Forfatter Emne: et lyspunkt  (Læst 3738 gange)

popov

• Gæst
et lyspunkt
« Dato: Maj 31, 2015, 05:01:05 pm »
Midt imellem alle Muslim debatter kommer det et solstrål historie frem, det er godt nok godt gået selvom det er sket i udlandet
Må dette smitte af på alle

http://eas8.emediate.eu/eas?camp=234;ty=ct;EASLink=http%3A%2F%2Fnyhederne.tv2.dk%2Fudland%2F2015-05-31-elever-dropper-studietur-og-giver-penge-til-kraeftramt-skoleinspektoer%3Fnidk

El_Nino

• Gæst
Sv: et lyspunkt - ????
« Svar #1 Dato: Maj 31, 2015, 05:09:11 pm »
Ja POPOV - men der ikke megen MUSLIMSK involvering her - Så debatten om islams ret til at være i EU og vesten vil forsætte, indtil denne kriminelle feudale stenalder religion er fjernes fra EU og vesten :hairy:

Evalu

• Gæst
Sv: et lyspunkt
« Svar #2 Dato: Maj 31, 2015, 05:17:27 pm »
Midt imellem alle Muslim debatter kommer det et solstrål historie frem, det er godt nok godt gået selvom det er sket i udlandet

http://eas8.emediate.eu/eas?camp=234;ty=ct;EASLink=http%3A%2F%2Fnyhederne.tv2.dk%2Fudland%2F2015-05-31-elever-dropper-studietur-og-giver-penge-til-kraeftramt-skoleinspektoer%3Fnidk

Det er nok en solstrålehistorie i USA; men det er trist, at USA har et sundhedsvæsen, hvor man skal betale for behandling.

Lad os holde fast i vores danske sundhedsvæsen.

Anklageren

• Gæst
« Svar #3 Dato: Maj 31, 2015, 06:17:51 pm »
Ja POPOV - men der ikke megen MUSLIMSK involvering her - Så debatten om islams ret til at være i EU og vesten vil forsætte, indtil denne kriminelle feudale stenalder religion er fjernes fra EU og vesten :hairy:

Jeg havde heller ikke regnet med, at du nogensinde holder op.

Offline Fynbokvinde

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Maj 31, 2015, 06:32:25 pm »
citat: "Det er nok en solstrålehistorie i USA; men det er trist, at USA har et sundhedsvæsen, hvor man skal betale for behandling.

Lad os holde fast i vores danske sundhedsvæsen"

Umiddelbart fortrækker jeg også det danske sundhedssystem. Ikke at det fungerer optimalt, jeg har det tæt inde på livet pt, så jeg ved det ikke altid fungerer optimalt. Der er noget at forbedre der ligesom fx i det USA.

Men i Dk betaler vi altså også for vores sundhedssystem via vores SKAT. Over there forgår det så gennem forsikringer. Og ja.. jeg ved godt man ikke får uanede behandlinger selvom man er godt forsikret.

Jeg hader når man siger skole, sundhedsvæsen m.m. er gratis i Dk.

popov

• Gæst
« Svar #5 Dato: Maj 31, 2015, 06:36:48 pm »

Jeg er helt enig ind at vores system er meget meget meget bedre end i USA, men vi lever på et Ø, vi har det nemt, vi har ingen naturkatastrofer, vi har IKKE et multi kulturelt samfund, og vi er beskyttede af alt mulige forhold og skattemæssigt forhold som begge hjælper og kvæler
Men på den menneskelige side så synes jeg at studenter, som fravælger penge, og hjælper dem som er ned,er et solstrål historien som jeg gerne læser, hvordan man skal forholde sig til det virkelige liv
og livet her i landet er lidt mere vanskeligt.

Det er nok en solstrålehistorie i USA; men det er trist, at USA har et sundhedsvæsen, hvor man skal betale for behandling.

Lad os holde fast i vores danske sundhedsvæsen.

El_Nino

• Gæst
« Svar #6 Dato: Maj 31, 2015, 07:31:40 pm »

Hvad har du regnet med Så længe som Islam er og bliver et MEGA diskussions emne, og en lige så stor trussel mod vesten, vil denne debat fortsætte ANKLAGEREN. Lide det eller ikke :poke: Ikke før Islam er fjernet fra Vesten, kan du få fred fra mig :JC_see_stars:

Anklageren

• Gæst
« Svar #7 Dato: Maj 31, 2015, 10:55:19 pm »

Hvad har du regnet med Så længe som Islam er og bliver et MEGA diskussions emne, og en lige så stor trussel mod vesten, vil denne debat fortsætte ANKLAGEREN. Lide det eller ikke :poke: Ikke før Islam er fjernet fra Vesten, kan du få fred fra mig :JC_see_stars:

Der er trods alt andre emner.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    41.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Maj 31, 2015, 11:13:59 pm »
Må dette smitte af på alle.

