Forfatter Emne: Islam skal forbydes i Frankrig  (Læst 5079 gange)

Offline Blue velvet (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Islam skal forbydes i Frankrig
« Dato: Maj 19, 2015, 01:01:43 pm »
Meget fornuftigt, men desværre kan man ikke forbyde ringe åndsevner og ondskab!

http://www.worldbulletin.net/world/159202/french-mayor-seeks-to-ban-islam-in-france

:alc:

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Islam skal forbydes i Frankrig
« Svar #1 Dato: Maj 19, 2015, 01:13:57 pm »
Tankepoliti...
Og i islamiske lande har der i over tusind år været kristne minoriteter. Ønsker vi at overgå islamiske lande i intolerence?

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Maj 19, 2015, 01:49:48 pm »
Tankepoliti...
Og i islamiske lande har der i over tusind år været kristne minoriteter. Ønsker vi at overgå islamiske lande i intolerence?

Har de kristne minoriteter sprængt bomber og udøvet terror ?
Har de haft rekord i vold, voldtægter og anden kriminalitet ?
Har de stillet særkrav om kost, badeforhold eller andet ?
o.s.v.
« Senest Redigeret: Maj 19, 2015, 01:52:58 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

popov

• Gæst
« Svar #3 Dato: Maj 19, 2015, 04:42:54 pm »

http://www.worldbulletin.net/world/159202/french-mayor-seeks-to-ban-islam-in-france

Nu tvivler jeg på at Mr buttplug har læst artiklen.
Robert Chardon decided to begin his campaign while on sick leave from his political activities; during this time he is being treated for mouth cancer

Vi alle ved at Franskmand er de værste brokkehoveder i verden, og selvom jeg synes det er forfærdeligt at ha kræft, kan jeg godt forstå at nogen får det i munden når de lukker så meget ævl ud som Robert har gjort i de
sidste stuk tid, så vid jeg kan se har den lille by ikke en eneste fremmede boende i deres by eller område, eller kun ganske få, man skal jo være en halv bjergged bare at kunne hente brod om morgen
Hvis jeg tager fejl må du gerne fremvise til nogen links

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Maj 19, 2015, 07:33:15 pm »
Det er derfor, at franskmænd er så gode til at lave revolutioner. Elsker revolutioner; men har desværre ikke oplevet en.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

El_Nino

• Gæst
« Svar #5 Dato: Maj 19, 2015, 08:36:20 pm »

Kan tilslutte mig hans idé - indføres asap i DK også - utilpassede - medhængere til had-prædikanterne, inkl. dem vi har i de lokale moskéer såsom Grimhøj - Mjølnerparken, osv. - områder med utilpassede = Islandshøjparken, Vapnagård, Vollsmose, Tingbjerg, etc. YT AV HIER. Retur til oprindelseslandene :diablo (2): :diablo:

Offline Fynbokvinde

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Maj 19, 2015, 09:02:51 pm »
Tankepoliti...

Jeg er egentlig fuldstændig enig.
Min tålmodighed ang islam/muslimer er bare lidt anstrengt.

Man skal være  sin rolle bevidst om, hvorvidt man er vært eller gæst.
Jeg synes vi som vært  har være meget tolerante og efterhånden brugt mange penge og tiltag på at integrere muslimerne i Danmark. Hvor de (generelt) har en indstilling til at den vestlige verden bare er til for dem, og at de bare kan kræve uendeligt af os.. Det virker ærligt talt ikke som om de gider indrette sig og leve efter vores normer, her hvor de er bydt ind!
Og det virker altså provokerende på mig.

« Senest Redigeret: Maj 19, 2015, 09:05:11 pm af Fynbokvinde »

El_Nino

• Gæst
« Svar #7 Dato: Maj 19, 2015, 09:17:40 pm »
Tankepoliti...

Gubbi - jeg tror ikke vi kan blive med at "være den gode og tolerante" når der en hel religion derude, med sturmboote invaderer EU og med sig har de "de onde og de grusomme"

Jaeh, og det er nok rigtigt, at der i mange islamstiske lande har været (er) kristne minoriteter, men som ISIS nu har udryddet og Phil siger hvor har disse kristne minoriteter forvoldt massemorder - voldtægt - afbrænding af byer - overfald på de islamistiske troende - i hvert fald ikke siden korstogenes tid, og det er jo som bekendt nogle hundrede år siden. Men måske er det, denne hævnreaktion du referer til? :d_book:  :LaieA_056:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #8 Dato: Maj 19, 2015, 11:44:17 pm »
Sikke noget pjat. Også i Frankrig har de religionsfrihed, så de ideer er jo ulovlige.
Midlerne er underordnede.

