Forfatter Emne: Enhedslistens halalslagter græder snot over ponydrab :-)  (Læst 5903 gange)

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Man skal stå ved sit Parti og overbevisning ... :))
« Svar #15 Dato: Juni 13, 2015, 11:57:51 am »
Hmm ... Meget godt indlæg, Kaptajn, jeg kan sådan set også give dig ret i det meste, selv at DF er god ved dyr ...  :wink:

Men derved er også alting sagt, du skal vide at jeg har aldrig brudt mig om de Radikale ...
De har aldrig været særlig gode ved Svineavlerne og det vejer meget i min Verden ...

Og nu er det  Bla. kvotesystemet til Landbruget og udledningen af Co2 der skal mindskes ... Tror Helveg virkelig at mine Svin de prutter mindre fordi han lovgiver for det ?? ... :blush:

Nå, spøg til side, Gubbi, hvad de Radikale så finder på vil det betyde store ekstra udgifter for os i Landbrugssektoren ... Husk,  vi skal jo stadig konkurrere med Udlandet, ikke ?? ...  :unsure:

Mvh. Svinet ...

« Senest Redigeret: Juni 13, 2015, 01:12:13 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Blue velvet (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Næhh - du kan ikke forholde til emnet...
« Svar #16 Dato: Juni 13, 2015, 01:14:33 pm »
Jag taler nu ikke om hellerristet, for mens jeg har mange udestående diskussioner til gode dér har jeg personligt ikke set hende linke til noget fra danskernes parti. Men der er to debattører her på siden, der aldrig laver andet end at rose danskernes parti til skyerne, men samtidig farer i flint hvis man antager at partiet repræsenterer deres holdninger på nogen måde. Dette er underligt. Hvis jeg roser et bestemt parti (og det hænder) vil jeg da også stå ved at jeg er tilhænger af det, eller også i det mindste kunne forklare hvad det er for punkter der gør at jeg ikke kan være det, på trods af hvilken ros jeg har givet.

F.eks. er jeg sikker på at DF er gode ved dyr. De er bare knap så gode ved mennesker, og derfor ville de aldrig få min stemme. Jeg kan forklare meget simpelt hvorfor og hvorfor ikke jeg bryder mig om bestemte partier, så det er underligt når folk der bruger deres tid på at linke til <sarkasme>alt det fantastiske</sarkasme> danskernes partier render og foretager sig, men fortsat nægter at identificerer sig med dem, og ikke er i stand til at forklare hvorfor ikke.

Et eller andet sted synes jeg det er for tamt ikke at ville give sit ståsted til kende. Det virker som et markedsføringsstunt hvor man agerer uafhængig tredje part for at give produktet legitimitet.
Og for nogen der ellers ingen tilknytning har til danskernes parti bliver der godt nok også brugt meget energi på at benægte at det er nynazister i jakkesæt. Derfor har jeg til begge individer jeg mistænker at have relationer til danskernes parti, eller i det mindste at stemme på dem, bare bedt om at få at vide hvor deres holdninger divergerer fra partiets.

Dette er jo også et debatforum så det er jo ligesom meningen at man kommer med sine holdninger om ting og derfra forsvarer hvis man kan (og hvis ikke bør man overveje at ændre dem). Derfor synes jeg det er fejt at ville komme med reklame (læs: propaganda) for et parti, og kritiserer andres holdninger til højre og venstre, uden nogensinde at turde tage stilling til hvad ens eget ståsted er.

Edit:
Og her har jeg ikke engang forholdt mig til trådstarter, som jeg regner komplet udenfor pædagogisk rækkevidde.

Som Radigal kan man jo ikke mene, at det er en grim opførelse - at halalslagte en pony foran børn og deres forældre, som ikke stemmer radigalt - man skal jo varetage de vigtigste, nemlig at multikultur af muslimsk ophav er vigtigt, frem for de vantro børn!

Hykleri af værste skuffe!

:alc:

Anklageren

• Gæst
Svar til Gubbi
« Svar #17 Dato: Juni 13, 2015, 01:35:06 pm »
Jag taler nu ikke om hellerristet, for mens jeg har mange udestående diskussioner til gode dér har jeg personligt ikke set hende linke til noget fra danskernes parti.

Helleristningen linker f.eks. her til Nationaldemokraten, som er synonymt med Danskernes Parti (det har hun også selv omtalt i denne tråd, at hun gør).

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=1358.0

Når DerRudi/MannerKa skriver et oplæg, bliver det prompte fulgt op med en anbefaling af Helleristningen - ofte inden for få minutter.

Der kan være tale om en håndfuld "nationalsindede" med det tilhørende idésæt, som mødes for at fremme "sagen".

De er ikke nødvendigvis medlemmer af Danskernes Parti, men Danskernes Parti er en af flere grupper med de "rigtige nationalsindede" idéer, ligesom f.eks. Vederfølner.

Jeg tror altså ikke, de har noget fælles politisk parti - de ser sig selv som nationalkonservative, som står sammen om at kæmpe for Danmark som nation - og de diskuterer sådan noget som, om Dansk Samling eller Danskernes Parti har bedst chancer for at komme i folketinget - for at fremme deres "sag" på tinge.

Helleristningen kalder sig selv "national", og navnet "Helleristning" er ikke tilfældigt valgt. Det har en speciel betydning for de "nationale" - for de går op i historien, og det er et fællestræk, at "de nationale" søger symboler i oldtiden - Gyldent Daggry har f.eks. valgt en mæander fra Grækenlands bronzealder som symbol og swastikaet er hentet fra en helleristning (findes også andre steder).

