Forfatter Emne: Den virkelige svøbe!  (Læst 6409 gange)

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Den virkelige svøbe!
« Svar #15 Dato: Maj 18, 2015, 01:19:58 pm »
@Helleristet

Det at de fleste af os ikke ændrer holdninger på det her er fordi det har at gøre med fundamentale principper. Vi vil ikke ofre nogle af vores frihedsrettigheder for at forfølge muslimer. Vores demokrati er mere værd end som så. Og hvis jeg må citere Benjamin Franklin uden at lyde alt for amerika-fil:

"People willing to trade their freedom for temporary security deserve neither and will lose both"

Det er et godt citat. Jeg aner ikke hvor historisk det er, og det er sådanset ligegyldigt for det opsummerer hvad vi snakker om her. I argumenterer for at man skal gøre noget der bryder med vores egne friheder og tilmed er ekstremt moralsk tvivlsomt, for at opnå lidt mere sikkerhed. Vi andre argumenterer for at det at leve frit her i landet er risikoen for terror værd, og at ingen vil tvinge os i knæ. Uanset om terroren kommer fra højre eller venstre.

Det var da en udstilling af det radigale vanvid så det kunne forslå noget.
"Vi (det må være de radigale) vil ikke ofre nogle af vores frihedsrettigheder for at forfølge muslimer." - Nej, men de radigale vil gerne ofre den oprindelige befolknings frihedsrettigheder for at kunne fortsætte deres vanvittige import af uintegrerbare muslimer, som vi nu samtidig ved indeholder fremtidige terrorister og IS-celler.

Benjamin Franklin beskriver og advarer netop mod det de radigale står for.
Han advarer om at de radigales evindelige leflen og underkastelse for islams vold og trusler om terror, til gengæld for håbet om et øjebliks fred, netop vil føre til at vi alle risikerer at miste både frihed og sikkerhed, - hvis folk lader det fortsætte.
Det er hvad Benjamin Franklin sagde, - vi er enige om han var en klog mand.

Findes der noget mere moralsk tvivlsomt over for den oprindelige befolkning, end direkte at importere mennesker som alle undersøgelser og statistikker viser har den laveste IQ og den højeste rate af kriminalitet, vold og voldtægter overalt i verden hvor de findes ?
Radigal moral er vist temmelig forskellig fra almindelig moral og sund fornuft.

"Vi andre (det må være de radigale) argumenterer for at det at leve frit her i landet er risikoen for terror værd," skriver du.
Sikke noget selvmodsigende vrøvl. Ingen kan føle de lever frit i et land hvis de hele tiden er i risiko for terror, - det er der vist ikke mange der kan, uanset om det er i Danmark eller et andet land. Hovedparten af verdens rigtige flygtninge er faktisk folk der flygter fra netop den risiko. Det er de radigale vist de eneste der ikke har opdaget.

De radigale ønsker og arbejder altså for at den oprindelige danske befolkning for fremtiden selv skal være en del af denne enorme flygtningestrøm ?

Det er der vel egentlig ikke noget at sige til, hovedparten af de radigale og DJØF`erne lever jo fedt og godt af netop flygtninge industrien, så jo flere flygtninge, jo flere jobs og penge til DJØF`erne.

Sådan er det bare.

- til gengæld er det vist på tide, for alle de danskere der endnu kan nå det, at lytte til ordsproget om at en klog ræv har flere huler.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Smukkehelle

• Gæst
Sv: von Anklageren overgår Münchhausen igen!
« Svar #16 Dato: Maj 18, 2015, 01:48:04 pm »
von Anklageren påstod:
Citér
Nu sidder langt de fleste af toppolitikerne fra Gyldent Daggry fængslet i Korydallos i udkanten af Athen.
Det er ikke af politiske årsager, de græske nynazister er kommet for retten i Athen, for er anklaget for mord, vold og pengeafpresning.
Symbolsk kan man udtrykke det som, at Gyldent Daggry ikke er anklaget for at være den venstreorienterede rapper Pavlos Fyssas politiske modstander - de er anklaget for at have myrdet ham.

Av min arm!

Citér
Der er næppe tvivl om, at Gyldent daggry er nynazister.

Avra!

Citér
Gyldent daggrys partilogo og flag, som er inspireret af en klassisk græsk mæander, der er et bronzealdersymbol tilsvarende at hagekorset er et bronzealdersymbol hentet fra den nordiske oldtids helleristninger.

Avra for Laura! (Med tanken på Matadors berømte kokkepige, så var hun også "nazist" - iflg. The Great GuBBi! Det er ganske vist.... :dance:)

Citér
Nu kommer svøben så til Bornholm inviteret af dine kammerater.

Sig mig - er det indlæg overhovedet til mig, eller var det alligevel ikke??

Jeg mener aldrig, at jeg har skrevet noget om "Gyldent Daggry" nogensinde! Dertil ved jeg også for lidt om dem.
"Mine kammerater." ???

Forklaring, tak!

