Forfatter Emne: "De mangfoldige" utilfredse med vælgerne  (Læst 1754 gange)

Gunsmoke44

• Gæst
"De mangfoldige" utilfredse med vælgerne
« Dato: Juni 25, 2015, 10:51:43 am »
Man vånder sig, jamrer og piber blandt de kultur-radicoole og de røde her en uge efter det valg, der gjorde Dansk Folkeparti til folketingets næststørste.

Det "antiracistiske" netværk København for Mangfoldighed afholder i aften kl. 19 en speciel demonstration på Rådhuspladsen i vores hovedstad. (Mon netværket anerkender, at København også er hovedstad for de 741.173 "racister", som stemte på DF for en uge siden? Eller skriger de det sædvanlige, at det er "deres gader"?)

Det specielle er, at indkaldelsen til demonstrationen er udformet som en grøn konvolut (grøn: islams farve), og at der spørges "stemte du heller ikke Dansk Folkeparti?"  Så kan modtageren krydse af ved "mangfoldighed" eller "Dansk Folkeparti."
De venstreorienterede sætter aldrig niveauet for højt!

http://modkraft.dk/artikel/mangfoldighedsaktivister-indkalder-til-demonstration-imod-dansk-folkeparti

Imens disse børnehaveagtige aktiviteter finder sted, håber vi andre, at netop Dansk Folkeparti vil kunne sætte nogle kraftige fingeraftryk på den kommende udlændingepolitik. Selv om vore forventninger ikke er så store, som de var engang!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Det er et helt andet parti, som er racister
« Svar #1 Dato: Juni 25, 2015, 01:04:00 pm »
De fleste der stemmer på Dansk Folkeparti er almindelige mennesker.
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Online GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: "De mangfoldige" utilfredse med vælgerne
« Svar #2 Dato: Juni 27, 2015, 01:00:56 am »
Du har selv jamret dig de sidste 4 år, så kan ikke se hvordan disse "kultur-radicoole og de røde" er værre nu.
Jeg jamrer mig fandeme også, men sådan er det nu engang med et demokrati. Jeg må bare få en hobby at fordrive de næste 4 år væk med. Alkoholisme måske?

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.4%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juni 27, 2015, 10:45:22 am »
Du har selv jamret dig de sidste 4 år, så kan ikke se hvordan disse "kultur-radicoole og de røde" er værre nu.
Jeg jamrer mig fandeme også, men sådan er det nu engang med et demokrati. Jeg må bare få en hobby at fordrive de næste 4 år væk med. Alkoholisme måske?

Vi skal tage stor afstand fra islam. Islam og ideologien bagved er umådelig farlig, skriver læser

Indledningsvis vil jeg gerne udtrykke en stor tak til Kirsten Sarauw og Rachel Adelberg Johansen for gode kommentarer i Kristeligt Dagblad den 26. juli. Eftergivenhed over for islam breder sig, og det handler om magt og undertvingelse.

Alle os, der kan huske 30 år tilbage, ser tydeligt, hvordan islamistiske tiltag ganske langsomt spreder sig som et net i vort samfund og igennem hele Europa. Og vores måde at håndtere de enkelte tiltag på er oftest: Betyder det nu også så meget? Hvad kommer det os ved?

Og det betyder for så vidt ikke noget, at der er nogen, der demokratisk beslutter, de ikke vil have juletræer. Og det betyder for så vidt ikke noget, at der er en enkelt skole eller børnehave, der på demokratisk vis indfører deres sharia-spiseregler. Og således kan man sige om mange andre islamiske tiltag. Det enkelte tiltag betyder ikke noget.

Med det betyder noget, når der begynder at vise sig et billede, hvor vi helt faktuelt kan se et mønster. Det betyder noget, når vi oplever områder, hvor sharialovgivningen praktiseres! Det betyder noget, når islam begynder at mis-bruge demokratiets virke. Det kan ingen heller ikke de radikale synes er ønskeligt.

http://www.kristeligt-dagblad.dk/debat/v%C3%A5gn-op-danmark-den-snigende-islamisering-er-i-fuld-gang
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

Online GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juni 27, 2015, 11:26:23 am »
Der hvor du ser mønstre tror jeg bare primært at du ser spøgelser. Europa er på ingen måde blevet eftergivende overfor islam, snarere tværtimod.

Vi er enige om at der ikke skal herske charia-lovgivning, men jeg synes der er langt derfra og til at sørge for at der altid er et alternativ til svinekød i daginstitutioner osv. Det synes jeg nemlig bare er almindelig pli.

