Forfatter Emne: Allans vilje...  (Læst 9538 gange)

-Heart-

• Gæst
Sv: Allans vilje...
« Svar #15 Dato: Maj 20, 2015, 10:04:09 pm »
Neejiie..- altså..!!

-nu sidder dumme Floridor lige og opdager -

- at jeg er 'kommet til' at oprette mit indlæg om denne tapre og håbefulde unge herres bortgang i kategorien 'Dyr'...

- ved Profetens skæg...!! - DET var ikke med vilje..!! :whistle: :Laie_39:

:Laie_48:

Du er hermed tilgivet!!
Mvh
Muhammed

Metoden med at sammenligne bestemte grupper af mennesker med dyr er set før.  I Nazitysklands propaganda blev jøder sammenlignet med rotter.
Hvem kan I så sammenlignes med?

Denne tråd er en skamplet på din-debat.

Uanset hvem den døde var eller hvad han stod for, så var det et ungt menneske på kun nitten år, der blev myrdet. Der må være familie og venner, der sørger over hans død.

Var han radikaliseret? Det ved vi ikke noget om endnu; men hadefulde ytringer som de ses i denne tråd kan være medvirkende til at radikalisere andre.

Vi har ytringsfrihed i Danmark; men de ytringer, som I har fremsat i denne tråd har intet andet formål end at udstille Jeres eget had og at såre andre.
Har I opnået noget med det? Ja!!!  I har udstillet jeres egen afstumpethed.

der nu ikke noget så godt som en gang pegefingermoræle Evalu; men der var aldeles ingen, der sammenligner nogen med dyr. Svarede hurtigt på Floridors indlæg og lavede kun indlægget i sjov. At hænge alle i tråden ud som nazister, er da lige i overkanten.

Dyr er søde-modsat visse mennesker. :JC_stupid:

Venlig hilsen Heart

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.8%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Maj 20, 2015, 10:14:22 pm »
Så Floridor, nu kommer du ikke op i himlen; men du skulle vel bare hen til bageren!
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Floridor

• Gæst
« Svar #17 Dato: Maj 20, 2015, 11:08:07 pm »
Så Floridor, nu kommer du ikke op i himlen; men du skulle vel bare hen til bageren!

'Himlen'...? - narj tak, du gamle...!

- jeg hørte i øvrigt historien om den, nu afdøde terrorist - Ulrike Meinhof som mødte op ved Sankt Peters port...

'Jamen, du er jo Ulrike Meinhof - den frygtede halvdel af Baader-Meinhof-banden, som jo har både mord og andre uhyggelige forbrydelser på samvittigheden... - du kan sandelig ikke komme ind hér!' - sagde den hvidskæggede mand...

- hvortil Ulrike svarede:

'Det har jeg heller ikke tænkt mig... - men, du har til gengæld nøjagtigt 3 minutter til at komme UD..!!'

:Laie_48: :to_pick_ones_nose3:
« Senest Redigeret: Maj 20, 2015, 11:14:27 pm af Floridor »

Online Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #18 Dato: Maj 20, 2015, 11:50:39 pm »
Jeg troede, at du mente en række profiler skulle have erklæret sig som medlemmer et parti. Mon ikke man skal være det for at repræsentere?
Nu viser det sig så, at det bare var den sædvanlige tigermands-sumpfeber. Det kunne du jo have sagt!

Ja, I vil jo ikke gerne ud med de konkrete tilhørsforhold, selvom de da kunne være nok så interessante at få afdækket - men jeres sympati med diverse grupperinger lufter I da ofte nok.

:aww: :Cherna_29:
Anklageren er sidens allerbedste debattør, det er godt, vi har ham som forummets leder og ansigt udadtil. :)

Online Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.2%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #19 Dato: Maj 20, 2015, 11:54:15 pm »
Der er sådan set ingen grund til at sidde her og tude øllebrødstårer over en møgunge som angiveligt - på trods af sin unge alder - allerede har været med brormand på 'dannelsesrejse' - med både maskingevær, bedekrans og den gode gamle jihad-sindsyge i bagagen...

- i MIN optik er det absolut en gevinst for alle, at også denne krigsliderlige, hjernevaskede idiot er gået hinsides for good.....!

Hej, vil du ikke redegøre for, hvordan du ved, at vedkommende har været på dannelsesrejse, har håndteret våben og skulle have været religiøs? Jeg mener - især det med våben er da noget, der vil have politiets interesse, så hvis du ligger inde med nyttig viden her, er det da om at komme ud med det - for du vil vel ikke bilde mig ind, at det bare er gætterier og fordomme det hele, vel?

:connie_08:
Anklageren er sidens allerbedste debattør, det er godt, vi har ham som forummets leder og ansigt udadtil. :)

Floridor

• Gæst
« Svar #20 Dato: Maj 21, 2015, 05:14:22 am »
Jeg skal så sandelig ikke 'redegøre' en skid for dig, Pelle Haleløs -

- jeg kan dog 'redegøre' så meget for dig at jeg ikke ønsker flere af den slags 'unge mennesker' til at rende og skyde i gaderne i Danmark...