Jeg synes ikke det er en solstrålehistorie. Det er tragisk at nogen er afhængige af mæcener. Der kunne sikkert hives utallige historier frem om folk der er lost, fordi der ikke er nogen mæcener. Et besøg på skadestuen koster mange tusind doĺlars. Her er en der sammenligner det norske og det amerikanske sundhedsvæsen.

http://www.nrk.no/ytring/to-helsevesener_-to-verdener-1.11266463

"Vig bag mig, Satan"
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Maj 31, 2015, 11:17:48 pm »
Der er rigtig mange andre emner; men der er snart valg og nogle danskere, tænker meget på vores lille land kontra de mange fremmede. Vi kan ikke blive ved med, at modtage flere muslimer. Os der lever sammen med dem, ved det.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

popov

• Gæst
« Svar #10 Dato: Maj 31, 2015, 11:37:25 pm »

Jeg synes ikke det er en solstrålehistorie. Det er tragisk at nogen er afhængige af mæcener. Der kunne sikkert hives utallige historier frem om folk der er lost, fordi der ikke er nogen mæcener. Et besøg på skadestuen koster mange tusind doĺlars. Her er en der sammenligner det norske og det amerikanske sundhedsvæsen.

"Vig bag mig, Satan"

Carlo du overrasker mig igen
Vi har lige været på skade stuen i the big Apple med Borrelia som fruen fik foræret i Virginia, Lynchburg for at være præcist,
Ikke alene var besøget gratis, men behandlingen kostede sølle 56 dollar
Nu er fruen i forvejen ikke særligt dygtigt modstand dygtigt så vi forstæter med behandlinger her hjemme, men de er ikke gratis, faktisk er de ikke særligt dygtigt med at behandle
landets farligste dyr, skoflået, so vi overvejer at taget sydpå, til Spanien hvis det virkeligt viser sig at være et sag uden behandling her hjemme.

For at være præcist er det ikke kun behandlingen, det er også temperaturen som er vigtigt, og der kan man bare se at den siddende regering slet ikke duer, vi skal ha nogen nye og
friske boller i suppen for vi kan vise vejret til at hænge sammen så¨vi kan tiltrække nogen turister til landet.
Pt er det gr. 8 udenfor

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juni 01, 2015, 10:40:49 am »
vi har alligevel så mange ministre, så hvorfor ikke også en vejrminister. Nu når vi er i den boldgade, kunne vi passende fabrikere en godthumørminister? Ja jeg spørger bare!!!
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

popov

• Gæst
« Svar #12 Dato: Juni 01, 2015, 10:51:47 am »
vi har alligevel så mange ministre, så hvorfor ikke også en vejrminister. Nu når vi er i den boldgade, kunne vi passende fabrikere en godthumørminister? Ja jeg spørger bare!!!

Bare du ikke  peje på Der Rudi  :hairy:

Anklageren

• Gæst
« Svar #13 Dato: Juni 01, 2015, 10:56:58 am »
Borrelia infektionen kan i alle stadier behandles effektivt med antibiotika, så du har en livlig fantasi.

"Vig bag mig, Satan"

Carlo du overrasker mig igen
Vi har lige været på skade stuen i the big Apple med Borrelia som fruen fik foræret i Virginia, Lynchburg for at være præcist,
Ikke alene var besøget gratis, men behandlingen kostede sølle 56 dollar
Nu er fruen i forvejen ikke særligt dygtigt modstand dygtigt så vi forstæter med behandlinger her hjemme, men de er ikke gratis, faktisk er de ikke særligt dygtigt med at behandle
landets farligste dyr, skoflået, so vi overvejer at taget sydpå, til Spanien hvis det virkeligt viser sig at være et sag uden behandling her hjemme.

For at være præcist er det ikke kun behandlingen, det er også temperaturen som er vigtigt, og der kan man bare se at den siddende regering slet ikke duer, vi skal ha nogen nye og
friske boller i suppen for vi kan vise vejret til at hænge sammen så¨vi kan tiltrække nogen turister til landet.
Pt er det gr. 8 udenfor

El_Nino

• Gæst
« Svar #14 Dato: Juni 01, 2015, 11:30:41 am »

Der er trods alt andre emner.

Helt enig - og der står HELLER IKKE islam PÅ alle mine indlæg, men 99% er om denne feudale religion, og så de kriminelle asyllister  :JC_pokerface: