Forfatter Emne: Somaliere bliver under tvang sendt hjem  (Læst 1799 gange)

Offline Blue velvet (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Somaliere bliver under tvang sendt hjem
« Dato: Maj 21, 2015, 07:38:55 am »
For første gang i flere år lykkedes det i weekenden Danmark at tvangsudsende afviste asylansøgere til Somalia.

:alc:

http://nyhederne.tv2.dk/samfund/2015-05-21-danmark-tvangsudsender-somaliere-for-foerste-gang-i-aarevis

Får Helle bare smidt 10.000 muslimer ud af landet -  vil jeg overveje, at stemme S igen....!

HAHAHAHAHAHAHA......De Radigale Venstre må græde snot hele dagen og gerne indtil valget - .....................huhhhhh!

:tatice_03:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Somaliere bliver under tvang sendt hjem
« Svar #1 Dato: Maj 21, 2015, 08:15:16 am »
Det hører simpelthen ingen steder hjemme, at vi prøver at slippe af med 'problemerne' på den måde. Problemer vi i vesten selv har skabt. Det må vel være vores eget ansvar at tage os af borgerne i vores eget land. De mennesker der regner jeg for at være danskere, og så kan man ikke bare deportere dem til fjerne himmelstrøg. De svageste i vores samfund skylder vi al den hjælp, vi kan mønstre.

« Senest Redigeret: Maj 21, 2015, 05:05:23 pm af Tigermanden »
Midlerne er underordnede.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Maj 21, 2015, 02:30:23 pm »
Jeg tror sgu ikke S vil have dig Blue Velvet.

El_Nino

• Gæst
« Svar #3 Dato: Maj 21, 2015, 04:06:29 pm »
Det hører simpelthen ingen steder hjemme, at vi prøver at slippe af med 'problemerne' på den måde. Problemer vi i vesten selv har skabt. Det må vel være vores eget ansvar at tage os af borgerne i vores eget land. De mennesker der regner jeg for at være danskere, og så kan man ikke bare deportere dem til fjerne himmelstrøg. De svageste i vores samfund skyler vi al den hjælp, vi kan mønstre.

Det var da ellers på tide af gjort noget ved dette utålelige udtryk TÅLT OPHOLD, hvis det har anvendt på disse udviste. :zorro:
I øvrigt et udtryk som ALDRIG burde havde været opfundet; enten har man ASYL, eller har man IKKE. :sun_bespectacled:
Jeg ved ikke hvad de udviste har gjort, men et og andet har jo promptet udlændingestyrelsen og rigspolitiet til at agere som man gjorde.
Hvad er det så lige vi i vesten har skabt, som har udløst denne situation TIGERMAND :Laie_45:?

Det må vel være vores eget ansvar at tage os af borgerne i vores eget land. Ja, jeg er enig, MEN IKKE ANDRE LANDES BORGERE.

og så kan man ikke bare deportere dem til fjerne himmelstrøg. Naturligvis kan Danmark, og i øvrigt alle andre lande udvise andre landes borgere hvis der er et og andet galt med deres opholdstilladelse, eller man har begået kriminalitet af en vis grad. :wacko: :aikido:

Offline Blue velvet (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Du kan da rejse ned til dinne venner
« Svar #4 Dato: Maj 21, 2015, 08:27:18 pm »
Det hører simpelthen ingen steder hjemme, at vi prøver at slippe af med 'problemerne' på den måde. Problemer vi i vesten selv har skabt. Det må vel være vores eget ansvar at tage os af borgerne i vores eget land. De mennesker der regner jeg for at være danskere, og så kan man ikke bare deportere dem til fjerne himmelstrøg. De svageste i vores samfund skylder vi al den hjælp, vi kan mønstre.

Du kan komme med næste fly - 249 af dine venner skal forhåbentlig hjem snart!

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/df-stoetter-hjemsendelse-af-somaliere/5573196

Tralalalalala....................................... :Mauridia_22:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #5 Dato: Maj 21, 2015, 09:10:05 pm »
Lad os nu se - jeg tror altså, det ender med, at de bliver her.
Midlerne er underordnede.

Anklageren

• Gæst
Selvfølgelig kan man ikke det
« Svar #6 Dato: Maj 21, 2015, 10:29:44 pm »

Det var da ellers på tide af gjort noget ved dette utålelige udtryk TÅLT OPHOLD, hvis det har anvendt på disse udviste. :zorro:
I øvrigt et udtryk som ALDRIG burde havde været opfundet; enten har man ASYL, eller har man IKKE. :sun_bespectacled:
Jeg ved ikke hvad de udviste har gjort, men et og andet har jo promptet udlændingestyrelsen og rigspolitiet til at agere som man gjorde.
Hvad er det så lige vi i vesten har skabt, som har udløst denne situation TIGERMAND :Laie_45:?

Det må vel være vores eget ansvar at tage os af borgerne i vores eget land. Ja, jeg er enig, MEN IKKE ANDRE LANDES BORGERE.

og så kan man ikke bare deportere dem til fjerne himmelstrøg. Naturligvis kan Danmark, og i øvrigt alle andre lande udvise andre landes borgere hvis der er et og andet galt med deres opholdstilladelse, eller man har begået kriminalitet af en vis grad. :wacko: :aikido:

Man kan selvfølgelig ikke udvise borgere, som ingen lande vil tage imod.

Skal vi sende nogen jægersoldater med, som kan skyde tolderne og politiet, når de nægter dem indrejse?

Hvorfor skulle vi i det hele taget også have en grænsekontrol, hvis du mener, at andre lande bare kan aflevere uønskede borgere til den danske grænsekontrol, som de har lyst til?

Og nej - det er ikke noget andet - reglerne er de samme for Danmark, som for andre lande.

« Senest Redigeret: Maj 21, 2015, 11:23:01 pm af Anklageren »