Forfatter Emne: Politikens krigshelt!  (Læst 2388 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Politikens krigshelt!
« Dato: Juni 07, 2015, 12:18:58 pm »
Jeg læser kun nødigt Politiken, det smudsige gamle kulturbolsjevistiske organ, men engang imellem kan det naturligvis være oplysende at se, hvad "medie-fjenden" laver.

Bladet har sendt sin medarbejder Jakob Sheikh til Syrien, hvor han følger og interviewer krigeren "Majid" (det hedder han næppe).

Bare indledningen:
"Bragene buldrer, jorden skælver. Det gør stemmen på videoen til gengæld ikke. Den er rolig og reflekteret.."
Oooh, ikke mange får en sådan introduktion. Man er klar over, at Sheikh har kontakt med en krigshelt dér midt i kanonernes buldren og bragen. Muligt en muslimsk Rambo?  :assassin:

"Majid" er én af de flere end 115 krigere, som ifølge PET er rejst fra Danmark til Syrien for at deltage i kampene. Denne reflekterende muslim-gut bedyrer godt nok overfor Sheikh, at han ikke bryder sig om Islamisk Stat - men han kæmper altså på den samme side som dem, imod regeringstropperne.

Hvad der fik ham til at forlade Danmark og blive kriger beskrives således i Politiken:
"Efter at jeg flere nætter havde haft tårerne trillende ned ad mine kinder og nærmest halvt traumatiseret af at se alle de videoklip med døde civile, fik jeg nok."
Oooh!

Politikens helt fortæller endvidere, at han naturligvis er bevidst om, at han kan gå hen og blive skudt dernede, men han er sikker på, at Gud (Allah) belønner ham for hans bestræbelser. (Han tænker givetvis på babsedamerne up there.)

Politiken har også lige en sukkerindsprøjtning til dem, der - hvis de virkelig ku' være så onde - måtte stille sig skeptiske overfor hvor "Majids" egentlige loyalitet ligger:
"Jeg taler dansk bedre end noget andet sprog, og når jeg drømmer, taler jeg dansk. Jeg ser Danmark som mit land."
Oooh! Ooooh!!

http://politiken.dk/magasinet/feature/ECE2702015/det-foeles-naermest-som-vi-er-en-gruppe-voksne-der-er-pa-lejrskole---en-af-de-blodige-af-slagsen/

Jeg er bare nødt til at tilføje, at jeg på ingen måde ser Danmark som "Majids" land. Never!!

Hvad synes du om Politikens nærmest rørstrømske helte-beskrivelse af Syrien-krigeren?

« Senest Redigeret: Juni 07, 2015, 12:28:02 pm af DerRudi »
"Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Blotteren, stalkeren, narkohandleren og butikstyven Carlo Klam på Din-debat.dk)

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.2%
  • Country: 00
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Sv: Politikens krigshelt!
« Svar #1 Dato: Juni 07, 2015, 12:37:38 pm »
Jeg synes det er helt fint at folk tager afsted og kæmper for deres lands og deres folks frihed. Det ville jeg også selv have gjort. Og da IS er de eneste der har våben og struktur, så melder frivillige sig der.

Snarere end at forfølge og dæmonisere dem, så burde man støtte dem med våben og udstyr + støttebomberdementer med Assadstyrets stillinger og kaserner. Når de engang har nedkæmpet Assadstyret, så er der håb om at flygtningestrømmen aftager.

Mht IS ligger vi som vi har redt. Tror nogen det hjælper med forfølgelse? Så tro om igen.

Og så gnider Assad sig i hænderne over at han har sådan nogen som "DerRudi" til at udføre sit propagandaarbejde i vore lande. Det kan kun styrke og bekræfte ham.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Anklageren

• Gæst
Vil du anbefale dette?
« Svar #2 Dato: Juni 07, 2015, 12:38:15 pm »

Mikael Skillt fra Svenskarnas parti kæmper som snigskytte for Azov Battalionen i Ukraine.

Her har han givet et interview til BBC, hvor der bl.a. står:
"Det handler om, hvordan du ser det," siger han. "Jeg ville være en idiot, hvis jeg sagde, jeg ikke ønsker at se hvide menneskers overlevelse. Efter Anden Verdenskrig, skrev sejrherrerne deres historie. De besluttede, at det er altid en dårlig ting at sige: jeg er hvid, og det er jeg stolt af."

Hr Skillt mener, at racer ikke bør blandes. Han siger, at jøderne ikke er hvide, og bør ikke blandes med hvide mennesker. Hans næste projekt er at gå kamp for syriske præsident Bashar al-Assad, fordi han mener, hr Assad står op imod den "internationale zionisme".

http://www.bbc.com/news/world-europe-28329329

http://sv.wikipedia.org/wiki/Mikael_Skillt

Vendelbodrengen

• Gæst
« Svar #3 Dato: Juni 07, 2015, 12:51:25 pm »
Citér
Jeg synes det er helt fint at folk tager af sted og kæmper for deres lands og deres folks frihed. Det ville jeg også selv have gjort. Og da IS er de eneste der har våben og struktur, så melder frivillige sig der.
Snarere end at forfølge og dæmonisere dem, så burde man støtte dem med våben og udstyr + støttebomberdementer med Assadstyrets stillinger og kaserner. Når de engang har nedkæmpet Assadstyret, så er der håb om at flygtningestrømmen aftager.
Mht IS ligger vi som vi har redt. Tror nogen det hjælper med forfølgelse? Så tro om igen.

