Forfatter Emne: Menneskesmuglingen - Europas død?  (Læst 2209 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Menneskesmuglingen - Europas død?
« Dato: Maj 14, 2015, 03:11:57 pm »
De europæiske nationalstaters værste fjende er formentlig de slimede menneskesmuglere, som nu også ligefrem reklamerer på facebook.
Deres annoncering har ifølge EU's grænseagentur, Frontex, ført til, at flere end 280.000 illegale personer kom ind i EU, hvor de derefter kan søge asyl (!) i de lande, som de uden problemer nåede frem til - "takket være" Schengen.
De populæreste lande for disse velfærds-lykkejægere, som mener at have "ret" til at få del i dine børns og børnebørns levefod og spisekammer, er fortsat Danmark, Sverige og Tyskland. En plads på et gammelt fragtskib fra Mersin koster ca. mellem 3.500 og 7.000 euro.

http://denkorteavis.dk/2015/menneskesmuglerne-er-pa-facebook-laes-her-hvordan-smuglerne-vurderer-det-danske-pas-i-international-sammenhaeng/

Disse facebook-reklamesider fungerer nærmest som ethvert turistbureaus, og der er naturligvis detaljerede beskrivelser af, hvordan man opnår et falsk pas, og vejledning i hvordan man snyder EU-systemet. Det er vel overflødigt at nævne, at en del af teksterne er oversat til arabisk!

Jeg er ikke i tvivl om, at velfærdsturismen er dødsensfarlig for Europa, navnlig lande som de nordiske, Tyskland, Holland og England, som er de foretrukne hos smuglernes kunder.

Tror du EU's nuværende foranstaltninger (for at dæmme op for vanviddet) er tilstrækkeligt?
Hvis nej, hvad mener du så ville batte?

Min favoritløsning er, at de europæiske folk omsider udskifter deres (nuværende) ubrugelige politiske eliter med nogle, som vil sadle totalt om og lade fælles bevæbnet vagtkorps stå vagt om vore landegrænser. Med tilladelse til at plaffe!    :Gigakach_02:

Det er jo eksistenskamp, folkens! Så min tankegang er ikke andet end et naturligt selvforsvar; vi skal ikke lade os invadere af disse afrikanske og mellemøstlige horder, blandt hvilke der ifølge flere kilder endda indsmugles terrorister beregnet til at være "sovende celler" -> 5. kolonne-folk parat til at hjælpe islam  til magten.

Og for øvrigt mener jeg ikke, at Danmark skal modtage én eneste ikke-vestlig flygtning/velfærdsjæger.
« Senest Redigeret: Maj 15, 2015, 12:33:30 pm af DerRudi »
Danmark muhammedanerfrit!

El_Nino

• Gæst
Sv: Menneskesmuglingen - Europas død?
« Svar #1 Dato: Maj 14, 2015, 05:29:09 pm »
De europæiske nationalstaters værste fjende, er formentlig de slimede menneskesmuglere, som nu også ligefrem reklamerer på facebook.
Deres annoncering har ifølge EU's grænseagentur, Frontex, ført til, at flere end 280.000 illegale personer kom ind i EU, hvor de derefter kan søge asyl (!) i de lande, som de uden problemer nåede frem til - "takket være" Schengen.
De populæreste lande for disse velfærds-lykkejægere, som mener at have "ret" til at få del i dine børns og børnebørns levefod og spisekammer, er fortsat Danmark, Sverige og Tyskland. En plads på et gammelt fragtskib fra Mersin koster ca. mellem 3.500 og 7.000 euro.

Jeg kunne ikke være mere enig - velfærds-asyllisternes søgen med Schengens hjælp, kunne være EU's undergang, og derfor skal der udsendes EU krigsskibe til at lukke af i Middelhavet fra Gibraltar til den israelske kyst, således disse skibe kan returneres Aka som Australien gør

http://denkorteavis.dk/2015/menneskesmuglerne-er-pa-facebook-laes-her-hvordan-smuglerne-vurderer-det-danske-pas-i-international-sammenhaeng/

Disse facebook-reklamesider fungerer nærmest som ethvert turistbureaus, og der er naturligvis detaljerede beskrivelser af, hvordan man opnår et falsk pas, og vejledning i hvordan man snyder EU-systemet. Det er vel overflødigt at nævne, at en del af teksterne er oversat til arabisk!

