Forfatter Emne: 12qw = tigermanden  (Læst 6884 gange)

Offline Blue velvet (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
12qw = tigermanden
« Dato: Juni 26, 2015, 01:03:48 pm »
De troller begge.

De forsvare islam.

De elsker provokation.

De radigale rummer alle tosser - selv tosser der ønsker sharialov og mangfoldigheden.

Mærkeligt, at Gubbi bider på krogen og dog - man elsker jo muslimer uagtet hvilke uniform de tager .......!

Offline 12qw

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: 12qw = tigermanden
« Svar #1 Dato: Juni 26, 2015, 01:08:11 pm »
hvorfor er usa ikke terrorister når de os slår civile ihjel? det jo stadig terror, de slår jo os civile ihjel, 2 millioner

så du mener ikke 2 millioner er værre end 3000`? det langt værre. usa er terrorister de har slået civile ihjel og vil ramme civile

havde de civile med osama bin laden at gøre? usa er os terorister når de har ramt civile

Offline Blue velvet (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juni 26, 2015, 01:14:10 pm »
Knep din mor

Offline 12qw

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juni 26, 2015, 01:16:05 pm »
Knep din mor

så du forsvare drab på civile? så du mener mordere er gode mennesker folk skal dø for hvad som helst?

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: 12qw = tigermanden=retard
« Svar #4 Dato: Juni 26, 2015, 01:37:35 pm »
hvorfor er usa ikke terrorister når de os slår civile ihjel? det jo stadig terror, de slår jo os civile ihjel, 2 millioner

så du mener ikke 2 millioner er værre end 3000`? det langt værre. usa er terrorister de har slået civile ihjel og vil ramme civile

havde de civile med osama bin laden at gøre? usa er os terorister når de har ramt civile

Hvis de to millioner har været lige så retarderede som dig, må det vel nærmest betragtres som en god og humanitær gerning.

Til vore udsendte soldater: Thanks for your service.
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline 12qw

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juni 26, 2015, 01:45:58 pm »

Hvis de to millioner har været lige så retarderede som dig, må det vel nærmest betragtres som en god og humanitær gerning.

så du vil ha et samfund styret af drab`? hvordan kan du tale om ummeneskelige handlinger når du støtter drab?

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Se hvad 12qw = tigermanden koster
« Svar #6 Dato: Juni 26, 2015, 02:15:22 pm »
Forskelle i offentlig forsørgelse af indvandrere

22,2 pct. af de 16-64-årige med dansk oprindelse var offentligt forsørgede i 2013,
mens den tilsvarende andel for indvandrere var på 27,8 pct. Af de 12 lande, Danmark
havde flest indvandrere fra, var andelen mindst blandt indvandrere fra Rumænien,
hvoraf 10,0 pct. var på offentlig forsørgelse.
Libanon havde med 64,1 pct. den højeste andel af offentligt forsørgede. En stor del af indvandrerne fra Libanon
er palæstinensiske flygtninge.

Syv store indvandrerlande med høj andel på offentligt forsørgelse
For syv af de store indvandrerlande var andelen af offentligt forsørgede højere end
blandt personer med dansk oprindelse, mens andelen var lavere for fem af landene.

For indvandrere fra Irak, Bosnien-Hercegovina, Tyrkiet og Iran var mere end 40
pct. på offentlig forsørgelse. Omvendt lå indvandrere fra Polen, Norge, Storbritannien
og Tyskland alle med andele på mellem 16 og 18 pct. på offentligt forsørgelse.

Indvandrere fra EU-landene modtager sjældent offentligt forsørgelse
Blandt indvandrere med oprindelse i et EU-land var 14,4 pct. på offentlig forsørgelse.
Det er 7,8 procentpoint lavere end for personer med dansk oprindelse.

For indvandrerne fra europæiske lande udenfor EU var andelen 35,9 pct. Også indvandrere
med oprindelse i Asien og Afrika lå højt med andele mellem 35 pct. og 40 pct.

De mindste andele på offentlig forsørgelse havde indvandrere fra Nordamerika og
Oceanien, hvor andelene udgjorde mindre end 10 pct.