HVORDAN dét problem så bliver løst, det  interesserer mig langt mindre - end at det BLIVER løst...!

- da det tydeligvist ikke har hjulpet med al din 'pædagogiske støtte' i det seneste årti - så må der skarpere lud til skurvede hoveder...

- det rager mig sådan set en højlært kommandantskid om de satans skydegale, indavlede amøber bliver ombragt med Cyklon B, druknet i Middelhavet eller bare sendt til Thule...

- de skal bare:

RAUS...!!!

Evalu

• Gæst
« Svar #21 Dato: Maj 21, 2015, 06:58:29 am »

- jeg kan dog 'redegøre' så meget for dig at jeg ikke ønsker flere af den slags 'unge mennesker' til at rende og skyde i gaderne i Danmark...

HVORDAN dét problem så bliver løst, det  interesserer mig langt mindre - end at det BLIVER løst...!

- da det tydeligvist ikke har hjulpet med al din 'pædagogiske støtte' i det seneste årti - så må der skarpere lud til skurvede hoveder...

- det rager mig sådan set en højlært kommandantskid om de satans skydegale, indavlede amøber bliver ombragt med Cyklon B, druknet i Middelhavet eller bare sendt til Thule...

- de skal bare:

RAUS...!!!

Hvis du vil drukne dem i Middelhavet, så har DerRudi givet et bud på transportproblemet:

Hamza Samsam! Ja, hvem ellers?
Det koster nogle "mandetimer" for danskerbetalt politi at vi år efter år skal døje med hamza-byrden i vort gamle fædreland!
I Rudi-staten ville de blive kørt med militærvogne ned til grænsen -> aftale med tyskerne om viderebefordring (gerne med gode tipvogne) usw -> aflæsning exit Europa nede ved strædet mellem Grækenland og Tyrkiet. Sådan, Floridor... :clapping: :biggrin:

.........men at udvælge en gruppe mennesker på grund af deres religion, putte dem i tipvogne og læsse dem af for at drukne dem i Middelhavet er vel ikke meget anderledes end at udvælge en gruppe mennesker på grund af deres religion, putte dem i kreaturvogne og læsse dem af i Auschwitz for at gasse dem.

Online Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.2%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #22 Dato: Maj 21, 2015, 08:20:15 am »

Du bringer personfølsomme oplysninger om afdøde - at han har været på dannelsesrejse, har håndteret våben og skulle have været religiøs. Og især det med våben er da en sag for politiet, hvis du ligger inde med vigtig viden der. Så det er da interessant at komme til bunds i.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    6%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Maj 21, 2015, 10:06:21 am »
Du har stadig intet fattet ... Vel ??  ... Pelle ...  :biggrin:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Online Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.2%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #24 Dato: Maj 21, 2015, 10:59:30 am »
Du har stadig intet fattet ... Vel ??  ... Pelle ...  :biggrin:

Hvad er det lige, du mener, jeg ikke forstår?

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.8%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Maj 21, 2015, 11:10:18 am »
Troller har lige lyst, til at være arabisk flabet igen.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Floridor

• Gæst
« Svar #26 Dato: Maj 21, 2015, 12:48:17 pm »

Ja, og det er jo faktisk ligetil.... - simpelthen bare at ignorere Pelle-drengen....

- utroligt, så meget pladder der her på sitet sprøjtes ud fra denne sølle, tandløse papirtiger... - og det på trods af at staklen vel dårligt er i stand til mønstre bare en enkelt håndfuld andre brugere som tager ham seriøst..... - tsk!

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.8%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Maj 21, 2015, 12:55:56 pm »

Ja, og det er jo faktisk ligetil.... - simpelthen bare at ignorere Pelle-drengen....

- utroligt, så meget pladder der her på sitet sprøjtes ud fra denne sølle, tandløse papirtiger... - og det på trods af at staklen vel dårligt er i stand til mønstre bare en enkelt håndfuld andre brugere som tager ham seriøst..... - tsk!

Tror ikke, den håndfuld brugere tager det helt seriøst; men de bliver simpelthen så oprørte, at de ikke kan lade være med at svare trollen. Os to iberegnet. Havde trollen opereret, på de mange it forummer jeg har frekventeret, var trollen lynhurtigt røget på porten.

Floridor

• Gæst
« Svar #28 Dato: Maj 21, 2015, 01:15:10 pm »
'røget på porten'..... :JC_finger: - tjae....

- her ovre i mit pastorat - der plejer sådanne typer til gengæld 'majet' hurtigt at løbe panden ind i et par... - 'porte'...

Online Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.2%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #29 Dato: Maj 21, 2015, 01:51:22 pm »
I er jo bare bange for mine meninger og holdninger, og derfor forsøger I nu at få mig afskrevet  - og dette til trods for, at jeg har en hel del bedre debat-disciplin end I to tilsammen.
 :aww: :Cherna_29: