Forfatter Emne: Enhedslistens halalslagter græder snot over ponydrab :-)  (Læst 5904 gange)

Offline Blue velvet (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Enhedslistens halalslagter græder snot over ponydrab :-)
« Dato: Juni 11, 2015, 01:33:55 pm »
HAHAHAHA................

Hykleri fra Muslimfreaks!

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/carl-plum-i-taarer-over-voldsom-video-af-pony-slagtning/5602295

Kan man elske Islam - kan man ikke græde, da Islam elsker blod der flyder - som floderne!

:bad: :bad:

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
Sv: Enhedslistens halalslagter græder snot over ponydrab :-)
« Svar #1 Dato: Juni 11, 2015, 04:18:00 pm »
Hej,

Jeg håber meget, at Carl Plum bliver frakendt retten til at have med dyr at gøre, for altid.

Han er da ikke rigtig klog.

Men hvor har du fra, at Carl Plum er medlem af Enhedslisten?
Jeg synes, at det at give Enhedslisten skylden for Carl Plums vanvittige handling svarer til at give hele
højrefløjen skylden for Breiviks handlinger, det kan man da ikke.

Eller hvad , hvis man fandt en galning på Anstalten for Herstedvester, som stemmer på Dansk
Folkeparti eller Danskernes Parti, og så give hele partiet skylden for galningens handlinger.

Helt ærligt, det kan man bare ikke.

Det er ikke engang sikkert, at Carl Plum overhovedet stemmer. Der er folk på begge politiske yderfløje,
som slet ikke stemmer. 

Smukkehelle

• Gæst
Sv: Vi er nogen, der kender beskyldningerne herinde fra
« Svar #2 Dato: Juni 11, 2015, 05:24:55 pm »
Citér
Jeg synes, at det at give Enhedslisten skylden for Carl Plums vanvittige handling svarer til at give hele

Helt enig. Men det, du nævner der, er jo blevet en venstrefløjsspecialitet gennem snart fire år - så det kan "nogen" åbenbart godt!

Dertil kommer, at vi vist er fire-fem stykker herinde på Din-debat, som i lang tid - af forummets to løgnekonger - er blevet beskyldt for at være repræsentanter for, dvs medlemmer af "Danskernes Parti". (Du finder dem paradoksalt nok stadig øverst på Top 10-listen over flest indlæg!)

Jeg ved intet om denne Plum, men har han ikke noget med EL at gøre, er bemærkningen naturligvis lige så langt ude.

« Senest Redigeret: Juni 11, 2015, 05:29:01 pm af Helleristet »

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juni 11, 2015, 06:03:44 pm »
Hej Helleristet,

Jeg er helt enig.

Jeg synes iøvrigt, at det eneste rigtige er, at partierne er repræsenteret af dem, som de selv har
valgt til det.  Folketingskandidater, byrådskandidater, partiledelse og lignende.

Ellers er alt faktisk muligt.  Folk bliver beskyldt for at være medlem af partier, de ikke er medlem
af.   Eller nogen hævder at være medlem af et parti, de ikke er medlem af, hvorefter de skriver,
så de sætter partiet i et dårligt lys.

Mange hilsener kirstenelisabeth

Anklageren

• Gæst
Du lyver Helleristet
« Svar #4 Dato: Juni 11, 2015, 06:12:34 pm »
Det er helt indlysende, at du kan lide Danskernes Parti - fordi du  citerer fra - og bringer links til Danskernes Parti - men jeg har ikke skrevet, at du (eller de andre) er medlemmer.

Det er også indlysende at "I" arbejder sammen, fordi i konsekvent har givet hinanden anbefalinger - hjælper hinanden i debatten - bliver fornærmede samtidig - og kommer og forlader debatten samtidigt.

Det virker systematisk og som propaganda -  men andre bare skriver om det, som lige falder dem ind om alt muligt.
« Senest Redigeret: Juni 11, 2015, 06:20:43 pm af Anklageren »

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Du lyver Helleristet
« Svar #5 Dato: Juni 11, 2015, 07:07:01 pm »
Det er helt indlysende, at du kan lide Danskernes Parti - fordi du  citerer fra - og bringer links til Danskernes Parti - men jeg har ikke skrevet, at du (eller de andre) er medlemmer.