Se den meget overraskende hele tabel her http://www.dst.dk/pukora/epub/Nyt/2014/NR253.pdf

De dyreste indvandrere kommer fra de muslimske lande såsom Libanon, Pakistan, Afghanistan, Iran, Tyrkiet, Bosnien-Hercegovina, Irak og Libanon. Prøv og klik på tabellen og se hvad de koster, - og det er kun deres overførselsindkomst.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.2%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juni 26, 2015, 02:26:19 pm »
Nu fik Tigermanden jo lukket sin Albert Johansen-konto, så han må jo finde på noget nyt.

mutaforma rettiliano

• Gæst
« Svar #8 Dato: Juli 28, 2015, 02:59:30 am »
Nu fik Tigermanden jo lukket sin Albert Johansen-konto, så han må jo finde på noget nyt.

For at skære det ud i pap. Sådan her opererer hr. troll:

Troll: så nu skal jeg ind på din-debat og drille de højreorienterede og lege tigermand.
Trollen logger nu på sin Tigermand-konto og skriver:
Tigermand: åh, det er nu så dejligt at mærke historiens vingesus, mens Danmark langsomt men sikkert bliver muslimsk. Hvor er det dejligt og spændende at opleve denne tid, hvor historien ændres og de kristne bliver fordrevet af muslimerne.
Trollen logger nu af sin Tigermand-konto og logger på sin albert-konto for at lege boheme-bøsse og tage gas på de venstreorienterede:
Albert: åh, hvor har vi det dog dejligt her i Brønshøj i vores luksusvilla. Jeg har lige været ude og lufte min hund og den sked i naboens indkørsel. Hvor morer vi os dog over sådan at stå og betragte undersåtten af en nabo tørre hundelort op fra sin indkørsel. Jamen HAR vi det ikke dejligt her i Brønshøj? Åh, hvor smager min overklasses-rødvin til 14.000 flasken dog godt i dag! For resten, er der nogen der vil ud med ud på Amager Fælled og sutte lidt pik?

Sådan arbejder en troll. Meget nemt at gennemskue...

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Det var vist nøddemanden i en tigerskal ...
« Svar #9 Dato: Juli 28, 2015, 05:17:41 am »
Øh!! ... Jeg mener: Det var vist tigermanden i en nøddeskal ...  :biggrin:

Alle har sikkert haft en mistanke om at personen havde en dobbeltrolle her ... Indlæggene var simpelthen så overdrevet at det var til at tage og føle på ...  :sarcastic_hand: :sick:

Men alle spillede jo med ... Inklusive jeg ... Hvorfor mon ?? ... :ermm:
« Senest Redigeret: Juli 28, 2015, 05:23:41 am af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

El_Nino

• Gæst
« Svar #10 Dato: Juli 28, 2015, 11:48:24 am »

12qw har kun dette ene tal i knolden 2 mill. dræbte afghanere af USA. Guderne må vide hvor det stammer fra - men er jo helt forrykt. Har bedt 12qw om et bevis, men neej - det kan hun ikke komme med - blot slynge det samme tal ud igen og igen. :connie_pac:

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juli 28, 2015, 04:29:18 pm »
Du skal være ualmindeligt naiv for at tro at der bliver trollet for at forsvare islam! Målet er tydeligtvist det modsatte, ved at sætte muslimer i det dårligst mulige lys. Hvilket er præcis grunden til at i går op i en spids. Og jeg bidder netop ikke på.

Får at opsummere situationen:
12qw er IKKE muslim
12qw er IKKE indvandrer
12qw leger stereotypisk terror-sympatiserende muslim for dels at pisse resten af forummet af, og dels for at sætte muslimer i et dårligt lys.

Det er ikke svært at se, det her.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Juli 28, 2015, 04:42:45 pm »
Du skal være ualmindeligt naiv for at tro at der bliver trollet for at forsvare islam! Målet er tydeligtvist det modsatte, ved at sætte muslimer i det dårligst mulige lys. Hvilket er præcis grunden til at i går op i en spids. Og jeg bidder netop ikke på.