Jeg kommer til at tænke på en sjov ting, som er lidt off topic: Da jeg for længe siden blev valgt som månedens debattør på SOL.debat, forlod Helleristningen debatten i protest :biggrin:

« Senest Redigeret: Juni 13, 2015, 02:55:59 pm af Anklageren »

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Enhedslistens halalslagter græder snot over ponydrab :-)
« Svar #18 Dato: Juni 13, 2015, 02:57:58 pm »
Til Anklageren: stop nu det der pis. Din selvhøjtidelighed er ulidelig.
Få dig et liv -tænd tv og se noget Le Mans...... Eller gå ud og leg

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Juni 13, 2015, 03:38:16 pm »
Hej Blue Velvet,

Nej, Modkraft er ikke Enhedslistens talerør. Det er uafhængigt af partier. Der skriver ud over Enhedslister
også SFére, og også venstreorienterede modstandere af Enhedslisten. F. eks. stem ikke bevægelsen,
som er personer til venstre for Enhedslisten, som mener, at man ikke skal stemme.

Man kan også nævne, at Daniel Carlsen fra Danskernes parti har skrevet i Politiken. Er Politiken så
tilhænger af Danskernes Parti? Nej sådan hænger det nok ikke sammen.

Enhedslisten har et medlemsblad, som man kan downloade på nettet, der kan man se, hvad Enhedslisten
mener. Prøv også at Google Enhedslisten og dyrevelfærd. Så kan man se, at Enhedslisten mener, at
landbrugsdyrene skal have bedre forhold. Enhedslisten er i øvrigt imod halalslagtning uden bedøvelse.

Såvidt jeg husker, er der nogen ting ved Danskernes Parti, som Helleristet ikke er glad for.

Mange hilsener kirstenelisabeth

Anklageren

• Gæst
Jeg har i det mindste arbejde
« Svar #20 Dato: Juni 13, 2015, 06:46:13 pm »
Til Anklageren: stop nu det der pis. Din selvhøjtidelighed er ulidelig.
Få dig et liv -tænd tv og se noget Le Mans...... Eller gå ud og leg

... så jeg får jo nok lavet mere fornuftigt, end du gør - og jeg har lige nydt meningsmålingerne :biggrin:

Du bliver i øvrigt aldrig moderator på Din-debat - og du har ingen som helst indflydelse på, hvad jeg laver - så hvem er selvhøjtidelig?

« Senest Redigeret: Juni 13, 2015, 06:49:49 pm af Anklageren »

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
Jeg har nydt meningsmålingerne, skriver anklageren,
« Svar #21 Dato: Juni 14, 2015, 08:11:44 pm »
Meningsmålingerne står jo faktisk lige for iøjeblikket,  :girl_sad:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Smukkehelle

• Gæst
« Svar #22 Dato: Juni 15, 2015, 12:20:15 am »
Kirstenelisabeth skrev bl.a.:
Citér
Man kan også nævne, at Daniel Carlsen fra Danskernes parti har skrevet i Politiken. Er Politiken så
tilhænger af Danskernes Parti? Nej sådan hænger det nok ikke sammen.

Så vidt jeg husker, er der nogen ting ved Danskernes Parti, som Helleristet ikke er glad for.

Det er altid rart, når nogen - uanset helt forskelligt politisk tilhørsforhold - skriver på en fair måde. Det opvejer for mig de små-ærgrelser, man nu og da kan have på grund af den der bøllestil med løgn på løgn, vi lige har set nye eksempler på.

Ikke fordi jeg har lyst til at fortsætte med at dementere løgnene, men jeg sad og kiggede tilbage på mine indlæg i aften, og det viser sig, at jeg - når jeg har linket til noget - så har det været følgende kilder siden 1. marts:

Jyllands-Posten (2), Dansk Samling (2), SIAD (3), Den korte Avis (2), Trykkefrihed.dk, lokalavisen.dk, islaminfo.dk, TV2, BT, mbl.is (engelsk), tundratabloids.com, P4.no, Kristeligt Dagblad, Berlingske Tidende - og så ÉN - 1 - gang til Nationaldemokraten.dk !!

Så var Helle blevet "repræsentant" for Danskernes Parti og en "hel flok kammerater" fra det parti!

Jeg tror imidlertid, at folk ved deres fulde fem, let gennemskuer en person som i-ved-selv-hvem.
Den eneste kommentar der efterhånden falder mig ind, når løgnene og insinuationerne ramler ned over mig, hvis jeg forsøger at give mit besyv med i debatten, er: "Er der ikke en læge til stede?"   :girl_haha:

Det er rigtigt, at der er ting ved Danskernes Parti, jeg ikke er begejstret for, f.eks. det med at hjemsende alle ikke vestlige personer (idet jeg tænker på mange hårdtarbejdende ikke-muslimer, navnlig fra Vietnam eller enkelte kristne afrikanere, jeg selv har mødt.) Jeg støtter Dansk Samling, hvilket jeg da også har nævnt flere gange herinde.

Hermed god nat til alle fair og lødige debattører,
Helle.
 :connie_4:

« Senest Redigeret: Juni 15, 2015, 09:44:03 am af Helleristet »

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Juni 16, 2015, 07:01:25 pm »
Hej Helleristet,

Jeg er helt enig i, at det er rart, når folk diskuterer på en fair måde.

Mange hilsener kirstenelisabeth

Anklageren

• Gæst
« Svar #24 Dato: Juni 16, 2015, 07:19:03 pm »
Ja - og ikke fylder debatten med nedladende personbeskrivelser af de øvrige debatdeltagere - som de ikke engang ved hvad hedder.

Med venlig hilsen

Anklageren