Det er også indlysende at "I" arbejder sammen, fordi i konsekvent har givet hinanden anbefalinger - hjælper hinanden i debatten - bliver fornærmede samtidig - og kommer og forlader debatten samtidigt.

Det virker systematisk og som propaganda -  men andre bare skriver om det, som lige falder dem ind om alt muligt.
Ynk ynk.... Du skulle tale om propaganda. Du bestiller ikke andet end at agitere for Løftebryderen/lystløgneren HTS

Anklageren

• Gæst
Du har ikke opfundet den dybe tallerken
« Svar #6 Dato: Juni 11, 2015, 09:04:21 pm »

Ynk ynk.... Du skulle tale om propaganda. Du bestiller ikke andet end at agitere for Løftebryderen/lystløgneren HTS

Hvorfor skulle det ikke være i orden at propagandere for det, som man går ind for?

Det er også helt i orden - og en ærlig sag - at du laver propaganda for Venstre.

Sagen er en hel anden - Helleristningen og kammeraterne laver propaganda for noget, som hun (de) ikke vil være ved, at hun (de) går ind for.

Jeg har allerede tidligere bragt links som bevis - hvor Helleristningen har gjort det - og vil da gerne gøre det igen, hvis jeg bliver opfordret til det.

Helleristningen (og de andre) kan jo bare skrive, at hun er modstander af Danskernes Parti - så er den potte ude - men det vil hun heller ikke :biggrin:
« Senest Redigeret: Juni 11, 2015, 09:13:03 pm af Anklageren »

Offline Blue velvet (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Du kan kun være en der stemmer radigalt
« Svar #7 Dato: Juni 12, 2015, 12:48:30 pm »
Hej,

Jeg håber meget, at Carl Plum bliver frakendt retten til at have med dyr at gøre, for altid.

Han er da ikke rigtig klog.

Men hvor har du fra, at Carl Plum er medlem af Enhedslisten?

Eller hvad , hvis man fandt en galning på Anstalten for Herstedvester, som stemmer på Dansk
Folkeparti eller Danskernes Parti, og så give hele partiet skylden for galningens handlinger.

Helt ærligt, det kan man bare ikke.

Det er ikke engang sikkert, at Carl Plum overhovedet stemmer. Der er folk på begge politiske yderfløje,
som slet ikke stemmer.

Når Halalmanden henvender sig til modkraft.dk - stemmer han næppe borgerligt - modkraft er Enhedslisten talerør, såhhh....................................

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: "Tyv tror, hver mand...."
« Svar #8 Dato: Juni 12, 2015, 03:07:57 pm »
Citér

Synkron fornærmethed!!!   :dash3:  :gamer4: :JC-hysterical: !

Hvis hjælp er mulig mod tilstanden, kunne det være
http://www.peqqik.gl/Emner/Patientinformation/Indlaeggelse/Psykiatrisk-Omraade-Nuuk-dk-ikke-gl-ikke-link.aspx?sc_lang=da-DK

« Senest Redigeret: Juni 12, 2015, 03:15:46 pm af DerRudi »
Danmark muhammedanerfrit!

Smukkehelle

• Gæst
Sv: Du er en sølle stakkel, Münchhausen!
« Svar #9 Dato: Juni 12, 2015, 04:36:54 pm »
Overtølperen, Den nordatlantiske And rappede:
Citér
Sagen er en hel anden - Helleristningen og kammeraterne laver propaganda for noget, som hun (de) ikke vil være ved, at hun (de) går ind for

"Helle og kammeraterne", hahaha, det lyder næsten socialdemokratisk! Oh den fantasi, man kan godt blive lidt bange for, hvor den driver dig ud til sidst..?!

Citér
Jeg har allerede tidligere bragt links som bevis - hvor Helleristningen har gjort det - og vil da gerne gøre det igen, hvis jeg bliver opfordret til det.

