i det der sker, men det mener jeg altså ikke.
Hvis jeg virkelig gjorde sådan, burde jeg dømmes som medskyldig, helt på lige fod med de rockere jeg inviterede. Måske ikke første gang, det kunne være uvidenhed, - men hvis jeg gentog invitationen igen og igen, - jo så er jeg medskyldig.

Desuden, - der vil altid dø uskyldige børn et eller andet sted i verden, naturkatastrofer, krig, tørke og alle mulige andre årsager,
Du kan slet ikke redde dem alle alligevel, - hvorfor så lige redde nogen i stedet for andre ?
Hvad er det der gør at "vi" hellere vil redde nogle børn end andre ?
Er dem der redder arabiske børn bedre end dem der redder kinesiske børn eller dem der slet ikke redder nogen ?
« Senest Redigeret: Juli 09, 2015, 03:43:41 pm af Phil »

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Jeg er lesbisk...
« Svar #10 Dato: Juli 09, 2015, 04:21:47 pm »

Det genere dig moske?

hvor er du klam.
religion er roden til al ondskab på jorden
og skulle forbydes.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juli 10, 2015, 01:04:42 pm »
Phil, du kaster med mudder når du siger at jeg gerne vil have folk der halshugger andre til landet. Ligesom jeg kaster med mudder når jeg siger du vil sende arabiske børn i døden. Det er pointen jeg forsøger at lave.

Desuden har jeg sagt flere gange at jeg ikke er imod en stram politik mht. hvem vi tager ind i landet. Den skal bare være fair og det skal ikke være hvem folk beder til der er kriteriet. Om folk opfører sig kriminelt er så absolut et kriterie.