Forfatter Emne: Somalier : Regeringen har løjet og bedraget overfor tvangsudsendte somaliere  (Læst 2331 gange)

Offline Blue velvet (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Somalia nægter at have nogen form for aftale med Danmark om at tage imod de tvangsudsendte afviste somaliere.

http://www.dagens.dk/indland/somalias-regering-danmark-har-l%C3%B8jet-og-bedraget-overfor-tvangsudsendte-somaliere

At Helle lyver er så sandt så sandt...men kommer det fra en muslim er der tale om Taqiya - "foregivelse", at forvirre, lyve og bedrage for at fremme Allahs sag. Er anbefalet i Sunna, men en pligt blandt Shia-muslimer.
Islam forbyder løgn, "men ikke, hvor det udtales til en muslims bedste" ("4.Conference of Academy of Islamic Reseach", Kairo1970). Dette kaldes taqija. Der må sværges falsk med hånden på Koranen, hvis situationen kræver det. (Eks. "Ikke uden min datter"). Sjældent indrømmes taqija, som formanden for "Islamic Student Organisation" Jahamir Abdallah 6.4.97: "Vi finder os ikke i at blive hundset med af ikke-troende. ... at muslimer får flere børn end danskerne, at det sociale system bliver udnyttet, osv. kan I kun takke jer selv for. Den kloge narrer den mindre kloge". At indrømme taqija er dog imod metoden, da. den er et strategisk middel til at forvirre omgivelserne. Muslimfilosoffen Rassoul anbefaler i "Allahs letzte Botschaft...", at forvirre dialogpartneren udfra Koranens Sura 4,142: "Sandelig, hyklerne forsøger at overliste Allah, men han vil overliste dem". Zeki Kocer, ansat af vort indenrigsministerium, bruger taqijametoden jævnfør Ûmet Necef ( JP 22.1.98),

Nogle sunnimuslimer påstår, at taqija kun anvendes af shiamuslimer ( imam Soudari i Kristl. Dagblad 1998). Taqija er anbefalet blandt shiamuslimer, men kun tilladt blandt sunnimuslimer for at opnå fordele for islam eller redde æren Medodens fortalere var bl.a. Ægyptens Sadat, Tyrkiets oppositionsleder Erbakan eller Navab-Safavi: ”Folk siger, ´Lyv ikke´. Men dette gælder ikke, når vi tjener Allah. Han lærte mennesket at lyve, således at vi kan redde os i vanskelige øjeblikke og forvirre vore fjender. Skulle vi holde os til sandheden med konsekvensen, at troen udsættes for fare eller nederlag? Nej,...bedrag, svindel, konspiration, snyd er blot midler. I sig selv er de hverken gode eller dårlige, uden de hensigter, der lå bag. (Kilder: Amir Taheri."Holy Terror", Chris Hinrichsen: "Islam, integration eller...?")

De radigale skal nok bestille 10.000 BUTTPLUGS!!!

:bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :bad: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby:

Anklageren

• Gæst
Du er en sjov fisk
« Svar #1 Dato: Maj 22, 2015, 10:23:33 am »

Du stoler fuldt og fast på Abdullah Gafow.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Han stoler fuldt og fast på Islaminfo.dk http://www.islaminfo.dk/Leksikon.asp?PgID=381
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst
Han stoler fuldt og fast på Islaminfo.dk http://www.islaminfo.dk/Leksikon.asp?PgID=381

Jeg ville derimod give en elev som stoler fuldt og fast på islaminfo en dårligere karakter til afgangsprøven.

Det vil typisk være til projektopgaven.

Eleverne skal lære at forholde sig kritisk til alle de mange sites, der er på Internettet.

Islaminfo udgiver sig for at være en site, hvor man kan læse facts om religionen ISLAM, men i virkeligheden er siten ikke objektiv, fordi den har en mission.

Selve metoden med at bringe en masse skriftsteder for at bevise en opfattelse af en religion er under al kritik - især hvis man er lægmand.
« Senest Redigeret: Maj 22, 2015, 11:19:09 am af Anklageren »

DerRudi

• Gæst
Nu er det ikke sådan, at jeg tror du bliver sat til at bedømme nogen til afgangseksamen i en sådan projektopgave - men hvis jeg nu går ind på spøgen:

Hvad ville du så have givet en elev, som med CIA som kilde ved afgangseksamen for et års tid siden havde påstået, at muslimernes andel af befolkningen i Danmark udgør 2 % ?
 :biggrin: :JC-hysterical:

Anklageren

• Gæst
Nu er det ikke sådan, at jeg tror du bliver sat til at bedømme nogen til afgangseksamen i en sådan projektopgave - men hvis jeg nu går ind på spøgen:

Hvad ville du så have givet en elev, som med CIA som kilde ved afgangseksamen for et års tid siden havde påstået, at muslimernes andel af befolkningen i Danmark udgør 2 % ?
 :biggrin: :JC-hysterical:

Skulle du ikke hellere koncentrere dig om, at derRudi fik bøllebank af Zhukow, det har du nok mere forstand på :biggrin:

DerRudi

• Gæst
Nej, den kamp så jeg slet ikke. Jeg så Joe Frazier - Cassius Clay, kan jeg huske!

:LaieA_064:  Hvorfor må vi ikke få at vide, hvad du ville have givet en sådan dumpekandidat?

Anklageren

• Gæst
Nej, den kamp så jeg slet ikke. Jeg så Joe Frazier - Cassius Clay, kan jeg huske!

:LaieA_064:  Hvorfor må vi ikke få at vide, hvad du ville have givet en sådan dumpekandidat?

Har du ellers ikke viet dit liv til at studere nederlaget?