Måske en revidering af Schengen er på plads - eller - nej ikke på plads - er et must

Jeg er ikke i tvivl om, at velfærdsturismen er dødsensfarlig for Europa, navnlig lande som de nordiske, Tyskland, Holland og England, som er de foretrukne hos smuglernes kunder.

Tror du EU's nuværende foranstaltninger (for at dæmme op for vanviddet) er tilstrækkeligt?
Hvis nej, hvad mener du så ville batte?

Min favoritløsning er, at de europæiske folk omsider tvinger deres (nuværende) ubrugelige politiske eliter til at sadle totalt om og lade fælles bevæbnet vagtkorps stå vagt om vore landegrænser. Med tilladelse til at plaffe!    :Gigakach_02:

Ja, et stop for denne illegale indvandring, hvad det så må være af våben, er kraftigt påtrængt Specielle grænsekorps - både ved grænsen, og i lufthavnene, samt ved asylcentrene - tænker her på både Sandholm og den meget diskutterede udslusningslejr - Sjælsmark - der skal sgu ikke være udslusningslejr for afvistge asyllister - de skal retur asap til hjemlandet

Det er jo eksistenskamp, folkens! Så min tankegang er ikke andet end et naturligt selvforsvar; vi skal ikke lade os invadere af disse afrikanske og mellemøstlige horder, blandt hvilke der ifølge flere kilder endda indsmugles terrorister beregnet til at være "sovende celler" -> 5. kolonne-folk parat til at hjælpe islam  til magten.

Og for øvrigt mener jeg ikke, at Danmark skal modtage én eneste ikke-vestlig flygtning/velfærdsjæger. Helt enig - nassere yt av hier

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
Med "tilladelse til at plaffe"
« Svar #2 Dato: Maj 15, 2015, 12:59:32 am »
Indrøm det nu bare Von Rudi - Du kan jo lide at plaffe  :Gigakach_02:

Du må da elske siden med alle dens dejlige voldelige smileyer,

I din skumle verden skulle der jo sikkert males en måltavle på samtlige flygtningeskibe der har den frækhed at krydse oceanet,   :girl_sad:

Jeg kan se at Helle Valkyrie allerede har givet dig en like for dit "gode" håndværk,

Utroligt en Qvinde kan være så  :heart: løs,  :girl_impossible:

« Senest Redigeret: Maj 15, 2015, 01:07:30 am af Trådløse-Anna »
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Katten

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Maj 15, 2015, 09:48:36 am »
Kun en tåbe frygter ikke havet, men mill flygter fra fattigdomens skæbne, nøjarktigt som vores Europæiske forfædre gjorde det for 3 til 400 år siden, historien kender alle, der boede nogen der hvor de sejlede hen, det gør der ikke mere, det kostede langt over 50 mill oprindelige livet, både i Nord og Sydamerika, dem der er tilbage findes kun i reservater, og ellers spredt rundt om i dyb fattigdom og alkoholdlisme, det siger vist sig selv, hvad hvad der skal gøres hvis EUropa ikke skal gå samme vej.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Maj 15, 2015, 03:07:27 pm »
Ja man skal være meget panikslagen, når man begiver sig ud på sådan en færd. Derfor skal flygtninge også hjælpes, der hvor de bor.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Med "tilladelse til at plaffe"
« Svar #5 Dato: Maj 15, 2015, 04:20:48 pm »
Indrøm det nu bare Von Rudi - Du kan jo lide at plaffe  :Gigakach_02:

Du må da elske siden med alle dens dejlige voldelige smileyer,

I din skumle verden skulle der jo sikkert males en måltavle på samtlige flygtningeskibe der har den frækhed at krydse oceanet,   :girl_sad:

Jeg kan se at Helle Valkyrie allerede har givet dig en like for dit "gode" håndværk,

Utroligt en Qvinde kan være så  :heart: løs,  :girl_impossible:
Næ egentlig ikke. Kvinder er faktisk de værste.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #6 Dato: Maj 15, 2015, 04:46:16 pm »
Ja man skal være meget panikslagen, når man begiver sig ud på sådan en færd. Derfor skal flygtninge også hjælpes, der hvor de bor.

Folkegrupper har altid flyttet rundt på sig, således også i dag. Skulle indianerne så også have nægtet de hvide adgang til Amerika? Ja, det ville måske have været til det bedste, men det var jo en helt anden situation. Nej, så store grupper som de,  vi ser nu, skal vi byde velkommen. De kan bidrage med meget.
Midlerne er underordnede.