Gør endelig det. Jeg må blot tilføje, at jeg sjældent læser dig.
Hvis jeg har linket til Danskernes Parti (du mener nok mere præcist Nationaldemokraten.dk), har jeg sikkert gjort det, fordi den side omtalte en interessant historie, skal du se. Jeg kan huske, jeg engang spurgte dig, om du mente jeg nu var blevet radikal (jeg havde linket til noget fra Politiken).
Det svarede du sjovt nok ikke på, hr.

Citér
Helleristningen (og de andre) kan jo bare skrive, at hun er modstander af Danskernes Parti - så er den potte ude - men det vil hun heller ikke :biggrin:

Jeg tror, at det er karakteristisk for din måde at se andre mennesker på, at enten er man "repræsentant for" (det vil normalt sige medlem af) et parti - eller også skal man være indædt modstander af dem. Det har formentlig noget med din tilstand at gøre; hvis man siden ultimo november har skrevet op mod 2000 kommentarer, siddende alene på en egn, hvor der er mørke i mange måneder, kan man vel sagtens påvirkes noget af det. Måske er der en risiko for, at man - i net-sammenhæng - ser andre mere og mere som enten venner eller fjender. Du er i krig, og der er ingen nuancer.

Der er ikke nogen potte ude, derimod kan du godt virke syg i potten, når du igen og igen kagler herinde, at andre debattører lyver!
DU skulle være den sidste (bortset fra Tigerkræet) til at anvende netop det ord.

Hvem jeg har hjulpet ved at samle opstillings-underskrifter (det bliver så til næste valg), har jeg skrevet tydeligt herinde - og endda også hvorfor jeg dermed fravælger Danskernes Parti:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=1483.msg14209#msg14209
og
http://www.din-debat.dk/index.php?topic=1474.msg14052#msg14052

Men det "så" du nok ikke! Så du kan fortfarende godt i overskrifter beskylde mig (og andre) for at lyve!

Jeg tror du er et sølle menneske, som sikkert er både ensom og uden ret meget selvværd. Så kompenserer du ved at opføre dig som en brovtende tølper på debat-fora. Skidt med det; jeg anser det ikke for sandsynligt, at der vil blive yderligere kommunikation mellem os - du evner slet ikke at debattere. Dit hysteri med at ville klistre badges i panden på os andre, så du kan kalde os "nynazister", "repræsentanter for Danskernes Parti" osv forhindrer dig i at opleve en frugtbar debat.

Du virker som én, der ikke kan finde fred og derfor hjemsøger debatfora. Det er lidt ligesom Ingeborg Skeel fra Voergaard Slot her på min hjemegn. Hun siges at "gå igen" på slottet, hvor hun i fordums dage skal have skubbet bygherren i slotsgraven. Nu går hun og sukker på gangene i natten...gad vidst, hvad du har gjort af slemt i fortiden?  :angel:

Bye-bye.
Helle.
« Senest Redigeret: Juni 12, 2015, 04:46:04 pm af Helleristet »

Anklageren

• Gæst
Et vulgærtypisk argument
« Svar #10 Dato: Juni 12, 2015, 04:40:37 pm »
Citér

Synkron fornærmethed!!!   :dash3:  :gamer4: :JC-hysterical: !

Hvis hjælp er mulig mod tilstanden, kunne det være
http://www.peqqik.gl/Emner/Patientinformation/Indlaeggelse/Psykiatrisk-Omraade-Nuuk-dk-ikke-gl-ikke-link.aspx?sc_lang=da-DK

I alle de riger og lande
hvorhen jeg i verden fo'r
jeg fægted med åben pande
'

Anklageren

• Gæst
Ukultiveret og udenomssnakkende - Hellefred
« Svar #11 Dato: Juni 12, 2015, 04:53:07 pm »
Du har en formidabel evne til at samle noget op fra det, du ikke læser.

Du kan bare fortælle, hvad du mener om Danskernes Parti, i stedet for at bruge masser af plads på at snakke uden om emnet.