12qw er IKKE muslim
12qw er IKKE indvandrer
12qw leger stereotypisk terror-sympatiserende muslim for dels at pisse resten af forummet af, og dels for at sætte muslimer i et dårligt lys.

Hvad er det for en skrøne at nogen behøver gøre noget for at sætte muslimer i et dårligt lys ?

Det er slet ikke nødvendigt, det klarer muslimerne så udmærket selv, både i Europa, Australien, Asien og resten af verden.

Læser du aldrig aviser, ser nyheder o.s.v. - ikke kun fra Danmark, men også internationale ?

mutaforma rettiliano

• Gæst
« Svar #13 Dato: Juli 28, 2015, 04:58:52 pm »

12qw er IKKE muslim
12qw er IKKE indvandrer

Tja, jeg tror du har ret. Jeg tror også, at det er en anti-muslim der har lavet en stereotyp terror-sympatiserende fake muslim profil for at sætte muslimer i et dårligt lys. Jeg ville ikke blive overrasket, hvis personagen bag profilen er identisk med ham, som står bag mange af de andre troll-profiler. Men det er jo ikke noget, jeg sådan kan bevise. Men mistanken er der.

Jeg synes, at Yuu afslørede sig som fake på sol, da hun først skrev, at hun var 17 år og en uge efter var blevet seks år ældre og pludseligt var 23. Hmm, noget hænger ikke helt sammen.

Skal jeg være konspiratorisk, vil jeg kalde profilen Yuu for at FALSE FLAG. En, der udgiver sig som fundamentalistisk muslim, men i virkeligheden er en dansker, der bare vil sætte muslimerne i et dårligt lys.

Og I får lige endnu en konspirationsteori fra mig: Jeg tror, at albert johansen-trollen i virkeligheden er homofob og bøssehader. Så derfor har han oprettet en fake-profil af en slem og grænseoverskridende friluftsbøsse fra Brønshøj for at tage pis på bøsserne. Og så sender han frække opfordringer ud til folk i håb om at de falder i. Og så får han afsløret hvem som er homofile. Og så kan han stalke dem bagefter. :connie_30:
« Senest Redigeret: Juli 28, 2015, 05:04:33 pm af mutaforma rettiliano »

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Juli 28, 2015, 05:21:32 pm »

Tja, jeg tror du har ret. Jeg tror også, at det er en anti-muslim der har lavet en stereotyp terror-sympatiserende fake muslim profil for at sætte muslimer i et dårligt lys. Jeg ville ikke blive overrasket, hvis personagen bag profilen er identisk med ham, som står bag mange af de andre troll-profiler. Men det er jo ikke noget, jeg sådan kan bevise. Men mistanken er der.

Jeg synes, at Yuu afslørede sig som fake på sol, da hun først skrev, at hun var 17 år og en uge efter var blevet seks år ældre og pludseligt var 23. Hmm, noget hænger ikke helt sammen.

Skal jeg være konspiratorisk, vil jeg kalde profilen Yuu for at FALSE FLAG. En, der udgiver sig som fundamentalistisk muslim, men i virkeligheden er en dansker, der bare vil sætte muslimerne i et dårligt lys.

Og I får lige endnu en konspirationsteori fra mig: Jeg tror, at albert johansen-trollen i virkeligheden er homofob og bøssehader. Så derfor har han oprettet en fake-profil af en slem og grænseoverskridende friluftsbøsse fra Brønshøj for at tage pis på bøsserne. Og så sender han frække opfordringer ud til folk i håb om at de falder i. Og så får han afsløret hvem som er homofile. Og så kan han stalke dem bagefter. :connie_30:

Både kattemor og 12qw står her, - kan i genkende replikkerne

– Danske soldater er børnemordere! …, lød de kraftige slagord over mod Slotsholmen.“

Havde det været 4.juli eller en flagdag for amerikanske veteraner, havde civilbefolkningen smidt islamister, bannere og hele lortet i havnen.

« Senest Redigeret: Juli 28, 2015, 05:44:20 pm af Phil »