Forfatter Emne: Allans vilje...  (Læst 9184 gange)

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Allans vilje...
« Svar #30 Dato: Maj 21, 2015, 02:02:29 pm »
Tror troller afskriver sig selv, troller kender kun til arabisk debat-disciplin.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: Maj 21, 2015, 02:12:26 pm »
I er jo bare bange for mine meninger og holdninger, og derfor forsøger I nu at få mig afskrevet  - og dette til trods for, at jeg har en hel del bedre debat-disciplin end I to tilsammen.
 :aww: :Cherna_29:
Du har da lige lovlig høje tanker om dig selv. Der er ingen her der er bange for dine meninger og såkaldte holdninger.
Og din "debat-disciplin" er sgu heller ikke noget at skrive hjem om.
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Maj 21, 2015, 02:43:37 pm »
Har du set tråden hedder Allans vilje. He he troede der stod
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #33 Dato: Maj 21, 2015, 02:52:24 pm »
I er jo bare bange for mine meninger og holdninger, og derfor forsøger I nu at få mig afskrevet  - og dette til trods for, at jeg har en hel del bedre debat-disciplin end I to tilsammen.

Du har da lige lovlig høje tanker om dig selv. Der er ingen her der er bange for dine meninger og såkaldte holdninger.

Sådan tolker jeg det, når de konstant forsøger at kyse mig til tavshed.

Og din "debat-disciplin" er sgu heller ikke noget at skrive hjem om.

Jo, det er den jo lige netop, fordi jeg i modsætning til dig og andre ikke behøver komme med tilsvininger og grimme navne for at føre mine pointer igennem her på debatten. Og i modsætning til jer, mener jeg, at der er plads til vores alles holdninger - dét er ægte demokrati, og det kunne I lære meget af. Giv plads og respekt - også til dem, der mener noget andet. Akkurat som jeg gør det.

Jeg er Muslim og Kommunist.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: Maj 21, 2015, 03:14:21 pm »
Troller skriver, vi kommer med tilsvininger og grimme navne. Det gør vi velnok ikke!!.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.2%
  • Køn: Mand
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #35 Dato: Maj 21, 2015, 03:18:35 pm »
Troller skriver, vi kommer med tilsvininger og grimme navne. Det gør vi velnok ikke!!.

Hvad vil du så kalde dette? http://www.din-debat.dk/index.php?topic=1489.msg14361#msg14361
Jeg er Muslim og Kommunist.

Floridor

• Gæst
« Svar #36 Dato: Maj 21, 2015, 04:16:56 pm »

- du burde vist være mest bange for dig selv - bange for at løbe ganske frit rundt med dine 'meninger og holdninger'...

Der er sikkert en korrekt latinsk betegnelse på den tilstand der plager dig.... - jeg er jo ikke doktormand, så jeg kalder den bare det mere mundrette navn:

- 'Hjernevasket, venstresnoet muslim-lefler med røde skybriller - og helt klart bindegal i 2. potens'

- få nu talt med nogen om det, Pelle.. - (ja, nu nytter det jo ikke at du forsøger dig i din 'venskabsforening' HER på siden, vel)...

:Laie_48:

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: Maj 21, 2015, 04:40:37 pm »

- du burde vist være mest bange for dig selv - bange for at løbe ganske frit rundt med dine 'meninger og holdninger'...

Der er sikkert en korrekt latinsk betegnelse på den tilstand der plager dig.... - jeg er jo ikke doktormand, så jeg kalder den bare det mere mundrette navn:

- 'Hjernevasket, venstresnoet muslim-lefler med røde skybriller - og helt klart bindegal i 2. potens'

- få nu talt med nogen om det, Pelle.. - (ja, nu nytter det jo ikke at du forsøger dig i din 'venskabsforening' HER på siden, vel)...

Værsgo´ Floridor, - 1 stk latinsk betegnelse på fænomenet,

På---> Latin:: - Brainwashed, sinistra manu utebatur musulmanorum lenoni cum rubeo skybriller - clare et lunaticus in potentia secunda, =  'Hjernevasket, venstresnoet muslim-lefler med røde skybriller - og helt klart bindegal i 2. potens'

:girl_wacko: :girl_haha: :heart:
« Senest Redigeret: Maj 21, 2015, 04:43:49 pm af Trådløse-Anna »
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Floridor

• Gæst
« Svar #38 Dato: Maj 21, 2015, 05:25:03 pm »
På---> Latin:: - Brainwashed, sinistra manu utebatur musulmanorum lenoni cum rubeo skybriller - clare et lunaticus in potentia secunda, =  'Hjernevasket, venstresnoet muslim-lefler med røde skybriller - og helt klart bindegal i 2. potens'

- jamn, så fik vi da diagnosen på plads, Miss Wireless.... :JC_you_rock:

- resten plejer at gå i sig selv med tiden... - bare forsvinde, fise ud.... - du ved, nærmest lissom' når man graver indholdet af en lettere overfyldt lokumsspand ned i den fjerneste krog af kolonihaven...... :JC_see_stars:

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
« Svar #39 Dato: Maj 21, 2015, 06:03:27 pm »

Tigermanden skrev:
Jo, det er den jo lige netop, fordi jeg i modsætning til dig og andre ikke behøver komme med tilsvininger og grimme navne for at føre mine pointer igennem her på debatten. Og i modsætning til jer, mener jeg, at der er plads til vores alles holdninger - dét er ægte demokrati, og det kunne I lære meget af. Giv plads og respekt - også til dem, der mener noget andet. Akkurat som jeg gør det.

Er det når du bruger øgenavne, i en disciplin du ikke selv behersker til fulde?  :angel (2): :angel (2):
« Senest Redigeret: Maj 21, 2015, 07:15:50 pm af ak31 »
Tigermanden nu igen i fuld kamplyst

Smil, og verden smiler igen.

El_Nino

• Gæst
Sv: Allahs vilje... hedder det!!
« Svar #40 Dato: Maj 21, 2015, 06:22:01 pm »
Dette er hvad venter jer / os - hvis vi ikke får stoppet koranen og brandt den samt alle dens følgere - og forbyd Islam - NU :wizard:

http://www.jewsnews.co.il/2015/04/14/19-year-old-gang-rape-victim-to-receive-200-lashes-and-6-months-in-jail-in-saudi-arabia/
« Senest Redigeret: Maj 21, 2015, 06:23:42 pm af El_Nino »