El_Nino

• Gæst
« Svar #9 Dato: Maj 20, 2015, 12:14:49 am »
Sikke noget pjat. Også i Frankrig har de religionsfrihed, så de ideer er jo ulovlige.

Men kunne blive lovlig efter en afstemning TIGERMAND

Og håbefuldt bliver det - så de islamistiske avekatte bliver sparket yt :turned: :twitch:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #10 Dato: Maj 20, 2015, 08:11:08 pm »

Men kunne blive lovlig efter en afstemning TIGERMAND

Og håbefuldt bliver det - så de islamistiske avekatte bliver sparket yt :turned: :twitch:

Det er absolut utænkeligt, at et moderne vestligt land vil begynde at gøre religioner ulovligt. Du ønsker at gøre som Islamisk Stat - så jeg går ud fra, det er sådanne karle, du ser op til.
 :aww: :Cherna_29:

DerRudi

• Gæst
« Svar #11 Dato: Maj 20, 2015, 08:26:56 pm »
Islams frontkæmpere i Danmark - og det er ikke alene Hizb ut-Tahrir - skal ikke kunne gemme sig bag at være "en religion". Islam er en totalitær, antidemokratisk ideologi, og jeg mener, at vi har noget i lovgivningen om at man kan opløse grupper af den slags?

Så jeg mener da, at en vestlig stat - moderne eller ej - godt kan forbyde disse forbandede islamister, som jo kun er her for at overtage Danmark og gøre det til et kalifat, hvor de overlevende danskere kan imødese en tilværelse som tålte dhimmier.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #12 Dato: Maj 20, 2015, 08:42:12 pm »
Islams frontkæmpere i Danmark - og det er ikke alene Hizb ut-Tahrir - skal ikke kunne gemme sig bag at være "en religion". Islam er en totalitær, antidemokratisk ideologi, og jeg mener, at vi har noget i lovgivningen om at man kan opløse grupper af den slags?

Så jeg mener da, at en vestlig stat - moderne eller ej - godt kan forbyde disse forbandede islamister, som jo kun er her for at overtage Danmark og gøre det til et kalifat, hvor de overlevende danskere kan imødese en tilværelse som tålte dhimmier.

Offentligheden deler ikke den opfattelse, du der kommer med, og så er den sag jo sådan set ikke så meget længere. Du kan hoppe på tungen herfra og til Mekka - der er ikke nogen offentlig instans her i landet, der mener, at Islam ikke er en religion.
 :connie_08:

Offline Fynbokvinde

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Maj 20, 2015, 08:48:32 pm »
citat: " Så jeg mener da, at en vestlig stat - moderne eller ej - godt kan forbyde disse forbandede islamister, som jo kun er her for at overtage Danmark og gøre det til et kalifat, hvor de overlevende danskere kan imødese en tilværelse som tålte dhimmier."

Selvfølgelig skal Danmark og Europa da bestemme i eget land. Vi har selv opbygget vores værdier og normer, og dem vi inviterer eller dem der selv kommer uanmeldt, skal da indrette sig efter vores normer og lovgivning.

Vi skal da ikke tage os af dem som ganske vist gerne vi bo her og gerne have del i vores sociale system, som vi også selv har opbygget og betalt til gennem rigtig mange år (det er jo ikke gratis), når de håner vores samfund og tilmed kalder os vantro!

Vi er vist allerede lidt til grin i vores eget "hjem", men vi behøver da ikke blive ved med at finde os i det.

DerRudi

• Gæst
« Svar #14 Dato: Maj 20, 2015, 08:54:17 pm »
Jeg er da bimlende ligeglad. Kommunismen var også en (erstatnings) religion for nogen, det er islam da også. Men det farlige ved den er, at den først og fremmest har et totalitært, antidemokratisk samfundssyn. At den er en poltisk ideologi, som styrer ALT i tilhængerens  liv.
Dertil kommer, at det er en erobrerideologi.

Det er som sådan, vi skal pakke den sammen og sende den til Somalia og Mellemøsten!

PS Enig fynbokvinde.
« Senest Redigeret: Maj 20, 2015, 08:56:26 pm af DerRudi »