De konflikter vi ser i verden idag er i meget høj grad konflikter mellem sekulariserede frie samfund og samfund der ønsker autoritet til at bestemme hvad vi må og ikke må tro på. Derfor mener jeg det er komplet forfejlet at bekæmpe islamister ved at droppe vores religionsfrihed, for det er jo dend er gør at vi kan være et sekulært samfund overhovedet. Jeg synes vi skal bevare vores alle sammens friheder, og ikke indsnævre dem i frygt. For så har islamisterne vundet, ved at ødelægge vores sekularisering og vores frie samfund. Det vil jeg ikke lade ske.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.4%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juni 27, 2015, 11:47:39 am »
Der hvor du ser mønstre tror jeg bare primært at du ser spøgelser. Europa er på ingen måde blevet eftergivende overfor islam, snarere tværtimod.

Vi er enige om at der ikke skal herske charia-lovgivning, men jeg synes der er langt derfra og til at sørge for at der altid er et alternativ til svinekød i daginstitutioner osv. Det synes jeg nemlig bare er almindelig pli.

De konflikter vi ser i verden idag er i meget høj grad konflikter mellem sekulariserede frie samfund og samfund der ønsker autoritet til at bestemme hvad vi må og ikke må tro på. Derfor mener jeg det er komplet forfejlet at bekæmpe islamister ved at droppe vores religionsfrihed, for det er jo dend er gør at vi kan være et sekulært samfund overhovedet. Jeg synes vi skal bevare vores alle sammens friheder, og ikke indsnævre dem i frygt. For så har islamisterne vundet, ved at ødelægge vores sekularisering og vores frie samfund. Det vil jeg ikke lade ske.

Ariklen var copy/pastet fra en læser af Kristeligt dagblad, og med de sidste dages terror in mente syntes jeg nok dine påståede spøgelser begynder at tage en temmelig håndgribelig form.

Lige så lidt som du kan se de advarselstegn andre ser, lader det til du ser en hel del spøgelser der ikke er der Hvem har f.eks. talt om at droppe vores religionsfrihed andre end dig ?
Hverken ham der skrev artiklen eller jeg har nævnt det. Tror du virkelig ikke der findes andre måder at stå imod med ? - er det derfor du har givet op over for islamiseringen ?
Prøv at læs hvad Massoud Fouroozandeh skriver:

Migrantpræst: Moskéernes formål er at islamisere Danmark
Migrantpræst Massoud Fouroozandeh udgiver sammen med teolog Marianne Søndergaard en bog, der i en skarp tone anklager Danmarks moskéer for at ville islamisere landet

For nylig udgav han sammen med teolog Marianne Søndergaard bogen ”Moskéernes mange ansigter”, der anklager muslimske hellige huse for at være centraler for en aggressiv form for islamisering af de samfund, de bygges i.

I bogens indledning bliver islam blandt andet kaldt ”en ulv i fåreklæder” og ”en trojansk hest”, der vil indføre sharialovgivning over hele verden.

Hvorfor har du skrevet denne bog?

”Vores mål er at oplyse samfundet om flere ting. Der er forskel på muslimer og islam.

Muslimer er mennesker, islam er en ideologi. Muslimerne skal vi elske af hele vores hjerte, islam skal vi kritisere og diskutere. Bare fordi min nabo Ali og pizzamanden Hassan er søde mennesker, er moskéerne og islam ikke gode for samfundet.

I bogen skriver vi ikke om muslimer - vi skriver om og kritiserer islam og moskéernes roller og funktioner.

http://www.kristeligt-dagblad.dk/kirke-tro/kirken-skal-have-sine-taender-tilbage

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.4%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juni 27, 2015, 12:09:44 pm »

"Vi er enige om at der ikke skal herske charia-lovgivning, men jeg synes der er langt derfra og til at sørge for at der altid er et alternativ til svinekød i daginstitutioner osv. Det synes jeg nemlig bare er almindelig pli." skriver du.

Selvfølgelig er det det. Det burde også være almindelig pli at der var et alternativ til hallal mad, - det er vist mest der det kniber.
Hvor er den "almindelige pli" når det drejer sig om at tage hensyn til andre kostvaner end muslimernes, - hvor er den Thailandske mad til Thailændere, - den grøndlandske til grønlænderne o.s.v. ?
Så er dit alternativ til svinekød "Almindelig pli" eller "slikken-ræv-på" ?

Hvis du tror islam kan bekæmpes ved at afskaffe religionsfriheden tager du fejl.
Islam går ind for kalifatet og i kalifatet er både den religiøse, den politiske, den dømmende, den udøvende og den militære, kort sagt al magt samlet hos een person.
Så islam er foruden at være en religion også en politisk ideologi med militær magt. Derfor er det helt ligegyldigt for islams beståen om du afskaffer religionsfriheden.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Grethe Skree er ikke nogen kvik læser
« Svar #7 Dato: Juni 27, 2015, 12:12:18 pm »

Indledningsvis vil jeg gerne udtrykke en stor tak til Kirsten Sarauw og Rachel Adelberg Johansen for gode kommentarer i Kristeligt Dagblad den 26. juli. Eftergivenhed over for islam breder sig, og det handler om magt og undertvingelse.

