Forfatter Emne: SFs nye forkvinde  (Læst 1434 gange)

Campanule

• Gæst
SFs nye forkvinde
« Dato: Oktober 14, 2012, 08:49:33 am »
Uden at have den store forstand på politik - især SFs - så er det Vilhelmsen vel det bedste valg som formand? Jeg mener, hun har også noget livserfaring

Campanule

• Gæst
Sv: SFs nye forkvinde
« Svar #1 Dato: Oktober 15, 2012, 05:55:20 pm »
Vilhelmsen sætter da vist godt nok sit eget hold - det kan jeg nu ikke fortænke hende i

Citér
Thor Möger Pedersen skriver på sin Facebook-profil, at han ikke længere er skatteminister.

- Jeg er her til eftermiddag blevet ringet op af SF's nye formand Annette Vilhelmsen. Hun har fortalt mig, at jeg ikke længere skal være skatteminister.

Det er jeg selvfølgelig ærgerlig over. Jeg er glad for og stolt over at have været med til at lede Danmark, og ville gerne være fortsat - men har samtidig fuld respekt for, at Annette som ny formand sætter sit eget hold. Og jeg har fortsat tænkt mig at bakke fuldstændig op om den nye ledelse.

- Det har været et stort privilegium at være skatteminister og medlem af regeringen, som jeg synes, er langt bedre end sit rygte. Vi har nået meget på et år - og jeg er stolt af det hele.

Kilde: http://avisen.dk/thor-moeger-fyret-som-minister_189008.aspx

Offline carmen

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
    • Klub-SUK
« Svar #2 Dato: Oktober 16, 2012, 03:14:37 pm »
Jeg har heller ikke den helt store politiske forstand. Men enig, synes det er fint at der er valgt en med lidt livserfaring. Synes også det er fint med en ministerrokade. Især synes jeg at Thor M. var lige ung nok til posten som skatteminister. Jeg har ikke noget imod unge ministre, synes måske bare at lige netop skatteminister kræver en hvis alder/ livserfaring uden at det ligefrem behøver være en mellem 80 og skinddød

Kærlig hilsen
Carmen
De smukkeste ting i verden kan ikke ses eller røres.  De skal føles i dit hjerte

Campanule

• Gæst
« Svar #3 Dato: Oktober 16, 2012, 07:40:34 pm »
Enig, Carmen

Offline Rudolf

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Oktober 16, 2012, 09:35:41 pm »
Under alle omstængigheder trænger SF til at markere sig lidt mere for ikke at gå sin undergang i møde. :big_boss:
Jeg behøver ikke af få ret - bare jeg får min vilje

Campanule

• Gæst
« Svar #5 Dato: Oktober 17, 2012, 09:08:36 am »
Ja det gør de helt sikkert