Forfatter Emne: Allans vilje...  (Læst 9316 gange)

Floridor

• Gæst
Allans vilje...
« Dato: Maj 20, 2015, 01:14:05 pm »

http://ekstrabladet.dk/112/her-er-den-draebte-fra-knivstikkeri-paa-noerrebro/5571836

- nogen gange er ham Allan nu god til at vælge hvem der skal op og flyve med rute 72 til 'Jomfru-land'..... :connie_hotairballoon:

:Laie_48:

« Senest Redigeret: Maj 20, 2015, 01:21:27 pm af Floridor »

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Sv: Allans vilje...
« Svar #1 Dato: Maj 20, 2015, 01:32:06 pm »
Der kommer forhåbentligt flere afgange til "Jomfruland" ...  :spiteful:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Maj 20, 2015, 01:36:50 pm »
Hamza Samsam! Ja, hvem ellers?
Det koster nogle "mandetimer" for danskerbetalt politi at vi år efter år skal døje med hamza-byrden i vort gamle fædreland!
I Rudi-staten ville de blive kørt med militærvogne ned til grænsen -> aftale med tyskerne om viderebefordring (gerne med gode tipvogne) usw -> aflæsning exit Europa nede ved strædet mellem Grækenland og Tyrkiet. Sådan, Floridor... :clapping: :biggrin:
« Senest Redigeret: Maj 20, 2015, 01:40:21 pm af DerRudi »
Manner, Manner!

Floridor

• Gæst
« Svar #3 Dato: Maj 20, 2015, 02:53:06 pm »
Neejiie..- altså..!!

-nu sidder dumme Floridor lige og opdager -

- at jeg er 'kommet til' at oprette mit indlæg om denne tapre og håbefulde unge herres bortgang i kategorien 'Dyr'...

- ved Profetens skæg...!! - DET var ikke med vilje..!! :whistle: :Laie_39:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Maj 20, 2015, 03:16:51 pm »
Neejiie..- altså..!!

- at jeg er 'kommet til' at oprette mit indlæg om denne tapre og håbefulde unge herres bortgang i kategorien 'Dyr'...

Du er hermed tilgivet!!
Mvh
Muhammed
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

El_Nino

• Gæst
Sv: Allahs vilje... hedder det!!
« Svar #5 Dato: Maj 20, 2015, 06:35:39 pm »
 Hvad er denne tråd egentlig om?? - En stupid muhamz' endelig - stukket ned af en ??? - Tragikomisk - Nix helt andre boller skal på denne suppe = UD MED ISLAM af både DK og EU -  :JC_finger:

Ikke bare denne Slappe og sædvanlige danske holding til et mega STORT problem, som jo plager hele EU = Nemlig MUSLIMSK INDVANDRING og som jeg ser det, betyder det et kraftigt regeringsskifte, uanset Tysklands modstand mod ændring af SCHENGEN, som jeg mener er et MUST for at få stoppet, dels østeuropæisk kriminelles indtog her i landet, men også at få sat en stopper for muslimsk indvandring uanset om det via Middelhavet, eller via Tyrkiet/Grækenland :Laie_2: :hyper:

Floridor

• Gæst
« Svar #6 Dato: Maj 20, 2015, 06:59:16 pm »

Evalu

• Gæst
« Svar #7 Dato: Maj 20, 2015, 07:56:07 pm »
Neejiie..- altså..!!

Du er hermed tilgivet!!
Mvh
Muhammed

Metoden med at sammenligne bestemte grupper af mennesker med dyr er set før.  I Nazitysklands propaganda blev jøder sammenlignet med rotter.
Hvem kan I så sammenlignes med?

Denne tråd er en skamplet på din-debat.

Uanset hvem den døde var eller hvad han stod for, så var det et ungt menneske på kun nitten år, der blev myrdet. Der må være familie og venner, der sørger over hans død.

Var han radikaliseret? Det ved vi ikke noget om endnu; men hadefulde ytringer som de ses i denne tråd kan være medvirkende til at radikalisere andre.

Vi har ytringsfrihed i Danmark; men de ytringer, som I har fremsat i denne tråd har intet andet formål end at udstille Jeres eget had og at såre andre.
Har I opnået noget med det? Ja!!!  I har udstillet jeres egen afstumpethed.

popov

• Gæst
« Svar #8 Dato: Maj 20, 2015, 07:59:45 pm »
Jeg takker for at gøre opmærksom på tråden en den måde den er blevet ført på.
Skam at de har tabt bolden, og går efter manden
Det siger noget om dommeren

Neejiie..- altså..!!

Du er hermed tilgivet!!
Mvh
Muhammed

Metoden med at sammenligne bestemte grupper af mennesker med dyr er set før.  I Nazitysklands propaganda blev jøder sammenlignet med rotter.

Uanset hvem den døde var eller hvad han stod for, så var det et ungt menneske på kun nitten år, der blev myrdet. Der må være familie og venner, der sørger over hans død.

Var han radikaliseret? Det ved vi ikke noget om endnu; men hadefulde ytringer som de ses i denne tråd kan være medvirkende til at radikalisere andre.

Vi har ytringsfrihed i Danmark; men de ytringer, som I har fremsat i denne tråd har intet andet formål end at udstille Jeres eget had og at såre andre.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
  • Country: 00
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #9 Dato: Maj 20, 2015, 08:35:25 pm »
Glæder I jer over andre menneskers død, hvad? Og samtidig figurerer I her på siden som repræsentanter for den yderste højrefløj - det giver jo stof til eftertanke.
Jeg er Muslim og Kommunist.

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Maj 20, 2015, 09:10:53 pm »
Hvem er det, der " figurerer her på siden som repræsentanter for den yderste højrefløj" ?
Manner, Manner!

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
  • Country: 00
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #11 Dato: Maj 20, 2015, 09:13:06 pm »
Hvem er det, der " figurerer her på siden som repræsentanter for den yderste højrefløj" ?

jamen, det er da blandt andet dig selv. Hvad er du i tvivl om??
Jeg er Muslim og Kommunist.

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Maj 20, 2015, 09:22:29 pm »
Jeg troede, at du mente en række profiler skulle have erklæret sig som medlemmer et parti. Mon ikke man skal være det for at repræsentere?
Nu viser det sig så, at det bare var den sædvanlige tigermands-sumpfeber. Det kunne du jo have sagt!
Manner, Manner!

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Maj 20, 2015, 09:54:55 pm »
Neejiie..- altså..!!

Du er hermed tilgivet!!
Mvh
Muhammed

der nu ikke noget så godt som en gang pegefingermoræle Evalu; men der var aldeles ingen, der sammenligner nogen med dyr. Svarede hurtigt på Floridors indlæg og lavede kun indlægget i sjov. At hænge alle i tråden ud som nazister, er da lige i overkanten.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Floridor

• Gæst
« Svar #14 Dato: Maj 20, 2015, 10:00:28 pm »
Der er sådan set ingen grund til at sidde her og tude øllebrødstårer over en møgunge som angiveligt - på trods af sin unge alder - allerede har været med brormand på 'dannelsesrejse' - med både maskingevær, bedekrans og den gode gamle jihad-sindsyge i bagagen...

- i MIN optik er det absolut en gevinst for alle, at også denne krigsliderlige, hjernevaskede idiot er gået hinsides for good.....!