Forfatter Emne: 12qw = tigermanden  (Læst 6339 gange)

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: 12qw = tigermanden
« Svar #15 Dato: Juli 28, 2015, 06:03:05 pm »
Du skal være ualmindeligt naiv for at tro at der bliver trollet for at forsvare islam! Målet er tydeligtvist det modsatte, ved at sætte muslimer i det dårligst mulige lys. Hvilket er præcis grunden til at i går op i en spids. Og jeg bidder netop ikke på.

Får at opsummere situationen:
12qw er IKKE muslim
12qw er IKKE indvandrer
12qw leger stereotypisk terror-sympatiserende muslim for dels at pisse resten af forummet af, og dels for at sætte muslimer i et dårligt lys.

Det er ikke svært at se, det her.

Tja, jeg tror du har ret. Jeg tror også, at det er en anti-muslim der har lavet en stereotyp terror-sympatiserende fake muslim profil for at sætte muslimer i et dårligt lys. Jeg ville ikke blive overrasket, hvis personagen bag profilen er identisk med ham, som står bag mange af de andre troll-profiler. Men det er jo ikke noget, jeg sådan kan bevise. Men mistanken er der.

Jeg synes, at Yuu afslørede sig som fake på sol, da hun først skrev, at hun var 17 år og en uge efter var blevet seks år ældre og pludseligt var 23. Hmm, noget hænger ikke helt sammen.

Skal jeg være konspiratorisk, vil jeg kalde profilen Yuu for at FALSE FLAG. En, der udgiver sig som fundamentalistisk muslim, men i virkeligheden er en dansker, der bare vil sætte muslimerne i et dårligt lys.

Og I får lige endnu en konspirationsteori fra mig: Jeg tror, at albert johansen-trollen i virkeligheden er homofob og bøssehader. Så derfor har han oprettet en fake-profil af en slem og grænseoverskridende friluftsbøsse fra Brønshøj for at tage pis på bøsserne. Og så sender han frække opfordringer ud til folk i håb om at de falder i. Og så får han afsløret hvem som er homofile. Og så kan han stalke dem bagefter. :connie_30:

Lige en teknikalitet: Jeg vil mene at der skal være flere personer om at samarbejde om en hemmelig plan for at den kan kaldes for en konspiration, så én person kan ikke lave en konspiration. Ordet "konspiration" er fra latin og betyder at trække vejret sammen.

El_Nino

• Gæst
« Svar #16 Dato: Juli 28, 2015, 06:05:22 pm »
Du skal være ualmindeligt naiv for at tro at der bliver trollet for at forsvare islam! Målet er tydeligtvist det modsatte, ved at sætte muslimer i det dårligst mulige lys. Hvilket er præcis grunden til at i går op i en spids. Og jeg bidder netop ikke på.

12qw er IKKE muslim
12qw er IKKE indvandrer
12qw leger stereotypisk terror-sympatiserende muslim for dels at pisse resten af forummet af, og dels for at sætte muslimer i et dårligt lys.

Du er dog immervæk naiv - muligvis er 12qw ikke dette du beskriver - men en trold af storm størrelse er hun alligevel - diskussion her "din-debat" er vel lige dette det handler om, forskelle i opfattelser, MEN jeg ser gerne at man kun kan have ét alias - noget jeg advokeret  for tilbage i mine SOL-dage..  :yawn: :yes:

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Juli 28, 2015, 06:41:45 pm »

12qw er IKKE muslim
12qw er IKKE indvandrer

Du er dog immervæk naiv - muligvis er 12qw ikke dette du beskriver - men en trold af storm størrelse er hun alligevel - diskussion her "din-debat" er vel lige dette det handler om, forskelle i opfattelser, MEN jeg ser gerne at man kun kan have ét alias - noget jeg advokeret  for tilbage i mine SOL-dage..  :yawn: :yes:

Hvad er en god strategi for at lyve om sin identitet for at forsvare muslimer? At lade som om man er et fornuftigt menneske og muslim, eller at man er terrorsympatisør? 12qw gør sidstnævnte... Og givet at vi kan blive enige om at der er tale om en troll, og ikke en rent faktisk muslim, er den eneste logiske konklusion at vi har med nogen at gøre der vil sætte muslimer i et dårligt lys. Meget ligesom den facebook gruppe der til syneladende var for muslimer i Danmark der hadede vesten, men i virkeligheden blev drevet af nogle unge mænd på højrefløjen.

Når det kommer til kun at have ét alias, er det noget der er teknisk nærmest umuligt at opnå for en privat side. Du kan binde ens alias op på IP, men de fleste IP'er er dynamiske og skifter, og desuden kan man bruge proxy og komme helt udenom problemet.
Alternativt kan man binde ens alias op på privatinformationer såsom adresse og navn. Nu ved jeg ikke med jer, men jeg har ikke lyst til at give den slags informationer til en side hvis sikkerhed jeg ikke kender.

mutaforma rettiliano

• Gæst
« Svar #18 Dato: Juli 28, 2015, 11:46:53 pm »

Lige en teknikalitet: Jeg vil mene at der skal være flere personer om at samarbejde om en hemmelig plan for at den kan kaldes for en konspiration, så én person kan ikke lave en konspiration. Ordet "konspiration" er fra latin og betyder at trække vejret sammen.

Du er da også altid så teknisk, hr. Gubbi.... :crazy:

Men jo, du har ret. Men skal jeg være fræk, vil jeg sige, at det måske er en konspiration begået af hr. Troll-mands mange forskellige identiteter. Men den er nok lidt søgt.