« Senest Redigeret: Maj 18, 2015, 01:49:56 pm af Helleristet »

Smukkehelle

• Gæst
« Svar #17 Dato: Maj 18, 2015, 01:53:50 pm »
Hej Phil! Velkommen tilbage   :girl_bye2:

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Maj 18, 2015, 02:24:50 pm »

Hej igen

Tja, - og hvis det ikke havde været for ankagleren og hans venner havde gyldent daggry slet ikke eksisteret.
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Anklageren

• Gæst
Taler udenom som en gammelpolitiker
« Svar #19 Dato: Maj 18, 2015, 02:29:44 pm »
"Inviteret af dine kammerater" betyder ikke, at du har inviteret Gyldent Daggry, at du er kammerater med Gyldent Daggry eller at du behøver at vide ret meget om dem.

Du minder meget om gammelpolitikerne med hensyn til din måde at snakke intetsigende udenom sagen i stedet for at fortælle, hvad du mener.

Hvis du er modstander af Danskernes Parti eller Gyldent Daggrys neo-nazi metoder, så kan du bare skrive det, i stedet for at opføre dig som katten om den varme grød.

Det er ikke specielt mig, som kalder Gyldent Daggry for nynazister.

Her kalder New York Times Gyldent Daggry for neo-nazister i artiklen: Trial of Greece's Nazi-Inspired Golden Dawn Party Adjourned
http://www.nytimes.com/aponline/2015/05/07/world/europe/ap-eu-greece-golden-dawn-trial.html

Her kalder Her kalder New York Times Gyldent Daggry for neo-fascister
http://www.nytimes.com/2015/04/21/world/europe/golden-dawn-trial-greece.html?_r=0

Her kalder britiske the Guardian Gyldent Daggry for neo-nazister:

http://www.theguardian.com/world/2015/may/07/golden-dawn-leaders-resume-trial-greece

Her kalder det tyske der Spiegel Gyldent Daggry for neo-nazister:
http://www.spiegel.de/international/europe/prosecutor-mounts-case-against-neonazi-golden-dawn-party-a-1000944.html

Du tror selvfølgelig ikke, at din bagatellisering af, at en næsten enig verden anser Gyldent Daggry for at være nynazister - og det faktum at ledelsen af Gyldent Daggry er fængslede for drab, vold og pengeafpresning - siger meget om dig.

von Anklageren påstod:
Citér
Nu sidder langt de fleste af toppolitikerne fra Gyldent Daggry fængslet i Korydallos i udkanten af Athen.
Det er ikke af politiske årsager, de græske nynazister er kommet for retten i Athen, for er anklaget for mord, vold og pengeafpresning.
Symbolsk kan man udtrykke det som, at Gyldent Daggry ikke er anklaget for at være den venstreorienterede rapper Pavlos Fyssas politiske modstander - de er anklaget for at have myrdet ham.

Av min arm!

Citér
Der er næppe tvivl om, at Gyldent daggry er nynazister.

Avra!

Citér
Gyldent daggrys partilogo og flag, som er inspireret af en klassisk græsk mæander, der er et bronzealdersymbol tilsvarende at hagekorset er et bronzealdersymbol hentet fra den nordiske oldtids helleristninger.

Avra for Laura! (Med tanken på Matadors berømte kokkepige, så var hun også "nazist" - iflg. The Great GuBBi! Det er ganske vist.... :dance:)

Citér
Nu kommer svøben så til Bornholm inviteret af dine kammerater.

Sig mig - er det indlæg overhovedet til mig, eller var det alligevel ikke??

Jeg mener aldrig, at jeg har skrevet noget om "Gyldent Daggry" nogensinde! Dertil ved jeg også for lidt om dem.
"Mine kammerater." ???

Forklaring, tak!

« Senest Redigeret: Maj 18, 2015, 02:32:21 pm af Anklageren »

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Maj 18, 2015, 10:59:08 pm »
Nej, men de radigale vil gerne ofre den oprindelige befolknings frihedsrettigheder for at kunne fortsætte deres vanvittige import af uintegrerbare muslimer, som vi nu samtidig ved indeholder fremtidige terrorister og IS-celler.

Nej. Jeg er en del af den "oprindelige befolkning" og jeg vil ikke opgive noget som helst. Men jeg ønsker at leve i et samfund med ens spilleregler for alle. Ønsker heller ikke at importere nogen, men ønsker at hjælpe dem der ikke kan hjælpes på andre måde. Ønsker ikke at folk skal dø fordi jeg er irrationelt bange for mangel på leverpostej i børnehaver.
Jeg ønsker også, ligesåmeget som enhver anden, at få frasorteret alle IS støtter, og gerne fængsle dem der hvor det er muligt. Dem der tager til Syrien skal have en bombe i hovedet. Jeg kan dårligt udtrykke mig mere klart om den sag, så lad være med at tillægge mig andre motiver.

