Forfatter Emne: Albert Johansen bannet  (Læst 2318 gange)

Offline musenfryd (OP)

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
    • Telefonpasning
Albert Johansen bannet
« Dato: Juni 22, 2015, 02:33:42 pm »
Kære alle sammen

Det er ikke meget I ser til mig, men jeg kigger lidt med ind i mellem.

Jeg har idag bannet brugeren Albert Johansen pga upassende opførsel på debatten.
Jeg er klar over at han sagtens kan melde sig til igen, men bliver nogen opmærksomme på dette, i hvert fald hvis han ikke kan holde sig på måtten mht lumre indlæg og pb'er, så bedes I kontakte mig
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning

mutaforma rettiliano

• Gæst
Sv: Albert Johansen bannet
« Svar #1 Dato: Juli 23, 2015, 02:12:48 am »
Albert er en sjov fisk, kendt for sit trolleri og sine lumre indlæg på sol af primært homofil karakter. Jeg har nu aldrig taget ham seriøst, men kan godt grine af ham. For bare man ved at det er fis og ballade, tager man det ikke så tungt. Jeg kan kun opfordre folk til at være overbærende overfor ham og lade være med at tage hans spøjse trolleri så tungt. Han kan måske nok virke grænseoverskridende og lummer, men så må man vel bare blokere ham, hvis man ikke bryder sig om hans stil. Personligt kan jeg godt tåle den, men jeg er nu heller ikke så sart.

frupppe

• Gæst
« Svar #2 Dato: Oktober 29, 2015, 10:49:51 am »
Har låst min PM, jeg gider IKKE hans modbydelige forslag, det er tæt på en anmeldelse om stalking.

Når du lukker ham ind igen var det måske muligt at låse hans PM i forumsoftwaren.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: bs
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Oktober 29, 2015, 11:44:58 am »
Har låst min PM, jeg gider IKKE hans modbydelige forslag, det er tæt på en anmeldelse om stalking.

Når du lukker ham ind igen var det måske muligt at låse hans PM i forumsoftwaren.
Du kan jo selv lukke for PM i din egen profil!
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

frupppe

• Gæst
« Svar #4 Dato: Oktober 29, 2015, 12:46:49 pm »

Du kan jo selv lukke for PM i din egen profil!

Har jeg gjort, der gik en halv dag fra min tilbagevenden til debatten til den første pm om hvide sprøjt landede fra Albert,

Offline Blue velvet

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Oktober 29, 2015, 01:09:30 pm »
Hvor er det synd - at ytringfriheden ikke er tilstede på D.D.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: bs
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Oktober 29, 2015, 01:11:42 pm »
Der er fandens til forskel på ytringsfrihed og chikane.... derfor
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

frupppe

• Gæst
« Svar #7 Dato: Oktober 29, 2015, 03:15:51 pm »

Ytringsfriheden indebærer ikke personhetz og klæbrige opfordringer, ting som folk er meget mere varsomme med når de bevæger sig naturligt mellem andre og ikke på nettet.

Det har lagt mange internetforummer ned efter at moderatorerne har kæmpet forgæves med at slette indlæg og bannet brugere i en tid.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Oktober 29, 2015, 04:10:25 pm »

Ikke alene ved du ikke hvad ytringsfriheden er, du ved heller ikke hvor den gælder. Forskellige fora ejede af private er ikke under forpligtelse til at lade dig bruge din ytringsfrihed. Den private ejendomsret gælder her. Musenfryd kan mere eller mindre gøre hvad der passer ham/hende her på forum (under loven naturligvis). Hvis du vil lukke dit bras ud ufiltreret kan du jo købe din egen server til det.

frupppe

• Gæst
« Svar #9 Dato: Oktober 29, 2015, 04:21:24 pm »

Ikke alene ved du ikke hvad ytringsfriheden er, du ved heller ikke hvor den gælder. Forskellige fora ejede af private er ikke under forpligtelse til at lade dig bruge din ytringsfrihed. Den private ejendomsret gælder her. Musenfryd kan mere eller mindre gøre hvad der passer ham/hende her på forum (under loven naturligvis). Hvis du vil lukke dit bras ud ufiltreret kan du jo købe din egen server til det.

Jeg var i et par år moderator i et målrettet hjælpeforum, her var politik bandlyst, men det hændte alligevel tit at nogen skulle fyre en masse lo*t af. Jeg havde så mulighed for at fjerne dårligt sprog uden at slette et indlæg...........noget af en balancegang som krævede at man kendte de aktive brugeres sprogbrug og kunne se hvad der var ironi og spøg.

El_Nino

• Gæst
« Svar #10 Dato: Oktober 29, 2015, 08:15:27 pm »
Velkommen til d-d.dk fruppe  - kender jo dig tilbage til solen - tingene her er mest centreret om muslimer, men DER er også andre foraer :l_sunny:

frupppe

• Gæst
« Svar #11 Dato: Oktober 30, 2015, 12:48:31 am »
Velkommen til d-d.dk fruppe  - kender jo dig tilbage til solen - tingene her er mest centreret om muslimer, men DER er også andre foraer :l_sunny:

Jeps, men de samme 2 personer som er bannet her dominerede også på SOL, derfor gik jeg herind..........men det var en stakket frist.

Nu skal vi ikke tale om muslimer eller migranter i denne tråd, men det fylder naturligvis.