Alle os, der kan huske 30 år tilbage, ser tydeligt, hvordan islamistiske tiltag ganske langsomt spreder sig som et net i vort samfund og igennem hele Europa. Og vores måde at håndtere de enkelte tiltag på er oftest: Betyder det nu også så meget? Hvad kommer det os ved?

Selvfølgelig fylder indvandrernes skikke mere i samfundet, når der er blevet mange flere af dem efter at Schlüter regeringen og et næsten enigt folketing indførte, at indvandrerne fik et retskrav på familiesammenføring for godt 30 år siden.

Det ville være enormt sært, hvis indvandrerne ikke førte fremmede skikke med sig.

Derfor er det også sært at tale om en islamisering af Danmark, da der er omkring 4% muslimer i Danmark, og man ville ligesom forvente et langt højere antal muslimer, hvis Danmark skulle blive islamiseret.

Det er en meget usikker antagelse, for den bygger på, at indvandringen af muslimer skulle fortsætte i mange år, og hvorfor skulle den dog det?

Vil der ikke komme en ny verdenskrig på et tidspunkt, som ændrer verden lige så meget som den sidste verdenskrig?

Hvis vi kigger mange år frem, så er det eneste sikre, at vi ikke kender den fremtid, så lad dog være med at lade som om, at vi har profeter i vores rækker.

Vi får også liiiiiiiige igen den dér med, at indvandrernes fertilitet er en tikkende bombe.

Danskernes fertilitet har ændret sig drastisk i løbet af de sidste 30 år, og det er feset ind på Grethe Skrees lystavle.

Grethe Skree er derimod ikke opdateret med hensyn til andre nationers fertilitet, som også har ændret sig, så der er en tydelig global tendens til at fertiliteten falder.

I dag føder ikke-vestlige indvandrere ikke flere børn, end danskerne gør, og efterkommernes fertilitet ligger på 1,838 mens fertiliteten for kvinder af dansk oprindelse er på 1,800.

Det er typisk for vores mest frygtsomme borgere, at de ligger under for en bias som medfører, at de kun er i stand til at opfange ændrede signaler, som nærer deres frygt for at fremtiden bliver frygtelig.

Det kan da godt være, at fremtiden bliver frygtelig, men det kan sagtens tænkes, at den ikke gør det.

Derfor slår mange borgere sig til tåls med, at de ikke kender fremtiden og forsøger at leve i nuet, og der er gode muligheder for at leve et godt liv i dag, hvis man ikke selv ødelægger sit liv.

Dermed har jeg ikke sagt - at danskerne ikke skal gøre noget for at begrænse indvandringen, for den er gået for hurtigt til at alle danskere kan kapere den. De mest nationalistiske går allerede rundt med forestillinger om, at de snart skal ud i gaderne og dræbe muslimer som en slags varulve.

Det skal man da tage alvorligt og begrænse indvandringen, så vi ikke ender i en situation med etnisk udrensning - og det kan man godt gøre med køligt overlæg på baggrund af aktuelle problemer uden at forfalde til dommedags visioner.

« Senest Redigeret: Juni 27, 2015, 12:29:56 pm af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Online GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Juni 29, 2015, 03:23:31 pm »
Lige så lidt som du kan se de advarselstegn andre ser, lader det til du ser en hel del spøgelser der ikke er der Hvem har f.eks. talt om at droppe vores religionsfrihed andre end dig ?

Anti-rød og enhver anden der foreslår at vi smider alle med en bestemt religion ud af landet. Er ikke så få mennesker.

Muslimer er mennesker, islam er en ideologi. Muslimerne skal vi elske af hele vores hjerte, islam skal vi kritisere og diskutere. Bare fordi min nabo Ali og pizzamanden Hassan er søde mennesker, er moskéerne og islam ikke gode for samfundet.

Nogenlunde sådan har jeg det faktisk med religion generelt. Men jeg vil også sige at folk her på siden i hvert fald ikke lever op til delen med at vi skal elske muslimerne. Muslimer bliver her ret generelt udstillet som undermennesker, fordi folk som dig selv gør de tre terrorister der slog til den anden dag til repræsentanter for godt 1 milliard muslimer.

Jeg synes også at det er hyklerisk at vi i den vestlige verden efter århundreder med at myrde hinanden over religiøse forskelle i kristendommen nu kalder islam barbarisk og middelalderlig, øjensynligt komplet blinde for de millioner der er døde gennem århundreder som ofre for forskellige fortolkninger af kristendommen. At kalde den ene religion fredelig og god, og den anden middelalderlig er for mig at se at være historieløs.