Citér
Benjamin Franklin beskriver og advarer netop mod det de radigale står for.
Han advarer om at de radigales evindelige leflen og underkastelse for islams vold og trusler om terror, til gengæld for håbet om et øjebliks fred, netop vil føre til at vi alle risikerer at miste både frihed og sikkerhed
Han talte helt sikkert ikke om muslimer, men bortset fra det går hans advarsel altså begge veje. Argumentet går på at man aldrig, under nogen omstændigheder, skal ofre sine fundamentale friheder til fordel for sikkerhed. Dette gælder både hvis vi taler om hvad vi må og ikke må tegne, men det gælder også hvis vi taler om hvad man må og ikke må tro på.

Citér
Findes der noget mere moralsk tvivlsomt over for den oprindelige befolkning, end direkte at importere mennesker som alle undersøgelser og statistikker viser har den laveste IQ og den højeste rate af kriminalitet, vold og voldtægter overalt i verden hvor de findes ?
Radigal moral er vist temmelig forskellig fra almindelig moral og sund fornuft.

Moral er ikke kun noget der gælder "den oprindelige befolkning" men noget der gælder hvordan vi behandler andre mennesker generelt. Og vi importerer ikke folk. Folk flygter hertil fra de tilstande du taler om. Når det komemr til IQ, synes jeg du skal læse op på flynn effekten og vende tilbage når du har forstået hvorfor dit argument der er tomt. Ligeledes, hvis det var noget der lå til folks natur generelt, ville det være en tendens vi ville havde set gennem hele historien. Det gør vi ikke, så dit kriminalitetsargument falder også flat.
Faktum er at folk fra andre dele af verden er mennesker på lige fod med dig og mig. Det er problematisk at få flere hertil end vi kan nå at integrere succesfuldt, men det er også problematisk at gøre forskel på folk baseret på hvad de kalder deres usynlige ven eller hvilken hudfarve de har. Jeg synes eksempelvis systemkritikere fra den 3. verden skal være velkomne her hvis de er i fare i deres egne lande. For på den måde kan vi ikke bare redde liv, men også være med til at ændre verden til det bedre.

Citér
De radigale ønsker og arbejder altså for at den oprindelige danske befolkning for fremtiden selv skal være en del af denne enorme flygtningestrøm ?
Plat og under lavmål.

Citér
Det er der vel egentlig ikke noget at sige til, hovedparten af de radigale og DJØF`erne lever jo fedt og godt af netop flygtninge industrien, så jo flere flygtninge, jo flere jobs og penge til DJØF`erne.

Sådan er det bare.
Det var noget af en påstand. Har du løst til at følge den op med dokumentation eller var det bare et faktum du hev ud af et sted uden meget sollys?

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #21 Dato: Maj 18, 2015, 11:12:59 pm »

Hej igen

Tja, - og hvis det ikke havde været for ankagleren og hans venner havde gyldent daggry slet ikke eksisteret.

Og hvordan vil du så holde Anklageren personligt ansvarlig for det partis eksistens - eller er du i virkeligheden mere på glatis, end du ønsker at indrømme?
« Senest Redigeret: Maj 19, 2015, 11:22:13 am af Tigermanden »
Midlerne er underordnede.

Anklageren

• Gæst
Nazisme blev skabt af arbejdsløshed og dårlige levevilkår
« Svar #22 Dato: Maj 19, 2015, 09:36:31 am »

Hej igen

Hvorfor beskylder du mig for, at Gyldent Daggry myrder politiske modstandere?

Gyldent Daggry var et ubetydeligt parti indtil grækerne fik den meget høje arbejdsløshed, og det minder en hel del om 1930'ernes Tyskland.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Nazisme blev skabt af arbejdsløshed og dårlige levevilkår
« Svar #23 Dato: Maj 19, 2015, 11:24:39 am »

Hej igen

Hvorfor beskylder du mig for, at Gyldent Daggry myrder politiske modstandere?

Gyldent Daggry var et ubetydeligt parti indtil grækerne fik den meget høje arbejdsløshed, og det minder en hel del om 1930'ernes Tyskland.
[/quote

Det er kloge betragtninger. Når mennesker bliver pressede, ja så er det desværre en almindelig frygtreaktion, at mange stemmer på de mest højreorienterede partier. Vi bør dog i stedet holdet hovedet koldt og kigge lidt tilbage i historien. Og så ved vi jo, at der ikke er meget hjælp at hente fra den kant.
 :aww: :Cherna_29:

DerRudi

• Gæst
« Svar #24 Dato: Maj 19, 2015, 11:54:52 am »
Har du det svært med citatfunktionen, Tigermand?   :russian_roulette: :JC-hysterical:

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Tiger ragout ... Mums!
« Svar #25 Dato: Maj 20, 2015, 09:58:55 am »
Så sluttede tråden, for tigeren aner ikke hvordan han slipper ud af klemmen her ...
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #26 Dato: Maj 20, 2015, 08:12:16 pm »
Ja, det var faktisk meget sjovt, kan jeg godt se. Og vi skal da også kunne grine lidt sammen - vor politiske uenigheder til trods. Kan I have en god aften.