Føj for en gang slam! (Men tak alligevel fordi du springer ud som Islamisk Stat-støtte. Bedst at vide, hvor vi har dig.)

"..for deres lands og deres folks frihed." Hvordan synes du, det harmonerer med krigerens tåreperser om, at "han føler sig dansk og drømmer på dansk"?

Rudi propaganderer ikke for nogen part i Syrien, det kan enhver med en smule danskkundskaber da læse.
Han påpeger derimod, at han ikke ser Danmark som et sted "Majid" skulle komme tilbage til, ikke?

Som svar på Rudis spørgsmål: Jeg synes Politikens artikel er vammel. Men der i intet nyt.   :bad:

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.2%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juni 07, 2015, 01:15:18 pm »
Føj for en gang slam! (Men tak alligevel fordi du springer ud som Islamisk Stat-støtte. Bedst at vide, hvor vi har dig.)

Tak fordi du springer ud som Assad-støtte og er glad for der kommer flere syriske flygtninge.
« Senest Redigeret: Juni 07, 2015, 01:18:21 pm af Carlo »
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juni 08, 2015, 01:24:03 am »
Nemt at svare på.

Kæmpe for et frit Syrien, side om side med den frie syriske hær (Som "Majid" efter eget udsagn også gør iøvrigt): Helt OK

Kæmpe side om side med islamisk stat eller andre der ønsker et religiøst diktatur: Ikke OK.

Derudover er der jo også en del fra landet der er rejst til Syrien/Irak for at kæmpe på kurdernes side mod islamisk stat, og så længe de ikke på nogen måde samarbejder med terrororganisationer er det også helt i orden.

Så nemt kan det siges.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.2%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juni 08, 2015, 01:42:12 pm »
Nemt at svare på.

Kæmpe for et frit Syrien, side om side med den frie syriske hær (Som "Majid" efter eget udsagn også gør iøvrigt): Helt OK

Kæmpe side om side med islamisk stat eller andre der ønsker et religiøst diktatur: Ikke OK.

Derudover er der jo også en del fra landet der er rejst til Syrien/Irak for at kæmpe på kurdernes side mod islamisk stat, og så længe de ikke på nogen måde samarbejder med terrororganisationer er det også helt i orden.

Så nemt kan det siges.

Det er smagsdommeri. Lighed for loven, tak. Må den ene må den anden også.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juni 08, 2015, 03:15:13 pm »
Det er smagsdommeri. Lighed for loven, tak. Må den ene må den anden også.

Der er ikke noget problem med lighed for loven her. Hvis du kæmper for, eller side om side med, en terrororganisation er du skyldig, uanset hvem du er. Hvis du kæmper med organisationer der derimod ikke er terrororganisation, men måske ligefrem kæmper imod dem, jamen så er der intet hverken juridisk eller moralsk at komme efter.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.2%
    • Vis profil
Sv: Vil du anbefale dette?
« Svar #8 Dato: Juni 15, 2015, 09:34:35 pm »
Mikael Skillt fra Svenskarnas parti kæmper som snigskytte for Azov Battalionen i Ukraine.

------------------------------------- klip ------------

Hr Skillt mener, at racer ikke bør blandes. Han siger, at jøderne ikke er hvide, og bør ikke blandes med hvide mennesker. Hans næste projekt er at gå kamp for syriske præsident Bashar al-Assad, fordi han mener, hr Assad står op imod den "internationale zionisme".

Hvordan kan Azov-battalionen være så nazistisk når den medfinansieres af den jødiske rigmand Kolomovski?

Hvad skulle iøvrigt være pointen i at konstatere at der er en (1) svensk nynazist i de ukrainske styrker? At Ukraine skulle være et fascistisk land? At ukrainernes forsvar skulle være illegitimt?

Se lige det billede af en tilfangetagen russer. Der er signifikant for den ånd der besjæler Muskovy.

https://www.facebook.com/svideteli.pokrashenia/photos/pcb.837006993062003/837006936395342/?type=1&permPage=1

Anklageren

• Gæst
Sv: Vil du anbefale dette?
« Svar #9 Dato: Juni 15, 2015, 11:16:11 pm »
Jeg har aldrig skrevet, at de ukrainske styrker skulle være specielt nazistiske - og har bare citeret BBC, som heller ikke skrev i artiklen, at de ukrainske styrker er nazistiske.

« Senest Redigeret: Juni 15, 2015, 11:17:47 pm af Anklageren »

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.2%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Juni 17, 2015, 05:55:07 pm »
Ukrainerne er ikke sådan at kue.