Det ukultiverede består selvfølgelig i at benytte nedladende psykologiske profiler som erstatning for argumenter.

« Senest Redigeret: Juni 12, 2015, 04:58:25 pm af Anklageren »

Smukkehelle

• Gæst
Sv: Overtølperen har store problemer med at læse...
« Svar #12 Dato: Juni 12, 2015, 05:01:22 pm »
Citér
Du kan bare fortælle, hvad du mener om Danskernes Parti, i stedet for at bruge masser af plads på at snakke uden om emnet.

Virker links ikke? Det gør de da fra min computer   :girl_haha:
Uuuuh, du har det slemt nu, hvad? Er det simpelthen bare for hårdt at indrømme, at jeg i de to tråde skrev nøjagtigt hvad du efterlyser?

Som sagt: Bye-bye. 
PS: Af os to er jeg den ukultiverede!!!! Det kunne være sjovt at sætte det til afstemning. 
« Senest Redigeret: Juni 12, 2015, 05:04:34 pm af Helleristet »

Anklageren

• Gæst
Sv: Overtølperen har store problemer med at læse...
« Svar #13 Dato: Juni 12, 2015, 05:18:55 pm »
Citér

Virker links ikke? Det gør de da fra min computer   :girl_haha:
Uuuuh, du har det slemt nu, hvad? Er det simpelthen bare for hårdt at indrømme, at jeg i de to tråde skrev nøjagtigt hvad du efterlyser?

Som sagt: Bye-bye. 
PS: Af os to er jeg den ukultiverede!!!! Det kunne være sjovt at sætte det til afstemning.

Du skriver ikke, hvad du mener om DP i linkene.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    3%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Juni 13, 2015, 03:32:41 am »
Jag taler nu ikke om hellerristet, for mens jeg har mange udestående diskussioner til gode dér har jeg personligt ikke set hende linke til noget fra danskernes parti. Men der er to debattører her på siden, der aldrig laver andet end at rose danskernes parti til skyerne, men samtidig farer i flint hvis man antager at partiet repræsenterer deres holdninger på nogen måde. Dette er underligt. Hvis jeg roser et bestemt parti (og det hænder) vil jeg da også stå ved at jeg er tilhænger af det, eller også i det mindste kunne forklare hvad det er for punkter der gør at jeg ikke kan være det, på trods af hvilken ros jeg har givet.

F.eks. er jeg sikker på at DF er gode ved dyr. De er bare knap så gode ved mennesker, og derfor ville de aldrig få min stemme. Jeg kan forklare meget simpelt hvorfor og hvorfor ikke jeg bryder mig om bestemte partier, så det er underligt når folk der bruger deres tid på at linke til <sarkasme>alt det fantastiske</sarkasme> danskernes partier render og foretager sig, men fortsat nægter at identificerer sig med dem, og ikke er i stand til at forklare hvorfor ikke.

Et eller andet sted synes jeg det er for tamt ikke at ville give sit ståsted til kende. Det virker som et markedsføringsstunt hvor man agerer uafhængig tredje part for at give produktet legitimitet.
Og for nogen der ellers ingen tilknytning har til danskernes parti bliver der godt nok også brugt meget energi på at benægte at det er nynazister i jakkesæt. Derfor har jeg til begge individer jeg mistænker at have relationer til danskernes parti, eller i det mindste at stemme på dem, bare bedt om at få at vide hvor deres holdninger divergerer fra partiets.

Dette er jo også et debatforum så det er jo ligesom meningen at man kommer med sine holdninger om ting og derfra forsvarer hvis man kan (og hvis ikke bør man overveje at ændre dem). Derfor synes jeg det er fejt at ville komme med reklame (læs: propaganda) for et parti, og kritiserer andres holdninger til højre og venstre, uden nogensinde at turde tage stilling til hvad ens eget ståsted er.

Edit:
Og her har jeg ikke engang forholdt mig til trådstarter, som jeg regner komplet udenfor pædagogisk rækkevidde.