Offline 12qw

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Juli 29, 2015, 11:56:11 am »
du kan tro hvad du vil jeg er musluim og indvandre og ikke troll

tro hvad du vil, jeg er ikke troll jeg er muslim og indvandre

12qw er IKKE muslim
12qw er IKKE indvandrer

Hvad er en god strategi for at lyve om sin identitet for at forsvare muslimer? At lade som om man er et fornuftigt menneske og muslim, eller at man er terrorsympatisør? 12qw gør sidstnævnte... Og givet at vi kan blive enige om at der er tale om en troll, og ikke en rent faktisk muslim, er den eneste logiske konklusion at vi har med nogen at gøre der vil sætte muslimer i et dårligt lys. Meget ligesom den facebook gruppe der til syneladende var for muslimer i Danmark der hadede vesten, men i virkeligheden blev drevet af nogle unge mænd på højrefløjen.

Når det kommer til kun at have ét alias, er det noget der er teknisk nærmest umuligt at opnå for en privat side. Du kan binde ens alias op på IP, men de fleste IP'er er dynamiske og skifter, og desuden kan man bruge proxy og komme helt udenom problemet.
Alternativt kan man binde ens alias op på privatinformationer såsom adresse og navn. Nu ved jeg ikke med jer, men jeg har ikke lyst til at give den slags informationer til en side hvis sikkerhed jeg ikke kender.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Juli 29, 2015, 12:34:44 pm »

Bare rolig lille 12qw, vi andre ved godt du er muslim og indvandrer, - det har din IQ for længst bevist.

Det er bare Gubbien og el-nino der har travlt med deres latterlige forsøg på at bortforklare dig, fordi du ikke passer ind i deres politiske illussion og det billede de prøver at tegne for os andre.

Vi andre kan godt se du er muslim/indvandrer og fuldstændig lige som mange andre muslimer/indvandrere vi har mødt og hørt om. Der er ingen forskel, - og de kan vel ikke være fake alle sammen ?

Vi syntes også det er så synd for dig, at din mand og fætter har taget dig helt herop og anbragt dig i et så forfærdeligt og ondt land som Danmark, at vi vil gøre alt for at hjælpe dig og arbejde for han hurtigst muligt får besked på at sørge for du kommer hjem igen, - og at han tager med - og forhåbentlig passer lige så godt på dig og sørger lige så godt for dig hjemme i muhamedanerland med mad, tøj, penge, lejlighed og møbler som han har gjort her.

« Senest Redigeret: Juli 29, 2015, 03:26:37 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

mutaforma rettiliano

• Gæst
« Svar #21 Dato: Juli 29, 2015, 09:05:30 pm »
Jeg tror IKKE på at 12qw eller yuu, som han/hun kalder sig på sol, er muslim. Jævnfør Gubbi´s forklaring, som jeg er enig i.

Derudover....

- har hun på sol først udgivet sig for at være 17 år, for dernæst at rette alderen til 23 år. Useriøst.
- i et indlæg skrev hun nemlig at hun var 17 og aldrig havde haft sex og så spurgte hun om råd til hvordan man fik sex. Det ville en muslimsk pige sgu da ikke gøre LOL
- hendes stavefejl er tilfældige og inkonsekvente. I det ene indlæg staver hun bestemte ord forkert, for så at stave dem helt korrekt i næste indlæg. Typisk for én der fingerer stavefejl.

Jo, jeg er overbevist om at hun i virkeligheden er en HAN og er en dansker, som troller. M.h.t. tilsyneladende lav iq, jamen vi kan alle spille dumme. Bare se her:

Haj, hvá heder i? jaj heder kaj og jaj er saj fordi jaj spiser flæskestaj :biggrin:
« Senest Redigeret: Juli 29, 2015, 09:08:01 pm af mutaforma rettiliano »

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Juli 29, 2015, 09:14:43 pm »
Jeg tror IKKE på at 12qw eller yuu, som han/hun kalder sig på sol, er muslim. Jævnfør Gubbi´s forklaring, som jeg er enig i.

Derudover....

- har hun på sol først udgivet sig for at være 17 år, for dernæst at rette alderen til 23 år. Useriøst.
- i et indlæg skrev hun nemlig at hun var 17 og aldrig havde haft sex og så spurgte hun om råd til hvordan man fik sex. Det ville en muslimsk pige sgu da ikke gøre LOL
- hendes stavefejl er tilfældige og inkonsekvente. I det ene indlæg staver hun bestemte ord forkert, for så at stave dem helt korrekt i næste indlæg. Typisk for én der fingerer stavefejl.

Jo, jeg er overbevist om at hun i virkeligheden er en HAN og er en dansker, som troller. M.h.t. tilsyneladende lav iq, jamen vi kan alle spille dumme. Bare se her:

Haj, hvá heder i? jaj heder kaj og jaj er saj fordi jaj spiser flæskestaj :biggrin:

Det er da muligt du har ret. Men jeg syntes stadig det er synd for vedkommende og at han/hun burde placeres i sandland.

Den del er vi formodentlig enige om ?
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline 12qw

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Juli 31, 2015, 11:49:50 am »
jeg bære ikke burka og ku aldrig drømme om det
Ved du hvorfor 12qw og andre Muslimske Kvinder bærer Burka?

Marker nedenfor for at få svaret:
- Trolde forvandles til Sten når de rammes af direkte Sol-Lys -

Med venlig hilsen
Ieet

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
  • Country: 00
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Juli 31, 2015, 01:13:53 pm »
jeg bære ikke burka og ku aldrig drømme om det
Ingen Burka? LLLLLLLLUUUUDER!

Med venlig hilsen
Ieet

Den må svær for 12qw at sluge------
Den gamle lektor er en tudeprins når han afsløres, med et stadige grimt sprog.
Tænk, Tigermanden går helt vild ind for vold.
Han er lige så slem som nazisterne.